1 reakcí na tento příspěvek Význam mezisvodů
1 reakcí na tento příspěvek Význam mezisvodů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Význam mezisvodů
Sejky1 píše: viz jaký obrázek ?:)
někam mi utekl1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Význam mezisvodů
1 reakcí na tento příspěvek Význam mezisvodů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Význam mezisvodů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Význam mezisvodů
teda ja mam zatim ale na jare bude stacit jen pul metru trubky mam rad sousedy a na nejake moralisty ekology a podobne buzny a kokoty seru....
Naposledy editováno 05.03.2012 22:39:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Význam mezisvodů
1100Virago píše: Mimo jiné to vyrovnává tlaky v obou svodech a tlumičích, aby byl rovnoměrný výplach obou válců.
Přesně tak, jinak se to nazývá "interferenční trubice", kde setrvačnost plynů v jednom svodu, pomáhá tomu druhému v rychlejším výplachu, u 2V to najdeš skoro na všech, na 4V bývají propojeny většinou hned u kolen prostřední dva válce a nebo se to potká až u vývodu do mezisvodu výfuku, bo jsou všechny svody spojené do jednoho pod motorem a pomáhá to i krouťáku....
Naposledy editováno 06.03.2012 07:59:26
1 reakcí na tento příspěvek Význam mezisvodů
Petr-RSV píše: Ale když jsou svody a koncovka bez katu, tak to tam být nemusí, ne? Všiml jsem si toho u laděných výfuků se svodama. Mám to taky bez té trubky, přitom v originálu tam spojovací trubka je.
jj, laděné svody u 4V to nemívaj, bo jsou stažený pak většinou do jednoho laufu, u 2V laděných to taky nemusí být pokud jsou stažený do jednoho vejfucku, tam se to ladí délkou a průměrem svodů, origo svody to mívají, bo to z finančních důvodů musí vyrobit za "hubičku" a je to pro výrobce jednodušší, ale mám full system a mám to spojený, bo mám dva laufy a i většina laděnejch svodů na 2V ty interferenční trubice mají tady třeba full system Akrapovič co má Yoshboy