globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
14.8.2012 v 22:10
Dělal to z vás někdo?Pokud ano, co budu potřebovat na leštění? Nebo pokud to dělá nějaka firma co to stojí?
Předchozí
1 2
Následující

Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

14.8.2012 v 22:46 | Nahoru | #1
šedesátku smirgl a vem jen sací

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

14.8.2012 v 22:59 | Nahoru | #2

(reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 08:42 | Nahoru | #3

MichaelaZX636 píše: dělá to tenhle velice šikovný kamarád

Ahooj,tak to mu písnu hned Díky

Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 12:32 | Nahoru | #4
Coolasice:A co si jako slibuješ od vyleštěných sacích kanálů u Tvého motoru z r.v.92.

Stačí nemít v kondici mechanický stav motoru obecně a nějaký vyleštěný kanály jsou docela zbytečná investice a že by zmiňovaná úprava sacích kanálů zásadně zlepšila plnění válců..tomu nevěřím.

Čus S

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 12:45 | Nahoru | #5
proč je chceš leštit???
Leštěním ničeho nedosáhneš. Maximálně horšího promísení směsi mikroturbulencema tvořenýma právě drsností povrchu po jádru při odlévání...
Jediné smysluplné je upravit průřez a tvar kanálů. Ale na to už musíš mít trošku "filipa" a zkušenosti...
Pokud chceš mermomoci něco udělat, vyhlaď ostré přechody a hrany. Ale jen "fortunkou"/přímou bruskou, nelešti nic!

Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 12:54 | Nahoru | #6
No ono je to o tom jestli chceš jen odgrotovat nedostatky lití a vyleštit, to ti nic moc nepřidá(spíš nic, jen dobrej pocit), na druhou stranu jsou firmy co ti tu hlavu překopou takovým způsobem, že není nemožný nárust výkonu o 10-15%(kanály,ventily), jenže taky si to nechaj zaplatit a cena je od 20tkč vejš, záleží co od motoru chceš, ale nejedná se o klasický leštění, vetšinou jde o odebírání, přidávání a tvarování matroše kvůli správnejm průtokům příchozí směsi a výfukových plynů, tam to smysl má, ale za takovou cenu třeba i 100tkč se to vyplatí pouze u nových modelů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 12:55 | Nahoru | #7
Dřík> Přesně tak, mírně hrubý povrch podporuje lepší víření směsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 13:31 | Nahoru | #8

dewwil píše: Dřík> Přesně tak, mírně hrubý povrch podporuje lepší víření směsi

ověřeno na flowbenchi Jaroš za mých časů konstruktérství u Blaty...
Jak říkáš, motor buď musí mít dot velký ventily, nebo je musíš zvětšit, pak si hrát s kanálama...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 14:44 | Nahoru | #9
Dřík> Já právě četl že Pavel Hanzlík ty kanály měl vyleště jak zrcadlo a motor se lepší plnil,tak teda neleštit?Kdyby žil,tak bych se ho nato zeptal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 14:48 | Nahoru | #10
Coolasice> jj, jen jestli ten co to psal nemyslel "vyleštěný" jen slangem, aby každej věděl o co tak zhruba jde...nevím jak to měl Pavel, ale jelo mu to kurevsky, válce měl z Bandita...a ještě snad převrtaný...

Naposledy editováno 15.08.2012 14:49:16

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 14:52 | Nahoru | #11
fakt to mám prakticky ověřený. Toto klišé vzniklo tím, že lidi co na kanály sáhli, museli tak učinit nějakým nástrojem. Nejčastěji je to přímá bruska a miniaturní nástroje, plus kde je potřeba přidat tmely apod... No a po to broušení se zdá, jakoby kanály byly vyleštěny...
Lepší je odlitej kanál se stopama po jádře, než vyleštěnej jak psí kulky.
Hodně info o tom najdeš v knížce 4-stroke performance tunning zde zde
Sám jsem přes zimu na kanály vlítnul na svým Meansu, no a po brzdě byl znát nárůst...

(reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 14:54 | Nahoru | #12

dewwil píše: Coolasice> jj, jen jestli ten co to psal nemyslel "vyleštěný" jen slangem, aby každej věděl o co tak zhruba jde...nevím jak to měl Pavel, ale jelo mu to kurevsky, válce měl z Bandita...a ještě snad převrtaný...

Ty vložky jsou stejné jak na Banditu,tak na Gsxr.Gsxr má origo 1127ccm a Bandit o 1 milimetr větší vrtání to znamená 1157ccm.pavel měl motor převrtaný jako já na 1216ccm co dovolí vložky.Na větší obsah třeba 1340ccm musíš dat jiné válce a upravit blok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 15:03 | Nahoru | #13

Dřík píše: fakt to mám prakticky ověřený. Toto klišé vzniklo tím, že lidi co na kanály sáhli, museli tak učinit nějakým nástrojem. Nejčastěji je to přímá bruska a miniaturní nástroje, plus kde je potřeba přidat tmely apod... No a po to broušení se zdá, jakoby kanály byly vyleštěny...
Lepší je odlitej kanál se stopama po jádře, než vyleštěnej jak psí kulky.
Hodně info o tom najdeš v knížce 4-stroke performance tunning zde zde
Sám jsem přes zimu na kanály vlítnul na svým Meansu, no a po brzdě byl znát nárůst...

To si moc nepočtu když neumím anglicky,jinak dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 15:11 | Nahoru | #14

Coolasice píše: To si moc nepočtu když neumím anglicky,jinak dík



použij google překladač

(reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 15:17 | Nahoru | #15

dewwil píše: použij google překladač

To je na houno

Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 15:20 | Nahoru | #16
Ještě mě napadl jeden borec, který o Pavlové motorce bude vědět co s motorem dělal Potom dám info

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 15:57 | Nahoru | #17
Coolasice:
Hele v Tvém profilu píšeš něco o turbu za 3500 éček a kroutícím se rámu na Tvé Sůze.
Tak nevymýšlej zbytečnosti typu:leštit sací kanály atd.

Vyztuž rám motky, namontuj turbo, no a budeš jezdit 300sta z místa néé..

Čus S

(reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 19:58 | Nahoru | #18

SOUSEDRH9 píše: Coolasice:
Hele v Tvém profilu píšeš něco o turbu za 3500 éček a kroutícím se rámu na Tvé Sůze.
Tak nevymýšlej zbytečnosti typu:leštit sací kanály atd.

Vyztuž rám motky, namontuj turbo, no a budeš jezdit 300sta z místa néé..

Čus S

To není jenom ta sada,musíš upravit klikovku,pružiny na ventilech.výstupní hřídel jiný od převodovky atd....To lítají deseti tisíce ale potom to je monstrum co ukočírují jen ti největší borci

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 20:05 | Nahoru | #19
Pangiale, BMW adalší sračky jsou jen pro buzeranty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 20:22 | Nahoru | #20
Coolasice> jj, Gsx1100R nemělo chybu, já měl r.v. 88 na třípaprskových 18" kolech, tuším model K ve streetu a jelo to strašně masakrálně, akorát jsem ji rozpůlil o auto . Kdybych ji nezničil tak ji mám dodnes Pak jsem koupil Bandita, kterej byl motorově nehorázně poladěnej, akorát nestíhal rám, tak šel pryč...na rozjezdy do 150km/h se na něj nic nechytalo , ale od 150km/h to bylo krocení divé zvěře

(reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

15.8.2012 v 20:41 | Nahoru | #21

dewwil píše: Coolasice> jj, Gsx1100R nemělo chybu, já měl r.v. 88 na třípaprskových 18" kolech, tuším model K ve streetu a jelo to strašně masakrálně, akorát jsem ji rozpůlil o auto . Kdybych ji nezničil tak ji mám dodnes Pak jsem koupil Bandita, kterej byl motorově nehorázně poladěnej, akorát nestíhal rám, tak šel pryč...na rozjezdy do 150km/h se na něj nic nechytalo , ale od 150km/h to bylo krocení divé zvěře

Káčko měl Pavel Hanzlík rok 89.To byla bestie,Pavel také musel cvičit aby tu překonovanou děvku ukočíroval

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

16.8.2012 v 21:49 | Nahoru | #22
myslíš tohleto?



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

19.8.2012 v 12:26 | Nahoru | #23
Son> Ano přesně tohle myslím Jde to trochu poznat ve výkonu?

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

19.8.2012 v 13:07 | Nahoru | #24
No nevim, na svou dobu tyhle upraveny gsxr se 160-170 ps byly rakety, ale dneska uz je to jaksi mimo kdyz seriovy litry jedou kolem 200ps....

Hrabat do kanalu ma smysl kdyz se presne vi jakej zasah tomu motoru pomuze... A nejlepe na flowbenchi, jinak to taky muze bejt horsi nez lepsi....

(reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

19.8.2012 v 19:08 | Nahoru | #25

assassin píše: No nevim, na svou dobu tyhle upraveny gsxr se 160-170 ps byly rakety, ale dneska uz je to jaksi mimo kdyz seriovy litry jedou kolem 200ps....

Hrabat do kanalu ma smysl kdyz se presne vi jakej zasah tomu motoru pomuze... A nejlepe na flowbenchi, jinak to taky muze bejt horsi nez lepsi....

Nejlépe by to bylo dát někomu kdo to dříve dělal na těhle motorkách a ví co a jak.Novější motorku nechci,přes své nedostatky jsem s ní spokojený a nové motorky mě absolutně nic neříkají....Na Gsxr 1100 budu jezdit až do důchodu,teda pokud nějaký ještě bude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

21.8.2012 v 21:21 | Nahoru | #26

Coolasice píše: Son> Ano přesně tohle myslím Jde to trochu poznat ve výkonu?


nevím jak kanály-ty jsem jen "přeleštil" žádné támhle kus ubrat,támhle todle

někde jsem četl že ideální spalovací prostor hlavy je polokoule a ty moje "odlitky"(mám pocit že dohromady jsem jich "upravoval" 5)rozhodně tím co tam bylo po mašinách na úpravu a lisování sedel ventilů se polokouli nepodobalo,takže jsem to napravil-na třetí fotce je to vidět co tam bylo navíc

já ty svoje babičky netočím a na brzdě jsem byl jen jednou,ale z jiných důvodů-takže ...
měl jsem ale funkční motku s upravenou a neupravenou hlavou a poznat to bylo
ale jen v ultra nízkých otáčkách řekněme mezi 2-3,5tis. to fest táhlo-ovšem taky to mohlo být jen perfektně zabroušenýma ventilama ,jo a spotřeba taky skočila dolů,čím to fakt nevím

jinak řečeno chtěl jsem si hrát tak jsem si hrál a mám z toho dost dobrý pocit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

21.8.2012 v 21:27 | Nahoru | #27
Son> Když tak koukám na ty fotky, tak jsi vlastně ubral dost matroše z hlav(spal. prostoru) takže jsi vlastně snížil kompresní poměr, ne???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

21.8.2012 v 21:38 | Nahoru | #28
dewwil>
no to samé mě taky napadlo tak jsem na těsnění pod válce dal slabší papír
už v originále to mělo komres poměr nějakých 9,7:1 a lil se do toho speciál,ale ten už se snad ani nedá sehnat a .....
prostě proto to šlo na brzdu-lambda sonda-směs-studené starty to byla vždy kalamita ať už se specialem nebo naturalem
větší hlavní tryska +větší "sedlo" jehly a
ovšem ten "tah" na sorovolnoběh to bylo fest před odbržděním

(reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

21.8.2012 v 21:41 | Nahoru | #29
Son> jj, taky bych to tak řešil

Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R

21.8.2012 v 21:46 | Nahoru | #30
jo a až "jednou" budu na Raptoru sundávat hlavy,minibruska bude nachystaná
akorát doufám že tam bude co brousit
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 Lukydoga 1 18.8.2023 v 05:05 hondaman1
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 Hovado-RC8 29 5.5.2023 v 16:35 hmm21
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 Normik 11 8.12.2021 v 22:38 Martin1200
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 Svobodak.T 119 6.12.2021 v 01:01 kerut
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER


TOPlist