Tři modely? Já myslel, že bude Sportard a Calif. Co je to třetí?
Kire640 píše: Tohle se mi líbí:
--------------------------------------------------------------------------------
"Jedna z novinek značky Jawa je speciál limitované edice, který je vhodný pro dálkové trasy typu Dakar, protože má velké kufry a je pohodlné s ním cestovat."
Jo,tak tahle motka se mi docela líbyla,ale když sem si na ní chtěl vlízt,tak mě poslali do pr......Prý nemá ještě zaschlý lak.Asi se v Jawině probudili pozdě a netušili že se nějaká výstava bude konat.Když si chci nějakou motku koupit,tak si na ni přeci musím sednout.Někde udělali soudruzi chybu.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa v Brně
Byl jsem hodne zvedavy na posez, obzvlaste pri me 191 cm vysce. Prvni co me celkem rozladilo bylo vrzajici sedlo pri dosednuti. To se u jinych znacek nikde nekonalo. Dalsi vec ktera me uplne odradila od jakehokoliv zajmu o tento typ bylo pro me tvarove reseni nadrze, kdy hrana nad prolisem sla primo na kolena a tlacila na jejich vnitrni strany (at jsem zkousel jak jsem zkousel, pohodlne se mne neset nepodarilo a dlouhodobejsi posez by byl utrpeni). Asi je bohuzel 660 pro lidi mensiho vzrustu nebo pro jedince s kratkyma nohoma.
Stejne problemy jsem mel u BMW F650GS a 650Dakar. U 800GS a 1200GS naprosta pohoda.
Co se tyka predni masky a cockovych svetel, tak je to hodne nedotazene a pritom by stacil maly plastovy ramecek okolo cocek. Nechtel bych prostory okolo cocek cistit od hmyzu.
A: klučina na stánku mě s kámošem hnal pryč od Califa"nesahat!Ano!"a pak už umírněněji:"je to soukromý kus"...Sice jsem to nějak nepochopil,ale tak asi jo.
Zlatavě medový airbrush Sportard na alternativních enduro kolech a s vyšším štítkem a offroud kuframa vypadal celkem dobře.Taky nás ale varoval,že"lak je celkem čerstvej,protože se vrátily díly z airbrushe pozdě a tak to narychlo zalakovali".
Ptal jsem se taky hlavně na servis.Prý v republice několik(už si fakt na přesný číslo nevzpomenu-kolem 10ti?)smluvních míst-partnerů mají.Ptal jsem se dál:"co venku?"A to prý je horší...Irsko mají...
Rozhovor probíhal v pohodě,ale řekl jsem mu,že to je bohužel stále tentýž nedostatek Jawy.A to,že na výstavu dovezou nehotový"výstavní kus"na který si zákazník ani sáhnout a sednout nemůže,s nedotáhlými detaily...Reakce byla asi taková,že je to přece úplně normální...Že Yamaha má na podstavci-točně maketu a jim Jawa vrčí ...
Velmi mě mrzí,že jsem v Brně u Jawy nenašel jedinou zmínku o 250tkové řadě!Když jsem se totiž dneska z fóra dozvěděl o "Pražské fource" hned jsem psal dodavateli s tím,že bych měl zájem...
Nechápu jejich marketing...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa v Brně
Jeff píše: Vcera jsem zkousel posez na Jawa 660 cervene i te zlatave (bez sebemensich problemu ze strany vystavovatele). Jednoduse jsem prisel a na Jawu si sedl.
Byl jsem hodne zvedavy na posez, obzvlaste pri me 191 cm vysce. Prvni co me celkem rozladilo bylo vrzajici sedlo pri dosednuti. To se u jinych znacek nikde nekonalo. Dalsi vec ktera me uplne odradila od jakehokoliv zajmu o tento typ bylo pro me tvarove reseni nadrze, kdy hrana nad prolisem sla primo na kolena a tlacila na jejich vnitrni strany (at jsem zkousel jak jsem zkousel, pohodlne se mne neset nepodarilo a dlouhodobejsi posez by byl utrpeni). Asi je bohuzel 660 pro lidi mensiho vzrustu nebo pro jedince s kratkyma nohoma.
Stejne problemy jsem mel u BMW F650GS a 650Dakar. U 800GS a 1200GS naprosta pohoda.
Co se tyka predni masky a cockovych svetel, tak je to hodne nedotazene a pritom by stacil maly plastovy ramecek okolo cocek. Nechtel bych prostory okolo cocek cistit od hmyzu.
No třeba já jsem byl taky velmi zvědavý na posez. Měřím 185 cm ale jinak jsem takový střízlík. Co se týče polohy nohou tak já jsem se tam s nimi vešel právě v pohodě. Měl jsem je zapřené o tu „hranu“ takže jsem byl jakoby zapřený. Ovšem to sedlo mi přišlo zvlástní jako tobě. Jako kdyby tam špatně sedělo. Každopádně ostatní věci jako budíky byli přehledný a mělo to prostě takový svůj styl. Ale ta Adenium vypada s některými doplňky a lakem opravdu hezky. A chválím Jawu, že se snažila v rámci možností ukázat co nejvíc.
jinak je pravda že jawa dost často dává na odiv kusy ne úplně hotový, částečně je to tim, částečně že jsou lidi kreténi.
vzpomínám si na jawadnu když tam měli vedle sebě krásnou novou mašinu na ukázku a prototyp kde ještě plno věcí nemělo ani finální podobu a přitom měl v rámci testů najetéch asi 70 tisíc v letě v zimě a lidi se strašně divili jaké že to je nedodělek a jak že to vypadá už tady zašlý atd
ale co opravdu netuším tak koho napadlo dat na toho califa kufr, demence....
a bez štítku taky vypadá mnohem líp
1 reakcí na tento příspěvek Jawa v Brně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |