globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadní pneu CB 500
27.6.2012 v 22:06
Zdravím, mám teďka na CB dost starou zadní gumu, která se mým stylem jízdy spíš sjíždí na středu a v zatáčkách už na ní nejsem tak jistej. Rozhoduji se už mezi Dunlop ARROWMAX GT501 a mezi BRIDGESTONE BT-45 R Battlax . Na tuhle dunlopku zatím slyším samou chválu, ale bridgestonka mě zaujala v tom, že je dvousměsová, tudíž by měla být lepší na to sjíždění středu. Otazká tedy zní: Stojí to za to koupit dvousměs (Bridgestone) a nebo radši vzít ověřenou jednosměs (Dunlop) a doufat, že to s tím středem nebude po čase tak hrozný?
Anketa: Co tam mám hodit? jednosměs vs dvousměs.
Dunlop ARROWMAX GT501
40%
2
BRIDGESTONE BT-45 R Battlax
60%
3

Zadní pneu CB 500

27.6.2012 v 22:23 | Nahoru | #2
Hele jestli neklopíš tak tě nezachrání ani pětisměs..
Rovnoměrně se dá ojet i jednosměska a za mě raději dunlop než bridžku.
Ale jestli jezdíš kochacím tempem, tak kup tu levnější

(reakce na) Zadní pneu CB 500

27.6.2012 v 22:45 | Nahoru | #3

jednaminus píše: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=126477&fid=18



Potvrzuji, bratr ma na CB 500 Dunlop GT 501 a taky roztrhnuta, to nemuze byt nahoda tolik lidi, nebrat

Zadní pneu CB 500

27.6.2012 v 22:50 | Nahoru | #4
To odkazované vlákno ohledně GT 501 a jejího roztrhnutí je moje... Můžu k tomu jen dodat, že po cca 4 tisících kilometrech a skoro 2 a půl roce (tedy už po záruce) jsem dostal novou zadní pneu na reklamaci...
Dunlop se prý k reklamaci staví jako chlap a okamžitě vzali jako oprávněné.
Dle chlapíka, který mi prodával pneu (a taky vyměňoval) se to samé nedá říct o Bridgestone. Prý se k podobným reklamacím staví zády.
A k tomu defektu GT501 - říkal, že už to viděl, ale u něj byla asi jen jedna reklamace a to jich prodal mraky.

Já mám GT 501, na ní naprostá spokojenost. Ale nejsem žádný střelec - což je vidět i z těch fotek, že mám do krajů rezervy...

Zadní pneu CB 500

27.6.2012 v 22:56 | Nahoru | #5
Já teda za sebe můžu Arrowmax jen doporučit, to co snesla a jak držela (ke konci už i naprosto bez vzorku) bylo parádní.

1 reakcí na tento příspěvek Zadní pneu CB 500

27.6.2012 v 23:02 | Nahoru | #6
Jestli se to týkalo nejaké série z roku 2009, tak bych to dnes neřešil..
Stane se.

(reakce na) Zadní pneu CB 500

28.6.2012 v 09:42 | Nahoru | #7

dva_hrnce píše: Jestli se to týkalo nejaké série z roku 2009, tak bych to dnes neřešil..
Stane se.


Kolega kupoval GT501 ročník 2011 a udělalo mu to také.

1 reakcí na tento příspěvek Zadní pneu CB 500

28.6.2012 v 11:22 | Nahoru | #8
Já najezdil na CB 500 přes 50tis km. Měl jsem tam Dunlopy a no problémo. Vždycky, když jsem zaexperimentoval, bylo to k horšímu. Za mě Dunlop.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní pneu CB 500

28.6.2012 v 11:52 | Nahoru | #9
Tak to sem netušil, že Dunlop má takovejhle problém. Nicméně doufám, že to není zas v takovým množství. Nemá ještě někdo zkušenost s tím Battlaxem. Přeci jen nějakou výhodu ta dvousměs musí nabízet. Jo a ještě sem tady někde našel odkaz na porovnání pneumatik http://www.hamletov...stredniho_objemu.pdf který ovšem nefunguje, tak jestli to někdo nemá stažený.

1 reakcí na tento příspěvek Zadní pneu CB 500

Skvělá odpověď, děkuji! 28.6.2012 v 16:31 | Nahoru | #10
Pokud gumu ojedes do placky, mas tri moznosti:
- vzit tvrdsi (spis turistika nez sport) smes, ale tim se ochudis o rezervu v prilnavosti v naklonu ... to by mohla teoreticky vyresit ta dvousmesovka, ale za jakou cenu?
- vybrat gumu se vzorkem, ktery uprostred "neni" ... guma se nejrychlejc ojizdi na hrane vzorku, takze kde vzorek neni to tak rychle neubejva ... GT501 nebo Pilot Activ
- vybrat gumu, ktera ma uprostred vic vzorku nez na krajich ... Metzeler Tourance

Ja osobne bych pri ciste onroad jizde preferoval ty Pilot Activy.

(reakce na) Zadní pneu CB 500

28.6.2012 v 17:40 | Nahoru | #11

Sim píše: Pokud gumu ojedes do placky, mas tri moznosti:
- vzit tvrdsi (spis turistika nez sport) smes, ale tim se ochudis o rezervu v prilnavosti v naklonu ... to by mohla teoreticky vyresit ta dvousmesovka, ale za jakou cenu?
- vybrat gumu se vzorkem, ktery uprostred "neni" ... guma se nejrychlejc ojizdi na hrane vzorku, takze kde vzorek neni to tak rychle neubejva ... GT501 nebo Pilot Activ
- vybrat gumu, ktera ma uprostred vic vzorku nez na krajich ... Metzeler Tourance

Ja osobne bych pri ciste onroad jizde preferoval ty Pilot Activy.



Taky bratrovi doporucim dat tam Pilot Activ, tu ma vepredu a ja ji kdysi mel na BMF F 650, super guma.

(reakce na) Zadní pneu CB 500

28.6.2012 v 20:06 | Nahoru | #12
Lapi7> GT 501-sedí,v zatáčkách drží,ale malý km nájezd-za mě -nebrat

1 reakcí na tento příspěvek Zadní pneu CB 500

29.6.2012 v 20:21 | Nahoru | #13
Jezdím Pilot Activ, v zatáčkách drží solidně i nájezdem nejsou špatný, klidně bych zařadil do výběru.

(reakce na) Zadní pneu CB 500

8.7.2012 v 20:06 | Nahoru | #14
Dal bych tam bt 45 nebo Michelin pilot activ

Naposledy editováno 08.07.2012 20:06:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist