budou to lidi jako já, který už nebaví brousit stupačky a výfukový kolena tam kde se může namotat každé pumpičkářské blbec atd
a tak jsme dali hlavy dohromady a shodli se na tom, že by určitě chtělo pokusit se mezi pár lidima domluvit a na nějaké menší okruh vyrazit.
jednalo by se o skupinu nadšenců co by chtěli protáhnout jawu, pravděpodobně třipade
vzhledem k tomu že je k tomu přistupovat rozumně přichází v úvahu bu´d vysoký mýto nebo sosnová, to by se vidělo podle domluvy a lídí co by měli zájem.
vzhledem k těm strojům předpokládám že to bude hodně velká prdel
a nejsmělejší člověk vyjádřil myšlenku že by nemuselo byt špatný pokusit se vytvořit nové závodní seriál
takže abych se dostal k podstatě věci, důvod proč tuhle diskuzi zakládám je ten že bych chtěl ulovit nějaký další duše, další zájemce a případně se začít domlouvat a dat tomu nějaký jasnější rysy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
Sojky píše: Sojky> Vím že chceš závodit se svým strojem,ale ty tvoje pravidla jsou nesmysl. Myslím že záměrem je udělat ty stoje co NEJLEVNĚJI. Ty pravidla co jsi napsal přesně sedí na tvoje úpravy
Mimochodem můj stroj stál se vším všudy cca 14000 Kč
Naposledy editováno 25.01.2012 19:55:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
na oškubany 175 je to dobrý je ohledně tý spolehlivosti bych tam preventivně dal motor z Jawy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
PS: a jak někdo nahoře psal omezit velikost hluku, to je taky blbost. Ale když se to bude jezdit, tak se přizpůsobím, klidně udělám i to rotační šoupátko....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
KedaR_K píše: Sojky> Dobrý, ale pak by se to dostalo někam uplně jinam...dvojité kotoučové brzdy, moderní tlumiče, rotační šoupátka atd...A zase to budou dělat lidi co na to mají prachy. Celkově by se to zrychlilo a tím by to bylo více nebezpečné. Proč nejezdit na téměř sérii? Vždyť to je jedno když ji budou mít i ostatní. O to větší zábava.
PS: a jak někdo nahoře psal omezit velikost hluku, to je taky blbost. Ale když se to bude jezdit, tak se přizpůsobím, klidně udělám i to rotační šoupátko....
Bohužel hluk je nutno omezit na hladinu max -+105 dB, vyžadujou to na okruhu
A možná máš s těma moderníma dílama pravdu, nechal bych to jenom na československou produkci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
Killou píše: po přečtení tohoto vlákna mám jasno,chtěl sem z 350 udělat cafe racr na papírech,ale ted udělám závodní 350 .
A ty pravidla jsou fajn až na to vstřikování a váhu mota-nejmín 100 kg ?
udělám neco na ten spusob jako je foto na první straně
Povolená vstřikování je trochu recese na jednoho motorkáře, co už to intenzivně vyvíjí... nepředpokládám, že by to někdo udělal, ale aspoň vidím, jestli to někdo čte... Váha - nedovedu si přestavit, kolik oškubaná java váží, zas aby to nešlo do extrému, že se bude hodně odvtrávat.. litá kola = osobně nepovolil bych a ani ALU ráfky, aby se jelo na všeobecně dostupném materiálu. Těch kol se už na dvacet motorek nesežene - jiná = jiné vidlice, brzdy, atd. Ideální bylo, kdyby byl člověk, který by byl k dispozici pro konzultaci a řekl by: Kámo, jestli se ptáš, jestli tam může být tohle tak: Ano - Ne, aby se předešlo problémům. Myslím se to dá napsat tak, aby těch případů nebylo moc.
K příspěvku, že se to někomu nechce ani číst: Je to zlomek toho, co mají v řádech závodní motorky, je to asi polovina toho, co mají supermona, který jsou hodně volný. Potože právě supermono jsem stavěl, vím, že je dobrý mít vodítko. Některý věci tam jsou z bezpečnosti, jiný kvůli "no prototype", vždycky je lepší, když je k tomu něco napsáno. Je to vodítko pro stavbu či úpravu. Je li napsáno sedlo libovolné, je to taky informace, nemáš pochybnosti. Nikdo se neptá třeba na zajištění víčka nádrže...
Myslím by měl být ještě povinný nějaký absorbční materiál pod karbcem.
Naposledy editováno 25.01.2012 21:00:40
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
Nebzyk píše: K té váze asi tolik: Odtučněná poladěná 350 váží okolo 127kg, důkaz zde, přibližně v polovině stránky.
No ale menší motorky (125,175) mají váhu v základu na 120 kg, tam se pod 100 dostaneš raz dva bez nějakýho odvrtávání
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
laďa prášil píše: No, napsal jsem původně 120, ale prácě - to je to dohadování, někdo řekne mám kejvačku a ta má 100 a kam by dal 20 kilo závaží. Ale možný by mohla být váha libovolná, já osobně vych preferoval váha stroj + jezdec aspoň 250. Ale nemyslím osobně.
A jak to mám udělat když stroj váží 120 kg a já 70 kg? to povezu na zádech dalších 60 kg?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
proč nepoměřit sily Jaw 350 na nějakým menším okruhu
Jinak samozřejmě vím, že se s nedochúdčaty (majitelé laskavě prominou ) dá dostat o dost níž
Naposledy editováno 25.01.2012 21:42:28
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
Naposledy editováno 25.01.2012 21:43:59
PS: dík všem co nám(mně) systematicky přibližujete svět těhle věcí, protože osobně jsem za sebe měl opravdu jak se říká ''velký voči'' co se týká organice a podobně.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
Ale máš pravdu, osobně bych vítal, kdyby šlo o srovnatelné stroje.
Pojmu seriovka může odpovídat de facto ČZ junior klasikracera, protože seriová ČZ 250 s krosovým motorem a vějířovou hlavou byla taky. Je to o přístupu lidí.
Memphis si to srovná a dá pokyny.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
VĚTŠÍ šířky než 2,15 ??? To lze poznat pouhým okem - ani šupléra není třeba
Přimlouval bych se ale, aby se(proboha) nic nedovažovalo - to by byl "cirkus"
Možná kdyy se dohodlo aspoň pět lidi a postavili motorky podle domluvy (nemyslím podle té mojí - podle jakékoliv), třeba by se snadněji přidal zbytek.
Ideální by bylo, kdyby někdo přišel a řekl já to platím, kdo chce jezdit bude to tak a tak, jinak si trhněte nohou. Bohužel, ČR je zřejmě malá na to, aby pak zůstalo dost lidí, kteří by to respektovali jako cup, jako naši sousedi. Jinak nahlídněte na Plamínkovo youngtimer cup, pošli 3.600 dopředu na okruhový ježdění... Když si někdo koupí javu za 10 a je student tak má obvykle tak občas na benzín... Zadarmo se dá vyjet na výlet. Zajezdit si na uzavřeným a zabezpečeným okruhu je paráda, ale taky to chce zaplatit, mít bezpečnou motorku a nějakou výbavu. Taky pojištění, o kterém byla řeč. Každej to bere jako když spadne, žeto je jeho věc, to jo, ale škrtneš někomu o kolo, on se domrzačí a pak se někdo zeptá: A kdo to bude platit? (jsem vyléčený od doby, kdy jsem na Slovensku byl s podezřením na zlomeninu panve a padla tato otázka. Vzpoměl jsem si na plastovou kartu Evropského pojištěnce, kterou jsem měl 14 dní a tam ji ještě nikdo neviděl. Měls vidět, jak radostně jsem s ní mával, jak na 1. máje..)
STK jako podmínku - to je nesmysl, to bys tu stk musel dělat při přejímce. Navíc, podle mě škoda ničit pádem světla atd, prostě origo díly. Proto považuju za vhodnější "speciál ze seriových dílů v rámci povolených úprav".
Ale já nejsem organizátor, dávejte nápady, nějak to dopadne.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
BLBĚ ...
Začínám se domnívat, že je více diskutérů-teoretiků, než těch,
co by skutečně chtěli jezdit(na tom, co už mají!).
A pokud jsem vůbec ochoten se podřizovat něčemu zavedenému(o co se tady snaží
jedině laďa prášil), tak bych se měl dotázat pořadatele stávajících
podniků ve Vys.Mýtě(atd), například Automotoklubu ČB,
JESTLI BY VŮBEC BYLI OCHOTNI (případně za jakých podmínek) UMOŽNIT "TAKOVÝMTO
HOBÍKŮM" na jejich sériovkách / přestavbách SI ZAJEZDIT a PŘÍPADNĚ JIM (bude-li
jich tam aspoň 5!!!)ZORGANIZOVAT I ZÁVOD na pár kol .
PŘEKVAPILO BY MNĚ(příjemně), KDYBY OCHOTNI BYLI !
A protože to tady v této debatě nikam nevede, přestávám věřit, žeby se nakonec
těch 5 "neplatoniků" našlo a na místo konání té akce vůbec přijelo .
Je mně líto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
2 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
mám ten pocit až ať si hrajete na rozumný jak chcete, furt si to představujete jak hurvínek válku. hlavní problém totiž neni v tom jestli někdo do třipade nenasype 200 tyček ani to abysme měli snad aji nehořlavý kombinézy, co je náš hlavní problém tak je to aby se vůbec dostavil aspoň nějaké jakékoliv počet lidí a aji tak 80% lidí (z těch možná pěti když se stane zázrak, jo to jsou 4) tam přijede aby si ozvláštnili letní podvečer.
já strašně rád brousím co můžu a ještě radši hledám hranice kam až se dá dostat, kdy ještě gumy drží a kdy se v tom náklonu ještě mašina vlní, kdy už začíná skákat a kdy by mě vykopla odporoučela se že tohle už nemá za potřebí.
ale vzhledem k tomu že v provozu to neni dost dobře možný ať už kvůli zasraném pumpičkářům nebo protože neni vidět do zatáčky, chcu to zkusit tam kde se takovéchhle věcí bát nemusím, ještě líp pokud tam bude víc magorů jako já, to je huba od ucha k uchu zaručená a dokonalý by to bylo kdyby se podobní lidi byli ochotní nahánět, tzn závodit.
ale přinejmenším pro tenhle rok je podle mě nesmysl jednat o něčem jiným než aby se šlo pár zaujatéch lidí pobavit na takovouhle akci okořeněnou nějakou tou motivací.
takže ať zvolíme pravidla jaký budem chtět, pokud tastavíme technický cosi a já nevim co tak se připravíme o většinu účastníků. v tomhle okamžiku nedomlouváme mistrovství ať už republiky nebo "naší hospody" ale bavíme se o tom že pár jidí se domluví a v nějaké partii si zajedou a snad ne jednorázově na malé okruh.
a doufám že tady zase někdo nebude slovíčkařit že autor diskuze v prvním příspěvku nadneseně použil slovo "cup", tim pádem je nepřijatelný aby konečná podoba byla jakákoliv jiná. aji když sténě sám neví jestli by vůbec měl zájem se zůčastnit.
a navíc jak se opět potvrdilo, tady nemá smysl nic hlubokomyslnýho řešit protože jsou tady k přečtení některý nesmysly, některý fantasmagorie a plno rozumů od lidí kteří zájem nemají ale rozptylují pozornost.
----------------------------------------------
ale k něčemu jsme se přece jen dobrali a svěřím vám následující postup.
ještě nevim pro co se rozhodnu ale každopádně projedu celou diskuzi a podívám se kdo psal že opravdu má zájem.
pak buď budu psat přímo lidem a domlouvat se se všema samostatně, případně založím někde v koutě zastrčenou diskuzi a akorát pošlu zasvěceném odkaz
první krok pak bude tan že se s lidima pokusím domluvit na nějakou společnou návštěvu jízd pro veřejnost. jako první krok je nesmysl dělat cokoliv jinýho.
po nějakým tom společným osahání okruhu ze sedla jawy/čz se potom můžem s těma co už se účastnili domlouvat na tom, jestli nám to vyhovuje takhle a budem pokračovat timhle způsobem, nebo se to pokusíme nějak opravdově zorganizovat a udělat z toho otevřenou "oficiální" akci, něco jako ten socialistik dragster ale na okruhu.
nemá se o tom smysl ale bavit s kymkoliv dalším než s tim kdo má hmatatelné zájem.
je to jako pořádat třídní sraz a do výběru data se vám budou srat lidi co sténě nepřindou.
myslim že tohle je naprosto střízlivé názor a že stojím nohama na zemi.
myslim že ani ten socialistik dragster nevznikl tak že by přišel velké myslitel doprostřed letiště, zapíchl prst do nosu a prohlásil "tady vytvořím nějaké šampionát, te´d sehnat lidi...."
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |