Téma: Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
31.7.2012 v 15:28
Caw caw lidi, zacal jsem se poohlizet po nejake te silnejsi moto na cestovani a i jako priblizovadlo z bodu A do bodu B. Jsem krajinkar, co jezdi podle predpisu. Rad bych moto s mensi spotrebou, kolem 6l. Jakozto student jsem toho moc nenasetril, ale verim,ze starsi silnicni cestovni moto do 40 000,- ve slusnem stavu by se mohlo najit.
Napr. tohle se mi libi (uvital bych jakykoliv komentar ohledne stavu, spolehlivosti etc.): GPZ 1100 1995
Zajimalo by me, zda Vas odrazovalo okoli od koupi stare moto argumenty typu:
je to tezky jako svine,
na to nesezenes nahradni dily,
s tim se do zatacek nevlezes, stara vrazda,
je to stary, levny = je tam urcite nejakej pruser,
radsi dosetri a kup si neco normalniho aspon za 80K,
vysere se ti retezovka, nebo neco v motoru a muzes to rovnou vyhodit ?
Poslouchali jste, nebo meli svou hlavu? A zda se neco z jejich "predpovedi" vyplnilo?
Neco z tech cestovnejsich jako CBR 600F 99-00 by se mozna taky dalo sehnat kolem 40K+.
Neresim to, ze nevyuziju potencial moto, nepotrebuju litat 200-300, ani si honit triko jak peknou motorku mam.
And sorry for my poor language :) and possible duplicity of threads
Napr. tohle se mi libi (uvital bych jakykoliv komentar ohledne stavu, spolehlivosti etc.): GPZ 1100 1995
Zajimalo by me, zda Vas odrazovalo okoli od koupi stare moto argumenty typu:
je to tezky jako svine,
na to nesezenes nahradni dily,
s tim se do zatacek nevlezes, stara vrazda,
je to stary, levny = je tam urcite nejakej pruser,
radsi dosetri a kup si neco normalniho aspon za 80K,
vysere se ti retezovka, nebo neco v motoru a muzes to rovnou vyhodit ?
Poslouchali jste, nebo meli svou hlavu? A zda se neco z jejich "predpovedi" vyplnilo?
Neco z tech cestovnejsich jako CBR 600F 99-00 by se mozna taky dalo sehnat kolem 40K+.
Neresim to, ze nevyuziju potencial moto, nepotrebuju litat 200-300, ani si honit triko jak peknou motorku mam.
And sorry for my poor language :) and possible duplicity of threads
Zas si to všecko uděláš a víš, že je to udělaný... vo něco novější vojetina se ti může vysrat stejně, jako starší... Starší koncepce je věc druhá, ale když to máš jako přibližovadlo... akorát s tou spotřebou to nevidim na jedenáctikilo? :))
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
podívej , okolí je dobrý , je to šetřílek, topí dřevem, tak počítej, že za 6 nebudeš jezdit..
To jako chceš nám tady namluvit, že s 1,1 litrem budeš jezdit předpisově?
To jako chceš nám tady namluvit, že s 1,1 litrem budeš jezdit předpisově?
4 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Jen takovej dotaz: proč je zkratka pro tisíc "K"? viz: 80K Vídám to teď nějak všude a ještě jsem se nedobral k tomu proč
na ty stary kawy se hodne blbe shaneji dily, ja mel GPZ500S rok 1987 a tesneni pod hlavu, vodni cerpadlo a nejaky chladicovy trubky se shanely od oficialnich dovozcu nekolik tydnu! to se psal rok 2008. Neverim, ze se situace zlepsila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Gargantua> K - kilo, 1kg ma 1000g mozna ze tak,.. nebo je to proste zazitej pojem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Gargantua píše: Jen takovej dotaz: proč je zkratka pro tisíc "K"? viz: 80K Vídám to teď nějak všude a ještě jsem se nedobral k tomu proč
melo by to byt maly "k"
neco jako km = 1000m
kV = 1000V
kW = 1000W
vice viz wiki
jinak - me se hodne libi staha Hondicka CX 500...
Naposledy editováno 31.07.2012 15:57:26
Kámoš má 12-tikilčo rok 91 a jede klidně pod 6, vlastně 1300 - má to převrtaný
Z dílama nemá problém, ted dělal komplet velkej servis a vlezl se do 8. litrů
Starší mašiny sou poctivější než ty nový, když to není bouranej střep.
Kup si co chceš ty, rozhodně si do toho nenechej kecat.
Nejvíc kecá ten co o tom nic neví - takže už končim
Ještě k těm zatáčkám, naklepe kdejakýho sporta.
Naposledy editováno 31.07.2012 15:57:50
Z dílama nemá problém, ted dělal komplet velkej servis a vlezl se do 8. litrů
Starší mašiny sou poctivější než ty nový, když to není bouranej střep.
Kup si co chceš ty, rozhodně si do toho nenechej kecat.
Nejvíc kecá ten co o tom nic neví - takže už končim
Ještě k těm zatáčkám, naklepe kdejakýho sporta.
Naposledy editováno 31.07.2012 15:57:50
MedWed píše: melo by to byt maly "k"
neco jako km = 1000m
kV = 1000V
kW = 1000W
vice viz wiki
jinak - me se hodne libi staha Hondicka CX 500...
ach tak, díky.
A bych jen nekecal mimo cestu, tak ta Kawa se mi líbí a dost a myslim, že by ještě mohla něco vydržet a zažít
asi takhle. Mam XJ 600 RV.1984/85
dily sezenes ale... treba membrana v karburatoru stoji 4000. a potrebujes 4ks. to sami priruby...
A nemyslim ze na trosku novejsi kawe to bude lepsi.
kdyz starou motorku tak proveřeny model co se delal leta v nezmeneny podobe...
pripominam model ne znacku.
za ty penize sezenes treba Diversion 900 a nebude tak vylitan jako ta kawa. a z dilama to bude lepsi. to TDM je taky lepsi volba.
rozhodne nekoukej na stary cagivy atp...
Naposledy editováno 31.07.2012 16:07:47
dily sezenes ale... treba membrana v karburatoru stoji 4000. a potrebujes 4ks. to sami priruby...
A nemyslim ze na trosku novejsi kawe to bude lepsi.
kdyz starou motorku tak proveřeny model co se delal leta v nezmeneny podobe...
pripominam model ne znacku.
za ty penize sezenes treba Diversion 900 a nebude tak vylitan jako ta kawa. a z dilama to bude lepsi. to TDM je taky lepsi volba.
rozhodne nekoukej na stary cagivy atp...
Naposledy editováno 31.07.2012 16:07:47
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Do 40ti se dá sehnat řekl bych celkem pěkná motorka, např. nějakýho Fazera,CBR600 nebo něco v tom stylu. Motorek je opravdu, je z čeho vybírat.
Jinak to co tu popisuješ se dá brát taky z druhé strany...já bych za bike 80000,-kč nedal.Proč?Protože je to pro mě zbytečný. Priorita je pro mě dostat se do práce a bohužel na tohle potřebuju auto a motorka je cosi "navíc". A druhá věc je ta, že lidi jsou svině a je rozdíl když ti někdo zmasí bike za 40 a bike za 80tk. Kdybych mohl jezdit na biku každej den a ne 2x do týdne, tak si klidně dražší bike s radostí koupím...
Jinak k tématu: Taky mě lidi odrazovali, že si nemám brát dvouválec, že se na tom zabiju, jak to žere, že to nejede, že je to starý, že se to bude srát atd...
Být tebou, vyberu si konkrétní model či dva,seženu si info ohledně častých závad, na co se zaměřit, projedu tady bazar m.cz, tipmoto, bazos atd. vyberu pár kousků a jdu se podívat. Klidně toho objezdi víc a pak vem ten nejhezčí
Jinak to co tu popisuješ se dá brát taky z druhé strany...já bych za bike 80000,-kč nedal.Proč?Protože je to pro mě zbytečný. Priorita je pro mě dostat se do práce a bohužel na tohle potřebuju auto a motorka je cosi "navíc". A druhá věc je ta, že lidi jsou svině a je rozdíl když ti někdo zmasí bike za 40 a bike za 80tk. Kdybych mohl jezdit na biku každej den a ne 2x do týdne, tak si klidně dražší bike s radostí koupím...
Jinak k tématu: Taky mě lidi odrazovali, že si nemám brát dvouválec, že se na tom zabiju, jak to žere, že to nejede, že je to starý, že se to bude srát atd...
Být tebou, vyberu si konkrétní model či dva,seženu si info ohledně častých závad, na co se zaměřit, projedu tady bazar m.cz, tipmoto, bazos atd. vyberu pár kousků a jdu se podívat. Klidně toho objezdi víc a pak vem ten nejhezčí
honzaVTR> přesně,
nejsem ve vatě abych kupoval fungláč, motka je důležitá ale žít se bez ní dá - - měl jsem motku za 50 za 150 a mladej má teď vraždu za 15...no a co. důležitý je zda to odpovídá potřebám , stavu a možnostem. rozhodující není koupit novou, starou či jak to dělí okolí, ale koupit dobře a dobrej kup se může nacházet ve všech těchto sférách stejně jako špatnej. takže se pořádně podívej co kupuješ, projdi si chyby konkretních modelu jak ti tu radí a klidně investuj dle svých možností. Vem to tak že za 15000 co stálo mýho mladýho XJ já na CB nekoupím ani ráfky....takže když já vezmu díru, budu mít škodu stejnou jako když to mladej rozstřelí pomalu na sra..ku no a v.v.vo tom to je!
nejsem ve vatě abych kupoval fungláč, motka je důležitá ale žít se bez ní dá - - měl jsem motku za 50 za 150 a mladej má teď vraždu za 15...no a co. důležitý je zda to odpovídá potřebám , stavu a možnostem. rozhodující není koupit novou, starou či jak to dělí okolí, ale koupit dobře a dobrej kup se může nacházet ve všech těchto sférách stejně jako špatnej. takže se pořádně podívej co kupuješ, projdi si chyby konkretních modelu jak ti tu radí a klidně investuj dle svých možností. Vem to tak že za 15000 co stálo mýho mladýho XJ já na CB nekoupím ani ráfky....takže když já vezmu díru, budu mít škodu stejnou jako když to mladej rozstřelí pomalu na sra..ku no a v.v.vo tom to je!
Pokud bych měl být konkrétní, tak např. TOTO CBR nebo TENHLE FAZER vypadají pěkně.
Žádná zbastlenina, origo stav. samo by to chtělo vidět, ale vypadají moc pěkně a podle mě to jsou jedny z nesmrtelných motorek.
Naposledy editováno 31.07.2012 16:38:21
Žádná zbastlenina, origo stav. samo by to chtělo vidět, ale vypadají moc pěkně a podle mě to jsou jedny z nesmrtelných motorek.
Naposledy editováno 31.07.2012 16:38:21
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
to CBR je pekny az na ty trapne podobny km s 80% motorek na trhu
Hele tím, že budeš řešit ty km, tak se ti hodně sníží výběr těch motorek. Ber to podle stavu. Jinej kupující si řekne: "hmmm pěknej bike, ale moc km, chci jinej..."... A potencionálně "ti uvolní" pěknej bike. Věřím tomu, že takhle stojí spousta pěkných motorek v inzerátech jenom kvůli tomu, že mají najeto "moc" km.
Ted mám na svojem VTR 55000km a pokud ho budu prodávat tak nehodlám stáčet, ani kdyby tam bylo 80,90 tkm. Kdo bude chtít koupí, kdo ne, půjde dál...:)
Btw.:Pamatuju si že jsem tu zahlídl 929ku fároše s 80tkm a vůbec nato nevypadal.Takže tak...:)
Naposledy editováno 31.07.2012 16:56:44
Ted mám na svojem VTR 55000km a pokud ho budu prodávat tak nehodlám stáčet, ani kdyby tam bylo 80,90 tkm. Kdo bude chtít koupí, kdo ne, půjde dál...:)
Btw.:Pamatuju si že jsem tu zahlídl 929ku fároše s 80tkm a vůbec nato nevypadal.Takže tak...:)
Naposledy editováno 31.07.2012 16:56:44
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Kup Hondu VFR 750 ještě s karbecama a nebudeš se muset bát že se ti něco vysere, možná regulátor kterej je klasika, krásně se svezeš žere to málo když to nevytáčíš...
A za 40 koupíš pěknou
Naposledy editováno 31.07.2012 17:46:49
A za 40 koupíš pěknou
Naposledy editováno 31.07.2012 17:46:49
Jestli chceš starý GPZ tak si ho kup a na hlody okolí nedávej, pořádně obhlídni stav motorky, zjisti si nejčastější závady týhle Kawy a jdi po nich, pokud se ti na ní cokoliv nebude zdát hledej jinde...Starý motorky mají své kouzlo, já bych třeba šel znovu do GSX1100R se SACS motorem r.v. 86-92 ty nemaj chybu, dílů jak sraček, dobře laditelný, prostě starej dobrej předimenzovanej motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
MedWed> CX 500?...jj, tomu se říkalo pumpa na sračky, jj
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
To GPZ 1100 bych za 30 000 fakt nebral, chybí spodní díly kapoty, celá přestříkaná, reálná cena tak 20-25 000 max.
Jinak hmm, hmmm, bezpohlavní CBR a Fazer, které má každý druhý ...
Jinak hmm, hmmm, bezpohlavní CBR a Fazer, které má každý druhý ...
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Do 40ti tisíc se toho dá sehnat hodně. Jestli by ti stačila i 500ccm tak třeba CB,ER5,GPZ500S,GS500E ze šestek CBR600F, ten Fazer, možná SV650 nebo první ZX6R, ale spíš ZZR600 by bylo pro tebe asi lepší. Jinak místo té GPZ1100 bych se díval spíš po ZZR1100, lepší brzdy, výkon, podvozek a s dílama to bude taky lepší. Jen u žádné jedenáctky fakt nečekej spotřebu 6l/100km
Jen tak pro info na jaké motorce si jezdil doteď?
Jen tak pro info na jaké motorce si jezdil doteď?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
2stroke: Bahno nejsou sračky A ne nadarmo se to pyšnilo názvem "nejrychlejší OHV na světě". U céixy se sere nejčastěji altík a gufero vodní pumpy, jinak je to neskutečný držák.
Ale GPZ1100 asi nebude etalonem úsporné motorky. Za 40 litrů jde vybrat lepší model. Leda by člověk počítal s tím že si ho nechá v originál stavu spoustu let a pak na tom vyrýžuje jako na veteránu.
Ale GPZ1100 asi nebude etalonem úsporné motorky. Za 40 litrů jde vybrat lepší model. Leda by člověk počítal s tím že si ho nechá v originál stavu spoustu let a pak na tom vyrýžuje jako na veteránu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.