Když vezmu CBR 900 RR je nějaká změna mezi motorkama od roku 93 do 99 ? podvozek, kapotáž, motor a další ?
Rozhoduju se mezi 750 a 900 kámoš co měl obě mi říkal že 900 je taková klidněší a lecos odpustí oproti 750 a když 900 člověk položí do zatáčky tak krásně drží stopu a je pěkně vyvážená a to mu prej u 750 takový nepřipadalo, že je prej vsteklá.
Co myslíte ?
každopádně jel jsem na cbr 99 a měl jsem SRADA 750 96....
Cebro jede líp ve spod, srad to dožene navrchu takže plus mínus stejně rychlý i při letmejch sprintech. SRAD je zábavnější, hravější, propracovanější, daleko lepší podvozek....
Cebro je nahovno hlavně díky přednímu šestnáctce kolu a celkově ten podvozek je spíš touring. Motor jede hezky už odspodu, má lepší brzdy.
závěr.... jednoznačně SRADA ale projeď si obě
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
94: motor má hořčíkovou hlavu, mech. náhon tachometru nahrazen elektronikou, výška ochranného štítu zvýšena o 15mm, šířka řidítek zvětšena o 20mm, jiné uspořádání uložení řadicí páčky, větší kotouče př. brzdy, nastavitelné tlumiče. Držák přední části kapotáže a plexi a tlumič výfuku je z nebarveného hliníku. Dva kulaté reflektory nahrazeny sdruženým světlometem, obrysovka umístěna nad tímto reflektorem.
96: motor: vrtání zvětšeno o 1mm na 71mm (objem 918cm), zesílený klikový hřídel, nové digit. zapalování se snímačem škrtících klapek, motor celkově zůžen o 9,5mm použitím užšího a lehčího alternátoru. Převodovka má změněné odstupňování, změněno zakrytí spojky, která je akusticky oddělena od převodovky. Řadicí mechanismus celý z hliníkové slitiny. Nový výfuk z ušlechtilé oceli se zvětšeným obsahem tlumiče. Nový rám a kyvná vidlice (změněn průžez a tloušťka materiálu). Mělčí a užší nádrž. Vypuštěno palivové čerpadlo. V př. vidlicích kazetový systém tlumení. Upravena centrální jednotka s pákovým systémem (zdvih pérování prodloužen ze 112mm na 125mm), zvětšeno pásmo nastavení.Výška sedla 810mm, světlá výška 140mm. Ze spoileru motoru vypuštěno děrování, kapotáž se celkově liší v detailech, v podsedlové části kapotáže přibyl jeden průduch, průduchy přibyly též po stranách př. blatníku.
98: motor: písty opatřeny vrstvou grafitu, vložky válců z metalického kompozitního materiálu, na spojce 8 lamel místo 10, modifikována velikost podtlakového šoupátka, výkon zvětšen na 130k. Rám, vidlice i kyvná vidlice byly zesíleny. Hmotnost snížena o 2 kg na 180 kg. Přístrojový panel obohacen o digitální displej. Př. brzdové kotouče o průměru 310mm. Rozteč tlumičů se změnila o 10mm. Více zapuštěné uchycení stupaček. Světlá výška 90mm. Nová kapotáž, pod světlometem přibyl jeden průduch, v podsedlové části naopak jeden ubyl.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
2 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
http://www.motoinzer...3863-cbr-900-rr.html uvidim jak bude vypadat . . .
M4rť4s píše: chystám se koupit jednu z 94 . . . ale když to tak poslouchám koupil bych radši 99
http://www.motoinzer...3863-cbr-900-rr.html uvidim jak bude vypadat . . .
zdar chlape, nechci ti do toho kecat, ale pokuď jdeš po staršim fárošovi, asi bych hledal co nejvíc origo a zachovalej kousek (bude to asi stát víc) než tyhle rádoby street puzzle skládačky z bouraček, viz odkaz na inzerát
toť jen můj názor
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
tu - http://www.motorkar...ireblade-421464.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
za ty prachy by měl dobrou 929 (možná už i 954) ale v tomto případě je to většinou srdcová záležitost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
taky by se mi to líbilo, ale mít ty prachy, nekoupim si motorku na kterou se budu dívat v obýváku, kam si jí vystavim, ale koupim si motorku pro běžnej provoz kterou využiju
dřív sem to měl že sem měl moto max 2 roky a pak sem ho otočil dokud mělo cenu ale když koupim 900 starší tak tam ta cena moc padat nebude take si jí můžu klidně nechat dýl a trošku jí udělat jako všechno co sem měl :) je lepší do toho cpát postupně když nejsou peníze teď. (kdyby jste koukali na muj profil tak ta 900 a 750 byla kupovaná pro kámoše )
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
GRASSEL píše: Tak si kup zbořenýho, udělej si z toho streeta sám... sice to bude to samý ale aspoň z toho budeš mít trochu radost
přesně tak, kup nějakou starou mrdku, co bude po pár kotrmelcích a nasypej do toho hromadu peněz, sice to bude nevratná investice, ale budeš mít radost, a ta je k nezaplacení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
mára929r píše: přesně tak, kup nějakou starou mrdku, co bude po pár kotrmelcích a nasypej do toho hromadu peněz, sice to bude nevratná investice, ale budeš mít radost, a ta je k nezaplacení
ale hovno, sundá plasty... mrdne tam masku, rovný řidítka ale bude mít radost že si to dělal aspoň sám
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
a ještě druhou a ta je z roku 96 jsou na ní kapoty, podsedlák a kola z 2001 prej po servise za 13 500 kč seřízení karburátorů, brzdy, vidle, oleje, řetězovka, má to psáno 25 kW což by se mi hodilo ale stejne budu delat řidičák na všechny, má to systém od akrapa od motoru až po koncovku . . . podle fotek z emailu vypadá hůř než na na tom odkazu . . . + STK asi do konce roku za 34 000kč + zadní guma k tomu
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
tady jsou fotky co mi přišly na email jak moto vypadá at máte představu ( taky je divný jedna fotka super kvalita zbytek nic moc)
fotky
je tu odkaz protože mi sem nešly vložit.
Naposledy editováno 27.09.2012 12:23:04