Fotka
Tak moja otázka znie.. Má vôbec cenu kupovať v tejto cenovej kategorii moto..Predpokladám že enduro na Tp je blbosť to nezoženiem .. a ostry cross nie je zbytočnosť ? Kvôli tomuto piesku musím prejsť tiež par Km.. Tak vačšinou by som využíval skôr len tie lesné cestičky nič naročné.
Pozdáva sa mi kawasaki Čo vy nato? Určite podmienka 4t Osobne na sk bazaroch je viacej endúr bez TP no to je kubatúra 700ccm a pod.. Myslím že ta váha by bola na škodu..
1 reakcí na tento příspěvek Enduro-cross? Začiatok.
Ale na bazos.sk(cz) som v kategorii enduro našiel par mašin 650-700..
Aj keď presne tú ktoru som myslel som nenašiel(a to som ju pozeral par min dozadu) tak tu je 650.. aka je to potom kategoria?
Kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek Enduro-cross? Začiatok.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro-cross? Začiatok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro-cross? Začiatok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro-cross? Začiatok.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro-cross? Začiatok.
Tak nás křováky pouč jak bys třeba toho biga nazval? Supersport?
VojtasTTR píše: u endura kubatura 700?? tos vzal kde prosímtě vrať se na zem
Tak nějak nevím, kdo by se měl vrátit na zem .
Zkus se někdy podívat na nějakou akci mastodontů, ať si rozšíříš obzory. Kdybys to viděl viděl na vlastní oči, spadla by to brada a to doslova, co se nechá jezdit za enduro na Bigovi, Africe, 950SE, KTM Adv. GS 650, 800, XTZ, KLR.
A vážně myslíš, že třeba KTM 625 SXC, 640 Enduro, 690, TTR 600, XR 650, ... mají podvozky k ničemu?
Na to, co píše, že chce jezdit, je to to pravý ořechový. Pravda je, že za 40000,- nekoupí žádný šlágr (rozhodně bych nekupoval žádnou ostrou krosku), ale něco pro radost, co nadělá ještě dost parády, se koupit dá .
9393andy, najdi si nějaký video ze Sand Rallye v Malackách a uvidíš, jak se pohybují mastodonti v písku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro-cross? Začiatok.
SirIndy píše: Dobrej postreh, tohle je asi jediny ostry enduro na svete o objemu 700ccm A navic jeste dvoutakt
Cože Tak to asi moc nepojede co???1 reakcí na tento příspěvek Enduro-cross? Začiatok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro-cross? Začiatok.
panové přiznejte se kdo to Maico 700 jezdí a když už tak kolik ho stálo?? že jste najednou tak chytrý to asi nebude do 40 litříků co?. A nevím proč mu všichni rvete mastodonty, když samotnýmu je mu jasný že to bude bez papírů!!! proč tahat ty kila navíc do terénu, když si za stejný peníze můžu koupit klidně i o 80kg lehčí motorku... vy se tu furt obouváte, že dřív se terén jezdil na těžkých strojích, a proč by to nemělo jít dneska?? jasný, ať si to klidně koupí a jezdí si, ale rozhodně si na tom neužije tolik srandy, co na mnohem lehčí motorce!! Moje rady maj smysl, hlavně v terénu... jestli se chcete tahat do terénu s kilama, tak se klidně tahejte. Já zvolil TTR protože to je po XR nejlehčí 600ccm 4T mrdečka s obstojným podvozkem, prověřeným motorem, PAPÍROVÁ, protože s ní musím jezdit i po asfaltu a je v cenově přijatelný hladině... ve své kategorii se řadí mezi elitu.
Pokud bych měl 40 tyček, věděl že s tím budu jezdit v terénu a nevyžadoval papíry, tak půjdu do co nejlehčí motorky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro-cross? Začiatok.
Ono i to ježdění na těžších/těžkých endurech má svoje kouzlo a asi to přináší i dost jiný "emoce", než jezdit na lehký ostrý .
Pokud má 9393 v okolí terén, kde využije lehkou ostrou, tak to má svoje opodstatnění, ale pokud je to spíš o lesních cestách, nějakým písku, tak se na lehký ostrý bude za chvíli nudit. A tak ještě jedna důležitá věc - pořizovací náklady na motorku jsou vcelku zanedbatelný s provozními náklady. A rozhodně je lepší (obrazně řečeno) měnit olej a filtr jednou za sezónu než po každý druhý vyjížďce.
Vycházím z toho, že enduro chce pro fun factor, ne na soutěže a hard ježdění. Třeba já jezdím na cca 160 kg těžký KLX a toho fun factoru si užiju až až . Jediný, proč bych chtěl ostrý enduro, je, že se snažím k enduru přistupovat víc jako ke sportu, než ke způsobu relaxu a pouhé zábavy a že se jezdí víc legálních kvalitních akcí (kde s KLX nemám šanci některý úseky projet - jde hlavně o bahno a nějaký ty vyhníváky, kde končí kolikrát i lehký), kde člověk může získat dobrý zkušenosti a posouvat se dál. Těžší enduro má pravda svoje limity, ale na druhou stranu moc lidí jich zdaleka nedosáhne, mě nevyjímaje .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro-cross? Začiatok.
mě šlo jenom o to, že všichni reagovali na můj názor, aniž by zakladateli vlákna poradili
prvního limitu u těžkýho endura určitě došáhneš.... syndrom krátký nohy musí znát každej
Naposledy editováno 12.12.2011 18:02:37
9393andy> jak jsi na tom s výbavou, btw? Jestli chceš začít pokoušet enduro (nikoli cenduro), na výbavě ti padne dost a lítat v montérkách je dost o zdraví.. boty, helma, krunýř, chrániče, rukavice jsou absolutní minimum.
VojtasTTR píše: ...prvního limitu u těžkýho endura určitě došáhneš.... syndrom krátký nohy musí znát každej
, tak to je trefný , někdy toho limitu dosáhnu něklikrát denně, to je potom kurev těžkejch, blbejch, ..., ale stejně ji miluju
3 reakcí na tento příspěvek Enduro-cross? Začiatok.
A predpokladám že by sa na začiatok dala využívať kombineza z SS..
Kombinéza
9393andy píše: PetrXX.. v 20 odpovedať asi jedina k veci.. ALe nevadí aspoň som sa dozvedel niečo o veľkych kubatúrach
A predpokladám že by sa na začiatok dala využívať kombineza z SS..
Kombinéza
No nevím nevím.. jednak se na enduru při sportovnější jízdě opravdu fest potíš, druhak tahle komba je stavěná na klouzání po asfaltu. O volném pohybu nemluvě, na SS přesedáš ze strany na stranu, na enduru měníš posaz zepředu dozadu, vestoje vsedě, vystrčení nohy atd.. Rozedereš ji na kaši a stejně ve finále koupíš pořádné chrániče. Za 400 euro už nějaký základ koupíš, myslím hlavně boty, obyč gatě a chrániče.
Osobně bych v celokůži pro SS na enduro nevlezl, to musí být utrpení. A bez výbavy je to zcela seriózně o zdraví, a to tak že hodně.
k tomu textilni bundu a kalhoty s chranicema; boty no to je tezky sou dost drahy ale skoro bych rekl nezbytny;
zacni jezdit pole louky lesy a pak zjistis jestli te to chytne a pujdes spis do hard endura anebo te to nechytne a budes asfaltomrdal
vyhoda tech endur co sem uved je ze jsou dost univerzalni da se s nima teren, cestovat, v pohode na jezdeni do prace zkratka takovej univerzal.
1 reakcí na tento příspěvek Enduro-cross? Začiatok.
Kizak: Do 2t určite nechcem.. Neznášam 2t.A ak by som jazdil v lese.. Nechcel by som to tam zvieratkam zasmradiť.Stačí že pri mojom sluchu ma s toho bolí hlava..