Může to být buď tento
nebo tento.
Víc se mi líbí Puig, už proto, že bych nemusel vrtat do plexi. Na druhou stranu ale ten štít není z nejtužších a bojím se, že by se při rychlejší jízdě mohl náporem vzduchu do toho poměrně velkého deflektoru rozkmitávat. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Díky za pomoc a hezký den!
1 reakcí na tento příspěvek Výběr deflektoru - poraďte
1 reakcí na tento příspěvek Výběr deflektoru - poraďte
Naposledy editováno 28.03.2012 14:59:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr deflektoru - poraďte
Toho vrtani jsem se bal, plexi je na vrtani mrcha. Navic bych se u tohle plexi bal, ze ten pridavny MRA deflektor nebude moc fungovat, ono to turist plexi ma nahore takovou tu odtrhovou hranu, aby to nedelalo ramus nebo turbulence...
Naposledy editováno 28.03.2012 15:50:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr deflektoru - poraďte
faudy píše: Ja tohle plexi taky mel, ale prodal jsem ho a koupil MRA Vario. Je nizsi, ale s deflektorem to chodi pekne.
Jj., MRA Vario Touring jsem shodou okolností taky nově před cca dvěma týdny koupil a nainstaloval. Na Stromovi mám plexi v prostřední poloze, s deflektorem jsem různě laboroval, nakonec je taky někde zhruba uprostřed dráhy. Dojmy veskrze pozitivní, zejména se už nekonají turbulence. Resp. konají, ale až o nějakých cca 25 kmh výš, než předtím. Čili to, co od nějakých 120-130 výrazně obtěžovalo, se pro mne posunulo někam, kde to už neobtěžuje. I ve 120 na dálnici se už zbaběle neschovávám za plexi a netisknu žhavě k nádrži jako předtím. Jen je zapotřebí laborovat s konkrétní výškou jedince, posazem za řídítky a i typem helmy; v mém případě ta se štítkem (X-Lite 551) vykazuje při různém nastavení deflektoru o poznání větší rozdíly ve hlučnosti atd., než ty bez něj, ty jsou imunnější.
Cituji ze svého skoro 3 roky starého tématu:
Bordel co jsem slýchával při 100km/h se přesunul do oblasti 120-130km/h , následně mě potěšil zanedbatelný nápor na helmu, profukování spodkem přilby, zmizely poryvy a jízda je celkově klidnější (snad to nebude nuda ). Plexi Puig mi sypalo vzduch přímo do úrovně plexi přilby nyní jde hlavní tah vzduchu těsně nad plexi přilby. Rozhodně to nesundávám byla to změna k lepšímu , případně časem dokoupím kus zatmavené tabule plexiskla a dle originálu udělám vše stejné jen bude cca o 5cm větší (to už taková darda není ). Ještě takovej ten nejprvnější dojem, slyšel jsem dokonce motor při 100km/h tak hlasitě, že jsem řadil za 6, bohužel tam ten další kvalt nebyl (je to nezvyk, budu si muset zvyknout ).
Naposledy editováno 30.03.2012 14:19:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |