uvažuji o pořízení monstra, od známého mám nabídku na 600. Ale chci se zeptat, proč na fotkách vypadájí devítky vždy lépe? Krom toho, že má devítka dva kotouče a větší motor, jsou tam nějaké další rozdíly?
Velikost nádrže?
Vidlice?
Rám? Je stejný? Zaměnitelný? Vleze do šestky motor z devítky?
Geometrie?
Díky za příspěvky...
1 reakcí na tento příspěvek rozdíly monster 600 vs. monster 900
rozdíl jediný: když vymáčkneš spojku, a otočíš tím gumovým na pravým řidítku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly monster 600 vs. monster 900
VlastíkPlamínek píše: a) pohledej, je tu toho napsanýho milion
b) ne, není stejný
c) ne, vidlice nejsou stejné
d) ne, ani ráfky nejsou stejné
e) i kdyby se ti 900 motor vlezl do rámu 600 tak to nepříhlásíš
f) 900 cinká, 600 dělá gloglo
a, hledal jsem, ale asi prostě se špatnýma klíčovýma slovama...
b, v čem se tedy liší?
c, vidlice - tuhost? nastavení?
d, ráfky asi šířka, že?
e, ptám se jestli to jde fyzicky, papíry neřeším (do auta BMW E30 jsem dal místo 4válce 6ti válec, a i tohle umí projít...)
f, suché spojky jsem si vědom...
a mimo body: s tvrzením Hoegy tedy nesouhlasíš?
Hoegy píše: stejný: velikost, budíky, nádrž, rám, zadní kyvka, blatníky, světla, zrcátka...je toho dost
rozdíl jediný: když vymáčkneš spojku, a otočíš tím gumovým na pravým řidítku
přední vidla tedy rozdílna?
a vleze motor z devítky do šestky?
swaczynad píše: přední vidla tedy rozdílna?
a vleze motor z devítky do šestky?
Šestka má vidli marzocchi a devítka showa, zadní kolo 4.5 palce na šestce a 5.5 palce na devítce. Rám by měl být stejný. Jinak rozdíl v těch vidlicích je že šestka jí nemá nastavitelnou a devítka se dá štelovat.
1 reakcí na tento příspěvek rozdíly monster 600 vs. monster 900
diskuze ohledně záměně motoru je zcela vedlejší...
monstra bych chtěl kvůli vyšperkování, o výkon mi nejde, jediné co by mi chybělo bude jen suchá spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly monster 600 vs. monster 900
swaczynad píše:
monstra bych chtěl kvůli vyšperkování, o výkon mi nejde, jediné co by mi chybělo bude jen suchá spojka
...vyšperkování...jako chceš šperkovat 600ccm ?
Spojka chybět? ...no řekněme, že vše má své plus a mínus ... je to hezká sranda, ale servis stojí xkrát víc než celoživotnost spojky v olejový lázni ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly monster 600 vs. monster 900
t_freedom píše: ...vyšperkování...jako chceš šperkovat 600ccm ?
Spojka chybět? ...no řekněme, že vše má své plus a mínus ... je to hezká sranda, ale servis stojí xkrát víc než celoživotnost spojky v olejový lázni ...
divím se, že všichni u ducati vždy zmiňují nákladnost servisu apod., copak je "motorkářství" jen o penězích? myslel jsem, že je to o životním stylu a přesvědčení pro něco...
vyšperkovat? já myslím, že stejně dobře jak tohle by mohla vypadat i šestka (krom motorových detailů devítky)
[IMG]
Naposledy editováno 21.03.2012 15:12:35
Ducati, není levná záležitost a vzhledem k tomu, že je to složitější mechanismus a dvouhrnec potřebuje nárok na servis - např. desmo, lamely, spojkovej koš(u suchý spojky) atd.
Pointa je v tom, že u suchý spojky např. máš živostnost někde mezi 25-40tkm, zatímco mokrá je většinou celoživotní - to činí docela rozdíl.
Zatímco u japonce si při troše umu uděláš ventilový vůle sám a pak si po 6tkm vyměňuješ olej a filtr u Duckny už musíš mít různý přípravky a koupit sadu půlkroužků - kdo to neumí a začne se v tom hrabat - zjistí, že je to často cesta do pekla.
Japonec dělá ventily co 20-30tkm - starý Dukny 8, 10tkm a nový 12tkm - taky rozdíl.
Vím o pár lidech co jí "museli" mít a pak neměli na servisování ... to je někdy úsměvný. Takže to pověstný "srdíčko" je ti na nic, když pak ten milovanej "bajk" osráváš protože na ten servis nemáš.
A k tomu proč (ne)šperkovat 600ccm ... "životní styl a celoživotní přesvědčení" jsou kecy, který slyšíš na Nově. Na mašině se musí jezdit. Motocykl je přístroj na pohyb odněkud někam a je vlastně jedno jestli se pohyb stává vlastně cílem. Pro dospělýho chlapa je 6kovej Monster malej a relativně slabej ...udělám-li si z něj showbike můžu na něj koukat, můžu se koukat ja na něj lidi koukaj, ale ve finále to budou peníze utopený v něčem co moc nejede, má nejhorší komponenty co si Ducati dovolí namontovat na motocykl, takže všechno lepší budeš muset kupovat a cálovat.
Proto je z mnoha logických důvodů rozumnější začínat s laťkou někde na M900, z čehož se dá opravdu s trochou umu, peněz a fantazie udělat solidní a plnohodnotný "kafáč" nebo pěkněj "showbike" co zároveň hezky funguje ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 | TheMoses | 3 | 30.5.2023 v 20:41 honzabiker |
Synchronizace karburátorů Ducati Mo... Ducati Monster 600 | Ducati88 | 1 | 12.3.2022 v 13:08 Ariete |
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 | blahi | 55 | 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí |
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Jakou značku baterie doporučíte [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 600 | chatra | 102 | 28.7.2020 v 12:05 kratkej01 |