1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
speaker píše: Ahoj chci se Vás zeptat kolik máte nalítano km? A co Vás nejčastěji potkalo za opravy, .
Osobně ti toho moc nenapíši. LC4 mám půl roku. Nejlepší bude přečíst toto téma celé. Já to v zimě udělal. A nebo se podívej do profilů majitelů LC4 v záložce "motorkáři."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
PS: Já jsme například koupil KTM LC4 ADV. RV.1997 a najeto má podle tachometrku 8800. Když byl rozpůlenej motor tak mi mechanik vyměnil všechny ložiska v motoru a nic víc nebylo potřeba (píst, válec, převodovka, ozubený kola ... atd atd byli naprosto OK ;) ).
Tak sem to aspon trosku umyl a vymenim olej, to neni nikdy na skodu
Kazdopadne nemyslim ze je nutny to ted znovu vymenovat, takze pokud by nekdo mel zajem tak mam nepouzity, uplne novy lozisko - cislo dilu 585.33.025.000. Cena 1500. Cely postup vymeny a problematiky je popsany na advrider:
www.advrider.com/forums/showthread.php
Bylo toho víc něž stačil pochytit magnet. Tak na 5 obalených magnetů! Škoda že jsem to nevyfotil.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 11.06.2012 19:23:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Na roztlačení chytne a jede normálně.
Začalo to takto: Ve čtvrtek mě chytil prudký déšť. Schoval jsem se pod strom a motorka byla na dešti. Když jsem chtěl odjet startér točil, ale motor nenaskočil. Chytla až po rozjetí z kopečka, ještě jsem si musel pomoc startérem, protože to byl je mírný svah.
Prostříknul jsem spínací skříňku, chcípací přepínač. Zkontroloval vzduchový filtr-je čistý a suchý- tedy naolejovaný. Sundal jsem přední masku, sedlo a pravý podsedlový plast a všechny možní kabely jsem rozpojil a zase spojil…
A motorka se chová pořád stejně! Na roztlačení chytne a běží normálně. Na startér nechytne. Protože už jsem vymlátil baterku, tak jsem zkoušel točit i přes startovací vozík a furt nic.
Ještě jsem nezkoušel svíčku, protože nemám náhradní. Zítra si pro ni jedu.
Má někdo nějaký nápad čím by to mohlo být?
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Zkontroluj vedeni sytice a dekompresoru. No a jinak nabit baterku a musi prece naskocit Jakej to ma zvuk pri pokusu o startovani starterem?
Taky uz sem parkrat strikal do airboxu cistic na brzdy, abych zjistil jestli to chytne a pobezi.
Edit:
Jo a svicku muzes vyzkouset bez vymeny jakou dava jiskru - uzemnit a tuknout do starteru - jiskra musi bejt bila a jasna ... pripadne odrbat ocelovym kartacem, to sem vcera delal u krovinorezu, protoze do nej taky nemam druhou svicku
Naposledy editováno 17.06.2012 13:33:27
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Karburátor jsem odkalil, tím nejspodnějším šroubem.Voda tam nebyla.
Když už to mám částečně odstrojené rozhodl jsem se vyčistit karburátor. Ještě jsem to nedělal. Proto mám pár dotazu:
Jak se vůbec vyndává karburátor. A kterým směrem.
Když chci zkontrolovat trysky musím karburátor vyndávat?
Jsou všechny trysky vevnitř, nebo zvenku pod nějakým šroubkem?
Zatím jsem zkušebně sundal to horní plastové víčko karburátoru. Vyskočilo na mě dlouhé pérko. Pod víčkem je velké membrána. Nad ní je čisto, ale pod ní je černo. Když jsem šáhnul pod membránu měl jsem prst černý jak bota.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
No a postup vyndani - nejdriv odpoj vsechny hadice, plynovy lanko (+ povolit na riditkach), sytic (netreba sahat na riditka, jen ho vysroubuj, ale pozor, je to plastovej sroub tak at si ho neznicis, na fotce jak si daval sem je to ten zavit vpravo nahore). No a cely karburator drzi jen ze dvou stran na gumovych hadicich a je stazenej trema paskama - takze uplne povolit jednu pasku vzadu, dve vepredu, jooo a pak uz jen smerem nahoru tahej, ty gumy nejsou tak tvrdy, zvladnes i jen rukou ... predem si to kolem co nejvic ocisti, at ti nenapada bordel do valce, necim sem ten otvor pak zakryl behem cisteni.
Edit:
jeste nejaky fotky celyho postupu na advrider.
1. vyndani karburatoru
http://www.advrider....wthread.php?t=188472
(zacina to pod obrazkem baterky)
2. rozebrani, cisteni - nemusis to brat presne v poradi jak popisuje, ale kdyz pujdes podle toho (i treba jen z fotek) tak to zvladnes. Mel jsem z toho strach, ale nakonec na tom nic neni
http://www.advrider....wthread.php?t=347184
Naposledy editováno 17.06.2012 19:16:14
storeman píše: scathe> Našel jsem tvuj příspěvek na jiném foru.
Mám stejná karburátor a kablík od toho tlačítka není nikam připojen.
Konec je omotán izolačkou. Asi to někdo předemnou již vyřadil.
Ajo sakra, kablik, dneska sem cely den jezdil a nenapadlo me to zkouset mackat, tak jindy Me to nekam vede, jen sem nezkoumal presne kam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
jo a ještě pro ostatní - jak je možný, že i přes zavřené kohouty propojovací hadice nádrže jsem ujel přes 400km?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Až ho vyndáš, tak si dej nějaký hadry do hadice od airboxu a do hrdla sání v hlavě, ať ti tam nespadne bordel, to by tě mohlo potom dost mrzet. Na čištění používej hadry, který nepouští chlupy. Mám od Wurtha sprej přímo na čištění karburátorů, ale když vezmeš ze skladu nějaký tetrachlorák na čištění brzd, bude to ok.
To, cos rozdělal nahoře, je víčko a pod ním šoupátko s membránou - opatrně na to, ať membránu nepoškodíš. Občas jde špatně nandat zpět, protože je dost "napučená" , tak si dej pozor, aby sedla pěkně do drážky. Dělal jsem to už x krát, ale předposledně se mi taky povedlo, dát ji blbě.
Zespodu máš plovákovou komoru, ve který jsou trysky. Opět musiš povolit šrouby, sundat a vyndat plovák, který půjde nejspíš i s jehlovým ventilkem. Ventilek - jehla je s plovákem spojená (bývá to jen do sebe zaháknutý), protože je jehla plovákem ovládaná, tak ať ti to nějak nepopadá zbytečně na zem. Hlavní tryska je ta, do který jde zhora jehla, která jde skrz šoupátko. Potom tam máš ještě volnoběžnou. Většinou májí drážku na šroubovák, ale dej si pozor, abys neponičil tu drážku. Jsou z nějaký mosazi a tak si vyber správnou velikost šroubováku.
No, je to taková skládačka. Jak to všechno funguje ti vysvětlí třeba Kadeloid. Mně stačí, že to umím vyndat, rozložit, složit, vyčistit, nastavit jehlu,.... Pokud jsi někdy rozebíral karbec třeba z Jawy, tak je prakticky dost podobný. Přesto nevěř, že na tom nic není . Může se stát, že na takovým servisním zásahu pohoří i zkušený mechanik. Přehlídneš smítko v plovákovce, zůstane ti pod jehlovým ventilkem a můžeš čistit znovu. Bude dorvaná tryska, vezmeš blbý šroubovák a žvejkneš drážku raz dva. Ale pokud můžeš, dej se do toho, budeš potom mít třeba radost, žes to zmáknul. A taky se ti taková zkušenost může při enduru moc hodit .
Jinak bych si zjistil, a tím bych asi začal, jaký odpor má mít to čidlo od zapalování, jak psal Brůča, a multimetrem ho proměřil. Na dílně měřák chlapi budou určitě mít a je to opravdu jednoduchý jako facka. Stačí jen najít CDI a ty dva dráty od snímače.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |