1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt 50tis najeto??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt 50tis najeto??
i kdyby... tak nový válec s pístem 4-5 tisíc... za deset máš motor "nový"
Naposledy editováno 03.06.2012 21:20:29
1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt 50tis najeto??
2 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt 50tis najeto??
Nevím, proč by měl být motor u skútru po 50 000 km po smrti. Je potřeba to projet. Pokud se o to majitel staral a nerval to na plnej plyn hned po nastartování, tak to může být držák. Samo věci jako variátor a dál budou třeba na výměnu včetně spojky, ale to máš i u mašiny. Aprilia je jedna z nejlepších značek co se týče skútrů.
Nedávno jsem kecal na srazu s borcem, co má Yamahu Majesty 125 a GO dělal po 115 000 Km, někdo naopak ztrácí výkon a kompresi po 10 000 Km - je to jen o zacházení ke stroji, o kvalitě oleje a jestli majitel neoddělal restrikci, popř. nejezdil na omezovač.
Ale čína by byla už 3x po smrti.
Lion : Už jsem si všiml že je to v nadpisu
Naposledy editováno 03.06.2012 21:43:13
RS 50, není SR 50 www.aspirit.cz/aprilia/motocykly-50-ccm-aprilia/rs4-50/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt 50tis najeto??
jinak to vesměs praktikujem i u 4T... pokud je všechno v toleranci a na pohled v pořádku tak proč po 70ti mthvyhodit píst který je jako nový... ale zas je pravda že nevíme jak kdo jezdil... někomu to tam spadne při 250ti mth a někdo najede přes 300...
Lion píše: moucan> taky mi přijde že buď dřív byly blbuvzdorný nebo nevim... kolikrát ty zvěsti zadřel sem 2-3x po sobě, co si o tom myslet...
jinak to vesměs praktikujem i u 4T... pokud je všechno v toleranci a na pohled v pořádku tak proč po 70ti mthvyhodit píst který je jako nový... ale zas je pravda že nevíme jak kdo jezdil... někomu to tam spadne při 250ti mth a někdo najede přes 300...
Mě když děda vyprávěl co se tenkrát dělalo se všema těma čezetama a jawama a jezdilo to vesele bez jakýhokoli zásahu do motoru. Když to dojezdilo a nebo jet nechtělo tak se teprve dělala nějaká oprava. On sám měl 250 sportku čezetu, lítal na tom v létě i v zimě, jezdil na tom s kárkou do lesa pro dříví a prodával jí když měla kolem 70ti tisíc a jak dobře fachala. Je jasný že na vysokotáčkový motory typu NSR,RS atd. jsou kladený trošku větší nároky ale ten motor na to je taky podle tho dělanej. Jak řikám je to jen móda a takovej všeobecnej trend že se u všeho co má 2T motor "musí" dělat GO po 15-20 tis.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kecačka [1, 2] Aprilia RS 50 | Ryco | 35 | 9.2.2022 v 11:53 Vojtek77 |
Výměna karburátoru Aprilia RS 50 | Anonym1 | 2 | 9.7.2020 v 15:46 Folby |
Šroubek na karburátoru Aprilia RS 50 | Anonym1 | 5 | 4.7.2020 v 22:52 cita29 |
Už si nevím rady Aprilia RS 50 | Anonym1 | 6 | 4.7.2020 v 17:42 milonovo |
Zničehonic chcípne a pak nejde nast... Aprilia RS 50 | Anonym1 | 20 | 2.7.2020 v 22:16 Kohlstein |