paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výbě pístu
30.6.2012 v 19:18
Zdravím potřebuji poradit, koupil jsem nový píst na ktm sx 125, údajně je to na rok kolem 2003. Potřeboval jsem -C- takže origož KTM nebyl. Prodejce mně ho objednal od zn. Wossner a já to namontoval a ejhle píst naráží do hlavy. Po proměření zjišťuji, že má pístní otvor cca 1.5 mm posunutý dozadu. Poraďte v čem je zakopaný pes, rokem výroby a nebo to je nějaký zmetek z výroby. Doteď tam byl píst -B- od proxu. Díky za radu...

Výbě pístu

30.6.2012 v 21:19 | Nahoru | #1
Nezapomel si dat tesneni pod valec a hlavu ? jinak podle em pist bude na jinej rok nebo motorku pisty prochazeji prisnou kontrolou nez jdou do prodeje

1 reakcí na tento příspěvek Výbě pístu

1.7.2012 v 00:33 | Nahoru | #2
koupil jsi špatný píst. možná ses netrefil do roku modelu. zkus to objednat podle čisla na rámu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 02:19 | Nahoru | #3
ja1> ok. taky si to myslím, že to nesedí na r.v. doufám, že mně tento píst vymění za jiný jinak jsem si vydělal 2.300

(reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 02:29 | Nahoru | #4

sportage2011 píše: ja1> ok. taky si to myslím, že to nesedí na r.v. doufám, že mně tento píst vymění za jiný jinak jsem si vydělal 2.300

nezoufej.dá se to ještě vyřešit podložkou pod válec

1 reakcí na tento příspěvek Výbě pístu

1.7.2012 v 07:42 | Nahoru | #5
Blbá otázka máš tam všude těsnění ? A i když tam bude je tam správná tloušťka ? Když tak si stáhni manuál a podívej se je to tam vysvětleno jaká tam má být vzdálenost k hlavě v závislosti na těsnění. A nebo jen opravdu špatný píst na jiný modelový rok nebo motorku. Ale jak se teď tak dívám tak asi na jiný modelový rok protože do 2003 je zdvih 40.8 a po 2003 je 54.5

Výbě pístu

1.7.2012 v 08:28 | Nahoru | #6
těsnění tam všude mám, hlavu jsem nerozdělával takže to je asi fakt pístem. uvidím co mně řekne na prodejně ale jinak dík

Výbě pístu

1.7.2012 v 08:35 | Nahoru | #7
Jestli si píst namontoval, tak ti ho těžko vezmou zpět. Spíše se zeptej na hruběí těsnění pod válec, buď si jej vystřihni nebo objednej třeba 2 standardní..

Výbě pístu

1.7.2012 v 08:47 | Nahoru | #8
jo a těsnění jsem tam nechal původní nebylo poškozené pod válcem

1 reakcí na tento příspěvek Výbě pístu

1.7.2012 v 08:52 | Nahoru | #9
na krabičce od pístu je KTM SX 125 01-06, ještě jsem mu nechal na prodejně válec a starý píst tak mně vůbec nenapadlo, že tam nepude

podle čeho ma moto zjistím přesný r.v. ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 08:57 | Nahoru | #10
sportage2011> podla cisla na motore to prve samostatne cislo je rok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 08:58 | Nahoru | #11

prihodap píše: ....Ale jak se teď tak dívám tak asi na jiný modelový rok protože do 2003 je zdvih 40.8 a po 2003 je 54.5


Zdvih není dělaný pístem, ale klikovkou. Ale pokud se změnil zdvih o 13,7 mm (což se mi nechce moc věřit, ale nevím) a zůstal stejný objem motoru, tak se zákonitě muselo o nějaký ten mm zmenšit vrtání, takže by tam ten píst rozhodně nedostal.
Ale změřit přeběh pístu přes horní hranu válce je první věc, co by měl Sportáž udělat. Potom zjistit hodnotu z manuálu nebo to změřit se starým pístem a podle toho dopočítat tloušťku těsnění. Je taky lehce možný, že přeběh bude dost velký a těsnění to nevyřeší.

(reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 09:53 | Nahoru | #12
andrej998>

tak tam je 0-503 06 468, takže to je asi 2000, že

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 10:45 | Nahoru | #13
Janek> teď jsem to proměřoval šuplerou a má cca 1.1 mm větší zdvih než ten původní píst tak to by popřípadě nějaké to těsnění mohlo zkousnout, uvidím v pondělí na prodejně

(reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 12:26 | Nahoru | #14
sportage2011> 2000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 17:04 | Nahoru | #15
andrej998> KTM125 SX. Kluci já mám podle rámu 2004 ale na karterech ať jsem koukal jak jsem koukal jsem žádné číslo nenašel.Nebo je někde schované?V kterých místech ho mám hledat? Akorát na válci zřejmě kvůli nikasilu je vyryto 2003.Tak nevím na čem jsem.Na válci je oficialni číslo 503.30.005.300 STROKE 54.5 Děkuji za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 19:17 | Nahoru | #16
milun> pod radiacou packou je cislo

(reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 19:43 | Nahoru | #17
andrej998> hledám koukám ale není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 19:53 | Nahoru | #18

sportage2011 píše: Janek> teď jsem to proměřoval šuplerou a má cca 1.1 mm větší zdvih než ten původní píst tak to by popřípadě nějaké to těsnění mohlo zkousnout, uvidím v pondělí na prodejně


No, čéče, to mi přijde docela dost i když 1 mm těsnění by neměl být problém. Jak je od hrany pístu daleko první kroužek? Aby ti nevycházel nějak moc k hraně válce. Kdyby měl píst plochý dno, šel by utočit na soustruhu, ale to asi nemá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 20:57 | Nahoru | #19
Janek> Kroužek je od hrany cca 2.9 mm a dno pístu je rovné.Taky jsem přemýšlel o utočení na soustruhu. Když mi to zítra nevymění tak to budu muset řešit a to těsnění nebo utočit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

1.7.2012 v 21:17 | Nahoru | #20
sportage2011> piesty treba kupovat bud origo vertex alebo viseco,s wertex nemam dobre skusenosti,sorry s wossner nemam dobre skusenosti

Naposledy editováno 01.07.2012 21:19:04

(reakce na) Výbě pístu

2.7.2012 v 09:04 | Nahoru | #21

andrej998 píše: .... s wossner nemam dobre skusenosti


A nejsi jediný
sportage2011> Asi bych píst nechal utočit, ale ať to dělá někdo, kdo tomu rozumí.
Když jsem dělal tatrovácký motory, tak se písty podle naměřenýho přeběhu utáčeli úplně běžně. Ty motory nelze srovnávat, ale v principu je úplně stejný .

Naposledy editováno 02.07.2012 09:10:31

Výbě pístu

2.7.2012 v 11:50 | Nahoru | #22
Zatím mně to vzal na prodejnu zpět a bude zkoušet dodejce. Snad to vemou. Doufám

Výbě pístu

2.7.2012 v 12:03 | Nahoru | #23
presne tak jak pise Janek wossner o hovne..+ si osefuj spravne osazeni krouzkama take to ma vselijake.

Výbě pístu

3.7.2012 v 11:22 | Nahoru | #24
Zítra si jedu pro nový píst, ten můj zasílá zpátky do Německa tak mu zaplatím poštovný a bude klid.

1 reakcí na tento příspěvek Výbě pístu

10.7.2012 v 13:00 | Nahoru | #25
Zdravím, tak je v motoru nový píst a šlape to jako hodinky. Akorát jsem se nechal pěkně napálit jistým Jankovským z Chmelné od kterého jsem koupil KTM jako r.v. 2003 a ejhle je to 2000 jak jsem náhle zjistil. Dejte si na něho pozor...!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbě pístu

10.7.2012 v 16:34 | Nahoru | #26
sportage2011>
A je to zase Wossner?

(reakce na) Výbě pístu

15.7.2012 v 07:29 | Nahoru | #27
Janek> Zase Wossner, jinak by mně nevyměnil. Trochu jsem to zajel na cestách a motor šlape jako hodiny. Má to pěknej tach na 125.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záděr stopětadváca 2T KTM 125 SX Anti 16 26.5.2024 v 08:14 Anti
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX ferdoo 5 12.3.2024 v 22:47 ja1
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX Djandn 27 21.2.2024 v 13:35 Djandn
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX Djandn 2 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX Djandn 3 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel


TOPlist