globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada ohledně crossu
18.4.2012 v 15:07
Čau :) Chci se vás zeptat jaká značka krosky má "nejlevnější" díly a něco vydrží ? Dík
Předchozí
1 2
Následující

Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 16:03 | Nahoru | #1
Záleží jak se o to staráš

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 16:08 | Nahoru | #2
Staral bych se o to dobře :D Dejme tomu když bych jezdil lehky enduro tak aby to 60-100++ mth vydrželo :D Proste aby cena dílu a GO nebyla vysoka... Jestli v tom hraje roli dealer tak bydlim v UNL a tam je HONDA , Husqvarna a myslim Yamaha (yz bych chtel asi nejvic) :¨)

Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 16:18 | Nahoru | #3
Neřeknu ti která značka má nejlevnější ale řeknu ti která je má nejdražší KTM

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 16:22 | Nahoru | #4
o KTM to vím :D

(reakce na) Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 16:43 | Nahoru | #5
Troller> Já už teď taky

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 16:47 | Nahoru | #6
Co se týče dvoutaktů, tak Yamaha, Suzuki a Kawasaki mají ty ceny hodně podobný, Honda je má možná o trošičku levnější, ale ne o moc a něco je stejný, jako ostatní. Nejdražší je mají KTM a Husqvarna. A vydrž je dle stylu jízdy, 2T ti bez zásahu do motoru víc jak 50mth nevydrží

(reakce na) Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 16:57 | Nahoru | #7
LovoXXX>Já od konce srpna yz a akorát jsem měnil ložiska na přepákování jinak nic, a to jezdím docela dost. Přes zimu jsem sundal válec a píst vzal jsem to do yamahy přeměřit a řekli že ke to OK. Tak si myslím že když se o ní staráš tak ti ten 2t vydrží i možná víc než 50 mth

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 16:59 | Nahoru | #8
omlouvám se za chyby psal jsem to ve spěchu

(reakce na) Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 18:40 | Nahoru | #9
Adam.Lauber> Jasně, je to individuální, já to beru dle normálního hobby provozu krosky. Samo že pokud jseš mrdal a jezdíš někde po polňačkách, tak ti to většinou vydrží víc, protože tam to prostě tak nehoníš

(reakce na) Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 18:50 | Nahoru | #10

Troller píše: Staral bych se o to dobře :D Dejme tomu když bych jezdil lehky enduro tak aby to 60-100++ mth vydrželo :D Proste aby cena dílu a GO nebyla vysoka... Jestli v tom hraje roli dealer tak bydlim v UNL a tam je HONDA , Husqvarna a myslim Yamaha (yz bych chtel asi nejvic) :¨)


Nějak nechápu proč chceš cross když budeš jezdit enduro...
A jestli ti jde jen o výdrž, tak se vsadim, že tam nejlíp vycházej velký kladiva typu KTM EXC530, Husaberg FE550, FE650...
...ale na nějakou dvoutaktní dvacku s 60MTH bez zásahů zapoměň...

Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 19:00 | Nahoru | #11
Jawa 50 cross

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 20:14 | Nahoru | #12
To měl být vtip ? HEHE...
Bago- Takovýhle velký obsahy urcite ne :D ...
60mth bez zasahu do motoru? Jako ze budu musert vymenit píst? Kvuli tomu se ptam na cenu dílu..

Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 20:21 | Nahoru | #13
Ostrý cross na lehké enduro..? Jaký to má smysl?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 20:26 | Nahoru | #14

Troller píše: To měl být vtip ? HEHE...
Bago- Takovýhle velký obsahy urcite ne :D ...
60mth bez zasahu do motoru? Jako ze budu musert vymenit píst? Kvuli tomu se ptam na cenu dílu..


Tak ostrý dvacky mají tu výměnu pístu psanou po nějakejch 15MTH co tak vím, takže na 60MTH uděláš 4 písty + počítej možná nějakej maličkej výbrusek s nicasilem mezi tím a cena 3-4 tis za pístní sadu
...jenže mezitím se může stát něco s ojnicí klikou a podobně
A to si myslim že nemáš vůbec ponětí o tom, co tě bude stát ostatní spotřebák

Naposledy editováno 18.04.2012 20:27:07

Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 20:26 | Nahoru | #15
Píst v dvacce vydrží 50 mth ostřejšího endurování, kdyby to někoho zajímalo :)
Jinak kroska ve 125 je díky dlouhý jedničce vhodná jen na nějakej jednodušší terén a rychlejší jízdu - na pomalý technický pasáže moc ne.

(reakce na) Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 20:31 | Nahoru | #16
BagoBorec> Prosímtě, potřebuju poradit - kde bych koupil ten výbrus?
A na dvacku jsem koupil pístní sadu za 2000,- od výrobce Prox.. to bude asi nějakej šmejd, co?

(reakce na) Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 20:52 | Nahoru | #17

BagoBorec píše: Tak ostrý dvacky mají tu výměnu pístu psanou po nějakejch 15MTH co tak vím, takže na 60MTH uděláš 4 písty + počítej možná nějakej maličkej výbrusek s nicasilem mezi tím a cena 3-4 tis za pístní sadu
...jenže mezitím se může stát něco s ojnicí klikou a podobně
A to si myslim že nemáš vůbec ponětí o tom, co tě bude stát ostatní spotřebák

Dovolím si tě trochu poupravit. Při ostrým nasazení (dráha) má píst psáno 25mth, při hobby ježdění cca 40mth, ojnice 90mth. Pokud nemáš ovalitu ve válci a nějak poškozený nicasil, tak si myslím, že 100mth vydrží bez problémů. A propo, pístní sada se pohybuje okolo 2,6k, kovaný píst okolo 3k

Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 21:04 | Nahoru | #18
Tak jako tak, nejhorší endura dělá Honda. Třeba takovej Dominátor, mít ho v garáži, to je na lano!!

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 21:06 | Nahoru | #19
Dovolte abych Vás poopravil, ale skutečně žiju v domění, že kupříkladu SX125 má psanej píst po 15MTH, jestli si to dobře pamatuju.
A u Oulehly jsem platil za Wiseco sadu rovný tři tisíce, tak nevím kde jsem udělal faktickou chybu

Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 21:07 | Nahoru | #20
Nic mi do toho není, ale: pokud chceš nějakou malorážku ( tedy 125 ccm ) jezdit jenom tak prc prc čamrda po poli a kolem komína, tak to po 50 mth rozebereš, protože se ti někde něco zbytky oleje zapeče, protože teplota motoru bude trvale nízká. A pokud seš hodně dobrej a chceš jezdit tratě tak to zase rozebereš, protože to znamená furt házet kvalty jak erteple do sklepa a to se na převodovce projeví a motor dá o sobě vědět. Píst od 2500, Nicasil od 3000 ( myslím .. kvalitní provedení ) převodovka od (!!!) 1500 jeden kvalt bez vidlic atd.

Pak se ti taky stane, že praskne porcelán na svíčce a celej vrch motoru 3mth po revizi je na odpis. ( Osobní zkušenost ).
125 ccm není o výdrži, ale o výkonu. Žádná nevydrží, všechny potřebují péči.

Hlavní průser je, že malorážky jsou hodně, hodně citlivý na zacházení a přitom se dostávají do ruk lidem, kteří s tím nemají zkušenosti a pak ..... domysli si každý sám.

(reakce na) Rada ohledně crossu

18.4.2012 v 21:23 | Nahoru | #21
BagoBorec> Tak u KTMky se né nadarmo říká Každej Tejden Motor

Rada ohledně crossu

19.4.2012 v 10:58 | Nahoru | #22
Tak me by nevadila ani 250 :D Akorat na to nauceni by byla tezsi :D
Proc delali TTR jako krosku ? :D vzdyt to je 4t 125 s vákonem kolem 10 koní :D ? Kdo to muze koupit...Jenom takhle otazka mimo mísu . Jaka je vydrz silnicniho RS ? (125) myslim po jaky dobe se meni pist... jenom se ptam

Rada ohledně crossu

19.4.2012 v 18:16 | Nahoru | #23
Troller > To TTR 125 je oproti všem crosum bezůdržbový a je to pro začátečníky a jak vidim tak asi nemáš moc zkušeností s motorkama protože i těch 9 kw když začínáš ti stačí na louky,lesy,pole.

Rada ohledně crossu

22.4.2012 v 11:28 | Nahoru | #24
Za mě bych doporučil yz 125, je to paráda, a asi od 05 výše, ale starší taky jde, já jí měl a je to bombová motorka, spolehlivá a má suprový průběh výkonu,díly jsou průměrně drahé, ale jsou celkem levnější než u KTM,yz hlavně při plnym plynu vytahává ruce , a když budeš dávat kvalitní olej do benzínu a starat se o ní tak vydrží fakt dost,ale záleží na štěstí a stavu motorky kterou koupíš

Rada ohledně crossu

25.4.2012 v 20:12 | Nahoru | #25
Fando : Starat se o ni budu...ale nechci proste kazdej tejden,mesic kupovat píst atd...

Co treba EXC :D TO je moje oblíbená motorka :) EXC 125 ...
Někdo řikal ze pri enduro jezdeni vydrzi píst i 100mth ... a to je dost bych rekl...
Kolik si exc vezme kdyz pojedu klidnym tempem... 5 L?
Jaky jsou ty servizni intervaly... Go,vymena pistu,ojnice,Repas vydli atd. Dík

Rada ohledně crossu

11.5.2012 v 12:39 | Nahoru | #26
Taky bych přispěl svou trochou do mlýna a vím že se do mě pak spousta lidí obuje, ale nevadí.
Tvrzení že KTM má drahé díly je polopravda ano dražší jsou ale jen v případě že kupujete originální a i tam to neplatí na 100% protože třeba např. CDI na mojí KTM 125 sx 2004 stojí 5723 na parts depotu a na např. Kawasaki Kx 125 2004 stojí CDI 9903 toť jedna věc a druhá je to že KTM má dobré zastoupení v Čr a velice ochotné zaměstnance (vlastní zkušenosti) navíc oprava PDS je levnější než přepákování ale je to vyváženo vyšší hmotností.
Výdrž komponentů posuzovat nebudu řeknu k tomu jen to : Rozdělat jednou za čas a podle předepsaných tolerancí vůlí atd měnit.

Rada ohledně crossu

22.5.2012 v 19:05 | Nahoru | #27
Mě každej radí pro začátek yz 125 , takže si pro ní jedu v pátek taky :)...pak se podělím o zkušenosti, jinak taky začínám a vím o tom kulový.Proto je nejlepší koupit a zjistit !!! Páč každej má své zkušenosti a každýmu se něco povedlo a něco vykurvilo

Rada ohledně crossu

23.5.2012 v 17:21 | Nahoru | #28
nejlepší odpověd na danou motoku je ta když se na ní projedete, naučíte, a poznáte motoku z vlastní zkušenosti, diskuze je taky dobrá věc ale nikdy vám skutečný názor o danné motorce neudělá, yz 125 je dobrá motorka já nani jel 2 sezony a fakt pohoda, všechno drželo akorát sem jednou dělal píst a nikasil, jinak nic podstatnýho, mě se na yamahách hodně líbí vzhled, průběh výkou a perfektně se mi ovládaj, a maj suprovej podvozek, a zatím jsou pro mě i celkem spolehlivý a s dostupností dílů je to bezva, ale to se dá řísct i na všechny jiné japonské značky a na KTM. ,

Rada ohledně crossu

2.6.2012 v 22:18 | Nahoru | #29
Nemohu nereagovat. Chlapče chlapče. Ty řešíš kolik stojí píst, kolik to bude žrát a chceš si kupovat ostrej cross na lehký enduro a na naučení?A nevadila by ti ani 250? Tak já si troufnu říct, že už něco odježděno mám a Hondu cr 250 jsem nedávno po 4 měsících prodal, protože mě tak tahala že to bylo děsný. Na 125ccm na vyjížďky v lese a podobně zapomeň. Kurvíš tím motor a nedá se na tom jezdit! Buď to nejede vůbec, nebo to letí jako prase a to ve výjezdu plným kořenů a kamení už musíš trošku umět. Teď mám Husaberg FE 400, ale to je 4T a docela pila. Moje žena začínala na Yuki TR 125. Až jsem poznal že umí, tak jsme hledali jakou vhodnou. Nejlépe Honda CRF 230, jenže to je 100 táců a to si nemůžeme momentálně dovolit. Tak jsem zvolil zase čínu. X-motos 250 4T. Vodou chlazený s výkonem 25 koní a světe div se DRŽÍ!!! Ano, všichni se jí smáli, že koupila čínu, ale když všichni vidí že to drží a ona strčí spoustu kluků z ostrýma Crossama do kapsi, tak ty úsměvy poněkud ztuhly.A spotřeba? Na 4 hodiny endura (a to jezdíme docela hard) s neustálím ostrým rvaním za plyn tankuje za 100kč. Myslím že by jsi neprohloupil, ale záleží jestli chceš jezdit nebo se v tom hrabat. Jinak píst vydrží 200 mth a olej 25 mth. Soused si koupil Yz 125, prej všecko udělaný a po měsíci mu klika rozmlátila celej motor. Stála ho 25 000kč a včera ji prodal za 3000 a má jen oči pro pláč. A pokud jsi zapřísáhlej antičíňan, tak doporučuji Yamahu DT 125. Jede to jako čert a píst těch 100 motohodin dá jako prd. Hodně zdaru při výběru.

Rada ohledně crossu

2.6.2012 v 22:36 | Nahoru | #30
Koupíš ojetou za 15 000, dáš kvalitnější řidítka, řetěz a přední tlumiče uděláš a máš stroj jako sviň!



a pokud tomu nevěříš tak bezůdržbovka je Honda XL 250R. Píst 20 000 km a víc.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 1 21.5.2024 v 20:33 pivi164
Doplňky yz125 Yamaha YZ 125 Rapt0r 7 20.5.2024 v 22:53 Kohlstein
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 19 14.5.2024 v 06:25 Rapt0r
Kolik stojí údržba yz125 Yamaha YZ 125 Rapt0r 3 13.5.2024 v 06:58 pitbikeros
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 0 11.5.2024 v 20:46 Rapt0r


TOPlist