globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jde to i levněji?
 
22.1.2012 v 16:24
Zdravím chci se zeptat jestli máte njáké zkušeosti z výrobou podomácky udělanýc lad'áků nepotřebuju přidat výkon ani zvuk jako 4T ale jen se chci informovat o tom jestli to vyjde levněji,jestli se dají koupit díly a potom si ho doma pěkně složit předem díky za rady odkazy apod
Předchozí
1 2
Následující

Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:33 | Nahoru | #1
rozpárej dvě plechovky od fazolí ( cca 12kč jedna) svař je svářeč ( cca 100-200kč) palpň je vatou od mámy ( cca 40kč) a budeš spokojený . kup jetej pokud nemáš na nový...

2 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:44 | Nahoru | #2
Chci si výfuk udělat sám,jsem rád za každou vylepšenou věc kterou si udělám na moto sám

1 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:46 | Nahoru | #3
No nevím zda to mám nazývat laďákem,ale u mé první motky,což byl Savage jsem měla výfuk v totál dezolátním stavu tak jsme ho ufikli a dali tam 50mm nerez rouru a tradá...jen ten rámus se nedal poslouchat.Přinýtovali jsme tedy tlumivku a vše bylo OK.Jak to měl další majitel s TK to ale nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:50 | Nahoru | #4
Rubi> mám taky ladák gianelli a ten nevypadá na to že by byl homologovaný a na technické to nikdo neřešil myslím že tohle je nják nezajimá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:51 | Nahoru | #5

Alo1 píše: Rubi> mám taky ladák gianelli a ten nevypadá na to že by byl homologovaný a na technické to nikdo neřešil myslím že tohle je nják nezajimá



aby jsi se nedivil pač stk se budou zpřísŇovat!!! mě na stk na výfuky čuměl..sice nevím proč ael hledal homologační tabulku

1 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:52 | Nahoru | #6
Tak se podívej na můj profil - ta koncovka co mám je určitě homemade po předchozím majiteli
Teďka jsem na ni dělal dbkiller, protože to řvalo nechutně moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:54 | Nahoru | #7
HornisGSX> a sakra mě čeká technická na jaro v březnu doufám že do těch tabulek čučet nebude jinak jsem v haji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:56 | Nahoru | #8

Alo1 píše: HornisGSX> a sakra mě čeká technická na jaro v březnu doufám že do těch tabulek čučet nebude jinak jsem v haji



tady u nás se do mě navážel kvůli diod blinkrům ( měl bobík smůlu mám je s homologací ) pak se mu nelíbila barva pač v tp mám modrou metál ale motorka je modorbílá metal a pa se do mě pustil kvůli padákům které jsem měl homemade debil no. PAdáky mi zapsal do závad!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:56 | Nahoru | #9
--VinCenzo--> dám tam takovouhle rouru tak mě za ten kravál zavřou jelikož mám 2T ale vypadá dobře jezdil jsem dva dny bez vaty a potom týden stáli chlupatí skoro všue :-/

(reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:58 | Nahoru | #10
HornisGSX> Tak to je nehorazný blbeček no..doufám že u mě to bude v klidu jak jsem pto přihlásil tak v pohodě uvidíme hlavně at' si nevšime podsvícení pod zadním kolem a motorem co jsem dělal

(reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 16:58 | Nahoru | #11
Alo1> Motorka má být vidět a slyšet.

Jde to i levněji?

22.1.2012 v 17:34 | Nahoru | #12
Já ti do toho nechci kecat, ale obávám se, že podomácku vyrobený lauf nebude mít homologaci toť můj názor

1 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?

22.1.2012 v 17:48 | Nahoru | #13
ja vím ale jdou snad koupit díly na výrobu výfuku s homologací ne?

(reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 17:55 | Nahoru | #14

Alo1 píše: ja vím ale jdou snad koupit díly na výrobu výfuku s homologací ne?



kdyby joo každej by měl doma neskutečně uřvanej výfuk s homologací

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 18:39 | Nahoru | #15
Alo1> Výfuk má doma dělaný kde kdo.Jdi radši do dřevěnejch pístů!!!
A teď frčí i dřevěná kola-úspora hmotnosti!!!

Jde to i levněji?

22.1.2012 v 18:39 | Nahoru | #16
Je pravda,že homologaci by mít měly.Pokud ne,tak musíš mít zapsanou výjimku v TP,což není jednoduché.
A co tohle?Buyak

Naposledy editováno 22.01.2012 18:41:27

Jde to i levněji?

22.1.2012 v 18:52 | Nahoru | #17
Není laďák od toho, že je s X pokusama změřený na brzdě a tím vyladěný pro konkrétní typ motoru?

Pokud chceš jen výfuk a vliv na chod motoru tě nezajímá, tak tabule plechu i roury se dají koupit v prodejně hutních materiálů. Pokud bys nepotřeboval nerez, ale stačil ti ocelový plech pro pozdější chromování, tak to půjde svařit i obyčejným CO-čkem.

(reakce na) Jde to i levněji?

22.1.2012 v 19:18 | Nahoru | #18
nakano> s tema drevenyma pistama mi to pripomnelo borce z jawamanie, kteri to testovali. Zeprej v Rusku s tim kdysi jezdili, tak zkouseli, jestli je to mozne. Chvilku to jelo

Jde to i levněji?

22.1.2012 v 19:20 | Nahoru | #19
no si děláte prdel ale kamarád si koupil škodovku po dvou letech měnil motor za motor s fáčka motor rozebral s hle dva písty byli dřevěný a jezdilo mu to bez potíží

Jde to i levněji?

22.1.2012 v 22:29 | Nahoru | #20
Teda obcas se tu clovek fakt nasmeje.
Homologace? Vykon? Spotreba? Jsem zvedavej jak tohle vsechno na svuj povoz doladis.

Jde to i levněji?

22.1.2012 v 23:19 | Nahoru | #21
No co já vim tak moc nedoporučuji dělat výfuk na 2T doma,pač aby to neztratilo výkon a jezdilo tak dobře jako před úpravou tak musíš zanechat stejné rozměry kolene a koncové části výfukové soustavy,ale pokud ti je pak jedno že to nepojede a bude to řvát dej tam klidně lešenářskou trubku,zkus výfuky na 2T od firmy HGS to jsem chtěl kdysi koupit na rm 250 tak třeba dělaj i něco podobného na tvoji yamahu,ale obecně s výfukem na 2T toho moc neuděláš...

Jde to i levněji?

22.1.2012 v 23:41 | Nahoru | #22

se dají koupit díly a potom si ho doma pěkně složit



jako jak? to není výroba... a složit 3 části dohromady a naflákat tam nýty zvládne i opice, jak na tom chceš ušetřit??

mám taky ladák gianelli a ten nevypadá na to že by byl homologovaný

!

ten homologaci má a je skutečně laděnej, nějakej tvůj paskvil tam nemá cenu dávat... i když podle fotek pochybuju že tam gianelli máš

dám tam takovouhle rouru tak mě za ten kravál zavřou jelikož mám 2T... jezdil jsem dva dny bez vaty



kravina, vata nemá moc velký vliv na hlučnost, udělá nějaký db, ale rozhodně ne desítky jako ladák... 2T už vůbec nehraje vliv... ani 2T pouze se svodem nedělá až tak velký hluk, troufám si tvrdit že 4T kros či sm je daleko hlučnejší... ten výfuk od Vincenza dělá yoshimura, Creptus apod., může být dělanej i samodomo, ale podle těch koncových sváru by se s tím někdo patlal do detailu

ja vím ale jdou snad koupit díly na výrobu výfuku s homologací ne?



a to si jako představuješ jak?? že si koupíš tabuli plechu od Akrapoviče a on ti tam flákne Éčko? výrobce se tím zavazuje že splnil hlukovou normu, přepážky apod. třeba v německu stačí když ti výfuk prostrčí naskrz drátem a zjistí že nemá přepážky a máš poprdeli

1 reakcí na tento příspěvek Jde to i levněji?

22.1.2012 v 23:43 | Nahoru | #23
aneb daj se koupit díly na kalašnikova?? zbroják nemám ale chci si složit samopal P.S. dělám si prdel, při troše dobrý vůle by se to asi dalo

Jde to i levněji?

22.1.2012 v 23:50 | Nahoru | #24
Rubi> vyjímka na výfuk není, směrodatná je hlučnost a E na výfuku či dokumentaci k výfuku... Buyak se nebude zabývat ladákem na stopětadvacítku a už vubec né homologovat... tolik peněz asi tazatel nemá

Mr.Palda> nedopručuje se to ani u 4T... ale jakákoliv změna cirkulace spalin u 2T má za následek jakoukoli změnu... i blbej důlek po pádu může naprost změnit chování motorky... na tvar komory kolene jsou programy, výpočty, vše se dá udělat, ale pak je to drbačka s přepážkama atd. prostě x hodin ladění... koleno má vliv na výkon markantní... HGS, Pro Circuit apod. je vyrábí... délka potrubí se rpý musí zanechat u 4T...to dělá creptus... že to neodladí ale udělá jinak a ve výsledku to má stejnou délku jako originál

Jde to i levněji?

23.1.2012 v 07:28 | Nahoru | #25
Jasne kup si nerez trubku, metr plechu a pokus se vytvarovat neco podobnyho jako je tam ted. Pak se pochlub s vysledkem

Jde to i levněji?

23.1.2012 v 07:29 | Nahoru | #26
Jinak presne jak pise Lion. Vsichni tady sice krasne radite, ale on ma 2T a tam je vyrobit koleno hodne slozity, v CR ani neznam firmu ktera by se s tim zabyvala...

Jde to i levněji?

23.1.2012 v 07:29 | Nahoru | #27
Jinak presne jak pise Lion. Vsichni tady sice krasne radite, ale on ma 2T a tam je vyrobit koleno hodne slozity, v CR ani neznam firmu ktera by se s tim zabyvala...

Jde to i levněji?

23.1.2012 v 20:48 | Nahoru | #29
chápu že chceš najít zábavu na zimu, tunit atd. ale jak bylo psáno výše, když 2T předěláš výfuk, většinou motor spíš ztratí výkon a při moc velkém zásahu do kolena atd se ti taky může stát že to zadřeš, protože spaliny poletí ven rychleji než olej stihne namazat to co má a zvlášť ve vysokých točkách popřemýšlej nad nějakou užitečnější věcí která se dá doma vyrobit jednoduššeji... nebo už můžeš začít chystat moto na lak jsem jsem se dočetl u tebe na profilu

(reakce na) Jde to i levněji?

23.1.2012 v 23:35 | Nahoru | #30

Rebel83 píše: Vavřapovič ZERO
Rozdělanej projekt Kalašnikov



Vavřapovič hodně velkej luxus - respekt!

Každopádně pěkně vychcaný nechat tam kusy původního vejfuku s vyraženy Éčkem
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist