globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250
10.3.2012 v 08:20
Zdravím chci se zeptat,chci koupit olej který je dobrý pro tento stroj,jaké máte skušenosti a jaký doporučujete.Nechci olej M2T.

Uzavřeno 12.03.2012 v 19:20 uživatelem Profesional
Anketa: Jaký olej používáte do dvoutaktu:
M2T
33%
13
Polosintetický
45%
18
Jiný olej
23%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 17:48 | Nahoru | #31
memphis.unv> no moc hezky to nevypadá ale to m2t je opravdu předražený když si představim jak se to vyrábí ale podle manuálu se má po každých 5 000 dekarbonovat motor tak je to pěkný a pěkně to těsní to je vidět jak se to leskne jinak bych opravdu bejt tebou používal spíš ten TS

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 18:14 | Nahoru | #32
6ádně M2T,neljépe polos. TSF nebo něco obnobného-divinol,panilin

(reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 18:49 | Nahoru | #33

fomachrom píše: nebo gsx to je stejně uřvaná flexa

To si asi s něčím pleteš né? Nikdy si na tom nejel,tak nesuď

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 20:40 | Nahoru | #34
ideální volba je M6A umaže to i starší motorovou pilu a narozdíl od brusné pasty produkované pod názvem m2t to i maže cokoliv lepšího je házení perel sviním jednu dobu jsem jezdil 2t minerál od mobil1 a snížilo o kouřivost ale to je vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 20:58 | Nahoru | #35
Ároš> ty radši nikomu neraď....

jedna větší hovadina než druhá.
zaprve to že byl motor někdy vyrobené je fakt, to že je te´d rok xy na tom nic nemění a nároky na mazání má furt ty samý, stejně jako žádné výrobce konstruuje motory na mazivo budoucnosti ale na to co je teď, takže to význam má.
zadruhý na tloušťku filmu má viskozita, když dáš m2t do novýho motoru s maléma vůlama, nedostane se pod kroužky a nebude mazat. proč jsou naopak starý jawácký motory s drahéma olejama hlučný? proč asi....
splňuje TB
"vrstva"? nejenže je slabší než cigaretové papírek, navíc když jsem tam dával olej snad 1:20 tak ještě aby tam nic nezůstalo, pak po záběhu se to odlupovalo, neni se co divit.
to že čim lepší olej, tim líp, to je základní nesmysl které si myslí každé vidlák co vidí v regálu víc než tři oleje. záleží na všem, na vůlích motoru, na otáčkách, na teplotě spalování.... například jsou oleje co neumažou vysoký otáčky, ale naopak oleje co neumažou nízký otáčky- ahá.
však s oilmasterem mají 1:50, víc oleju je tam pro jistotu kvůli rovnoměrnosti smíchané směsi.
a zajíždět na "horší" olej se ZÁSADNĚ NEdoporučuje, protože je to pičovina, zaprve je nesmysl ubírat ze záběhu a zadruhý je debilita přecházet na lepší olej, protože tim můžeš motor zkurvit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 21:04 | Nahoru | #36
fomachrom> 79Kč/l, ale cena opravdu neni tim hlavním důvodem, tim je to že to tam patří a je to vhodný. žádný jakože-moderní bordely který jsou pro tu motorku nesmyslný.
nespadls tak trochu na hlavu?
dekarbonizaci po 5 tisícách nemá ani fichtl, natož třipade
žádný posraný ts nechcu, proti m2t nemůžu říct jediný křivý slovo. nic nezanáší, maží výborně.... nenašel jsem na něm jediný negativum

(reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 21:36 | Nahoru | #37
memphis.unv> No tak pokud ti přijde ta sračka na pístu normální tak to pozdravuj samozápaly a zapečený kroužky Já snad prasknu smíchy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 21:39 | Nahoru | #38
memphis.unv> No spíš bych doporučil neradit tobě, sem celkem unavenej na to abych tu odpovídal na bláboly ale ještě jednou no. Proč bych mazal mazivem který stojí za hovno, když jsou maziva nová s lepšíma vlastnostma. Takže dokáže mazat motor lépe, s nižší kouřivostí a karbonizací a menším opotřebením součástí. To že má motor stejný nároky na mazání je pravda ale mazat ho líp mu neuškodí. To že kvalitnější olej namaže motor líp je pravda, ale neshoří což je nahovno. Na tloušťku filmu nemá vliv zadaleka jenom viskozita ale chemie není můj obor. Do jawy nepatří vysokoobrátkovej olej, ale kvality M2T jsou žalostný. Takže si něco nejdřív prostuduj sám. A nepoučuj pouze ze svých myšlenek, ne všechny jsou správný

(reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 22:00 | Nahoru | #39
memphis.unv> Nemůžu už tedka najít to zajíždění ale tuším že to bylo z těhle stránek http://jenikovo.mis...L_/motorka_obsah.htm . Týkalo se to minerálního oleje myslím na první nádrž což bylo asi 200 km s vysokým poměrem 1:30 pak se přešlo na polosyntetiku. Takže by to uškodit nemělo a proč ? za 200 km se normálním minerálním olejem píst ani ostatní části nemůžou zasvinit tak , aby je pak lepší olej uvolňoval. Za to u tvýho motoru bys zadřel tutově. Protože každej běžnej minerál usazeniny odstraňuje, krom M2T, kdo si do zgenerálkovanýho motoru dá 2Tčko je prostě ..... Jinak já jezdil Shell VSX nákej denikol. pak Shell sx. Mogul TSF a nakonec Mogul Ts. A nebejt finančního kompromisu tak bych až dokonce jezdil na VSX ale 245 za litr už bylo fakt hodně pro třipade

(reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

10.3.2012 v 22:12 | Nahoru | #40
xBaryk> častá změna se nedoporučuje to je fakt. Ale změna kterou nesmíš udělat je, že po oleji, kterej vůbec nerozpoštěl karbon (snad už jen M2T) dáš olej kterej karbon rozpustí. Tak zadřeš skoro určitě protože z karbonu se stane krásná brusná pasta. Jinak zajíždět na olej co budeeš jezdit trvale je v normálu. Spíš je hovadina kupovat na zajetí olej lepší a pak tam strčit minerál. Pravda je, že čím dáš kvalitnější olej tím prodloužíš životnost motoru, ale taky záběhu. A jak píše memphis, je zbytečný investovat příliš. Podle mě je důležitý aby olej splňoval normu API- TC a tu druhou co se týká kouřivosti a dekarbonizace alespon C (TS) nebo D (TSF). A taky se hodí aby ten olej měl takovou teplotu vznícení aby v motoru byl schopen shořet.

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 06:42 | Nahoru | #41
M2T také nechci už ani vidět. Když jsem to nalil do MZ150 tak nechtěla startovat, hulila a výfuk zadělanej jak prase. Poté jsem koupil Castrol TT a rozdíl téměř kosmický Jsem odhodlán Castrol lít i do mé nově pořízené Jawky... až teda opravím ten motor, který je po GO

(reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 08:00 | Nahoru | #42

xBaryk píše: Já tomu nevěřím.. součástky se opotřebují rychleji... a víš co se nedoporučuje?
Častou změnu olejů, protože každý má svůj olejový film.

Já zajížděl na polosyntetiku od repsolu, a myslím si, že



Myslíš tenhle?
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=730

1 reakcí na tento příspěvek Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 08:09 | Nahoru | #43

(reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 08:38 | Nahoru | #44
Profesional> zdá se ti že 250 neco s tohoto splnuje polosyntetický olej určený pro mazání moderních vysokootáčkových dvoudobých motorů, travních sekaček a motorových pil. do jawy se leje minerál v poměru 1:40 nezapomen že musíš umazat i mosazný futra na ojnici

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 08:52 | Nahoru | #45
vysokootáčkový rádobyspeciální sračky jsou pro ty motory vyloženě úžasný, vím o několika co kvůli tomu šly na go

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 09:12 | Nahoru | #46
Ároš> novější motor má samozřejmě vyšší nároky na mazivo, ale nároky toho starýho motoru se nezvýší takže tomu motoru to stačí a "lepším" olejem si k ničemu nepomůžeš.
navíc několikrát jsem zažil že dal někdo místo m2t z jakýhokoliv důvodu něco jinýho a pokud se ten motor nezkurvil, zvýšila se u něho výrazně hlučnost- až do dalšího použití m2t. což je samozřejmě tou tebou popíranou tloušťkou filmu na stěně.
nevim jestli se dá o nějaké karbonizaci mluvit, ta je vzhledem ke své tloušťce naprosto irelevantní.
zajimala by mě tvá představa o té tlošťce vrstvy na stěně.... to musí byt něco hodně divokýho
žalostný? ten olej je pro ten motor doporučené, navíc motor byl nejenom vyrobené v době kdy m2t bylo standartním olejem, ale dokonce navržené byl v době kdy divokýým snem budoucnosti bylo aji předcházející m6a.
a podívej se znova na ten obrázek co jsem do téhle diskuze dával.
motor jsem nejdřív 1500km zajížděl a vzhledem k tomu že byl pak zlenivělé jak sviňa tak jsem mu o to víc dával abych ho rozjezdil, timhle režimem najel dalších 4500km.
teoreticky by to mohla byt třeba pětina životnosti motoru. ale helemese, ony ani kroužky nejsou ještě ani zajetý! to m2t fakt nemaže, to je jasný, tisíce kilometrů v maximálních otáčkách, motor si ještě ani nesednul a tak je jasný že ten olej prostě nemaže
"horší" olej na záběh je nesmysl vždycky.
a já ho tam snad chcu lit? rozhodně ne! jedině m2t.
no vidiš, já liju olej 79Kč/l a jediné rozdíl mezi nama je ten že tobě to možná o trochu míň kouří, což by kouřilo aji mně kdybych ho tam dával míň, aspoň těch 1:40
jinak ty si akorát poplácáváš po ramenu jak že seš úžasnej a stojí tě to několikrát tolik
jak jsem říkal, motor je evidentně namazané dobře a zanešený taky nic nemám, ani tlumiče

(reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 09:58 | Nahoru | #47
Už léta jezdím na Mogul TS.Je to minerální olej, ale nekarbonuje jako M 2 T a v Jawě s ním dělali jízdní zkoušky nových Jaw 350. Doporučuji!!!

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 11:27 | Nahoru | #48
M2T je motorů vrah!Divím se,že se to ještě vyrábí a někdo to může koupit a ještě doporučovat Měl jsem spoustu Jaw,najel hodně kilometrů a vím,jaká byla životnost motorů s tímto úžasným olejem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 11:30 | Nahoru | #49
memphis.unv> Ty jsi opravdu natvrdlej. Jistě že lepším olejem pomůžeš. U olejů je takzvaná norma API, kterou sem se řídil já, místo keců na forech. M2T má API TB nebo dokonce TA. Kdyby sis prošel manuály tak bys zjistil, že pro mou 638 byl už doporučenej olej i TSF a narozdíl od M2T měl doporučenej poměr výrobcem 1:50. M2T 1:40. Mazivost olejů není daná viskozitou. Je celá řada uplně jiných parametrů, jako je přilnavost k povrchu, vzlínavost atd.. Povrch oleje na válci je vrstvička mikroskopicka. Skus si tam dat cigaretovej papír. Motor po generálce nezkurvim jakýmkoliv olejem. Pokud novým olejem uvolníš karbon, tak zadřeš. Olej M6 byl na světě dávno před M2T a byl ve svojí třídě nejlepší proto se s ním mazalo vše (60 let zpátky). Jesi říkáš, že nemáš zakarbonovaný výfuky, tak co to máš za fotku v profilu, to je asi někoho jinýho s nákým vysokootáčkovým olejem. K vůlím motoru ,když vybrousíš motor je vůle na drážce pístního kroužku koli. 0,25, Když má motor 30000 tak se to asi o milimetr zvětší. Což si vyděl 3,14. Vůle je daleko větší a pořád mažeš stejným olejem. Nový oleje mají schhopnost přilnout ke stěně válce daleko lepší. Jde o to, aby olej zůstal na stěně válce a nesetřely ho kroužky. Když je todle splněný třou se o sebe dva olejové filmy, díky tomu, že olej je kapalina přechází tření na valivé a to je daleko menší. Představa, že se plácám po rameně je pěkná. Zajíždění, představa je asi taková první nádrž na minerální olej, který nemá tak dobré mazací schopnosti jako polosyntetické oleje. Potom nahradit olejem kvalitnějším. To že jsi měl línej motor je zajížděním. Postupy jak motor zajet se dají najít na jawamanii. ve zkratce prvních 500km velice v klidu hlavně motor nedusit. Pak častá změna otáčkových režimů opět hlavně motor nedusit. Takovou šlupku co máš po těch 1500 ti neudělá žádnej lepší olej, právě díky jeho samočistícím schopnostem motoru. A nakonec MOGUL TS není žádnej vysokootáčkovej olej( i vysokootáčkový oleje musí mazat v nízkejch otáčkách) ale olej do jawy jak dělanej stál mě 115 kč litr. Najel sem s ním asi 15000 což je nejvíc z těch olejů co sem psal. TSF je olej ještě lepší ale dávat ho po TSku bych nedoporučoval, právě protože odstraňuje karbon daleko líp než TS. S hlučností je to ptákovina, pokud se teda neuvolnil karbon z M2T, to může bejt hlučný hodně. Životnost motoru považuješ za 30000. Ten motor dokáže udělat o deset i dvacet tisíc víc. Pokud se to šetří tak je možný s 640tkovým motorem i 80000. A skus se zamyslet nad tím, že jsi jedinej kdo chválí M2T do aleluja a všichni ostatní si ho nijak moc nechválí. Jo už vim, všichni sou blbý a nic neví, jedinej ty máš pravdu.

2 reakcí na tento příspěvek Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 11:54 | Nahoru | #50
Asi zustanu u tohohle kvalitního oleje,babatta to žera taky a jak ji chutná

Naposledy editováno 11.03.2012 11:55:31

(reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 12:37 | Nahoru | #51
Profesional> Tak do báby zásadně něco s API TC a JASO FC. Nic jinýho by jí asi při tom mým tempu neumazalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 12:54 | Nahoru | #52
Ároš> tak teď nevim jestli si ze mě děláš prdel nebo to dokonce myslíš vážně....
samozřejmě že existují normy a m2t má tb. ony tam jsou oleje doporučený asi čtyři, jenomže ani jedno z toho neni polosyntetika, ani barevný bordely do křoviňáků v deseti pouťovéch barvách, ane nic podobnýho. vím že aji m2t stačí 1:50, 1:40 se udává kvůli rovnoměrnosti rozmíchání kdyby někde bylo míň.
prosimtě, ukaž mně KDE jsem napsal že to jak dobře olej maže je udávaný viskozitou.... neřekl jsem to nikde.
stejně jako jsem nikde nepřirovnával tlouš´tku olejovýho filmu k cigaretovýmu papíru....
řekl jsem že jestliže je na hlavě nebo na pístu tak jako na mé fotce vrstva karbonu o tloušťce cigaretovýho papíru, je to naprosto nepodstatný. nic jinýho.
a ano, máme plno parametrů který můžou byt u "kvalitnějších" olejů na škodu. jak to že se nespálí, tak to že bude dělat moc slabou olejovou vrstvu, tak to že nebude mazat při nižších otáčkách než mají motory pro který jsou určený, tzn třeba třikrát víc.
ta vložka je před generálkou, teď jsou suchý. stejně tam toho ale moc neni takže to ničemu nevadí a za další mastnota ve výfuku dvoutaktu mně nepřipadá jako něco neobvyklýho
několikrát jsem ti pro představu abys tomu věřil uvedl jako příklad to když některém lidem se po nalití jinýho oleje než m2t strašným způsobem zvedla hlučnost, po návratu na m2t se opet motor uklidnil. jako nejšílenější příklad bych uvedl enthropyho, jehož motor má nájezd v pětimístným čísle a nejlíp mu chutná jakési skoro polotuhé asfalt, které zapeče a vymezí úplně všechno. při použití m2t se zvýší hlučnost a při použití polosyntetiky motor pré vypadá jakoby se měl rozpadnout. teda myslim že to byl on
a můžeš se dočíst klidně aji to že pokud dáš m2t do moderního motoru, pořádně se mezi to ani nedostane a motor běží částečně na sucho aji tak.
zaprve chápu jaks to s tou první nádrží myslel, zadruhý vím že motor mně zlenivěl zajížděním, říkal jsem to pouze pro ilustraci toho jak jsem mu potom dával abych ho rozcvičil a ani tak tam neni opotřebení žádný.
ale to je úplně jedno jestli to v tom mým motoru je nebo ne....
a s tou životností jsem to řekl jako příklad, většinou se to tak zhruba dělá ale vím že jsou motory co mají přes sto tisíc a furt jedou dál.
o m2t jsme se tady bavili mockrát, většinou nebyla míň než polovina pro

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 13:00 | Nahoru | #53
začal jezdit na totok 1:40 je kouřivost nulová a z vyfuků nic nebleje. Jinak zvuky z motoru setejný jako na M2T. Cena taky super. Tak se ukáže časem u čeho zustanu. Najedu pár tisíc a sundám hlavu ze studijních důvodů.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 13:20 | Nahoru | #54
Profesional>
Jo, to je on.

Jestli tam dáš M2T, tak si prase

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 13:40 | Nahoru | #55
dokonce i trabanti poslední řady měli míchání 1:50 m2t ale točili asi max 4000ot ale co jsem si tak zjišťoval jak se mět vyrábí tak mě běhal mráz po zádech a pokud na to chce někdo jezdit může rovnou vypustit olej z auta a dácat ho tam protože je to naprosto stejný je to z olejů co odevzdávají autoservisy a podobně a a v chemičce se to pak dává do odkalovacích nádrží, kde se z toho nechaji usadit saze a včechno možný svinstvo po zahřátí a potom se čistej olej odčerpá a následně se k tomu ještě předají nějaká aditiva kvůli lepšímu spalování, takže m2t ne i když se na něj x let jezdilo ale hodně zanášel proto když se taky na pumpě třeba podíváte na pumpě tak ten olej má každej olej jinou barvu do kejvačky dáváme 356 vyjeťák z auta a vypadá to úplně stejně.... ale ton motor je dá se říct na smrti

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 14:35 | Nahoru | #56
zkus tenhle,lil jsem ho dřív do 2T pořád a nikdy nebyl žádnej problém. http://www.autobate...2-T-Way-low-smoke-1l

(reakce na) Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 18:11 | Nahoru | #57
memphis.unv> http://www.motoborgo.net/oleje.htm
Příručku, kterou mám doma nemůžu najít ale mám za to že tam je jasně TSF leda by bylo možné že bych si to spletl s TT ale dost těžko. ani nevim kde to je protože to dám dohromady už i poslepu.
tady jsi napsal: zadruhý na tloušťku filmu má viskozita, když dáš m2t do novýho motoru s maléma vůlama, nedostane se pod kroužky a nebude mazat. proč jsou naopak starý jawácký motory s drahéma olejama hlučný? proč asi....
Takže to je věc s kterou nesouhlasím. V motoru s maléma vůlema se olej M2T kroužkem setře a mazat nebude. Je to právě onou přilnavostí k povrchu a vzlínavostí. Nikoli viskozitou, protože olej je stejně rozmíchán v benzínu.

ASI POTŘETÍ ŘÍKÁM, ŽE LEPŠÍ OLEJ NEMŮŽEŠ DÁT DO MOTORU JEŽDĚNÝHO NA M2T, PROTOŽE UVOLNÍ KARBON COŽ ZNAMENÁ ŽE BUDE HLUČNEJ, NEBO ZADŘEŠ.
Motor po generálce nebude jinak hlučnej s jakýmkoli jiným olejem.
Vysokootáčkový oleje mažou i v nízkých otáčkách.
Oleje do křovinořezů se nedoporučují, co sem se bavil s mechanikem, tak rozežírají gufera. A je potřeba pro použití těch olejů gufera neboli simerinky o dvě třídy lepší kvality.
A neustále se bavíš o mazání válce. Je podstatný mazání i ložisek na klice a čepů a právě kvůli nim není dobrý měnit poměr oleje s benzínem, protože tady sou ty vůle, který onen olej vyplňuje.
Nepotřebuju se s tebou domlouvat. Maž si dál M2T třeba 1:1. Chtěl sem jenom poradit ostatním, že M2T není správná volba a vyplatí se připlatit alespon na to TSko, který u mě bylo kompromisem. A zjišťováním co je pro mou jawu dobrý a co ne sem strávil asi pět let, během kterých sem se toho o motorkách moc naučil a z mojí jawky koupený jako vrak se postupně stávala mašina, která se mnou viděla víc než naši republiku. Promluvil sem o tom s pár dost zkušenýma mechanikama, který těchhle motorů opravili na stovky. Sám sem jako mechanik dělal. Vim že toho o olejích vím málo, ale něco přeci. Zatím co ty toho víš hodně, to je ale jen tvůj dojem.

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 18:56 | Nahoru | #58
Jak praví Ároš, kvalitním olejem nic nepokazíš. Jednak se výrazně prodlouží životnost motoru (asi třikrát) a druhak takový omastek umaže motor i v situacích, kdy ho není moc k dispozici - typickým příkladem je zavření plynu při nájezdu do zatáčky a nebo dlouhý sjezd z kopce (motor je zahřátý, má vysoké otáčky a v tom se mu zavře přívod směsi). Proto měly Trabanty a Wartburgy volnoběžku...
Navíc při mazání 1:40 výfuk už ani moc nekouří. Takže se chováš i ekologicky .
A jak se tady už několikrát psalo a všeobecně se to snad ví, pokud má motor pístní čep v ojnici na bronzovém futru, tak budiž poměr alespoň 1:33...to, pokud vím, Babetta nemá.
Pro tento stroj bych nedával míň jakéhokoliv oleje než 1:40, protože je to malý motor s malou spotřebou a tím pádem se do něj dostává relativně málo oleje. Malorážky by se měly mazat víc, než větší objemy.
No a pokud bych měl doporučit dobrý olej pro dvoutakty, tak Motorex a alespoň polosyntetiku. Když se jedná o peníze, tak ten "lepší" M2T je dobrý.
Nicméně pro použití kvalitnějšího oleje je ještě jeden důvod - malý motor "vyrábí" relativní malé množství tepla a "mohutný" tlumič Babetty se dost chladí. No a když se jezdí na nekvalitní olej, tak zkondenzovaná pára + nespálené zbytky vyrobí slušný sajrajt, který spolehlivě ucpe pididírky v tlumiči a je dojezděné...
Špatný olej dokáže přicpat i výfukový kanál, zvlášť u litinových válců .

Naposledy editováno 11.03.2012 19:04:51

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 20:06 | Nahoru | #59
do moje 350/354 leju MOGUL-TS. zajížděl sem ji na poměr 1:25 cca 1200km ted mam poměr 1:40 motorka dodnes šlape mam na ní 5OOOkm do benzínu ještě přidávám oleum ryciny v poměru 1:500 pro vůni. a prej to rozpouští karbon.

Jaký olej do dvoutaktu Jawa 250

11.3.2012 v 22:37 | Nahoru | #60
Leju do jawky to co je po ruce, když ještě prodávali shell 2T, tak ten, dokonce i nekouřil u ČZ, ale jawka s ním kouřila, teď jezdím na paramo M2T, jawka spokojena, leju dle doporučeného poměru 1:33, motor 632(litinové válce); kouří jen když je studená a karbon, trochu černej sajrajt bude na pístu vždy, ale písmena jsou čitelná, takže nic vážného, a výfuky čisté, nesmí se jezdit jak důchodce .
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3889, 3890] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116681 Dnes v 11:01 Milan1963
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist