Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02 píše: Srsen jezdil co pamatuju pres 2:20. Jakejch sedm? Kdy?
fakt je takova brzda? ..to je nejak malo ne?
mozna se nekoho dotknu, ale clovek keterej stravil leta na okruhu a jezdi 20+ podle me je brzda..
..ja jsem tenhle tejden nekde cetl ze jel na seriovych gumach 07. Ze to bylo mysleno na FZ1 bych nedal ruku do ohne.. mozna jsem si to jen blbe spojil..
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dafitaci píše: SPIJKER> Neni problem ti poskytnout jakekoli info
..zatim mi to jen vrta hlavou jak sedim na zadku u poče.. myslel jsem ze kouknu k vam na web ale narychlo jsem ho u tebe v profilu nenasel, tak jsem se zacal ptat.. ciste ze zvedavosti me ale zajima.. pro me je bawo/kawa momentalne nejlepsi material.. ti co jezdi po silnici byvaji zdsa se velice spokojeny.. ale to se samo neda srovnat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
a tech kluku co to jezdi na sestce taky tolik neni
ono totiz 2:07 je opravdu super cas!!!!
Dan675 píše: SPIJKER> myslim, ze letos zrychlil a jel kolem 16 - byl jsem tam zrovna tak se snad nepletu.. ale dlouho se na to nemohl dostat - ostatne jak pise dawe
a tech kluku co to jezdi na sestce taky tolik neni
ono totiz 2:07 je opravdu super cas!!!!
ja vim.. David Latr jezdil 2011 tenhle cas.. Srsne neznam, mel jsem ho za pilota..
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Sršeň v Brně 2:07 nevěřím, že by jel. Když měl FZ1, dokázal to tam dávat v Mostě za 48 a půl, v Brně za 18 a půl. Na pozdější MVAgustě i tom Triumphu už byl vždycky o něco pomalejší. Předloni jsem se na něj dokonce na SVK-ringu s tou svojí babičkou chystal. V kvaldě BikersCupu mezi náma byla jenom vteřinka. V závodě ale zrychlil víc, než já, takže smolík
Naposledy editováno 23.01.2012 08:12:44
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Plejba jr. píše: V pátek jsem kecal s Vaškem Rumlenou a měnil po sezoně na Báwu jedno (!!!) převodový kolečko.......2011 na tý motorce natočil prý něco přes 6tkm a nic víc tam prej nenašli..
Jo loni v říjnu v Misanu mu v tom tak nějak divně zachroupalo a několikrát nedořadil, tak se na to vybodl, bylo to už ke konci jízd, tak tím jsme ukončili sezonu... Doma se to rozebralo a jak píšeš - bylo jen jedno kolo na výměnu a to ještě nebylo v rozlámaným stavu, tak to zas tak v hrozným stavu nebylo...
Díky Dafiťákům, kteří měli neskutečný technický problémy na SKringu, tak pro jistotu Venca nechal cca po 3600 km rozhodit motor a byl těsně před zadřením...
Dafiťáci - Marťas zkus sem hodit info o bmw, ať to nevypadá, že sem házím jen špínu ...
Je fakt, že mám na fárošovi udělaný druhý repas motoru, převodovku jednou, ale motorka má najeto cca 12 tis okruhových km... I když je fakt, že já jsem turista
Prasouš píše: Jo loni v říjnu v Misanu mu v tom tak nějak divně zachroupalo a několikrát nedořadil, tak se na to vybodl, bylo to už ke konci jízd, tak tím jsme ukončili sezonu... Doma se to rozebralo a jak píšeš - bylo jen jedno kolo na výměnu a to ještě nebylo v rozlámaným stavu, tak to zas tak v hrozným stavu nebylo...
Díky Dafiťákům, kteří měli neskutečný technický problémy na SKringu, tak pro jistotu Venca nechal cca po 3600 km rozhodit motor a byl těsně před zadřením...
Dafiťáci - Marťas zkus sem hodit info o bmw, ať to nevypadá, že sem házím jen špínu ...
Je fakt, že mám na fárošovi udělaný druhý repas motoru, převodovku jednou, ale motorka má najeto cca 12 tis okruhových km... I když je fakt, že já jsem turista
Každý, kdo jede v Brně nad 2:10 je tůůůrista!!!
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Prasouš píše: Je fakt, že mám na fárošovi udělaný druhý repas motoru, převodovku jednou, ale motorka má najeto cca 12 tis okruhových km... I když je fakt, že já jsem turista
No jo, to víš, Japonec, prostě peklo. Já Itala kupoval před skoro 5-ti rokama už jako rozbitou čtyřletou okruhovku, těžko říct, kolik měla natočeno přede mnou, já na ní přidal 18tkm, z toho zhruba 14tkm okruhových a nikdy jsem do motoru nehrábnul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin píše: Prasouš> Tak mas hotovo 197Ps
...moc to neroztrubuj...na co se potom bude vymlouvat!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2LEKO píše: ...moc to neroztrubuj...na co se potom bude vymlouvat!
Kdyby zhubnul 30 kilo,tak jsm nemuseli resit vykon
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin píše: Kdyby zhubnul 30 kilo,tak jsm nemuseli resit vykon
..kdy jsi ho viděl naposledy?...já před týdnem, ...a chtěl jsem mu koupit chleba se sádlem a 5 jitrnic!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Poli: Pokud neodstranis rotor, nehnes se s volnosti v naklonu dal. Na malou baterku 3 rozjizdky pojezdis a zrovna RN01 nema s nestabilitou klikovky zadny problem.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin píše: Prasouš> Tak mas hotovo 197Ps
Cože!? To má víc než R1 2008?? Jakože HONDA!!!??? Tedy gratulace..
Co se mě týká, tak nevím proč, ale ani BMW a ani Kawa by nebyly ty první v hledáčku.. BMW se na nás spustilo jak módní vlna Hippies. Jede tedy fakt ukrutně, ale nejsem si jistý, jestli ty kluci japonský nedělaj ty motorky trochu preciznějš ovladatelný.
Kawa na stojánku vypadá trochu "nedodělaná", třeba ta kyvka z čínskýho lisu vypadá docela divně. Postavte vedle toho Aprilii, Yamahu, Hondu, Ducati nebo KTM a všechny tak nějak technicky dotaženější.. Ikdyž na funkci to asi nebude mít vliv.
Dvouválce doposud trochu ztrácely na BMW a podobný nejnovější 4V. Uvidíme, jak to bude s Panigale.
Přeci jen trochu tíhnu k Yamaze, takže bych volil R1 s pootočenými ojničními čepy - nejlíp model s TC 2012. Ta motorka se mi neskutečně líbí - design i projev. Jen mi vrtá v hlavě, jaktože všude ve světě je tak úspěšná na úrovni SBK a u nás je zatracována. Jak se z ní dá vydolovat krapet výkonu navíc? Proč to nejde jako u Hondy na těch 190-195 PS? Spíš dotaz pro Murkina..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Yamaha je oproti zbytku spis financni zalezitost.
škodaže údaje na brzdě ani na váze nic moc a ani motorem moc nebrzdí
ale 20 kilo dolů a byla by naopak supr
ps: ta tvá 848ma pro radost dobrá volba, ještě Daytonka mě láká anebo na okruh úplnej úlet - upravit Street Tripla
Naposledy editováno 23.01.2012 17:07:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dafitaci píše: Prasouš> AZ BUDE CAS,tak napisu reportik o nasi sezone s BMW......se poserete smichy ,kazdopadne jedeme opet BMW,nic lepsiho neni
To je jasny Skoda jen,ze ma moc kilo,nemcouri by meli schodit tak 10 kilo a to by pak byl bajk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Plejba jr. píše: Sršeň v Brně 2:07 nevěřím, že by jel. Když měl FZ1, dokázal to tam dávat v Mostě za 48 a půl, v Brně za 18 a půl. Na pozdější MVAgustě i tom Triumphu už byl vždycky o něco pomalejší. Předloni jsem se na něj dokonce na SVK-ringu s tou svojí babičkou chystal. V kvaldě BikersCupu mezi náma byla jenom vteřinka. V závodě ale zrychlil víc, než já, takže smolík
Tak tohle vim nahodou naprosto presne, jak tahle legenda vznikla . Realita je takova, ze to bylo v Brne, byla to Agusta Pepy Silera, byly na tom slusny gumy (uz nevim presne jaky) a bylo to za 2:07 mereno stopkama. A sedel na ni Abaja . A rikal mi to Pepa .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | Včera v 22:26 Ghostik |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |