Kablík na propojení s NTB mám, EcmSpy jsem stahnul, potřebuji ještě něco dalšího z HW nebo SW?
Pročítal jsem návod co je v EcmSpy, takže motor zahřeju, pak se připojím a pak už nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
Lihy píše: Že to říkáš zrovna ty...dyk ty bys na to ani nepřišel, bo když jedeš konstantních 120 km/h, tak taky řadit netřeba
já ale nejezdím rovně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
tomasNJ píše: já ale nejezdím rovně
no tak to je snad jedno né? Proč bys řadil, když držíš rychlost? To, že si škudlil a kvůli spotřebě odmítáš bzdit i před prudkou zatáčkou a pak zas zrychlovat je věc jiná
Ps. Co to máš ta té jebce za vejfuk? MIVV?
Naposledy editováno 24.02.2012 11:58:22
Lihy píše: no tak to je snad jedno né? Proč bys řadil, když držíš rychlost? To, že si škudlil a kvůli spotřebě odmítáš bzdit i před prudkou zatáčkou a pak zas zrychlovat je věc jiná
Ps. Co to máš ta té jebce za vejfuk? MIVV?
no co... jezdím za pět a něgdy jezdím i na pětku
ano je to mivv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
Pjercak píše: Jak velky to dela kraval?????
jak svině,dneska jsem to byl projet a podle reakcí plechovek to slyšet asi bude
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
alfin77 píše: Lihy> moc pěkné
kdyby někdo nutně potřeboval tak tady maji myslim pěkný ceny (na xb9 2006-2007) maji i homologovaný)
http://www.motomike..../319723?show=gallery
http://www.motomike..../319735?show=gallery
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
edit: AVF - na AFV
Naposledy editováno 13.03.2012 14:12:03
marnej píše: Lihy> Mě to zustává připojený pořád .... a jednou jsem aktivně taky dal AFV z 110% na 100% a pak se to sralo tak jak píšeš .... takže jestli tam byla jiná hodnota, dej jí tam. Já sám jsem to moc už dál s tím AFV neštudoval když to stačilo dát zpět a bylo to OK . Mělo by to být dávkování paliva a vzduchu v uzavřené smyčce - loop to tam taky skáče ... někdy se tomu zkusím věnovat ..
edit: AVF - na AFV
No jenže co jsem se dočet tak by AFV (taky furt píšu AVF :) ) mělo bejt do 115% a já tam měl 130% což prej způsobuje špatně nastavený TPS (a taky že před resetem bylo, ukazovalo při zavřenym plynu 6,3V při 1050 otáčkách). Jsem taky myslel že ta hodnota AFV není pevná a že si jí právě řídící jednotka koriguje podle toho co zjistí v learning módu. Každopádně dík za radu a zkusim nejdřív cvičně hodit AFV na tvojich 110% a uvidíme co to udělá, případně to hodim uplně zpět na tu mojí.
Když už tě tu mám, stane se něco když nahraju US verzi EEPROM z roku 07 na svojí evropskou z roku 06 ? Koukal jsem že hodnoty tam maji trochu odlišný a mapy maji taky nepatrně lepší (aspoň se mi zdá )
ADAPTIVE FUEL VALUE
Return to Menu
The Buell DDFI system has the ability to “learn” the engine fuel mixture needs. When the motorcycle is running in the closed loop mode and operated in a specific engine speed and load range, the system will compare the feedback from the O2 sensor to the base programming stored in the ECM. If a difference in these values is detected, the ECM will recalibrate the system program to compensate. This correction is termed the adaptive fuel value or AFV.
This compensation value allows the system to adjust to different altitudes, air densities, and to some degree engine variations and wear. The normal AFV ranges based on altitude are between 85 and 115 . The higher values are found at lower altitudes and the lower values at higher altitudes.
The AFV correction is only applied to the fuel mixture during OPEN loop operation. During closed loop operation the O2 sensor signal is the primary compensation method.
The AFV will be learned when the bike is operated at engine speeds between 2500 and 3500 rpm at road speeds in the 40 to 60 mph range under a steady light load (no down grades or steep upgrades, decelerating or accelerating) for 2 to 3 minutes.
The AFV can also be reset to 100 by using the scanalizer at any time. The AFV value can be a valuable diagnostic tool. Compare the AFV values of bikes in your area which are running fine during routine services. When you are working on a bike which may have a DDFI problem, compare the values.
If the AFV is higher than normal, the system is trying to correct for a situation which is causing the mixture to be too lean. Look for intake manifold or injector O-ring air leaks, incorrect ignition timing and TPS zero setting, low fuel pressure or a fuel line restriction as well as a sensor malfunction.
If the AFV is lower than normal, the system is trying to correct for a situation which is causing the mixture to be too rich. Look for incorrect ignition timing and TPS zero setting, high fuel pressure or a leaking injector as well as a sensor malfunction.
The O2 sensor can also cause the AFV to be set incorrectly. Internal shorts in the lead, poor electrical contact with the exhaust system or contamination can all affect sensor performance.
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
marnej píše: Musím kouknout jak se pracuje s tím uzavřeným okruhem aby se to líp učilo
co s tím ....
podle toho co vím to nijak neovlivníš, prostě když máš v EEPROM povolený používání "close loop" tak kdykoli jedeš konstantní rychlostí mezi cca 65 - 80 km/h při 2500-3500 otáčkách.
Jen když ladíš směs tak si "close loop" musíš zakázat....právě pro to aby si měl jednoznačný výsledky, bo uděláš třeba 5 měření a ty potřebuješ porovnat tak jak jsou a né aby si měl 1. měření s AFV na 100% , 2. se 110% atd. prostě by ty data byli tim pokřivený.
marnej píše: ...a řekl bych podle toho sloupce co jsi sem hodil , že je to docela důležitý pro to aby to nestřílelo do výfuku - což upřímě někdy střelí když uberu plyn.
to asi jo, ale co sem se dočet, tak tyhle motory sou ke střílení hodně náchylný i při malý netěsnosti na výfukovym systému, takže jestli máš jako já koncovku "slip-on" jen nasunutou na svody bez spony nebo těsnění, bude to asi střílet vždycky (mě to teť taky práská , ale třeba se to nástrčný koleno při kompletnim prohřátí smrští a dotěsní, jinak to budu asi muset máznout nějakym pružnym tmelem na vejfuky) ...si vzpomínám na kámošovo litrový SVčko s dvouma yoshimurama...to byly rány...a to to měl na ně doladěný
No v sobotu má bejt kolem 20, tak doufám, že přibudou praktické zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
lihu, že sis nenechal bandita...takovou americkou pytlovinu sis kupil...
tomasNJ píše: ty vole nové motorky, a tak se do te elektriky musi jebat...
jak jebat?
hele v sobotu sem to jel poprvá projet s novym vejfukem (AFV jsem nechal na 100%) ...manželka se mi nakýblovala na tandem, tak sem aspoň měl důvod jet chvíli v otáčkách a rychlostí pro "learning" mód a po pěti kilácích zmizelo střílení při zaklapnutí plynu, škubání při jízdě "na brblačku" a pohoda jazz...takže se to přizpůsobilo samo a nemusí se nic dělat. To "šťourání se v elektrice" znamená, že píchnu kabel do počítače a můžu si hrát (asi jako kdyby sis ty koupil programovatelnou jednotku do anglána...no a my jí holt máme ve standardu, tak když už tam je...) a né, že je to rozbitý a musim se hrabat v nějakejch drátech, ty trůbo
tomasNJ píše: lihu, že sis nenechal bandita...takovou americkou pytlovinu sis kupil...
čéče při návratu z projížďky mi žena řekla, že Bandit byl lepší, že jí tam sice brněly nohy od stupaček, při zrychlení sjížděla ze sedla, bolely jí kolena z blbýho úhlu, ale tohle, že je až moc velká pohoda ???? Tak dopr... co vlastně ty ženský chtěj? Příště pudem do plnejch a uvidíme...a jestli bude dál remcat dám tam podsedlák z Lightninga ať má zas svoje nepohodlí
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
Díky
B
tady je něco víc v english:
http://www.ecmspy.com/kabel_pda.shtml
http://www.ecmspy.com/kabel_pc.shtml
kdyby si si chtěl kabel postavit sám tak komponenty měli tady:
http://www.tme.eu/cz/
pár věcí musíš koupit po více kusech, ale jsou to korunové položky a i tak se to vyplatí. Na druhou stranu na něco, už nevim jakou část konektoru, jsem čekal dva měsíce.
Nejdražší je kabel (TTL 232R 5V WE):
http://www.tme.eu/cz/katalog/?art=TTL-232R-5V-WE
za cca pětikilo...celej kabel i s poštovnym mě vyšel do litru...
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
B
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
B
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX | Werny_xb9sx | 51 | 12.7.2023 v 23:32 fischpis |
Prasknuté lanko spojky Buell XB9SX | bartfox | 18 | 28.9.2012 v 22:24 marnej |
Jaký materiál koncovky Buell XB9SX | bartfox | 3 | 2.8.2012 v 08:53 Lihy |
Napnutí řemene Buell XB9SX | bartfox | 15 | 21.6.2012 v 23:42 Pjercak |
Gufero prevodovky Buell XB9SX | palchi | 6 | 2.5.2012 v 22:36 palchi |