globalmoto_duben_nolan





Téma: CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
 
19.9.2012 v 22:39
Ahoj, tak už zase po dlouhý době otravuju . . konečně sem pošetřil nějakej peníz a shánim nějaký informace, už sem čet několik podobných témat na různých forech, ale ještě bych si to potřeboval ujasnit.

Když vezmu CBR 900 RR je nějaká změna mezi motorkama od roku 93 do 99 ? podvozek, kapotáž, motor a další ?
Rozhoduju se mezi 750 a 900 kámoš co měl obě mi říkal že 900 je taková klidněší a lecos odpustí oproti 750 a když 900 člověk položí do zatáčky tak krásně drží stopu a je pěkně vyvážená a to mu prej u 750 takový nepřipadalo, že je prej vsteklá.

Co myslíte ?
Předchozí
1 2
Následující

CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

19.9.2012 v 22:52 | Nahoru | #1
co se týče podvozku tak u fároše myslím žádný změny krom optiky nebyly ale nevím...

každopádně jel jsem na cbr 99 a měl jsem SRADA 750 96....

Cebro jede líp ve spod, srad to dožene navrchu takže plus mínus stejně rychlý i při letmejch sprintech. SRAD je zábavnější, hravější, propracovanější, daleko lepší podvozek....

Cebro je nahovno hlavně díky přednímu šestnáctce kolu a celkově ten podvozek je spíš touring. Motor jede hezky už odspodu, má lepší brzdy.

závěr.... jednoznačně SRADA ale projeď si obě

CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

20.9.2012 v 16:34 | Nahoru | #2
Ok díky za názor

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

20.9.2012 v 20:12 | Nahoru | #3
Nevím, jestli tě zajímá zrovna toto: model 92 beru jako základ.
94: motor má hořčíkovou hlavu, mech. náhon tachometru nahrazen elektronikou, výška ochranného štítu zvýšena o 15mm, šířka řidítek zvětšena o 20mm, jiné uspořádání uložení řadicí páčky, větší kotouče př. brzdy, nastavitelné tlumiče. Držák přední části kapotáže a plexi a tlumič výfuku je z nebarveného hliníku. Dva kulaté reflektory nahrazeny sdruženým světlometem, obrysovka umístěna nad tímto reflektorem.
96: motor: vrtání zvětšeno o 1mm na 71mm (objem 918cm), zesílený klikový hřídel, nové digit. zapalování se snímačem škrtících klapek, motor celkově zůžen o 9,5mm použitím užšího a lehčího alternátoru. Převodovka má změněné odstupňování, změněno zakrytí spojky, která je akusticky oddělena od převodovky. Řadicí mechanismus celý z hliníkové slitiny. Nový výfuk z ušlechtilé oceli se zvětšeným obsahem tlumiče. Nový rám a kyvná vidlice (změněn průžez a tloušťka materiálu). Mělčí a užší nádrž. Vypuštěno palivové čerpadlo. V př. vidlicích kazetový systém tlumení. Upravena centrální jednotka s pákovým systémem (zdvih pérování prodloužen ze 112mm na 125mm), zvětšeno pásmo nastavení.Výška sedla 810mm, světlá výška 140mm. Ze spoileru motoru vypuštěno děrování, kapotáž se celkově liší v detailech, v podsedlové části kapotáže přibyl jeden průduch, průduchy přibyly též po stranách př. blatníku.
98: motor: písty opatřeny vrstvou grafitu, vložky válců z metalického kompozitního materiálu, na spojce 8 lamel místo 10, modifikována velikost podtlakového šoupátka, výkon zvětšen na 130k. Rám, vidlice i kyvná vidlice byly zesíleny. Hmotnost snížena o 2 kg na 180 kg. Přístrojový panel obohacen o digitální displej. Př. brzdové kotouče o průměru 310mm. Rozteč tlumičů se změnila o 10mm. Více zapuštěné uchycení stupaček. Světlá výška 90mm. Nová kapotáž, pod světlometem přibyl jeden průduch, v podsedlové části naopak jeden ubyl.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

20.9.2012 v 21:26 | Nahoru | #4
takhle nějak sem si to představoval díky moc dobrá práce jestli tohle máš v hlavě tak poklona :)

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

20.9.2012 v 22:19 | Nahoru | #5
Fároš> to nekde ctes nebo vis z hlavy?

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 03:23 | Nahoru | #6
M4rť4s, peteRR9> kdepak z hlavy, pánové, já si nepamatuju ani datum narození Blade je má celoživotní láska a tyhle informace jsou přímo z Hondy ČR, tak snad se tomu dá věřit alespoň to, co se dá porovnat vizualně (průduchy v kapotách apod) jim fakt sedí.

2 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 16:50 | Nahoru | #7
chystám se koupit jednu z 94 . . . ale když to tak poslouchám koupil bych radši 99
http://www.motoinzer...3863-cbr-900-rr.html uvidim jak bude vypadat . . .

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 16:54 | Nahoru | #8

M4rť4s píše: chystám se koupit jednu z 94 . . . ale když to tak poslouchám koupil bych radši 99
http://www.motoinzer...3863-cbr-900-rr.html uvidim jak bude vypadat . . .



zdar chlape, nechci ti do toho kecat, ale pokuď jdeš po staršim fárošovi, asi bych hledal co nejvíc origo a zachovalej kousek (bude to asi stát víc) než tyhle rádoby street puzzle skládačky z bouraček, viz odkaz na inzerát
toť jen můj názor

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 17:28 | Nahoru | #9
M4rť4s> no to je teda hnus

hele jak tak koukám na tvůj výběr tak bych se staral spíš o to jestli tam vůbec bude něco fungovat........

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 18:37 | Nahoru | #10
preferoval bych origo stav a perfektní stav, narazil jsem na toto, a vypadá to zajímavě, každopádně při koupi bych si vzal někoho kdo tomu rozumí (né vždy vzhled odpovídá stavu)
tu - http://www.motorkar...ireblade-421464.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 18:41 | Nahoru | #11
mára929r> joooo tak ten je krásnej ale málokdo by za to v čr dal ty prachy a typuju že ten kluk bude mít tak 30 strop.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 19:07 | Nahoru | #12
GRASSEL> je to ranec, ale myslim si že cena těchto ojedinělých kousků jde pomalu nahoru, stejně jako se cení první modely ZXR 750 v originálnim stavu (perfektní stav, původní lak atd...)
za ty prachy by měl dobrou 929 (možná už i 954) ale v tomto případě je to většinou srdcová záležitost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 19:13 | Nahoru | #13
mára929r> noooo, ceny jdou těhle kousků celosvětově nahoru ale ne v čr. Koukám po ZXR a SRADovi a spousta jich začlo na týhle částce a dokud neklesla na "běžnou" tak to nikdo nevzal... tyhle kousky se prodaj dobře v zahraničí, tady ale ne....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 19:19 | Nahoru | #14
GRASSEL> to máš stejný jako s jawou po renovaci, kdo dá 100 nebo i 200 tkč za jawu? (myslim třeba 500 OHC) u nás jen vyjímky, jinak to kupují sběratelé venku, který jsou ochotný za to dát takovou cenu!
taky by se mi to líbilo, ale mít ty prachy, nekoupim si motorku na kterou se budu dívat v obýváku, kam si jí vystavim, ale koupim si motorku pro běžnej provoz kterou využiju

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 19:53 | Nahoru | #15
mára929r> souhlas... ale koukal jsem po nich jako po druhý motorce jako jedinou motorku je to nahovno, za prvý ti jí bude líto a za druhý by to ztrácelo smysl

CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 21:17 | Nahoru | #16
já už sem mel SV 650 N jestli sjte nekoukali . . . ale musel sem koupit auto takže motorka šla z domu a těď mám strop tak 30 jak jsi psal . . . chci nechat něco stranou na opravy auta . . . a nevim kdybych jí koupil s kapotama jestli bych je nechal ty starý se mi moc nelíbí

dřív sem to měl že sem měl moto max 2 roky a pak sem ho otočil dokud mělo cenu ale když koupim 900 starší tak tam ta cena moc padat nebude take si jí můžu klidně nechat dýl a trošku jí udělat jako všechno co sem měl :) je lepší do toho cpát postupně když nejsou peníze teď. (kdyby jste koukali na muj profil tak ta 900 a 750 byla kupovaná pro kámoše )

CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 21:23 | Nahoru | #17
pokuď máš 30 tkč, a ještě ti musí zbýt na opravy auta, kup si fichtla nebo max MZ

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

21.9.2012 v 22:51 | Nahoru | #18
zkus líp číst strop je 30 to znamená že 30 dám za moto . . .

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

22.9.2012 v 09:49 | Nahoru | #19

M4rť4s píše: zkus líp číst strop je 30 to znamená že 30 dám za moto . . .



v tom případě kup MZ 251

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

22.9.2012 v 09:59 | Nahoru | #20
Tak si kup zbořenýho, udělej si z toho streeta sám... sice to bude to samý ale aspoň z toho budeš mít trochu radost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

22.9.2012 v 13:32 | Nahoru | #21

GRASSEL píše: Tak si kup zbořenýho, udělej si z toho streeta sám... sice to bude to samý ale aspoň z toho budeš mít trochu radost



přesně tak, kup nějakou starou mrdku, co bude po pár kotrmelcích a nasypej do toho hromadu peněz, sice to bude nevratná investice, ale budeš mít radost, a ta je k nezaplacení

CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

22.9.2012 v 14:55 | Nahoru | #22
za 30 se da koupit slusna zx9r nebo i tydle motky, ale sel bych do zx9, 60tis je nesmysl, za to prodam moji zx10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

22.9.2012 v 15:16 | Nahoru | #23

mára929r píše: přesně tak, kup nějakou starou mrdku, co bude po pár kotrmelcích a nasypej do toho hromadu peněz, sice to bude nevratná investice, ale budeš mít radost, a ta je k nezaplacení



ale hovno, sundá plasty... mrdne tam masku, rovný řidítka ale bude mít radost že si to dělal aspoň sám

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

22.9.2012 v 22:11 | Nahoru | #24
GRASSEL> Zas tak jednoduchý to se mnou nebude když už něco dělám tak chci aby to vypadalo takže si myslim že když už neco budu rozebírat tak že to pujde do šroubku (motor zůstanev celku když bude makat) všechno do laku a pak skládat a na konec jen jezdit

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

26.9.2012 v 22:39 | Nahoru | #25
tak teď nevím mám na výber mezi http://www.motoinze...00-rr-fireblade.html

a ještě druhou a ta je z roku 96 jsou na ní kapoty, podsedlák a kola z 2001 prej po servise za 13 500 kč seřízení karburátorů, brzdy, vidle, oleje, řetězovka, má to psáno 25 kW což by se mi hodilo ale stejne budu delat řidičák na všechny, má to systém od akrapa od motoru až po koncovku . . . podle fotek z emailu vypadá hůř než na na tom odkazu . . . + STK asi do konce roku za 34 000kč + zadní guma k tomu

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

27.9.2012 v 08:40 | Nahoru | #26
M4rť4s> ta první má masku ze staršího modelu, což mi příjde dost debilní.... takže podle mě majitel je asi jelito.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

27.9.2012 v 08:49 | Nahoru | #27
mě se nejvíc líbí tahle barevná kombinace

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

27.9.2012 v 09:22 | Nahoru | #28
dewwil> podle mě zas tyhle

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

27.9.2012 v 10:29 | Nahoru | #29
Já přemejšlel o tom CBRku taky, nakonec jsem koupil SRADa a naprostá spokojenost. Za kupní cenu cca 40 000, nejde snad koupit motorka s lepším poměrem cena / výkon / užitná hodnota / vzhled / styl...

CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

27.9.2012 v 12:12 | Nahoru | #30
ono mi celkově nejde o barvu, ale nějak se nemůžu rozhodnout . . . . , spíš by mě zajímalo jestli ta cena nejni přehnaná , když říkal že je před měsícem dělanej servis za 13500 (viz vejš) tak to na tej moto musí bejt znát a hlavně nějakej čas to vydrží než na ty věci co udělal budu muset sáhnout, ale zdá se mi že ty kapoty jsou tam daný dola lajdsky, spodní plast pod motorem vůbec nejni . . . rovnou se přiznám že sem puntičkář (takže jí budu muset stejně rozebrat a všechno přejít. . . .) proto nevim jestli tomu člověku věřit semnou to nejni jen tak

tady jsou fotky co mi přišly na email jak moto vypadá at máte představu ( taky je divný jedna fotka super kvalita zbytek nic moc)

fotky
je tu odkaz protože mi sem nešly vložit.

Naposledy editováno 27.09.2012 12:23:04
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist