meti píše: nechápu tu většinu tupejch narážek tady. Mašina neni přepravní prostředek, je to umělecký dílo. Alespon tak já chápu tu svou. A reflexní proužky na kola jsou hodně oblíbené. Kdyby nebyly, necpali by je tam výrobci u novejch strojů už z výroby. Nikdy jsem se nikomu nesmál za to, jakou má mašinu, ani by mě to nenapadlo. Tak co je vám do toho, že si z něj utahujete kvůli pár nálepkám na kolo?
A kdyby ses kouknul na pár témat s těmito narážkami, tak to jsou většinou stejní "střelci" s překoňovanými mašinami ...
Jinak naprostý souhlas! Proužky jsem měl jak na CBR, tak teď na kawě a proč?No protože se mi to prostě líbí a i okolí říká, že to vypadá lépe a jestli to přidalo nějaký koně?Týý joo .. těžká otázka asi jo, nebo ne?Podsvícení jsem měl na CBRku a rychleji o 5km/h to podle mě teda nejelo, ale líbilo se mi to ... můj názor
Naposledy editováno 07.08.2012 23:20:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
privateer píše: volové....málem sem se udusil olivou ale jinak k tématu..mají to úplně všude..páska a nebo ty nastříhaný oblouky anebo zde máme jeden total lama nástroj
Ten "total lama nástroj" bývá už součástí k té nedělené pásce, není potřeba to kupovat zvlášť. A ta nedělená páska je delší než je potřeba na 2 kola krát dvě strany, takže je dost materiálu na odzkoušení případně opravu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
DMRS píše: Ten "total lama nástroj" bývá už součástí k té nedělené pásce, není potřeba to kupovat zvlášť. A ta nedělená páska je delší než je potřeba na 2 kola krát dvě strany, takže je dost materiálu na odzkoušení případně opravu.
já to teda nezkoušel....jen mě překvapilo že to prodávaj mezi věcma na enfielda....by mě asi nenapadlo mu tam patlat pásky...to už spíš prásknout celý ráfky do nějaké barvy. To sem třeba nevěděl že se to dodává k té pásce. Sem žil v domění že existují ty vyseknutý patvary a nebo prostá páska v ruličce a potom vedle kola z motorky v ní leží totálně zamotanej majitel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
privateer píše: já to teda nezkoušel....jen mě překvapilo že to prodávaj mezi věcma na enfielda....by mě asi nenapadlo mu tam patlat pásky...to už spíš prásknout celý ráfky do nějaké barvy. To sem třeba nevěděl že se to dodává k té pásce. Sem žil v domění že existují ty vyseknutý patvary a nebo prostá páska v ruličce a potom vedle kola z motorky v ní leží totálně zamotanej majitel
Třeba na obrázcích tady je to standardně dodávané udělátko vidět. Díky němu se to dá nalepit během chvilky s dobrou přesností.
Já osobně jsem si tam dával pásku taky hlavně kvůli bezpečnosti v noci. Je na výběr spousta barev, tak je možné to nalepit i ve stejné barvě jako má ráfek - přes den to nebude moc nápadné a v noci budeš díky tomu víc vidět.
DMRS píše: Třeba na obrázcích tady je to standardně dodávané udělátko vidět. Díky němu se to dá nalepit během chvilky s dobrou přesností.
Já osobně jsem si tam dával pásku taky hlavně kvůli bezpečnosti v noci. Je na výběr spousta barev, tak je možné to nalepit i ve stejné barvě jako má ráfek - přes den to nebude moc nápadné a v noci budeš díky tomu víc vidět.
Aaaaha ..... díky mám chromy, tak bych tam mohl jebnout tu stříbrnou
1 reakcí na tento příspěvek Reflexní proužky na ráfky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
kawazx10r píše: každej druhej ty proužky má a večer to hezky svítí.. já bych to na mašinu ale NIKDY nedal. nedej bože podsvícení a další věci z matějské
A tohle se ti nelíbí?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
Michal57 píše: At si je tam klidně dá, mě je to jedno. Ale hledat někoho kdo se zabývá lepením proužků na kola?? To už je fakt moc...
tak ty proužky stoji zhruba kolem 4 stovek . a chce je mit nalepeny kvalitne . ono to neni prdel to tam nalepit aby to bylo presne do kola podle rafku a nikde to neuteklo, a nedalo to paseku vzhledu .tak tady nedlej chytraka !!ktery na ty proužky ani nema a rikej si co chceš ale ty motorce to sluši aspon to neni tak tmavy ty rafky a dava to tomu lepši vzhledNaposledy editováno 10.08.2012 21:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
lukaR1 píše: DMRS> je na plaxi zbytek te paky a pod tim byla reflexni 46 s tou pneu ja už přesně nevim myslim že to byla continental racce attack .(uplně nova bylo na ni prejeto 15 km na to foceni )
Jsem si řikal, že je ten vzorek nějak moc dobře vidět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
DMRS píše: Jsem si řikal, že je ten vzorek nějak moc dobře vidět
chapu že sis chtel rypnout ale v profilu mam jak se jezdi na kolinko skoda že se ti to rypnuti nepovedlo zrovna na mě nééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!!ta guma byla funglovka a prejela, jsem na ni 15 km na letište tak je jasny že ji nemohu zdrtit1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
lukaR1 píše: chapu že sis chtel rypnout ale v profilu mam jak se jezdi na kolinko skoda že se ti to rypnuti nepovedlo zrovna na mě nééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!!ta guma byla funglovka a prejela, jsem na ni 15 km na letište tak je jasny že ji nemohu zdrtit
Klid, to nebylo namířeno proti tobě.
Jen mě zajímalo, jaká guma na silničku může mít tak výrazný (asi jsi taky projela nějakým prachem, který to zvýraznil) skoro až endurácký vzorek
Edit: kdyz jsme u toho rejpání, kouknul jsem se ti na to kolínko, ale teda fotky nic moc, ani neni poznat, jestli to seš ty
Naposledy editováno 14.08.2012 11:50:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní proužky na ráfky
Naposledy editováno 14.08.2012 16:22:56
gugo píše: Torchu OT, ale ...
Příběh pracovitého Mravenečka
Každý den ráno přicházel do jednoho podniku Mraveneček, který byl výkonným a šťastným tvorečkem. Trávil zde celé dny, pracoval a zpíval si u práce krásné písničky a radoval se ze života. Byl výkonný, byl šťastný, ale běda! Nikdo ho nekontroloval! A tak Sršeň, hlavní vedoucí, který toto považoval za nepřípustné, vytvořil pracovní místo kontrolora, na které přijal Švába s velkými zkušenostmi v kontrolních činnostech.
První starostí Švába bylo standardizovat hodinu příchodu a odchodu na pracoviště a vypracovat o tom detailní zprávu. Z toho důvodu potřeboval sekretářku, která by mu je pomáhala připravovat, organizovala archiv a případně zvedala telefonáty. A tak přijal Pavoučici.
Mraveneček byl stále produktivní, šťastný a pracoval a pracoval........
Sršeň, hlavní vedoucí, byl reporty přímo nadšený, ovšem požadoval ještě srovnávací tabulky a grafy, ukazatele řízení a analýzy vývoje. Bylo toho mnoho a tak bylo třeba přijmout další sílu - Mouchu, vybavenou počítačem, barevnou tiskárnou, telefonem a to vše na pomoc kontrolorovi.
To už si Mraveneček přestal zpívat svoje melodie a začal si stěžovat na množství papírování, které nikdy dělat nemusel a nestíhal tak svoji práci.
Sršeň, hlavní vedoucí, rozhodl, že je potřebné přijmout opatření a vytvořil pozici vedoucího oddělení, kde pracoval Mraveneček, tak dlouho výkonný a šťastný. Funkci vedoucího dostala Cikáda. I ta samozřejmě velmi brzy potřebovala ke své práci nový počítač, Internet a také asistentku Parazitku, která jí pomáhala i v předchozích zaměstnáních. A tak vypracovávala strategické plány a rozpočty pro oddělení, kde pracoval Mraveneček.
Mraveneček už si nezpíval, ba ani nepípnul, zato se stával každým dnem víc nazlobeným.
Výsledek pracovní činnosti Cikády se konečně dostavil. "Musíme vybudovat pracoviště, které se bude zabývat pracovní atmosférou", tvrdila přesvědčivě Cikáda.
Jednoho dne si hlavní vedoucí pozorně prohlédl výsledky oddělení, kde pracoval Mraveneček a zjistil, že nepřináší zisky. Proto ihned kontaktoval Sovu, prestižní konzultantku, aby vypracovala analýzu této situace. Sova byla tři měsíce v podniku a vypracovala podrobnou zprávu velkého objemu za mnoho, velmi mnoho peněz. Závěr byl neúprosný - ve firmě je zbytečně mnoho zaměstnanců! Hlavní vedoucí vyslyšel rady konzultantky a ihned propustil problémového Mravenečka, který býval kdysi šťastný a zpíval si u práce.
Jaké je ponaučení? Snaž se nebýt Mravenečkem, výkonným a šťastným ! Raději buď neužitečný a neschopný. Neschopní nepotřebují kontrolora, to přece všichni vědí. A to není všechno, jsi li výkonný, neukazuj, že jsi šťastný, nebude se Ti to tolerovat! Naopak, každý den si vymysli nějaké neštěstí a budeš vyvolávat soucit. Pokud se i přes toto varování rozhodneš být Mravenečkem, výkonným a šťastným, připrav se na to, že než vystřízlivíš, budeš nějaký čas živit Sršně, Šváby, Pavouky, Mouchy, Cikády, Parazitky, Sovy a tuny papíru.
Tak to je hodně dobrý .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |