Nasel jsem par fajn inzeratu na FZ 1 Fazer rocnik 2006, ale rikam si, ze prece jen je to uz 5 let stara motorka. Stejne tak s kilometrama. Tyto rocniky maji treba pres 20 000 km. Muze to byt problem? Kdyz to opet srovnam s autem, tam je 20 000 km OK, ale nevim, jak u motorky.
Diky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer
prettorian píše: Špacírek>
chtel bych do 150 000 a byl bych rad, kdyby to melo kufry. Uz jsem pro jednu skoro jel, ale ten den ji prodali. Ted jen tak patram. Nemuze byt motorka po peti letech uz taky castecne nespolehliva? Jak se tomu stava u aut - odejde to, tamto atd.
Nejradsi bych koupil FZ 8 Fazer, ale to je porad masny
Nemyslím to zle, ale s těmahle zkušenostma bych popřemejšlel, zda ta FZ1 je správná volba. Supersport to sice není, ale beránek taky ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer
_Dina_ píše: Moto sice pěkná,ale je to 2006!!! Mají špatné palivové mapy a v nížších otáčkách cukají !! Já mám 2007 jetá od února 2008 a mám k dnešnímu dni najeto 52000 km a kromě spojky a řetězovky jsem ještě na ní nic neměnil!!A to nejezdím nijak pomalu.Vybírej spíše takovou,co má servisku!!
A ještě tam píše , že jsou k ní 2 klíče??? Origo jsou klíče 3 , z toho jeden červený-kódovací!!!
Proč jsi měnil spojku? Ať vím, na co se připravit.
Indigo píše: Proč jsi měnil spojku? Ať vím, na co se připravit.
jak se to dovezlo ,tak to stálo,než se mechoš pustil do práce!!!Trochu se slepila a jak jsem ji chtěl nastartovat,byla pořád v záběru.Škubnul jsem s tím a trochu jsem jí asi pomohl ke konci!!!Ale vydržela 42 tis.což je i tak normální!!
Nekupovat!!! motorka je bouraná v nevydařeným celolaku, navalenej chladič a spousta nesedících dílů. Prodávající je neseriozní a docela toho nakecá. Má tam ještě jednoho FZ1 a ten je na tom stejně.
Mimochodem, skoro stale prodavaji nove Fazer 1 GT s kuframa - jsou to 1-2 roky stare modely, ale kdyz chces mermomoci fz1... :)
2 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer
Voživuju tohle starý téma,ptže na letošní sezónu chci kupovat FZ1/FZ1 Fazer.
Nastudoval jsem toho docela kupu,ale stejnak se optám na co ještě se při koupi zaměřit?
O prasklejch rámech jsem četl,ikdyž u takové masy hliníku to moc nechápu,ale dám pozor...
o ř.j. rv.06 taky vím..
Poohlížím se po nějaký okolo 120tis.kč a rád bych do 35tkm.
Čím míň "tuning" kravin,tím líp.
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer
Jaktože to ty lidi přehlížej?V t.p musí být 78kw,ne?Nebo je možný,že se do techničáku motorky z FR "nějakým způsobem" dostane 110kw,aby to člověk hned tak nezjistil??
Takže dávat pozor na údaj výkonu v T.P. nebo ještě líp na číslo ř.j.
Jinak jak zjistím,zda se jedná o model RN 162,nebo RN161?
Děkuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer
já tam např. mám YAMAHA RN16 I I
a taky předpokládám, že dovezená motorka by měla při přihlášení být otypovaná podle původního technického průkazu a kontroly VIN-takže by tam měly být uvedeny i odpovídající výkon v Kw. Ale drž se hlavně toho výše uvedeného značení.
K těm praskajícím rámům-většina prasklých rámů byla podle mého nehodou! Když dostane přední (dost pevná USD)vidlice tlak při nárazu.přenese jej do rámu a ten praskne vždy v místě sváru v úrovni nádrže. Rám jako celek to vydrží-jeho svár ne! Tam udělalí soudruzi chybu.
Teoreticky by to mohlo prasknout i lulanovi co chce za každou cenu jezdit po zadním a prostě to neumí a pere s přením kolem pořád natvrdo o cestu. Ale není to moc pravděpodobné-nehledě na to, že jsem se na to ptal ofico dealera v Lipníku a říkal, že doteď neřešil ani jednu reklamaci tohoto druhu.
A těch 2006 se taky neboj! Ta elektronická vychytávka na eliminaci tohoto neduhu se dá koupit a jestli se nepletu, uváděli tu kluci-okolo 3500kč.-Takže když se ti naskytne voňavka z r. 2006 za dobré prachy s dobrými km. a jasným původem, tak neváhej a za ušetřené peníze při koupi si dokup tu elektronickou chujovinu na eliminaci cukání. Nehledě na to, že někteří tu motorku už prodávají doladěnou.
Já mám r.v.2009 a ten přechod z brždění motorem do tahu, tam taky není zrovna ideální, ale není to nic, co bych mínil řešit!!!!
já tam např. mám YAMAHA RN16 I I
To máš pod variantou: I,verze: I?
Já tam mám typ:RN16,varianta: II,verze: I.
A u vykonu 110,3kw,dovoz Itálie.
Tak jak to mám rozluštit,mám 78kw,nebo 110kw?
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer
Uvedl jen jedinou reklamaci zadřeného motoru s odůvodněním, že motorka byla okruhovka s nedostatečnou hladinou provozních kapalin-kdy reklamace byla zamítnuta.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer | Bugy36 | 5 | 29.5.2024 v 00:05 ja1 |
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |