Zvláště pak za slovní obraty jako "postupný úpadek tohoto šampionátu"!!!
Děkujeme za tyto slova zvláště, když chceme jet tento šampionát a vehementně na to sháníme sponzory.
Nezlobte se na mne, ale toto nám skutečně nepomůže a značně nám to stěžuje práci!!!
ME je ME, kdo je první je mistr evropy. Jedou se tam prestižní třídy, nesouhlasím s ponižováním tohoto šampionátu.
Proč takto také nehodnotíte Moto GP 4T? Kdo dojede má body, nebo tam je snad naplněný celý rošt?
Raději jsou na lajně jenom ve třech, aby to nevypadalo tak blbě na startu, pro TV a pro sponzory!!!
Děkuji za spolupráci Pane Štolo, doufám že to nečetl žádný z našich rozjednaných sponzorů!!!
Ještě jednou Vielen Dank Herr Stola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Voit má aprilku přímo z letošní GP?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Spekulovalo se o tom ve Frohburgu, on mi nic neřekl, dělal tajnýho.
Má to prý od Kiefer, ale nevim jaký je to model. Možná že to bude nějaká druhá motorka, ale on má prachy a takový jsem viděl kolem 35000 éček, to byla druhá a potom prodávali motorku s celohořčíkovym karterem a ta byla tede ještě někde jinde :thmubup:
Jinak na tom už jel zmiňovanou Cartagenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Jinak Henrik je strašně dobrej fára, ale v depu, má pověst ničitele motorů!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Samozřejmě je to jinej rám a podvozek je kitova Showa, radiál brzdy a nitridvidle, ale motor je stejnej i když na to kupoval uplně nový HaRC-Pro kit, ten stojí taky dost, jenže nedalo se nic dělat, jakýsi A-kit co na tom byl nefungoval vůbec.
Takovou Hondu co mam já má ještě u nás už jen Mayer, tak zas nás tolik nejni :cool:
Letos dělaj 10 kousků RS 250 2003, objednal si někdo???
Ale tu starou model 96, jsem si nechal a občas z ní sundam prostěradlo, přeci jenom na ni mám nostalgický vzpomínky ;)
Je to báječnej bike, ovšem ne teda Super :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
A nova Aprilie jde koupit? Ja to naposledy videl , jak to vodil mlady Stasa.
Jinak Honda a Yamaha stojí cca. stejně kolem 700 000 Kč a provoz je hodně podobně drahý. Dosteneš set-up kit - Kliku, válce, hlavy, deset pístů, kruhů, několik sad desek, převodníky spojku aj.
Nový věci Honda Klika 32 000, válec 32 000 kus takže krát dvě, vím to kupoval jsem to :rolleyes:
Nový věci Aprilka Klika cca 150 000 a jsou tam dvě, válec cca 150 000 a jsou dva a tak dál a tak dál..... :D
Aspoň co mi vysvětloval Uwe Leonhard.
Stašové když kupovali nový motor, tak prý stál 50 000DM a to bylo cca 99 rok!!! :thmubup:
Ono je problém, že do roku 2000 se dělaly Aprilky jako produktion racer, jako Honda, nebo Yamaha. Stála sice dvakrát víc, ale jela víc.
Od tohohle roku, pouze jako race replica a to jsou ty L.E. a ta stojí ten Bambilion :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek ME 2007
2 reakcí na tento příspěvek ME 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Byl jsem s nima 3x jezdit. Staňa nasranej, že nemá na 4T co šroubovat. Mladej ale o to víc najezdil a stále se zlepšuje. V tom je 4T pro jezdce super. Míň se šroubuje a víc jezdí. A časy jdou dolů. A o ty podle mě jde.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Byl to hlavně Staňův sen, že Jirka pojede GP, nedopadlo to, škoda,
Zkusíme něco lehčího.....
“Zjistil jsem, že na motocyklu RC212V se jezdí snadněji než na mé dvěstěpadesátce. Elaktronika to všechno velmi dobře řídí,” prohlásil italský závodník. “Výkon motoru je dobrý, ale moc se nepodobá staršímu motocyklu 990cc, který jsem si vyzkoušel v roce 2004. Lidé se ptají na rozdíl mezi dvěstěpadesátkou a osmistovkou. Největší rozdíl je, že je úplně jinak rozložený výkon motoru. U dvěstěpadesátek je vysoký výkon jen v určitém pásmu otáček, u osmistovek je ten výkon všude.”
“Velký rozdíl způsobuje elektronika. V každé zatáčce můžu přidat plyn naplno a kontrola trakce si s tím poradí – dokonce i na motocyklu, kde je o 100 hp víc než na mé dvěstěpadesátce. Kdybych to udělal na dvěstěpadesátce, lítal bych ve vzduchu a to by bolelo!” usmíval se.
”Myslím, že elektronika může být dobrá i špatná, protože někdy bych chtěl mít motocykl, který by neměl až tolik omezení díky elektronice, a možná i takový, na kterém by bylo trochu obtížnější jezdit. Jediným problémem, který jsem dnes měl, bylo zvyknout si na systém brzdění motorem. Tolik se to liší od mého dvoutaktního motocyklu 250cc.”
Andrea hodně štěstí, škoda, že jsi nejezdil na NSR 500 V4, protože klobouk dolů, máš to v hlavě srovnáno na 101%!!! *yes* *yes* *yes*
Myslím si, že můžeme být právem hrdi na to, když juknem v garáži na naše skvosty!!!
Je nás jenom pár, ale v tom je naše síla, jet na něčem exotickém, ale přitom vše funguje a při správném, citlivém zacházení úžasný požitek z jízdy!!!
A hlavně ty časy, ty časy... :thmubup: :thmubup: :thmubup:
Sorry, ale když přijede kde jaká 4T a puchne z ní směs výparů chladící kapaliny, oleje a benzínu, tak mne to fakt nakopává!!! *no* *no* *no*
Navíc, když mi čistotní nikoho na životě neohrožující musíme pak jezdit na poslintaných tratích od bezůdržbových 4T!!! :puke: :puke: :puke:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Chápu, že tě baví jezdit na speciálu, ale nemluv prosím o časech. Přeci víš, že tvůj čas z ME v Mostě jede Coufal ve volné na sériové R6 z roku 1999 za 60 tisíc Kč.
Tak prosím nevysírej do 4T.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Jinak propaguju dvěstěpadesátky všeobecně!!! A závody ME!!!
Sám vím, že můj čas není nic moc, ale vzhledem, že jsem v Mostě ujel v životě cca 700km a z toho skoro 400km na ME, tak se těším na zarok :thmubup:
Ještě juknu za kolik jede Coufal Hořice ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
K vysírání do 4T, někdo si tady začal, ale já to nebyl :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Tvá averze vůči 4t je všude přítomná. I na Racingu...
Chápu tě, já taky moc rád 2T, ale tvá propagace ME mi přijde mimo. Ty zaměňuješ sportovní úroveň s počtem jezdců. To spolu nesouvisí.
V Mostě jsem nikdy nejel, ale na hobby ježdění tam chci příští rok jet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Tobě se zdálo prvních 15 jezdců při ME Most, bez úrovně?
Promiň, ale to bych si nikdy netroufl říci, vždy jezdili ME soukromníci a jejich teamy, jsou a byli to lidi, který jsou jako ty nebo já, něco zkoušejí na vlastní pěst...
Nebavím se o prvních pěti, ale o tom zbytku...Jestli ti to je málo, tak nevim, jsem na Tebe zvědav...
Když dojede můj příjmenovec ve štokách na předním místě v ME, tak jste z toho vysraný a plácáte ho po ramenou, že dojel skvěle v Evropě...
Když dojede někdo na 2T, tak je ticho po pěšině, nebo je to umístění bez úrovně...
Takže kdo tady má nějakou averzi???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
To mi ale nebrání vidět realitu. Sorry, ale tvé srovnání se s Ondrou Ježkem je úsměvné.
Tak ať ti to příští rok jede.
O sobě jsem samozřejmě nemluvil to píšu jen pro tebe, aby jsi to pochopil...
Já se tím fakt jen bavím a nikdy bych se nesrovnával s Ondřejem. Nejsem narcísek fakt ne!
I letošní sezónu bylo hodně lidí který jeli dobře na 2T...
Jinak přeju, taky i tobě hodně šťastných kilometrů v důchodu na své nové 4T.
Kdyby to napsal třeba Ivo Hrstka, tak to beru, ale ty?!