Díky za odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek Cena benzínu - alternativa
U motorek do Euro 3 je regulace daleko volnější, lambda a vstřik mají mnohem širší pracovní rozsah než ŘJ u aut - takže na své motorce mohu nalít i čistý E85 (letní, který má fakt jen 15% benálu) a normálně to jede. Jen to studené hůř drží volnoběh a tak to úplně čistým E85 netrápím.
Kritikům bych doporučil hledat ve fiších Škody, Fordu nebo Volva díly určené pro "flexifuel" vozy. To na téma, zda jsou na autech "nějaké úpravy". kromě jiného softu.
Me to treba u octavky dela 0,5 - 0,8l na sto.
Zajimave ze nekdy se kontrolka na E85 rozne a nekdy to odjezdim jako kdyby tam byl normalne N95.
Jo a s tou upravou pro skandinavsky trh flexifuel mas pravdu, zadna jina uprava krom softu tam neni.
1 reakcí na tento příspěvek Cena benzínu - alternativa
1 reakcí na tento příspěvek Cena benzínu - alternativa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena benzínu - alternativa
zdenekhanz píše: Zazehovy motor-palivo-motorovy benzin,vznetovy motor-palivo-motorova nafta
velice "učený" vývojový diagram, něco jako pes - žrádlo - maso; slepice - žrádlo - zrní, s tím malým detailem, že slepice žere prakticky všechno a pes ledadosŽe něco doposud jezdilo většinou jen na benál neznamená, že to nemůže jezdit na něco jinýho, co splňuje technický požadavky
a jinak "motorový benzín" je asi pojem z jinýho kosmíru...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena benzínu - alternativa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena benzínu - alternativa
rrss píše: žorba: každá jednotka upraví podle lambdy směs na stechiometrickou, pokud jí limity naprogramované v té jednotce v této korekci nezabrání. Navíc auta mají dnes obecně 2 lambdy a mnohem citlivější regulaci. Proto při nesprávném palivu rozsvěcejí kontrolky atd. Je to dáno legislativou, u nákladáku ti při poruše systému emisí (zanesení DPF, porucha vstřikování močoviny atd.) rovnou klesne krouťák o třetinu a do paměti ŘJ se uloží závada, která podle nařízení EU nesmí jít 13 měsíců vymazat.
Tak s nákladáky nemám zkušenosti. Ale ne každá jednotka právě umí nastavit vstřik s velkým rozdílem doby vstřiku. Jednotky jsou naprogramované na benzím, bioetanol je pro ně nové palivo. Většina moderních motorů ho zkousne bezproblému, starší stříkačky by mohli mít problém.
při rozjíždění z nízkých otáček byl nejdřív propad a pak prudkej kopanec, ve vysokých to jelo normálně
šlo dobře vidět že má eťák větší výparný teplo - celou dobu měla cca 75-80 stupňů
s power comanderem by se dal ten střed asi vyladit a celkem by to šlapalo...
1 reakcí na tento příspěvek Cena benzínu - alternativa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena benzínu - alternativa
1100Virago píše: Creck: Nefunguje to
Hlupacku, neuc vorla cracka lital. Nejakej zaprdenej profesor Nick kterej porad postaru veri v Zakon zachovani energie tu prece nema co prdndat!