popis motorky :
stala v garaži 6 rokov som to kupil vymenil som piesty gufera ložiska novy olej novy vzduchovy filter benzinovy filter novy
zapalovanie je tam kladivkove a vyfuky orginal nie ladaky ale chybaju mi z toho tlmiče vlastne su tam ale len take kvyzi polovične alebo 1/3ove nejake zrezane tak som to kupil a dosť to huči minule som videl jawu 350/638 a to išlo tak tichučko že ma skoro vykotilo mne to viacej huči ako choper... tie tlmiče vymenim v stredu ale neche sa mi veriť že mi to urobi spotrebu 15-20l
za odpoved dakujem
Naposledy editováno 05.03.2012 20:15:52
1 reakcí na tento příspěvek spotreba 15l
Možná se nějaký ladič pokoušel o supertuning a vrtal se ve válci. Můžou bejt neodborně probraný kanály a tím rozhozený časování. Taky jsem už viděl podložený válec (aby se zvětšil obsah) - ale kanály a písty byly původní. Samozřejmě že to jen žralo a nejelo.
Jako poslední možnost můžeš zkusit vyndat válec a porovnat ho s originálem nebo ho donést někomu, kdo to má opravdu v oku. Písty máš správný? A správně otočený?
Naposledy editováno 08.03.2012 10:22:39
"seškrcenou". Většinou je doporučena tryska 92 s otevřenou clonkou na průměr difuzoru
karburátoru. Pokud má motorka takovou spotřebu, tak může být chyba jak říkají tady
ostatní v nastavení hladiny benzínu, nebo je nějaký špatný plovák. Kamarádovi se stalo,
že dával do kupy karburátor, ale zapoměl dotáhnout právě hlavní trysku a ta se mu vlivem
vibrací uvolnila spadla na dno plovákové komory. Motorka měla spotřebu jako kráva, a po
určité době jízdy se začínala dusit, jako když je ucpaná právě hlavní tryska. Nešla za
plynem. Do dnešního dne se divím, že to vůbec jelo. Ale viděl jsem, že to fakt jelo,
ačkoliv dost špatně.
piesty so mvymenil z duvodu že jeden byl zhorenej proste taka dira vnem tipek co na ni behal mal chudobnou zmes a odpalil si piest... vybrus sem nevedel že se ma delat... najprv to dam cele dokopi stymi tlmičmi uvidim ako to bude pracovať a ptm možno urobim ten vybrus a dam nove kružky...
a skusim tam dať aj 92ku trysku a vybrať tu clonku že čo to bude robiť...
dzeronimo ta tryska 100 je tam orginal totižto je toto 639ina ja som si to prerobil len na 640 ako prehodil kapotaž...
docent take sa tam nerobilo moja jawa ma nabehanych 7000km to použival jeden starši pan a ptm to kupil od neho muj kamarat ten ptm nemal čas a ani penize na benzin na nej jazdiť lebo debil tam nemal tlmiče a žralo mu to 12 litrov ako mne a dal to do garaže kde to stalo 6 rokov a ja som si to teraz porobil...
bimbam a tu clonku mam odtial vybrať či urobiť na nej vačšiu dieru ?
Stávající clonku jen prořízni, na tom není co vymýšlet. Jak sundáš karbec, tak pochopíš. Prostě díra v karbci a díra v příruěb má stejný průměr, ale právě mezi přírubou a karncem je těsnění (ta clonka), která má díru menší! Takže ji stačí nůžkama upravit na průměr díry v karbci.
Ale pozor, ono to není tak jednoznačné! Jaký máš typ karbce? Novější typy jsou na pohled stejné, ale mají v jiné výši hlavní trysku a fungují lépe s clonkou (a HT 100). Starší karbce fungují lépe bez clonky a s HT92. Ale obráceně to prostě nefunguje.. Napiš, jaké máš na karbci označení.. (2855, 2915 apd..)
a este jedna taka vec špice či draty či paprsky alebo nwm ako sa tomu presne nadava v kolesach su čo chromove alebo zinkove ? potreboval by par kusov vymeniť a nwm ake objednať či chrom alebo zinok
Naposledy editováno 08.03.2012 18:53:58
vzduch filter novy priteka dosť benzinu tlmiče už mam clonka tam je tryska je 100ka ja už fakt nwm čo stym... ????
A s karbcem máš pravdu, 2855 je dělaný pro provoz bec clonky, tak to prořízni. S clonkou to jede, ale trochu neochotně jde za plynem.
a len tak pre istotu hlavna tryska je ta najnižšie v strede karburatoru potom vedla je vedlajšia a uplne na kraji je volnobežna... to musi byť tak to sa zbytočne pytam...
docent ja nevim kolik mi to žere to su moje predpoklady len... lebo zatim stym ma mujetych tak 15km a to tak že mi to skapina a sem skušal testoval tak mam tolik najetych... skusim este raz pre istotu pozreť to vyko ale to určite nebude... ono mi to robilo aj s otvronou nadržou...
no nevim asi to dam zošrotovať
2855 95 40 72
2854 95 40 72
2838 92 40 72
2835 92 40 72
DÁLE JEN PRO 2928CE BEZ ČÍSLA 100 40 72
VYSVĚTLIVKY :HT - HLAVNÍ TRYSKA ,VT - VOLNOBĚŽNÁ TRYSKA ,ST - SYTIČOVÁ TRYSKA .
Nevím jaký máš typ karburátoru ,podle seznamu jsou výše uvedené trysky .Já mám typ 2855 a jezdím město 3,5 ,mimo 3,1 na 100km, jezdím na 100 okt benzín proto je menší spotřeba při správném seřízeni podle příručky . Ale spotřeba 15 l je děsná spotřeba ,je třeba zkontrolovat trysky podle typu ,mít čisté výfuky ,a správné svíčky ,poloha jehly a plováků.Pak by měla spotřeba hodně klesnout pod 4 l a nehonit ji jak nadmnutou kozu na plnej .Já jezdím na půl plynu motor si jede v pohodě 130km/h po dálnici .Zkrátka jede tak jak má .Tolik k té spotřebě .
1 reakcí na tento příspěvek spotreba 15l
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |