Přecházím ze Suzuki GS 500 E a samozřejmě se mě zalíbila Ina, ale na trhu je těchto krasných nahačů po skromnu. Tak mě zajímá váš názor jestli by mě hornet uspokojil
Jinak Ina nad kterou přemýšlím je tato : http://www.motoinze...sx-750-inazuma.html. A hornet tento: http://www.motoinze...b-600-f-hornet.html. Předem děkuji za vaše názory.
Pro mě nádherná klasika ,které Hornet nesahá ani po kolena.Na druhou stranu určitě víc pojede je lehčí a asi znatelně hravejší.Jde o to co hledáš.
Ina jede na pohodu ,ale když jí pustíš nad osm tisíc vzpomene si ,že motor původně pochází ze supersportu. Na jízdu ve dvou lepší 1200-ka , ale ani to není nutnost.Slabší přední vidlice(na cestování stačí).Motor nesmrtelnej ,udržba v pohodě.Pohlídej si klasiku ,pozor na dýchání motoru.Membrány v karburátoru stojí cca 2500kč jedna.
Hornet je modernější celkově sportovnější mašina s větším výkonem,oproti Inazumě je úplně o něčem jiném!Já chválím a doporučuji Inazumu,nejenom proto,že ji mám a nedám na ni dopustit!!! Přeji šťastný výběr!
HARYS
Ta Inazuma o které přemýšlíš vypadá docela slušně a jestli je pravda to,co o ní píše,tak bych ji vzal.Cena je taky celkem přijatelná.
Prodal bych Ti tu svoji ale je už součástí mého života,takže je neprodejná!
Naposledy editováno 16.07.2012 16:27:11
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
....kup litra
Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Inazuma je zase o něco těžší a robustnější, ale má super lety ověřený motor, který je nezmar a tahoun, od spoda jede líp jak Hornet a když ji podržíš trochu pod krkem, tak ten motor taky docela jede, ale abys s ní mohl jet pořádnou palici jí chybí lepší přední vidle a brzdy, ale motor rozhodně potenciál má. Jel sem na ní max. 200km/h, rozhodně doporučuju plexi nebo prostě nějaký štítek, protože když tam nic nemáš tak nad 160 už to moc příjemné není. A taky na Ině origo řidítka bych vyměnil za širší, sou strašně úzká, ale stejný problém má i Hornet.
Ina je spíš na klidnější jízdu, cestování, prostě pohoda jaz, aby jela nemusíš tak točit jak Horneta. Ten zase víc prahne po otáčkách a má lepší podvozek, tak se dá jet svižněj a rychlej jak na Ině.
Zkrátka Hornet je takový chuligán který tě svádí dělat s ním bordel, povolit uzdu a blbnout. Kdežto Ina je jak starší dáma, klidná dáma, která má vytříbený vkus a nějaký chuligánství si v podobě stopee nebo whelee si nepotrpí, ale když je potřeba tak je připravena ukázat že rozhodně ještě nepatří do starého železa
Je fakt jen na tobě jaký styl jízdy preferuješ a podle toho bych volil, já osobně bych šel Iny, je to super motorka. Známému ji servisuju už 2 roky a za celou dobu neměl jediný problém a jezdí každoročně do alp. Jo a co můžu doporučit tak na ni hodit nějaký decentní laďáček, originál výfuk je strašně udušený a není vůbec slyšet.
Jinak sem jel i na 1200ce Ině, ale to už je trochu jinde, rozměrově i váhově bych řekl shodná se svou menší sestrou ale motor táhne jak lokomotiva, má sice jen 5 kvaltů, ale sou delší tak to bohatě stačí, na 5ku při 6000RPM tam máš už 160km/h
Ina ma sice mekci a nestelovatelny predek, ale to jde resit progresivnima pruzinama. Sedlo pro spolujezdce je jednoznacne pohodlnejsi nez na Hornetu.
Za me Ina, ale projed i Horneta a pak se rozhoduj .
Naposledy editováno 17.07.2012 10:16:00
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Inzerovaná Ina vypadá dobře, tak uvidíš sám. Přeju dobrou volbu.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Děkuji.
fery69 píše: Díky moc všem za názory jen ještě bych měl jeden dotaz jaký jsou servisní intervaly u Iny popřípadě co bych měl udělat určitě po koupi nějak to nemůžu dohledat.
Děkuji.
suza má krátký, 6 na olej, 2xtolik vzduch a tusim i svice
Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Leju 15W50.
Vymena oleje v prednich teleskopech 16000 km
Vymena svicek 12000 km
Synchro karburatoru 12000 km
Serizeni ventilu 12000 km
Brzdovka kazde 2 roky
Vzduchovy filtr vymena po 18000 km, prohlidka pripadne cisteni vlozky kazdych 6000 km (bavim se o origo - ne KN).
Po koupi vymena brzdovych desek, vsech kapalin, predni pruziny vymenit za progresivni kdyz uz to bude rozdelane.
Kontrola lozisek v krku rizeni (rado to tam rezne, pripadne vymenit stary kulickovy typ za novejsi valeckovy).
Promazat lanko sytice, obycejne jde dost ztuha a po startu se spatne reguluje ovladani sytice.
Synchronizace karburatoru, pred tim vymena svicek.
Kontrola clanku retezu (nesmi byt zatuhle), kontrola retezove sady.
Kontrola spinace u spojkove packy (bez zmacknuti packy nenastartujes a ten spinac je dost chatrny, jezdec je plastovy a praska, pak clovek pul dne zjistuje kde je zavada).
Pred koupi si nechej sundat nadrz, mrkni zespod, muze tam trosicku reznout spodni vnejsi cast (nic tragickeho). Horsi je vyrezla nadrz vevnitr pri pohledu skrz plnici hrdlo (to uvidis hned).
Nech si vymontovat vzduchovy filtr a mrkni do airboxu zdali neni na dne benzin. Orosene steny nejsou na zavadu.
Nechej si sundat sedlo a zkontroluj trubky podsedlovky zdali nejsou ohle.
Poslechni si zvuk motoru, musi mit klidny kultivovany chod, zadne rachtani.
Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Vyhoda u teto delky riditek je zachovani origo kabelu a lanek. A to jak u motorizace 750 kde je spojka ovladana packou s lankem, tak u 1200 kde je kapalinova DOT4.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
mischa638 píše: Jeff> Kámošovi sem na Inu dával řidítka Fehling(myslíš že se to tak píše ) A nestály snad ani tisícovku a nemůže si je vynachválit a jak říkáš, pokud tam nedáš nějaké šílené vlaštovky nebo něco takového tak lanka a kabely bez problémů stačí
náhodou model nevíš co? fehlingy prodávaj tady kousek co makám, ale mám sttrach z toho jak výjdou lanka a kabely
http://www.motorkari...gsx-750--312502.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Firemni znak na nadrzi je v originale vzdy plasticky, nikdy nebyl z vyroby ve forme samolepky. Nabizi se otazka proc jsou puvodni znaky dole a nahrazeny samolepkama...? Nadrz je nejaka dotlucena... zbytek si muzes domyslet.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení karburátoru Suzuki GS 750 Suzuki GS 750 | cert205 | 12 | 26.5.2022 v 19:32 moty74 |
Géeso se uchcává Suzuki GS 750 | sekáčmagor | 20 | 13.9.2020 v 13:48 Fugio |
Sháním šrouby na Suzuki Suzuki GS 750 | gsx-goes-to-cbr | 4 | 27.7.2020 v 18:08 Jonáš90 |
Klasické Japonského Stroje jako prv... Honda CB 750, Honda CB 500, Suzuki GS 750, Yamaha RD... | Agalamaga | 29 | 20.6.2019 v 11:59 Dodo1976 |
Koupím něco na odstranění rzi z chr... Suzuki GS 750 | sid49 | 21 | 25.1.2018 v 13:57 Velkostatkar |