globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?
14.6.2012 v 10:01
Zdravím všechny motorkáře a chci se zeptat mám Afriku 750 rok 1994 a má 35kw,ale chci aby měla 44kw co mám na ni vyměnit.Myslím si,že motory jsou na všech stejný,že to bude jen něco v karbecu.Všem dík za rady

Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

14.6.2012 v 10:20 | Nahoru | #1
Nejlepsi budes mit zeptat je ofiko v honde, ono tech zpusobu jak se to da udelat je fura. Od nejakejch vymezovacich podlozek pod soupata tak do diry vnich. Podle toho co ti reknou v honde bych se ridil. MYslim tim jako tou informaci ..protoze jestli tam bude nejaka vymana dilu bude to stat majlant a za to by si mozna koupil cely jety karburatory

1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

14.6.2012 v 11:21 | Nahoru | #2
mrkni na africatwin do techboxu, tam bys měl najít vše co potřebuješ

(reakce na) Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

14.6.2012 v 12:29 | Nahoru | #3
NTV 650 ( stejný základ motoru, je i v TransAlpu ) jsem měl seškrceno nižším průměrem hrdel. Shoď karburátory, pokud má hrdlo zúžení víš na čem seš. Daj se koupit kolem 600Kč

1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

14.6.2012 v 12:49 | Nahoru | #4
Nejlepší bude zkusit sehnat celé odškrcené karbce. Nanejvýš ještě mohou být škrticí podložky na výfukových hrdlech, ty prostě vyhodíš. Jen pozor na to, aby ty karbce byly skutečně z motorky od základu otevřené, ne původně přiškrcené a pak odškrcené. Nevím, jak u Afriky, ale u GS je omezení mj. řešeno výřezy v šoupátku, které by se při otevření správně mělo vyměnit, jenže često se to šidí tím, že se výřez zalepí, to se však časem utrhne a motorka opět ztratí výkon. Tak pozor na to, abys nesehnal karbce, které budou podobně zbastlené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

14.6.2012 v 12:58 | Nahoru | #5
J.M.K.> Treba na ER5 se to resi dirama, ktery se taky dost casto lepej a prej to drzi.
Pravda ze origo odskrcene budou lepsi. Jetej karbec na afriku je za 2k, takze bych to asi moc neresil a sel do nej. Ikdyz stejne bych napred asknul HOndu , jestli tam nejsou jenom nejake vymezovaci podlozky, ktery se daj jednoduse vyndat.

(reakce na) Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

14.6.2012 v 17:15 | Nahoru | #6
gugo> Tak to bude něco podobného, i když záleží na tom, jak to tam přesně vypadá. V díře s plným obvodem by logicky mělo lepidlo držet lépe, než když je připatláno do výřezu na okraji šoupátka. Už jsem viděl pár GS500, které byly původě zavřeně a pak otevřené, v papírech plný výkon, ale motorka jela s bídou 145km/h a spotřeba se nedala dostat pod 4.5l/100km. A bylo to právě upadlým zaslepením výřezů v šoupátkách. GS500 na to prý dost trpí, že to zatlaskání tam nedrží.

1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

14.6.2012 v 19:49 | Nahoru | #7
Říkám Ti to nerad, ale afriky jsou mimo jiné škrcené i vačkama a to je ranec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

14.6.2012 v 20:44 | Nahoru | #8

šindy píše: Říkám Ti to nerad, ale afriky jsou mimo jiné škrcené i vačkama a to je ranec.


Tak to nepotesi ... a zpusob ? jako ze je min vostra ?

(reakce na) Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

14.6.2012 v 22:19 | Nahoru | #9
gugo> Může být. Co mám doma F128 a pár motorů do foroty, tak tam obyčejná vačka má vačky ve tvaru špičatého vejce, skoro trojúhelníku (s vyjímkou protilehlé strany), zatímco ostrá vačka pro tento motor je má téměř obdélníkové, jen se zakulacenými rohy. A změna výkonu je tam sakramentská.

šindy> Tak v tom případě by pro něj bylo snad nejlepší sehnat jiný motor, třeba poškozený a vačky z něj přendat.

1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

15.6.2012 v 12:35 | Nahoru | #10
Tak jsem zkusil radu první zavolat do Hondy asi v 10ti případech mi řekli že neví.Tak nevím jestli fakt neví nebo nechcou.

Naposledy editováno 15.06.2012 12:36:09

(reakce na) Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

15.6.2012 v 13:39 | Nahoru | #11
xtwin> A kam si volal ? Zkusil bych 1. Honda dejl a sulc a nebo Honda lety. NEverim ze tam by nevedeli. Samozrejme musis se ptat jako potencionalni zakaznik: Dobry den mam seskrcenou afriku, umite me ji odskrtit, kolik by to stalo do ceho se zasahuje

1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

15.6.2012 v 19:14 | Nahoru | #12
dá se to zjistit podle VIN , jak je škrcená a na kolik, do jaký země byla vyrobená

(reakce na) Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

15.6.2012 v 19:16 | Nahoru | #13
šindy> Návod jak zjistit, s jakými vačkami (standardní nebo škrcené) byla motorka vyrobena:

1) http://zsf-motorrad.de/
2) na úvodní stránce do Vehicle Identification Number nebo vlevo do Search components zadat výrobní číslo motorky (bez mezer či pomlček),
3) zobrazí se modelový rok (písmeno za XRV750), země určení (písmeno v závorce) a barva (v malém náhledu, barva nemusí 100% souhlast),
4) otevřít obrázek E3 - vačky, ventily a vahadla,
5) pokud má položka č. 3 (přední vačka) katalogové číslo 14110-MV1-000, jedná se o standardní vačku. Pokud tam je místo MV1 uvedeno 14110-KW0-000, jedná se o škrcenou vačku. To samé platí o zadní vačce č. 4. kde MV1 je standard, KW0 je škrcená!

Honda Africa 750 z 35kw na 44kw?

16.6.2012 v 23:22 | Nahoru | #14
nebo koupit xtz 750 s 51kw
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist