už hodně dlouho mě láká myšlenka, koupit RSV1000. Na letošní sezonu jsem si poskládal H6 horneta a nějak mě nenadchl, sezonu předtím jsem odjezdil na starém Firebladu, toho jsem musel prodat a na letošek jsem koupil velmi výhodně padlého horneta, tak jsem si ho udělal k obrazu svému. Přesto to ale není ono, jede to moc hezky, spolehlivý to rozhodně bude, ale vadí mi ten průběh čtyřválce. Už hodně dlouho pokukuju po V2 v kapotách, VTR1000SP je pro mě pořád drahá a ani ne tak lákavá, jako právě Aprilie. Takže se ptám, ideálně lidí, kteří vlastní model výše zmíněného roku nebo jemu podobný, jak je na tom motorka se spolehlivostí? Naskytla se mi možnost pořídit výměnou za horneta jeden kousek, vzhledově vypadá pěkně, má nové pneu, ale najeto na tachu už 50000km. Vím, že motor je od Rotaxu, nicméně V2 má přecejen víc vibrací než R4 motor, dvakrát tolik rozvodů, atd... Trošku z toho mám strach ale ten chtíč je asi silnější... Chci se tedy zeptat na cokoli, co Byste této motorce vytknuli (prosím pouze objektivní hodnocení - ideálně názory typu: není z japonska, tak je to shit - to prosím vynechte.. ). Rád bych věděl, jak je to u tohoto modelu s opotřebením hlavně motorových a podvozkových dílů, pokud má najety tyto kilometry? Předem dík za info, hledal jsem zde ve fóru, ale odpověďi, které tu jsou, mě jaksi neuspokojily předem děkuji.
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
Whistler píše: RSV mám dva roky, najeto na budíku lehce přes 20K, zachovalej stav bez zbastlenin, instalována koncovka ARROW, chip ARROW, KN, zkrácen ořevod a průběh odspoda parádní, dřív to cukalo, teď bere od 3000RPM plynule bez díry ve středním pásmu. Podvozek, brzdy super, dokoupil jsem polohovatelnej tlumič řízení OHLINS a hned to bylo zase jistější při zvedání na silničních vlnách Mille je parádní zábavná charizmatická motorka s hrubým projevem, není pro každýho a v dnešní době kde každej jezdí na ukňučeným spotřebním čtyřválu je to zajímavá změna, výdycky když jí někde vidím tak se za tím traktorovitým zvukem ohlédnu
Doba RSV byla krásná, ale dneska nestačí ani sportovním šestkám. Jeden se onehdá holedbal brutálním spodkem na své 06´ a stádu koní. Stejně mu to nebylo nic platné. Ovšem charizma a jedinečnost jí nelze upřít. A souhlasím s tebou.... po RSV se taky vždycky ohlídnu.... asi z nostalgie.
Naposledy editováno 20.05.2012 20:42:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
italšrot píše: Doba RSV byla krásná, ale dneska nestačí ani sportovním šestkám. Jeden se onehdá holedbal brutálním spodkem na své 06´ a stádu koní. Stejně mu to nebylo nic platné. Ovšem charizma a jedinečnost jí nelze upřít. A souhlasím s tebou.... po RSV se taky vždycky ohlídnu.... asi z nostalgie.
Nemyslim si zeby nestacila. Je to spis o tom ze na modernich sestkach je rychlej kazdej. Na RSV to neni tak lehky.pylot píše: Nemyslim si zeby nestacila. Je to spis o tom ze na modernich sestkach je rychlej kazdej. Na RSV to neni tak lehky.
JO je to v rukách... ale když dáš stejnejm rukám šestku a rsv, bude rychlejší šestka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
pylot píše: Nemyslim si zeby nestacila. Je to spis o tom ze na modernich sestkach je rychlej kazdej. Na RSV to neni tak lehky.
Tak tohle je hodně odvážné tvrzení.
Whistler píše: RSV mám dva roky, najeto na budíku lehce přes 20K, zachovalej stav bez zbastlenin, instalována koncovka ARROW, chip ARROW, KN, zkrácen ořevod a průběh odspoda parádní, dřív to cukalo, teď bere od 3000RPM plynule bez díry ve středním pásmu. Podvozek, brzdy super, dokoupil jsem polohovatelnej tlumič řízení OHLINS a hned to bylo zase jistější při zvedání na silničních vlnách Mille je parádní zábavná charizmatická motorka s hrubým projevem, není pro každýho a v dnešní době kde každej jezdí na ukňučeným spotřebním čtyřválu je to zajímavá změna, výdycky když jí někde vidím tak se za tím traktorovitým zvukem ohlédnu
Má pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
italšrot píše: Tak tohle je hodně odvážné tvrzení.
Maj pravdu chlape.Když jsem jezdil na R6 09 ,přišlo mi to jako byvh jel na skůtru.Furt tam blikala ta bílá kontrolka až došly rychlosti
Pak jsem sedl na rsv a chtělo mi to urvat ruky.
Je to nejen motorkou,ale hlavně jezdcem jak si poradí.Za mě osobně RSV
DejvSB píše: Maj pravdu chlape.Když jsem jezdil na R6 09 ,přišlo mi to jako byvh jel na skůtru.Furt tam blikala ta bílá kontrolka až došly rychlosti
Pak jsem sedl na rsv a chtělo mi to urvat ruky.
Je to nejen motorkou,ale hlavně jezdcem jak si poradí.Za mě osobně RSV
Ale jo RSV je O.K. já měl jak RSV a tak taky sportovní šestky. Nikdy bych si nedovolil tvrdit, že na šestce je rychlej každej a na RSV musíš umět. Tam je to o tom jestli ji pochopíš a jak třeba dokážeš vnímat motor. Jak blbě zařadíš už to nedoženeš, šestka (nebo spíš Ř4 všeobecně) ti chybu spíš odpustí. Ale že by na ní byl rychlej každý.... no prostě blbina. Zvlášť od člověka co nejezdí ani sportovní šestku ani RSV.
Já tyhle démonizace nemám rád, protože je to vždycky o tom jak kdo na tý motorce umí.
No a to s tím urváním rukou je to taky síla zvlášť ve spojení s RSV, které je dole celkem o ničem ve srovnání s 90° V2 nebo moderním čtyřválcovým litrem. No moderním... K2 prý uletí RSV i na rozjezdu. Ale opakuji a snad to pochopí i dotyčný... RSV je peckojidní motorka, která dokáže nabídnout obrovskou porci zábavy.
Naposledy editováno 21.05.2012 13:10:50
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
dewwil píše: jj, 2V je o tom kdy tam v kterej moment flákneš kvalt, pak umí být RSV kua rychlá, problém jezdců na 4V, když vlezou na 2V je ten, že jsou zvyklí tam házet kvalty jak cikánům sociální dávky až v červeným poli otáčkoměru, jenže u 2V musíš vědět kdy má nej krouťák a ten v červeným už není, musej prostě o něco dřív, proto jim příjde, že to nejede, ale když se správně trefěj do krouťáku tak je to raketa
Pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
Naposledy editováno 23.05.2012 08:52:42
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
Ale jak píšeš, asi ti upadla jen ze stojánku..cituji tvůj text..
Jinak budíky, světla, zrcátka, blinkry - všechno KO, předchozí majitel ho vyslal do měkkého a tak podvozek je bohudík ok. Samozřejmě blatník pryč, nádrž do půlky promáčklá, a nemoc všech hornetů - budíky - taky na prach. Nové v hondě - 26000kč..Naštěstí na e-bay se nechali vyšťourat z Hongkongu za 130 dolarů i s poštou repliky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
HonzaŠiška píše: no podle všech nemam, když si kupuju itala. tak dík, snad to vyjde.
A pro ktery jedes?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
HonzaŠiška píše: no to si piš, dneska mi psal nový majitel že to musí prodat, prej se to na pětku zvedlo na zadek asi v 413km/h...Ja mu to říkal, že to neni prdel. ne, abychom to uzavřeli, nic vážnýho tomu nebylo, nekroutilo se to, jelo to rovně - prostě ok. Jinak zítra jedu pro RSVčko. Mam z toho trochu strach.:D na V2 jsem ještě nejel a rovnou se budu muset prokousat přímo z centra ranní Prahou...
Tak to ti fandím, na RSV jsem jel do centra jen jednou a už bych si to znovu v tomhle vedru nedal, hřeje se to tam jak kráva při popojíždění, všechno vedro ti jde na hrudník a do helmy(jsem byl zralej na kolaps) a to nemluvím o zápěstí při pomalý jízdě, ty italský motorky fungujou jen když jedeš od 100km/h vejš, bo ty řidítka navrhoval nějakej závodník a maj úplně jinej sklon než japonci, prostě ti nepřirozeně kroutí zápěstí, při rychlý jízdě pohoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
pylot píše: A pro ktery jedes?
Proč? Chceš mu snad "poradit"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |