Téma: WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
 
5.2.2012 v 14:04
Přemejšlim,že moje wr půjde do světa,ale nevim co koupit místo ní.S wrkem jsem max. spokojenej.Mám jí upravenou podle svejch představ,ale přece jen si řikám,že by to chtělo změnu.Pište prosim svoje zkušenosti jen s motorkama co jsou v názvu tématu.Třeba dojdu k závěru,že je to jen chvilková slabost a nic lepšího než wr neni

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 11:09 | Nahoru | #31

prackarr píše: KTM EXC250F 107,5 kg suchá hmotnost ( s provozkami 118,3kg)
Yamaha WR250F 116,1 kg mokrá hmotnost
Opravdu je KTM výrazně lehčí? Hm....

Edit: Honda CRF250X 113,8kg "mokrá",tedy s náplněmi.



Čísla nečísla, měl jsem EXC-F i WR250F a KTM je jednoznačně lehčí (na "potěžkání"), a když se rozjede tak je ten rozdíl ještě citelnější. Proto jsem šel z WR zase zpět do KTM. WR je dobrý, ale jak jsem psal, je to spíš taková malá 450, a chyběla mě tam ta hravost a živost. Na KTM jsem sednul a hned řádil, WR je spíš takovej rozvážnější styl.
Což není nezbytně špatná vlastnot, jen mě vyhovujou spíš ty hravější motorky. Proto preferuju KTM, čistě z pragmatickýho hlediska, ne že bych byl zaslepenej fanda.

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 11:17 | Nahoru | #32

prackarr píše: Prosím tě,vyšla nejlíp,vyšla nejlíp. Ty poznáš na motorce,zasrané vod blata,jestli má o 3 nebo 4kg víc,nebo ne?
Pokud by toto fungovalo,tak se nemusíš nikdy koukat,kolik máš paliva v nádrži,protože při těch 10ti litrech je to skoro jednou tolik kg úbytek hmotnosti při vyjetí paliva,jak rozdíl mezi těmato třema motorkama.
Výrazně lehčí,jak napsal Vespa,bych použil při rozdílu 10 kg a více.
Myslím,že tady to bylo spíše zbožné přání...
Edit: ty,jako hobbík nepoznáš,"která je lepší".
Je to otázka pocitu a "přízně" ke značce,pak ti některá přijde "výrazně lehčí"
Podvozkově je v základu rozhodně nejlepší CRF,pak KTM a Yamahu musíš poladit.
Motorově bude v základu nejlepší KTM. Yamahu musíš opět ladit,Hondu u 250 taky.
Na výdrž rozhodně vydrží nejvíce Japonec. Jestli modrá,nebo červená,těžko říct.
Pokud by ses ptal na 450,tak červená rozhodně. Tu nemusíš ladit vůbec. Sjede z obchodu,nastavíš páčky a řadičku a jedeš.
Podvozek nejlepší a motor taky.



Rozdíl tam opravdu je. Není to jen hmotnost jako taková, ale i stavba a rotující hmoty. EXC-F se mě líp vedla i obalená kilama bahna. Nejezdím nijak zvlášť dobře, ani nemám patent na rozum, ale ten rozdíl jsem poznal, za tím si stojím. Půjdu za to asi na pranýř, ale na KTM se mě líp dařilo, víc jsem vyjel, byl rychlejší atd :)

Co se týče motoru tak všechny 250F se musí dost ladit.. ani EXC-F v základu nejede. Co jsem tak slyšel od Vlasty tak CRF 250X jede výborně, ještě víc jak WR.. takže bod pro červené :) ale sám jsem na ní nejel.
S Huskou nemám zkušenost, ale říká se že KTM jede nejmíň, resp. Honda a Yama se dají naladit na větší výkon než KTM (pomocí nějakých rozumně drahých prostředků a při zachování objemu)

Naposledy editováno 06.02.2012 11:33:26

1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 11:45 | Nahoru | #33
Jsem oranžovej mozek, ale musim skromně přiznat, že na nové Husqvarně TE 250 se mi jezdí líp, jak na KTM EXC-F 250.. Rozhodně si taky myslim, že evropa dělá mnohem lepší endura, než japonsko.. Mě osobně okamžitě sedne do ruky Huska i KTM.. WR je pro mě taková měkká jalovička, která se musí celá předělat, aby to nějak fungovalo a to mi nepřipadá zrovna ideální.. Nevim proč, ale CRF-X vůbec nepovažuju za motorku .. Opravdu mi nepřipadá ideální koupit si něco a pak to celý odlazovat, aby to trošku jelo, takže za mě KTM => Ready to Race...
P.S. Mimochodem EXC-F 350 je opravdu boží záležitost.. (Nemluvě o Husky TE 310..)

WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 11:51 | Nahoru | #34
Vespa: Vím o čem píšeš s tou hravostí a tak to přesně je.. Geometrie KTM je nejvíc závodní a hravá.. Musim ti odporovat v tom výkonu, mě přijde, že KTM je absolutně nejživější a nejtočivější, třeba nemá spodek, ale tak je to do lesa správně..

WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 12:27 | Nahoru | #35
souhlasím s Balouchem, HSQ KTM sou prostě takový závodnější WR i CRF X sem zkusil a ty motorky mě přišly takový lepší XTéčka, určitě z nich jde udelat závodní motorka a určitě i na ukor životnosti ale Husa i kačena sou prostě dravější, lepší geometrie a další plusy pro muj styl ježdění

WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 12:58 | Nahoru | #36
já spíš radši Japonce, ale kdybych se rozhodoval o 250/4T enduru pro ostřejší ježdění, tak určitě KTM kvůli ovladatelnosti, váze, výbavě a zkušenosti s CRFX . Ale rozdíly se mi nezdají zas tak zásadní, aby stály za výměnu moto - celkem dobře se dá jet na všech.

1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 13:04 | Nahoru | #37
sefe 350exc-f na 250 zapomen....

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 13:18 | Nahoru | #38
z-x-r> Mně přijde, že Kopi je s 250 spokojenej, proč tedy kupovat za 200tis 350 exc-f?

1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 13:21 | Nahoru | #39
Husqvarna TXC 310, to bude libovka jinak naprosto souhlasim jak pise Balouch a Kubajz438 !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 13:32 | Nahoru | #40
RadoTP - tak si koupi mirne ojetou
lubospol> seeefe neee bohuzel jsem si to myslel take ale 350 od ktm je lepsi a to o dost.

Naposledy editováno 06.02.2012 13:33:12

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 14:04 | Nahoru | #41
Balouch> jak jsem psal. Nevím,jak u 250,ale u 450 se neladí takřka vůbec,na rozdíl od WR,které v základu nejede.
Nepovažovat CRFX za motorku,hm,hlavně že vyhrává testy. I nad KTM.

1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 14:51 | Nahoru | #42
prackarr: No, ale tady se diskuze točí okolo dvěstěpadesátek a tam je situace úplně jiná.. Vadí mi když si do lesa dávají lidi uřvaný laděný výfuky a to je u malejch enduro japonců nutností (narozdíl od YZF ani krosový CRF 250 neni zrovna raketoplán..)..
Obsah 450 jistě nepotřebuje k dosažení dostatečného výkonu nějakého velkého ladění. 450 jistě nebude nějak špatná ikdyž do lesa mi docela vadil její chcípavej charakter motoru díky lehké klice => pro opravdové hardcore ježdění je to nepoužitelná věc.. Na Republice jsem jí snad v životě neviděl (nebo jsem si nevšímal).. Na ní snad jezdil jenom Mika...
P.S: Rád bych si přečetl ten test, kde dominuje CRFX, nemáš odkaz?

WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 15:04 | Nahoru | #43
No jelikož máme doma dvě crfxka a máme je otevřené a nic jiného než jiné trysky a z výfuku vyndat ucpávku se podstatě nic jiného dělat nemusí. A další věc s výfukem které jsme dělali: Tak táta má výfuk original z crf je mnohem lehčí a motorka má takoví hladký průběh což se mi líbí v lese. A já si koupil otevřený na ebay nějaký a mě zase motorka jede jak splašená což mě vyhovuje víc ta dravost. I jsem si s kámošem prohodili motorky a on má Káťu a musím říct že se lépe ovládá ale zase se mi zdá líná. A zadní tlumič oproti mé odskakuje. A to samé říkal on. Honda super motor ale horší ovládání. Ale je to o zvyku. Jezdí mistrák a na trati kterou oba známe se ho držím. ;)
E:doplnění... Ventily jsme měli chvilku problém ale pak se to vyřešilo jinými ventily a je to v poho. Jen jednou za čas pro jistotu cca půl sezony sundáme víko vezmeme měrky a zkontrolujeme vůle, 15 min práce a to je vše

Naposledy editováno 06.02.2012 15:20:10

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 15:14 | Nahoru | #44
Balouch> Odkaz nemám,ale proběhlo to v motočasopisech.
Ale byl to test 450,ne 250,aby bylo jasno.
To,že by CRF těžší klika prospěla potvrzuji,ale myslím,že je to problém všech ostrých motorek,včetně EXC.
Nebo je to otázka zvyku. Já umím spojkovat,takže mě to moc nevadí.
To,že na ní jezdí málo lidí je dáno marketingem značky. Honda prostě na Evropu sere a je to škoda.

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 15:46 | Nahoru | #45

z-x-r píše: RadoTP - tak si koupi mirne ojetou
lubospol> seeefe neee bohuzel jsem si to myslel take ale 350 od ktm je lepsi a to o dost.



A v čem ti přišel velký rozdíl?

WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 15:47 | Nahoru | #46
Já jsem zvážil svoji CRF250X mělá s plnou nádřží asi 116,5 kg, Yamaha má tak o 2 kila víc, KTM je nejlepší pocitově i papírově (asi 114 Kg). Kopi: Yamaha - KTM ( minus skoro 5 kilo, který ti přišly při přechodu ze 450 jak píšeš dost znát)
Mě jede po přetryskování a vykuchání airboxu motorka stejně s i bez tlumivky ve vejfuku, tak jí vyndavám jen na závody abych byl slyšet. U Hondy jsem měl problém s ventily, ale mám rok 2004 a třeba jsou na tom novější modely líp jak psal Prackarr. Ale taky je fakt, že Honza Mrázek co nám servisuje motorky hondu ve 250 vůbec nechválil :-/

Honda má parádní podvozek, ale mě se nejlíp jezdilo rozhodně na KTM a Husqvarně - bylo to docela podobný. Volil bych klidně i tu Husku (2010+) - je za dobrej peníz, sympatická je mě osobně třeba i spínačka a ventilátor v základní výbavě, bál bych se jen toho vstřikování a že je trochu "nevyzkoušená".

WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 15:53 | Nahoru | #47
Já sem neměl zatím se vstřikem žádný problém. Co sem slyšel tak u husabergu to dost odchází..

WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 15:58 | Nahoru | #48
test modelů 2011 endura 450Dirtbike
S převahou nejlepší KTM, potom Beta a potom zbytek - bohužel z velkých výrobců asi jen KTM pravidelně maká na svých modelech, WR, KLX a CRFX se od cca 07/08 moc nemění, dtto. platí i pro endura 250/4T.

1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 16:20 | Nahoru | #49
prackarr: Já považuju CRFX za pokus krosku přizpůsobit do lesa, pro někoho to může mít své výhody, ale i nevýhody.. Myslim si, že Evropani si se stavbou endurka dávají mnohem více záležet a např. takový motor KTM snese v lese rozhodně víc než motor CRF-X... Motokros jim jde, ale osobně ty japonský endura prostě nějak neberu v potaz (a to jsem odkojenej Hondou XR 600 R a následně Yamahou WR 400 F ) ,protože si myslim, že jak říkáš na evropu serou a navíc jsou malý a hubený a enduro motorku na evropskýho tvora prostě nepostaví..

Petersonn: A tobě ta TE 250 přišla slabá, že jsi tam dal laďák? Upřímě, je to velkej rozdíl? A co ladění vstřikování? Mě to přišlo dobrý i v sérii..

Naposledy editováno 06.02.2012 16:22:24

WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 17:28 | Nahoru | #50
To se velmi mýlíš. Hodně lidí si myslí,že X je Rko se světly. Omyl. Možná ani mezi SX a EXC není tolik odlišností,co mezi X a R. Zatím jsi nenapsal ani jednu faktickou věc,co by podkládala to,co píšeš. Snad jen kromě toho,že jsi zarytej KTMkář,jak jsi psal úvodem.
Píšeš,že motor KTM vydrží v lese víc,jak motor Hondy. Ty jsi to zkoušel?
Kdo z majitelů EXC může napsat,že mu vydržel motor z EXC 690MTH,tak jak vydržel kolegovi na 250CRF?

1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 17:33 | Nahoru | #51
Z těhle "tří" :) bych bral - Betu 350 a pak jedině KTM 250 ,ale 2-T.(závodění) Hondu HM(italská předělávka crf) v R verzi(jel ji zesnulý Mika) jsem chtěl v roce 2008-9,po svezení na fungl zajeté 250crf jsem od toho upustil, na technické věci nepoužitelná,umí jet jen když ji točíš(řešením je 450),wr jsem malé neměl ale po svezení teda velké rozpaky,podvozek hnus a všechny reakce přicházely tak nějak opožděně než jsem potřeboval,pak svezení na 250 yzf 2010 tohle funguje velmi pěkně i s podvozkem,jen po zpětném přesednutí na 250 exc 2-T jsem hodil málem záda při rozjezdu :) (měl jsem wr 400,yz426,wr450),malý KTM 250 exc jsem jezdil před koupí jiné v roce 2010 v sériovém stavu,po prvních pár metrech jsem zastavil a zkoumal co je s plynem,to nejelo vůbec do středních otáček,ale poslouchala aspoň ve směrech okamžitě a pak ještě 250 sx-f se vstřikem 2011 a tady již plyn fungoval od spodu až nahoru velmi dobře.(měl jsem 450exc,250 exc 2-T,300 xc 2-T,150 sx 2-T,250 xc 2-T.Motorku bys měl vybírat s ohledem na to co ti v nastávající sezóně udělá radost,pokud chceš zrychlit a závodit pak je to jen otázka kategorije (E1/E2/E3) a ostré stroje dle zaměření motokros/enduro.Pokud se jen vozíš kolem domu a sem tam zavítáš na závod tak si nech wr,protože je to držák po technické stránce poruchovosti a o nic nepříjdeš.Pokud jezdíš kolem baráku a sem tam chceš MX tak je jedno jaký malý kalibr zvolíš(řvou všechny a odchází taky).Tak si sedni a procentuálně sepiš cos jel ,nebo chceš jet tuhle sezónu a zvaž jestli je nutné měnit stroj,který máš vychytaný za další,který tě z počátku jen nasere(než ho zase vychytáš).

WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 18:21 | Nahoru | #52
z-x-r : urcite ? jel si 310 ? bylo to TXC, jak jsem psal .....

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 19:16 | Nahoru | #53
Balouch> Slabá ne, ale chtěl sem větší spodek a šlo mě spíš o zvuk a že tam líp vypadá. No moc velkej rozdíl to není. Ze vstřikem žádný problém nebyl a nic sem neladil. Motorka jede hodně dobře bych řekl. A ten vstřikovač se dá koupit lepší + CDI za 9000 a má to zvednout výkon v nízkých a středních otáčkách. Tys jezdil na TE 310 2011?

2 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 19:42 | Nahoru | #54
prackarr: To jsi mě asi blbě pochopil, myslel jsem průběhem výkonu a naladěním ne kolik najede mth.. Jinak viděl jsem KTMky s 1000mth.. Faktickou věc jsem napsal, nemá to kliku a hlavně proto je to nahovno na harcore enduro ježdění, trakce na výjezdech se nedá s KTM srovnat.. Promiň jestli se tě dotklo, že ti hanim tvojí motorku, ale píšu svoje zkušenosti, takže to neznamená, že jiný lidi to nemůžou vidět jinak.. Určitě netvrdim, že se na tom nedá jezdit, jen z mého pohledu existují i lepší endura..

Petersonn: Na tý jsem bohužel ještě nejel.. A ty? Musí být skvělá.. Jezdil jsem ale na EXCF 350 a ta je super! Ovladatelná, jemňoučká i divoká a točivá, prostě superzábavná, v jejím světle ztrácí v podstatě EXCF 250 smysl..

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 19:51 | Nahoru | #55
Balouch> Právě že ne. Moc by mě to zajímalo jakej je spodek. Mě se ta 250 fakt líbí akorát mi chybí spodek, ale to je to že neumím spojkovat. Takže 310 by se mi líbila, ale zas na druhou stranu se s 250 budu muset naučit spojkovat a to nebude na škodu.. A nebyli nějaké problémy s 350?

1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 19:57 | Nahoru | #56
Petersonn: Tak bez spojkování se neobejdeš ani u tý 350..Spojkovat se nauč.. Od spodu žádnej kopanec nečekat.. Zatim o tom nevim, že by se srala.. Brácha na ni měl cca 50mth.. Ta 310 tam od spodu taky nic velkýho mít nebude, spíš si myslim, že bude živější..

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 19:59 | Nahoru | #57
Balouch> mě ses nedotkl,je mě to jedno. Sice si to,co píšeš nemyslím,ale tvůj pohled na věc beru jako názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 20:08 | Nahoru | #58
Balouch> to asi jo. Ptal sem se v hq jestli se neprodávají kity z 250 na 310 a u toho nového motoru to už není a musí se měnit zvlášť věci a to je kolem 30. A ty kity na starší se dali sehnat za 18 což už je dost rozdíl.. I ta 390 od husabergu by mě zajímala jak jede..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 20:14 | Nahoru | #59
Petersonn> čéče jak píše Balouch, spojkovat musíš na všem. Já třeba spojkuju skoro stejně na 450 jak na 125.. na dváce protože to jinak nejde, a na 450 protože jsem línej řadit, když ona to stejně pobere.. lenost na max :)

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 20:16 | Nahoru | #60
Vespa> to je pravda. Spojkovat se musí prakticky načemkoliv.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist