1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
MichaelaZX636 píše: dělá to tenhle velice šikovný kamarád
Ahooj,tak to mu písnu hned DíkyStačí nemít v kondici mechanický stav motoru obecně a nějaký vyleštěný kanály jsou docela zbytečná investice a že by zmiňovaná úprava sacích kanálů zásadně zlepšila plnění válců..tomu nevěřím.
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
Leštěním ničeho nedosáhneš. Maximálně horšího promísení směsi mikroturbulencema tvořenýma právě drsností povrchu po jádru při odlévání...
Jediné smysluplné je upravit průřez a tvar kanálů. Ale na to už musíš mít trošku "filipa" a zkušenosti...
Pokud chceš mermomoci něco udělat, vyhlaď ostré přechody a hrany. Ale jen "fortunkou"/přímou bruskou, nelešti nic!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
dewwil píše: Dřík> Přesně tak, mírně hrubý povrch podporuje lepší víření směsi
ověřeno na flowbenchi Jaroš za mých časů konstruktérství u Blaty...Jak říkáš, motor buď musí mít dot velký ventily, nebo je musíš zvětšit, pak si hrát s kanálama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
Naposledy editováno 15.08.2012 14:49:16
1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
Lepší je odlitej kanál se stopama po jádře, než vyleštěnej jak psí kulky.
Hodně info o tom najdeš v knížce 4-stroke performance tunning zde zde
Sám jsem přes zimu na kanály vlítnul na svým Meansu, no a po brzdě byl znát nárůst...
dewwil píše: Coolasice> jj, jen jestli ten co to psal nemyslel "vyleštěný" jen slangem, aby každej věděl o co tak zhruba jde...nevím jak to měl Pavel, ale jelo mu to kurevsky, válce měl z Bandita...a ještě snad převrtaný...
Ty vložky jsou stejné jak na Banditu,tak na Gsxr.Gsxr má origo 1127ccm a Bandit o 1 milimetr větší vrtání to znamená 1157ccm.pavel měl motor převrtaný jako já na 1216ccm co dovolí vložky.Na větší obsah třeba 1340ccm musíš dat jiné válce a upravit blok1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
Dřík píše: fakt to mám prakticky ověřený. Toto klišé vzniklo tím, že lidi co na kanály sáhli, museli tak učinit nějakým nástrojem. Nejčastěji je to přímá bruska a miniaturní nástroje, plus kde je potřeba přidat tmely apod... No a po to broušení se zdá, jakoby kanály byly vyleštěny...
Lepší je odlitej kanál se stopama po jádře, než vyleštěnej jak psí kulky.
Hodně info o tom najdeš v knížce 4-stroke performance tunning zde zde
Sám jsem přes zimu na kanály vlítnul na svým Meansu, no a po brzdě byl znát nárůst...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
Coolasice píše: To si moc nepočtu když neumím anglicky,jinak dík
použij google překladač
1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
Hele v Tvém profilu píšeš něco o turbu za 3500 éček a kroutícím se rámu na Tvé Sůze.
Tak nevymýšlej zbytečnosti typu:leštit sací kanály atd.
Vyztuž rám motky, namontuj turbo, no a budeš jezdit 300sta z místa néé..
Čus S
SOUSEDRH9 píše: Coolasice:
Hele v Tvém profilu píšeš něco o turbu za 3500 éček a kroutícím se rámu na Tvé Sůze.
Tak nevymýšlej zbytečnosti typu:leštit sací kanály atd.
Vyztuž rám motky, namontuj turbo, no a budeš jezdit 300sta z místa néé..
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
dewwil píše: Coolasice> jj, Gsx1100R nemělo chybu, já měl r.v. 88 na třípaprskových 18" kolech, tuším model K ve streetu a jelo to strašně masakrálně, akorát jsem ji rozpůlil o auto . Kdybych ji nezničil tak ji mám dodnes Pak jsem koupil Bandita, kterej byl motorově nehorázně poladěnej, akorát nestíhal rám, tak šel pryč...na rozjezdy do 150km/h se na něj nic nechytalo , ale od 150km/h to bylo krocení divé zvěře
Káčko měl Pavel Hanzlík rok 89.To byla bestie,Pavel také musel cvičit aby tu překonovanou děvku ukočíroval1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
Hrabat do kanalu ma smysl kdyz se presne vi jakej zasah tomu motoru pomuze... A nejlepe na flowbenchi, jinak to taky muze bejt horsi nez lepsi....
assassin píše: No nevim, na svou dobu tyhle upraveny gsxr se 160-170 ps byly rakety, ale dneska uz je to jaksi mimo kdyz seriovy litry jedou kolem 200ps....
Hrabat do kanalu ma smysl kdyz se presne vi jakej zasah tomu motoru pomuze... A nejlepe na flowbenchi, jinak to taky muze bejt horsi nez lepsi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
Coolasice píše: Son> Ano přesně tohle myslím Jde to trochu poznat ve výkonu?
nevím jak kanály-ty jsem jen "přeleštil" žádné támhle kus ubrat,támhle todle
někde jsem četl že ideální spalovací prostor hlavy je polokoule a ty moje "odlitky"(mám pocit že dohromady jsem jich "upravoval" 5)rozhodně tím co tam bylo po mašinách na úpravu a lisování sedel ventilů se polokouli nepodobalo,takže jsem to napravil-na třetí fotce je to vidět co tam bylo navíc
já ty svoje babičky netočím a na brzdě jsem byl jen jednou,ale z jiných důvodů-takže ...
měl jsem ale funkční motku s upravenou a neupravenou hlavou a poznat to bylo
ale jen v ultra nízkých otáčkách řekněme mezi 2-3,5tis. to fest táhlo-ovšem taky to mohlo být jen perfektně zabroušenýma ventilama ,jo a spotřeba taky skočila dolů,čím to fakt nevím
jinak řečeno chtěl jsem si hrát tak jsem si hrál a mám z toho dost dobrý pocit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálů v hlavě Suzuki Gsx 1100R
no to samé mě taky napadlo tak jsem na těsnění pod válce dal slabší papír
už v originále to mělo komres poměr nějakých 9,7:1 a lil se do toho speciál,ale ten už se snad ani nedá sehnat a .....
prostě proto to šlo na brzdu-lambda sonda-směs-studené starty to byla vždy kalamita ať už se specialem nebo naturalem
větší hlavní tryska +větší "sedlo" jehly a
ovšem ten "tah" na sorovolnoběh to bylo fest před odbržděním
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 | Lukydoga | 1 | 18.8.2023 v 05:05 hondaman1 |
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 | Hovado-RC8 | 29 | 5.5.2023 v 16:35 hmm21 |
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 11 | 8.12.2021 v 22:38 Martin1200 |
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 | Svobodak.T | 119 | 6.12.2021 v 01:01 kerut |
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... | SPIJKER | 104 | 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER |