2 reakcí na tento příspěvek 42000 km...nutny servis?
1 reakcí na tento příspěvek 42000 km...nutny servis?
jinak zavolej do yamahy a zeptej se ;)
2 reakcí na tento příspěvek 42000 km...nutny servis?
1 reakcí na tento příspěvek 42000 km...nutny servis?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 42000 km...nutny servis?
http://www.multisurf....com/klr650_page.htm - výborný web
http://www.klr650.marknet.us/ - taky pěkný
Jinak ventil. vůle podle manuálu měřit u zaběhlýho stroje po 10 000km, u novýho ve stavu tachometru 1000 km - 5000 km - 10 000 km a pak po 10 000km.. Ale já je měřim několikrát za sezonu (asi po 2000 km), a udělal jsem dobře, jak jsem zjistil.. Výfukový ventily se hnou o minimum, tak je třeba měnit podložky třeba až v 50 000 km.. Ale sací se zaklepávají rychleji. Když jsem moto koupil, měli vůli jen 0,05 mm (!!), tak jsem vuli seřídil. 5000 km dobrý, a pak jakoby nic se jeden sací ventil zaklepal o 0,1 mm.. Tak jsem si řekl, že je to nějaký divný, sundal jsem hlavu, a ventily byly v dost bídným stavu, rozklepaný a netěsnící.. Ale u stroje kterej má 10 000 km bych vůbec nic neřešil, ale nic nepoděláš když vůle zkontroluješ třeba vždycky před začátkem sezony.. Jinak opotřebení ventilů dost zpomaluje přisada do benzinu - aditiv nahrazující olovo. Pak je třeba podložky pro sežízení vůle měnit za podstatně delší intervaly..
Koukam ze emaily jsou v profilu uzivatelu, tak je to v poho.. Sem holt slepej.. :)