globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cesťák + sport moto.
 
12.10.2012 v 19:22
Dobrý den.
Chtěl sem se tu zeptat/nechat si poradit, optimální motorku k cestování a zároveň abych měl nějaký kladný pocit z pohodlné a rychlé jízdy. První motorku sem měl v 17, Hondu CBR 125 a chtěl bych přesedlat ne silnější stroj. Kvůli věku můžu mít maximálně v TP 25kw, tudíž bych potřeboval poradit něco co bych mohl nebo co bych si mohl nechat zaškrtit. Cestovat mám v plánu i do zahraničí. Snažil sem se najít něco pěkného sám, ale přeci jen si nechám poradit. Myslel sem, že by byla fajn cbr 600f.
Předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek Cesťák + sport moto.

12.10.2012 v 19:34 | Nahoru | #1
Sám sis odpověděl. CBR 600F

Cesťák + sport moto.

12.10.2012 v 19:38 | Nahoru | #2
Fko

Cesťák + sport moto.

12.10.2012 v 19:39 | Nahoru | #3

(reakce na) Cesťák + sport moto.

12.10.2012 v 19:43 | Nahoru | #4

ghostxx píše: Sám sis odpověděl. CBR 600F

... Taky souhlasim.

Cesťák + sport moto.

12.10.2012 v 19:50 | Nahoru | #5
eFko - nikoho neurazí, ale taky nenadchne v 18 je to super mašina

Cesťák + sport moto.

12.10.2012 v 20:16 | Nahoru | #6
a nebóóóó Yamaha Thundercat, ale to je na dlouhé povídání Yamaha vs. Honda
Záleží kolik na to máš peněz. CBR se dělá aji nové no, Thundercat je do 2002 myslím.

Naposledy editováno 12.10.2012 20:53:47

1 reakcí na tento příspěvek Cesťák + sport moto.

12.10.2012 v 21:18 | Nahoru | #7
Nebo i VFR 800 neni špatná volba ale CBR 600F najdes sem tam uz uskrcené.

(reakce na) Cesťák + sport moto.

13.10.2012 v 03:14 | Nahoru | #8

M.a.x píše: Nebo i VFR 800 neni špatná volba ale CBR 600F najdes sem tam uz uskrcené.



VFR s 25kW v papirech jsem snad zadne nevidel

E: a skrtit je to imho vzhledem k vaze blbej napad

Naposledy editováno 13.10.2012 03:15:12

1 reakcí na tento příspěvek Cesťák + sport moto.

13.10.2012 v 03:44 | Nahoru | #9
Jedině VFR800Fi... To je jedinej sporttourer...
A nebo SRAD750, toho seženeš s 25kw. A plně natankovanej váží jen 204kg...

(reakce na) Cesťák + sport moto.

13.10.2012 v 17:49 | Nahoru | #10
Krawatasakin> jasně, srad je vyloženě cesťák
ještě možná SV 650, těch je mraky

Cesťák + sport moto.

13.10.2012 v 17:51 | Nahoru | #11
sv 650 paradni motorka levna nova žadne starosti peče jak o jizdni kolo

Cesťák + sport moto.

13.10.2012 v 18:11 | Nahoru | #12
taky bych radši volil sv s kapotama. Vypadá celkem hezky, dílů na to seženeš mraky a charakter dvouválu je mnohem zábavnější než 4V, kterej bude navíc uškrcenej a tím pádem tam kde jede, se stejně nepodívá.

Cesťák + sport moto.

13.10.2012 v 21:21 | Nahoru | #13
Díky za rady. Ještě bych přidal, že jste mi dali brouka do hlavy s tou SV 650. Dost se mi líbí a má i luxusní specifikace.

Cesťák + sport moto.

13.10.2012 v 21:49 | Nahoru | #14
Nemuzu porovnat CBR600F (moje teenagerska laska) a SV650s, ale jako majitel SV650s muzu rict, ze jsem ji koupil letos v unoru, jezdim na ni kazdej den do prace 15km tam a 15km zpet centrem Londyna, o vikendech na projizdky nebo i delsi vylety (i dvoudenni) a celkove mam najeto neco okolo 14t km na ni (0 zavad). V lete jsem behem 2,5 tydne stihnul Londyn-Pariz-Sv.Moric-Mnichov-CR, tyden jezdeni po CR a pak primou cestou zpatky do Londyna. Nejvic jsem dal za den 863km a jako nerikam, ze jsem z ni seskakoval, jako novej clovek, ale byl jsem normalne pouzitelnej (mam teda suzuki gelovy sedlo a vesnice jsem projizdel casto ve stoje nebo chopper styl s nohama na padacich uz od rana, z duvodu prevence). Dovolenou jsem si paradne uzil a ani jednou nenastal moment, kdy bych SV proklinal a nenavistne koukal na chlapy na Goldwingach. Uzival jsem si jak momenty dalnicnich presunu, tak i silnicky v Alpach. V CR jsem se pak byl projet nekolikrat s kamosem, co ma Fireblada a samozrejme teda jel druhej, aby mi neujel, ale i tak rikal, ze byl prijemne prekvapenej, ze se i projel.

Ted pred hodinou jsem se vratil domu z Brands Hatch, kde jsem se byl podivat na BSB a po ceste zpatky jsem dojel na jedny krizovatce tri motorkare na zmrzlinach (2x ZX-10r a Duc848). Samozrejme, ze kdyby chteli, tak by mi ujeli, ale jeli jsme takovy normalni sviznejsi tempo a vubec jsem nemel problem se jich drzet a uzivat si jizdu.

Celkove vzato, jsem mel v planu po jedny sezone SV prodat a koupit ctyrval, abych vedel, co vlastne budu mit radsi (a nemuset se spolehat na subjektivni nazory ostatnich). Jenze tak nejak vlastne nic na SV nepostradam, porad me bavi a hledam nejakej duvod proc ho vlastne prodat....kdyby se to aspon sralo

Cesťák + sport moto.

13.10.2012 v 22:01 | Nahoru | #15
Kawasaki ER6

1 reakcí na tento příspěvek Cesťák + sport moto.

14.10.2012 v 00:35 | Nahoru | #16
to sv ti po otevreni nepojede. zkus ten ctyrvalek a kdyz nebude bavit,tak pak trebas po sezone presedlas. sv 650 je proste docela slaby..... a litr je zas pro zacatek trochu moc :D mohli by trochu udelat masku, pridat lehce na obsahu a vyslo by krasne SV 850 asi jako to udelala kawuše s z750. ne moc velkej rozdil,vzhled... no uz by to mozna chtelo.(ne ze by se mi ty novejsi na pohled nelibily)

(reakce na) Cesťák + sport moto.

14.10.2012 v 01:06 | Nahoru | #17
sharpart> Kdyz to SV650 pak otevre tak skoci z 25kw na 53kw, cili vice nez dvojnasobek, coz bude slusnej skok. A ano, pokud je clovek zvyklej na litry, tak SV zase tolik nejede, ale pokud jde ze 125ky, tak SV pojede celkem pekelne. Ono jede slusne i tak do cca 130-150km/h, pak uz to takova slava neni, vo tem zadna. A s tou revizi SV souhlasim, mohli by s tim neco udelat. Ta motorka uz je 9 let stejna....

Cesťák + sport moto.

14.10.2012 v 11:05 | Nahoru | #18
ER-6F

1 reakcí na tento příspěvek Cesťák + sport moto.

14.10.2012 v 11:09 | Nahoru | #19
no a ja bych doporucil yamahu fzs 600 fazer

jede velmi slusne, pohodlna, dobry brzdy, je jich hafo, stoji par korun, urcite jsou kousky s 25 kw, da se sehnat dost vybaveni, nezere...

(reakce na) Cesťák + sport moto.

14.10.2012 v 16:27 | Nahoru | #20

Peacemaker píše: no a ja bych doporucil yamahu fzs 600 fazer

jede velmi slusne, pohodlna, dobry brzdy, je jich hafo, stoji par korun, urcite jsou kousky s 25 kw, da se sehnat dost vybaveni, nezere...



Ideální volba, jen FZS se nikdy na 25Kw nedělali a tak se taky nedají takřka sehnat...

1 reakcí na tento příspěvek Cesťák + sport moto.

14.10.2012 v 17:53 | Nahoru | #21
A moje CBR 900RR,je to spíše sport,ale taky jsem na tom jel něakých 450 km a šlo to sice žádné křeslo,ale dalo se,prodávám jej-sice nevím kolik na to máš,jestli hledáš něco nového jako jsou roky výroby 2005 nebo něco dosti staršího moje je rok 1996 tedy pořádně starého,a výkon je snížený na 25kw (tušíte jak).....
Tak jen námět..

Cesťák + sport moto.

14.10.2012 v 20:14 | Nahoru | #22
Bandit 650S

(reakce na) Cesťák + sport moto.

14.10.2012 v 21:51 | Nahoru | #23
Mr.Palda> Potvrzuji Blada jako cestovnější. Po operaci kolene 500km a bez problémů. Navíc je možné vzhledem k prostoru sedla pro jezdce měnit posez.

Cesťák + sport moto.

15.10.2012 v 13:37 | Nahoru | #24
...

Naposledy editováno 15.10.2012 13:44:40

1 reakcí na tento příspěvek Cesťák + sport moto.

17.10.2012 v 11:29 | Nahoru | #25
Určitě CBR, taky na ní dost cestuju Na jaře bude k mání s 25kW

(reakce na) Cesťák + sport moto.

17.10.2012 v 13:48 | Nahoru | #26
FiFi.> Co za to ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist