na mojí VFR blbne dobíjení - na volnoběh dobíjí 13,2V, v otáčkách cca 13,8V, se světlama spadne v otáčkách na 13,3-13,4V, ale když nabiju baterku (nová) tak je po projížďce napůl vybitá (napětí 12,3V). Proměřil jsem altík - fáze vůči sobě (1,1 ohmu každá), fáze vůči kostře (není zkrat), napětí jednotlivých fází (6,6V na volnoběh všechny) takže podle mě v cajku. Prošel jsem všechny konektory, očistil prostříknul a napružil fastony, kostru baterky, konektory na baterce a výsledek je pořád stejnej. Až po delším laborování jsem přišel na to, že po pár minutách v otáčkách, jak se regulátor zahřeje tak na něm naměřím už jenom napětí baterky. Takže je objednanej novej od Vape.
Co mě ale zajímá - konektor od alternátoru na straně u regulátoru byl lehce napálenej a spolu s drátama se dost hřeje i po očištění a napružení fastonů - je to normální? může za to ten špatnej regulátor? podle zběžnejch propočtů tama netečou zase tak závratný proudy, aby se musel hřát i přes dobrej kontakt na konektorech, tak by mě zajímaly vaše zkušenosti...
Další věc sou ty báječný žárovky v zadním světle - dvouvláknový celoskleněný 21w/5w, který se mi nepodařilo po celým Brně sehnat a musel sem je objednat.. Má smysl předělávat patice na klasický všude dostupný dvouvláknový žárovky, nebo nepraskaj zase tak často aby to stálo za to? řešili jste to takhle někdo?
díky za rady, s kecama na hondu sem smířenej
Naposledy editováno 02.05.2012 16:58:42
1 reakcí na tento příspěvek VFR regulátor dobíjení - konektor alt, žárovky
Naposledy editováno 02.05.2012 17:12:12
já sem přesvědčenej že to novej regulátor vyřeší, ale někde sem četl že už ten konektor někdo i uplně vyřadil a propojil to napřímo, takže by to mohl být zdroj dalších problémů...
a v prvním postu sem psal, že ten regulátor nenabíjí až se zahřeje.. když trochu schladne tak zase nabíjí, proto sem si tak dlouho myslel že je v cajku...
taky baterka měla asi 11,5V když mi to chcíplo, takže sice startérem už neotočila ale na jiskru to stačilo, a těch pár km co už sem to měl domů ještě udržela
Findy -> na volnoběh je 6V v pohodě, samozřejmě se vzrůstajícíma otáčkama to leze až k 60ti voltům.. ale důležitější je aby byly všechny fáze +- stejně, bez větších rozdílů (což je)
jo a měřák sem na střídavým měl
Naposledy editováno 02.05.2012 20:30:05
1 reakcí na tento příspěvek VFR regulátor dobíjení - konektor alt, žárovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR regulátor dobíjení - konektor alt, žárovky
1 reakcí na tento příspěvek VFR regulátor dobíjení - konektor alt, žárovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR regulátor dobíjení - konektor alt, žárovky
Ahoj, na veverce (800 FI) máme IGNITECH (+jsme montovali ventilátor z PC), zatím 4 sezóny bez problému.S těmi žárovkami mám snadné řešení - kup si diodové světla:) viz Kuře-VFR...zkus mrknout na starší diskuze...
Čaute!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR regulátor dobíjení - konektor alt, žárovky
S těmi žárovkami mám snadné řešení - kup si diodové světla:) viz Kuře-VFR...zkus mrknout na starší diskuze...
Pozor,ať s těmito světly projdete na STK !!! Většinou nemají homologaci .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |