zlobí mě rozštelovanej karburátor (ZX9R r.v.1995).Chová se to tak,že při volnoběhu to jde normálně(v rámci možností),když přidám,tak to má jakoby při přechodu z vonnoběhu do otáček díru.Při rozjezdu musím víc točit,jinak chcípne (ono je to částečně konstrukcí motoru.Tyhle stroje se prostě musí víc točit).Při řazení za jízdy to škube -uberu,zmáčknu spojku,přeřadím,pustím spojku,v okamžiku přidání to jakoby škubne.Chová se to prostě tak,že se s tím špatně jezdí na malý otáčky motoru.Člověka to nutí jezdit stylem buď všechno,nebo nic (plnej plyn,volnoběh).
Chtěl jsem se zeptat jak se vlastně tyhle karburátory ladí (zkušenost mám jen s jednoválcem bez podtlaku).Někde jsem vyčetl že šrozbek bohatosti směsi má bejt 1.5 ot (zatím nevím kterej to je).Šroubek synchronizace znám.
Díky za rady,tipy,názory.
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
Potřeboval bych spíš rady k podtlaku a seřízení bohatosti.Momentálně mě nenapadá jiná možnost jak seřídit bohatost,než povolit všechny šroubky stejně od utažení.
Na co je ten šroubek 16014 ?
http://partsdepot.cz...8ZX900-B2%29/243736/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
mischa638 píše: čoud> to je šroubek bohatosti volnoběžné směsi.
To je volnoběžná tryska? V manuálu čtu 35 1/ot .
Je tam ještě nějakej jinej na bohatost,kterej to je ? Některý karburátory mají jakejsi šroubek vzduchu.Je to u tohodle taky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
Karburátor
KEIHIN
Typ karburátoru
CVK-D40
Volnoběžná tryska
35 1/ot
Volnoběžné otáčky
1000-1200 ot/min
Hlavní tryska
190
Šroub bohatosti směsi
1.5 -ot
Nastavení plováku
13 mm
Takže kterým šroubkem co nastavím ? Je tam šroubek s takovým plastovým trychtýřkem -na co ten je?
Zmátlo mě u tý volnoběžný ten popis.
Ještě další věc -je potřeba po sundání víka ventilů měnit těsnění ? Pokud jo,jde dát víko na silikon?Těsnění jsou dost drahý.Dvakrát jsem dělal převodovku -mezi kartrama jsem to těsnil takovým tmelem připomínajícím stříbřenku,zbytek motoru na silikon.Vše bez problému (neteče nic).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
Nevím teda proč tam píšou u volnoběžné trysky otáčky. Tryskama nic nenastavuješ, teda jedině že bys dal větší či menší trysky, ale jinak trysky musí být dotažené na doraz. Ta 1otáčka nejspíš patří k tomu šroubu bohatosti volnoběžné směsi. A jak píšeš o šroubku s plastovým trychtýřem, ten je přesně kde? To bude nejspíš šroubek dorazu škrtících klapek a tím nastavuješ volnoběžné otáčky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
A jak ses ptal na to těsnění pod ventilové víko, tak pokud není nijak vymačkané, deformované prostě špatné, tak se silikon se používá jen na ty půlměsíce co sou na něm, lehounce máznout silikonem a zbytek těsnění se už na silikon nedává. A víko stáhnout na předepsaný dotahovací moment, u tvojí motorky to bude 10-12Nm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru ZX9R r.v.95
1- jdeš na to naprosto chybně, před seřizováním se provádí jiné úkony, jako je vyčištění a nalezení závady.
2- seřídit, seřídit, jak to chceš asi udělat? Podle ucha? Ano i tací tady jsou, mají i servis a seřizují podle ucha, nebo podle nálady, jinak je to špatně a ani to nejde..
směs už sem seřídil cca na 10 motorkách a nikdy bych podle ucha nepoznal ani prd.. max, jestli jede na 3 válce...
3- z toho plyne žedo těch šroubků vůbec nemotej... max. lahce zašroubovat na doraz a povolit na servisní údaj! pozor z mojí praxe vím, že musí přesně odpovídat typ motoru +typ karbecu.. toto musíš nalést v manuálu, nedávno sem dělal virago dále triumha a ještě cosi a majitel měl vždy manuál kde ty hodnoty byly chybně... jenže mám lambdu a seřídil jsem to přesně, ne podle manuálu. Mělo být 2ot a já musel dát 3,25.
4- tvoji závadu vidím jako nejpravděpodobnější jeden z mnoha přechodových systémů v karbecu.
ucpaná volnoběžná tryska spolu s kanálky, bacha nestačí profouknutí a richtig, komplet rozebrat, nejlépe do ultrazvuku, octová voda např.. apod.. profoukat kompresorem, trysky projet jemným pokousaným drátkem(to je můj pracovní název) aby si se zbavil nánosů..
dále to může být netěsnící příruba a trhlinka , nebo i trhlinka v mebráně.
Naposledy editováno 24.06.2012 14:24:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |