2 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?
1 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?
Alo1 píše: Rubi> mám taky ladák gianelli a ten nevypadá na to že by byl homologovaný a na technické to nikdo neřešil myslím že tohle je nják nezajimá
aby jsi se nedivil pač stk se budou zpřísŇovat!!! mě na stk na výfuky čuměl..sice nevím proč ael hledal homologační tabulku
1 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?
Teďka jsem na ni dělal dbkiller, protože to řvalo nechutně moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?
Alo1 píše: HornisGSX> a sakra mě čeká technická na jaro v březnu doufám že do těch tabulek čučet nebude jinak jsem v haji
tady u nás se do mě navážel kvůli diod blinkrům ( měl bobík smůlu mám je s homologací ) pak se mu nelíbila barva pač v tp mám modrou metál ale motorka je modorbílá metal a pa se do mě pustil kvůli padákům které jsem měl homemade debil no. PAdáky mi zapsal do závad!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?
1 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?
A teď frčí i dřevěná kola-úspora hmotnosti!!!
Pokud chceš jen výfuk a vliv na chod motoru tě nezajímá, tak tabule plechu i roury se dají koupit v prodejně hutních materiálů. Pokud bys nepotřeboval nerez, ale stačil ti ocelový plech pro pozdější chromování, tak to půjde svařit i obyčejným CO-čkem.
se dají koupit díly a potom si ho doma pěkně složit
jako jak? to není výroba... a složit 3 části dohromady a naflákat tam nýty zvládne i opice, jak na tom chceš ušetřit??
mám taky ladák gianelli a ten nevypadá na to že by byl homologovaný
!ten homologaci má a je skutečně laděnej, nějakej tvůj paskvil tam nemá cenu dávat... i když podle fotek pochybuju že tam gianelli máš
dám tam takovouhle rouru tak mě za ten kravál zavřou jelikož mám 2T... jezdil jsem dva dny bez vaty
kravina, vata nemá moc velký vliv na hlučnost, udělá nějaký db, ale rozhodně ne desítky jako ladák... 2T už vůbec nehraje vliv... ani 2T pouze se svodem nedělá až tak velký hluk, troufám si tvrdit že 4T kros či sm je daleko hlučnejší... ten výfuk od Vincenza dělá yoshimura, Creptus apod., může být dělanej i samodomo, ale podle těch koncových sváru by se s tím někdo patlal do detailu
ja vím ale jdou snad koupit díly na výrobu výfuku s homologací ne?
a to si jako představuješ jak?? že si koupíš tabuli plechu od Akrapoviče a on ti tam flákne Éčko? výrobce se tím zavazuje že splnil hlukovou normu, přepážky apod. třeba v německu stačí když ti výfuk prostrčí naskrz drátem a zjistí že nemá přepážky a máš poprdeli
1 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?
Mr.Palda> nedopručuje se to ani u 4T... ale jakákoliv změna cirkulace spalin u 2T má za následek jakoukoli změnu... i blbej důlek po pádu může naprost změnit chování motorky... na tvar komory kolene jsou programy, výpočty, vše se dá udělat, ale pak je to drbačka s přepážkama atd. prostě x hodin ladění... koleno má vliv na výkon markantní... HGS, Pro Circuit apod. je vyrábí... délka potrubí se rpý musí zanechat u 4T...to dělá creptus... že to neodladí ale udělá jinak a ve výsledku to má stejnou délku jako originál
1 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?
Rebel83 píše: Vavřapovič ZERO
Rozdělanej projekt Kalašnikov
Vavřapovič hodně velkej luxus - respekt!
Každopádně pěkně vychcaný nechat tam kusy původního vejfuku s vyraženy Éčkem