paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jede jako šnek
Ahoj, potřeboval bych vědět jestli máte někdo zkušenosti s Eliminatorem rok výroby 1997,1998. Tlaky sou v pořádku , zapalování taky , rozvody nový , vačka cajk.Pokud možno servisní manuál. Jede to jak kdybych tam měl zapřaženej náklaďák. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Jede jako šnek

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2012 v 18:48 | Nahoru | #1
A co směs? Jak je na tom karbec ohledně seřízení směsi ve všech režimech a není problém třeba v ovládání plynu? Že by nešel dát plný?

E: Servisní příručka

Naposledy editováno 22.05.2012 18:52:38

Jede jako šnek

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2012 v 18:55 | Nahoru | #2
Mrkni se na benzínovou pumpu jestli tam nejsou nějaký nečistoty co bránějí benzínu volný průchod popř. bych se zkusil mrknout ze spoda do nádrže, jestli je vypouštěcí ventil ok, jestli neni ucpanej

(reakce na) Jede jako šnek

22.5.2012 v 19:13 | Nahoru | #3
J.M.K.> Díky , karbec je v pořádku , vyčištěný , guma v pohodě, lanka taky, motorka funguje normálně ale nemá výkon a do prudších kopců ztrácí výkon musím jet na 3 někdy i na 2

1 reakcí na tento příspěvek Jede jako šnek

22.5.2012 v 19:39 | Nahoru | #4
Je možné, že bude problém v přívodu paliva, jak psal w1dowmaker. Ale to by se projevilo spíše střílením a vynecháváním motoru, čím více plynu, tím hůře. Pokud motorka jede, jako neměla plný plyn, tak bych prvně hledal v ovládání plynu, nejen lanko, ale klidně i rukojeť. Kor když komprese a ventily jsou v pořádku, jak uvádíš.

Otázkou také je, čemu říkáš "jede jako s náklaďákem v zápřahu"? Je to "dváca",takže extra výkony nečekej. Jede motorka takto už od začátku, co ji máš, nebo současný stav porovnáváš s předchozím?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede jako šnek

22.5.2012 v 22:23 | Nahoru | #5
J.M.K.> Takhle už jela když sem jí koupil, hlavní je že ona jede třeba 60 po rovině ale přijde i menší kopec a je to špatné, jinak svíčka je černá jak bota musel sem jednu měnit po 900km , ve středu sem dal novou a je v uplně stejném stavu. takže asi moc bohatá směs..

1 reakcí na tento příspěvek Jede jako šnek

23.5.2012 v 08:53 | Nahoru | #6
cerna svice je znameni spatneho spalovani ci bohate smesi, nebo unik oleje do spalovaci komoty.
za stolem se dobre radi ale je potreda videt pacienta nebo trochu vice informaci.

pokud by jsi mel ucpany privod paliva a bude ti moto cukat, naopak pokud bude seklej plovak a nebude zavirat budes mit bohatou smes
a bude ti okolo karbce uchcavat benzin ale nemusi.

Mas zvysenou spotrebu oleje nebo benzinu?
Jak je svice cerna? cerna mastna? cerna sucha?

Jak ma vypadat svice:
http://www.stavlib.h...ika/svicky/index.htm

co si muzes udelat sam doma zalezi jak jsi zrucny a zda si troufas na karburator seridit do tovarniho nastaveni
sroub bohatosti je 1-ot, komprese 9,6-14,7/500 bar, a plovaky 17,4-21,4 mm

kompresi a nastaveni sroubu bohatosti + trisky muzes zkontrolovat podle techto udaju
Motodata:
http://www.motoskaut...inator/1998/motodata

(reakce na) Jede jako šnek

23.5.2012 v 14:46 | Nahoru | #7
gute> Napadá mě, zda nebyla motorka dotažená z Německa, kde byla původně uškrcená kvůli omezení rychlosti na 80km/h a potom nesprávně otevřená. Setkal jsem se s XX535, která měla "strop" kolem 90km/h, ale zkoušením jsem zjistil, že motor se při přidání více než 2/3 plynu začne dusit, jakoby byl za tepla zapnutý sytič, bez ohledu na kvalt a otáčky. Pokud jsem držel plyn těsně pod touto hodnotou, rozjela se motorka cca na 105km/h. Po dalším přidání se začala dusit a zpomalila. Bylo tedy jasné, že chyba byla v karbcích (nepomohlo zkušební nasazení řídicí jednotky z mé mašiny, která jela bez problémů). Bohužel nevím, čím přesně, neboť motorku později koupil chlap, tvrdící, že si to dořeší a tím pádem další informace nemám.

Nevím, jak u Eliminatoru, ale u GS500 je škrcení řešeno mj. výřezem v šoupátku, takže šoupátko by se mělo při odškrcení správně vyměnit. Bohužel se to často obchází tím, že výřez se jen zalepí a zalepení se časem odchlípne, což způsobí problémy s výkonem a dosažením max. rychlosti. Nepůjde třeba u Tebe o podobný případ?

(reakce na) Jede jako šnek

24.5.2012 v 16:22 | Nahoru | #8
Joey.> Tlaky sou v pohodě, svíčka je černá spíš suchá, Jinak pro J.M.K. motorka je opravdu z německa, a omezení má na 80km.

Naposledy editováno 24.05.2012 17:32:23

Jede jako šnek

24.5.2012 v 20:27 | Nahoru | #9
Děkuju všem za radu motorka maká jak má :D celej problem byl v nastavení magneta viz. vůle na klínku a dle tvé rady , šoupátko karburace , díra je ucpaná , zaslepená a motor se chová o 100% líp :D

Jede jako šnek

24.5.2012 v 23:05 | Nahoru | #10
gratuluji

1 reakcí na tento příspěvek Jede jako šnek

Skvělá odpověď, děkuji! 27.5.2012 v 13:30 | Nahoru | #11
Tak to je fajn, žes to vyřešil. Takže byl pootočený rotor, tím pádem rozhozený předstih, ne? ALe jak to myslíš s tím šoupátkem? To ta díra už zaslepená byla, nebos to teď zaslepoval Ty?

(reakce na) Jede jako šnek

16.6.2012 v 21:51 | Nahoru | #12
J.M.K.> Byla tam díra , tak sem jí zaslepil. Jinak s tim předstihem máš pravdu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vadný karburátor Kawasaki EL 125 Eliminator Guru22 4 21.11.2023 v 05:46 Guru22
Choppery 125ccm Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... Danda01 4 13.9.2023 v 12:39 Romansan
Kawasaki El250 a laděný výfuk Kawasaki EL 125 Eliminator kawasaki-man 2 3.4.2021 v 11:22 ja1
Nejdou blinkry na kawasaki eliminat... Kawasaki EL 125 Eliminator Vencacer 5 6.3.2021 v 12:32 Vencacer
Krabička na řídítkách Kawasaki EL 125 Eliminator Petan51 15 10.8.2020 v 23:04 Petan51


TOPlist