Loni jsme byli z bratrem v Brně na okruhu (včetně Mostu asi po třetí ) v druhé dvacetiminutovce mu ujel zadek , padl a já přes něj. Já pouze odřená motorka , ale bratr dlouho v nemocnici (žebra,plíce,lopatky atd) , aleje to kluk šikovnej , rozmakal to a už jsme se účastnily opět na dvou motkách minulý týden Brna. Já se přihlásil na 4.5.2012 na oblíbený Race do brna a poprosím , jestli může někdo poradit co dělám špatně a jak se vyrovnat z obavama a neposlat to někam do kačera. Děkuji za rady a tipy co a jak se má nebo nemá.
Fafa
http://hafanana75.ra...Fafa#CBR_01_BRNO.jpg
1 reakcí na tento příspěvek Okruhové broušení sliderů
1 reakcí na tento příspěvek Okruhové broušení sliderů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové broušení sliderů
dejf. píše: Spis si myslim ze ses chtel jenom neprimo pochlubit svym videem. Ale reknu ti to rovnou -> režizéér z tebe nebude
Režisér fáááákt teda nechcu být ,ale je tady všude plno videí , kde radíte kdo co a jak dělá špatně (ty písničky jsem tam dával s tím , že to bylo poslední broušení a brácha na tom byl hooodně špatně , tak jsem myslel,že nad tímto videjkem budu řvát až do důchodu)
Ted už mám hlavu na hoře,jen bobky co na to bude říkat hlava,když se v zatáčce objeví náka motka a co to bude dělat , když budu pokládat, tedy spíš skušenosti a rady jak dál.
Uf to bylo dlouhý - tak možná spisovatel ????????
1 reakcí na tento příspěvek Okruhové broušení sliderů
2 reakcí na tento příspěvek Okruhové broušení sliderů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové broušení sliderů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové broušení sliderů
Velos píše: Jestli nemas baksis na motoskolu anebo proste nechces, tak nastuduj tuhle knihu.Twist of the wrist
INSTRUKTORA JSME MĚLI PO PRVÉ NA 3
dvacetiminutovky,ale nebyl to Race a z povídání proběhlo akorát ahoj a to bylo vše.Jelo se na okruh a sice to bylo super,ukázal kde chodit na brzdy a pro první okruhy bych volil znovu , ale že by řekl ,tohle děláš špatně a tohle nedělej vubec , to ne. Přečtu tuhle knížku a třeba budu o trošku chytřejší.
NENAŠEL BY SE NĚJAKEJ DOBROVOLNÍK , KTEREJ JEDE 4.5. do Brna a dal by mi pár rad při cigáru v mezičase mezi jízdama ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové broušení sliderů
D.I.N.A. píše: Hafanana> prdel vám jde do zatáčky,ale zbytek těla pořád ven ze zatáčky!!!jen hlava,která je nakloněná ven ze zatáčky,má asi 7 kg!!! více se nalepit na nádrř a v zatáčce jako kdyby ses čuměl do zrcátka!!
Tak když to řeknu blbě, tak prdel je dobře , ale trupem , nebo ramenama se snažit taky cpát jakoby z motky a víc se namáčknout na nádrž ?
Brno jezdím tak 2.50 a nemám zatím hlavní přání zlepšovat čas, ale spíš mi připadá , že se to učím špatně a chcu zavčasu pilovat tak jak se to má dělat,přeučování už je pak ještě těžší.
Hafanana píše: Tak když to řeknu blbě, tak prdel je dobře , ale trupem , nebo ramenama se snažit taky cpát jakoby z motky a víc se namáčknout na nádrž ?
Brno jezdím tak 2.50 a nemám zatím hlavní přání zlepšovat čas, ale spíš mi připadá , že se to učím špatně a chcu zavčasu pilovat tak jak se to má dělat,přeučování už je pak ještě těžší.
vždyť to píšu!!! prdel jde do zatáčky-což je dobře,ale zbytek těla včetně hlavy jde ven-což je špatně!!!
1 reakcí na tento příspěvek Okruhové broušení sliderů
no možná tě potěší, že tvůj posez na motorce je lepší než bráchův (modrá motorka - ten motorku pod sebe láme a tlačí - možná proto mu "ujel zadek").
Jinak mě zajímá, proč jste jezdili na dromu spolu? Abyste se točili na kameru? Na to jste se měli vysrat! Každý si musí najít svůj rytmus - pokud jezdit za někým, tak za takovým, který to evidentně má dobře nejeté.
2 reakcí na tento příspěvek Okruhové broušení sliderů
Linie ramen a linie řidítek musí být rovnoběžná. Vnější ruka je natažená nad nádrží a vnitřní loket jde mírně dolů. Vysednutí na půl půlky a osa těla rovnoběžná s motorkou. Brada ať se blíží vnitřní kraji kapotáže. Pohled dál do zatáčky. Hlava kolmá k cestě (tak, aby bylo možné vidět maximálně nezkreslený obraz).
Jinak zkus se uvolnit, hlídej si držení řídítek - (až na brzdění, kdy je třeba zpevnit) držení musí být poměrně jemné. Odbourej křečovité držení!
joro píše: Ahoj,
no možná tě potěší, že tvůj posez na motorce je lepší než bráchův (modrá motorka - ten motorku pod sebe láme a tlačí - možná proto mu "ujel zadek").
Jinak mě zajímá, proč jste jezdili na dromu spolu? Abyste se točili na kameru? Na to jste se měli vysrat! Každý si musí najít svůj rytmus - pokud jezdit za někým, tak za takovým, který to evidentně má dobře nejeté.
Přesně tak , koupil jsem kameru a blbej nápad byl nasvětě (natočíme se jak to jezdíme)
Možná ,kdyby jsme se na sebe nelepily aby jsme se natočily ,tak by byl jenom podřenej,ale rozbitej,jak pře de mě padl,tak sem šahl po brzdě,motka se narovnala a už sem byl v něm.To že se jede kam se díváš , se tady zřejmě potvrdilo
joro píše: Jak to dělají profesionálové:
Linie ramen a linie řidítek musí být rovnoběžná. Vnější ruka je natažená nad nádrží a vnitřní loket jde mírně dolů. Vysednutí na půl půlky a osa těla rovnoběžná s motorkou. Brada ať se blíží vnitřní kraji kapotáže. Pohled dál do zatáčky. Hlava kolmá k cestě (tak, aby bylo možné vidět maximálně nezkreslený obraz).
Jinak zkus se uvolnit, hlídej si držení řídítek - (až na brzdění, kdy je třeba zpevnit) držení musí být poměrně jemné. Odbourej křečovité držení!
Připadá mi to hrozně složité ,když jsem četl knížku ,viz. odkaz na hoře,tak jezdit jak se má je asi opravdu umění a jsou tam popsané věci o kterých pořád přemýšlím , co všechno musí člověk udělat a hlavně jak to má udělat.
Hlavně když přemýšlím u čtení toho odkazu , tak si vlastně nedokážu uvědomit jak vlastně zatáčím (jestli tlačím do stupaček hodně , nebo málo ,jestli cítím odpružení a jestli dávám dost plynu)
Je ale pravda ,že takové to ubrání plynu v zatáčce , když se mi zdá,že budu na výjezdu dlouhej,občas udělám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové broušení sliderů
MichaelaZX636 píše: podle mě na tom blbě sedíš ale je to jen čistě můj názor,každej má svůj styl,já jsem na tom taky seděla než jsem dostala pár hodin teorie jak jaryn.Jinak taky jsem to zahodila ale i přes ty zlomeniny to beru spíše jako pozitivní zkušenost,člověk parkrát spadne a pak už mu to asi ani nepříjde a jinak z videa kde je hudba ti tady kluci těžko poradí jestli dobře brzdíš nebo přidáváš plyn
A naučíš mě teda jak se mašině sedí ?
S tím zvukem ,udělám nahrávku ted v brně a pak to sem dám at můžou zkušení jezdci říct co a jak dělám z otáčkama , řazením .
Naposledy editováno 21.04.2012 16:06:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové broušení sliderů
Hafanana píše: INSTRUKTORA JSME MĚLI PO PRVÉ NA 3
dvacetiminutovky,ale nebyl to Race a z povídání proběhlo akorát ahoj a to bylo vše.Jelo se na okruh a sice to bylo super,ukázal kde chodit na brzdy a pro první okruhy bych volil znovu , ale že by řekl ,tohle děláš špatně a tohle nedělej vubec , to ne. Přečtu tuhle knížku a třeba budu o trošku chytřejší.
NENAŠEL BY SE NĚJAKEJ DOBROVOLNÍK , KTEREJ JEDE 4.5. do Brna a dal by mi pár rad při cigáru v mezičase mezi jízdama ?
Jedu 3.5. a možná zůstanu do 4.5. Pokud budeš chtít, tak se stav...... Kousek videa jsem viděl, ale až zase taková hrůza to není - rezervy tam samozřejmě jsou, ale dá se s tím pracovat....
2 reakcí na tento příspěvek Okruhové broušení sliderů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové broušení sliderů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové broušení sliderů
Ale jo zpět k dotazu : mám si na jízdách koupit nějaký lepivky (třeba ty co nabízí race jízdy+pneu 9.900 kč) a pojízdách je sundat a dát zpět dvousměsový micheliny ? Využiju je , když pojedu cca.2-3 na okruhovky za rok? Snažil jsem se tady dočíst podobný téma když jezdí někdo kochací jízdy pokud možno s kolenem po zemi(na dromu)jestli ty gumy po jarním a letním kroužení nebudou třeba na podzim už jak kamen a taky nevím jestli mě v pneus. na okruhu nepošlou do prd. když budu chtít ráno přezout a večer zpátky ?
Sory za takový dotaz , ale pro nás laiky jsou toto otázky na které si sami mezi laiky boužel neodpovíme . Pls kamenovat né
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové broušení sliderů
Presto, pokud jezdis pres 2:30 v Brne, tak opravdu zbytecne.
Po jízdách na okruhu je mám jeté skoro do kraje asi chybí tak 2 mm)
Jinak v provozu tak 2-3 cm.Jak jsem psal Brno 2.50 ale spíš jsem se snažil o to kolínko,než super čas(to mě baví) ale jak čtu ,tak závodník ze mně stejně nikdy nebude,kor když čtu jak se má co dělat ,asi na to závodění musí být škola nebo sakra dar od boha a hodně talentu