Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Jasně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tank píše: storeman>
Jasně
škoda že je to přelepené tou přejezdovou etapou a že není vidět ten složitý elektronicko-kybernetický mechanizmus vevnitř
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: Storeman: Ta je fakt voňavka. ....a tak jdeš do ní?....co za ní chce?
73000,- Cena odpovídající, ale ne suprová.Všechno nasvědčuje tomu, že počkám na model 2003 a novější.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Musím mu zavolat a zeptat se ho kdy půjdeme jezdit jako se on ptal mě když jsem měl tu klíční kost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Teda vy jste to dobráci...
Naposledy editováno 28.11.2011 12:26:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
... nj.... úplně nevinná situace a blboučkej pád....asi už se viděl na tvým husaru
- je to těžká mrcha co se tváří jako lehká kroska - holt ji neuhlídal a dopad ještě dobře
... jj říkal že bude mít aspoń čas si udělat seznam zájemců o lekci "bezpečného enduro ježdění" a "přežití sezony na velkým enduru" tam prej vidí největší potenciál zájemců
Já už se přihlásil a mám víc lekcí za sebou ... největší dojem na mě udělala lekce "jak rozdrtit mráz" a "jedem dokud se neposerem" - jako instruktor má neskutečný nasazení
Jo brnkni mu (ps. stydí se tě zeptat jak si to dělal jednou rukou - neví si s tím rady )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Jinak mi ve čtvrtek přišla ta navigace eTrex Vista HCx. Je to komplet v origo balení s původní fakturou, ještě v záruce, s mapou Topo 3 Pro i s paměťovkou . Stála 3200,- i s poštovným. Teď už jen doufám, že se s tím naučím pracovat. Včera jsem všechno nainstaloval, zaregistroval, navi šlape , tak se s tím snad nějak poperu. Asi budu potřebovat nějaký kurz , protože návod je tak nějak jalovej nebo jsem jalovej já, prostě jedno z toho. Myslel jsem, že to bude ve smyslu odkud - kam - přes - po silnici - polem nepolem a ono je to samý trasový bod, varovný trasový bod, označ, přesuň, souřadnice, ... .
Kromě jinýho, jsem našel další super funkci - Jumpmaster - funkce pro zkušené parašutisty. Třeba ji využiju při nějakým tom "vesmírným letu" - po rypáku ze sjezdu s Kawou .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
MikiberG píše: ...Jo brnkni mu (ps. stydí se tě zeptat jak si to dělal jednou rukou - neví si s tím rady )
vencaxt píše: Tank> No teď se budeme muset spojit a jezdit spolu
To zní jako výzva jen doufám, že nebudu muset navazovat na úrazovou tradici
--------------------------------------------------------------------------------------
[quote=janek] padlo i na vaši sváteční vyjížďku. Jsem se řechtal...
--------------
Copak -krtek znova projížděl kruhák ? Ale těch veselejších pasáží bylo víc -třeba ropná krize...
Naposledy editováno 28.11.2011 14:21:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Krtek dělal krtince...v oranici. Ale nemá hrabavé pracičky, tak zůstal na povrchu .
Dej si navi k PC -a naplánuj si to cestou-necestou, pak nahraj do navi. Dělám to taky tak, pak pozvu shita, protože něco nejde...chvíli jsem za idiota...a hotovo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Janek> No hlavně tě vítám zpět
O zlepšování kondičky se snažím. Již loňskou zimu jsem začal a hned při "Prvním jarním voráni" to bylo znát.
Jo, je po banu .
Na snažení se vyprdni a začni pořádně makat . Na kliky ti stačí jen prostor, hrazdu na shyby spíchneš taky za chvíli - stačí i dvě vysoký skříně kus od sebe a mezi ně trubku - průměr ideál tak 28 mm. A k tomu nějaký sport, kde se trochu zapotíš.
Když mám dobrý týden, tak jdu v úterý na Box nebo ve čtvrtek na Judo, v pátek večer jdu na hodinu na hokej. Mezi tím využívám přestávky v práci, tak mě to nestojí prakticky žádný čas - 2x v týdnu po 300 - 400 klicích a 2x v týdnu po cca 100 shybech (ale to už si podpírám nohy ). Je to docela znát. Po tý klíční kosti jsem byl docela zdevastovaný . Naštěstí jsem se z hrozných 93 dostal už 85 kg. Příští rok plánuju atakování 80 kg .
Taky se přes zimu chystám začít víc plavat, alespoň jednou týdně. No a když se k tomu povede pár hodinek nějakýho pěknýho endura, mám sportu až až .
storeman píše: Ta Sendyho KLX R je někde blízko tebe?
Včera jsem se na ní svezl . Vypadá opravdu pěkně, nezhuntovaná, jen ten zvuk motoru je takový, jako že si nejsem jistý. Ale spíš slyším trávu růst. Je to ta, co byla v inzerci za cca 30000,- ,jak si na ní dával odkaz. Má ji kluk z Dobřan asi 6 km ode mně. Jen pracuje na montáži mostů, tak je přes týden mimo a jezdí jen o víkendu. Vlastně začíná, koupil si první enduro. Včera jsme se sešli v Dobřanech na offroadový trati - to by byl panečku okruh na závod - něco ve stylu Oldřichova, ale s míň bláta a víc technickýma úsekama - zařadím to do plánovanýho offu . Akorát jsme víc kecali než jezdili. Byl tam i jeden kluk s YZ 450 na značkách - taky začátečník, ale odvaha mu nechybí a jezdil pěkně . Potom to ale poslal do brůdku a zůstal tak nad kolena ve vodě a blátě. Nakonec jsem jel sehnat jednoho offrouda (auto) a na kurtě ho vytáhnul .
Tak to bylo včera trochu veselejší, než pořád jezdit sám, ale jako trénink to bylo málo efektivní, moc se kecalo
storeman píše: Ta LC4 mi vrtá hlavou. Zítra znovu přepočítám kasičku...
Kdyby se ještě vyskytla nějaká 2003 s tím šedým motorem okolo 70 klacků
Ten rok bych tak neřešil, pouze v případě, že by ta mladší byla v takovým stavu, jako se zdá tahle. Písni ještě Matesovi, ať se na ni mrkne s tebou, ten má na pěkný motorky čuch jako ohař .
Možná to zní divně a spousta lidí se mi kvůli tomu posmívá, ale vím, že každý stroj má duši - tachometr se stočí, serviska se padělá, ale tu duši nezměníš. Každýmu říkám, sedni si do auta/na motorku a jen se snaž vnímat pocitem a potom je to to, co cítíš jako, že se nemůžeš soustředit na nic jinýho a pod. Pro mě je ten pocit důležitější než to, co vidím očima i když první dojem je taky důležitý, zvlášť když vybírám na netu vesměs podle fotek.
Já bych za těch 73000,- koupil dvě KLX - C a R, poskládal jednu pěknou na lepších komponentech se startérem a druhou měl na ND nebo z ní udělal moto jen pro radost na silnici .
Krťa píše: Janek> Nevěř všemu co tady píšou
Ale oni, pokud jsem dobře četl, nic konkrétního nenapsali. Jen že máš něco vyhozený, asi rameno, když musíš teď VŠECHNO dělat jednou rukou .
Tobě ale stejně nejvíc ze všeho jede huba , tak se bez tý jedný ruky určitě chvíli obejdeš .
Hlavně se brzy zahoj .
hold nemládne - hůř slyší, blbě vidí a pohybově to taky není valný - tak se mu nesmějte že netrefil v tom fofru díru ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
...to bych volil radši kategorii EXC450...když už jít do lehký
...DRZ400 beru spíš jako pseudoenduro - na všechno a na nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Další věc je ta, že hlavně na můj jezdecký potenciál by bylo DR plně dostatečný. Není to o nějakým podceňování se, ale jde
- o reálný odhad založený na porovnání s konkurencí na různých akcích,
- času, který věnuju ježdění (do budoucna se nijak nezlepší a bude to pořád o vrknutí si jednou za 14 dnů + nějaká ta akce)
- problém s "hlavou" a srovnáním se s tím, že bych měl jezdit na lehký ostrý, která je opravdu ostrá. To už potom nemůže říct "kdybych měl lehkou ostrou, tak by se to dalo ... " . Takhle má aspoň člověk svoji namohoucnost za co schovat .
- taky nedostatek přirozenýho talentu dělá svoje .
Jasně že se dá jezdit na pohodu i EXC, ale to je potom na zvážení, jestli právě nestačí to DR. Obrazně řečeno, na dojíždění do práce si taky nekoupím Imprezu.
On si Storeman poradí , vím, že ho to víc táhne k velkým endurům, ale že uvažoval i o DR. Taky ho chci trochu znervóznět, aby to neměl tak jednoduchý a nakonec třeba koupil KLX
Vždyť takhle by si musel kupovat i jinou výbavu. všechno má zelený jako brčál
Ale ty a Storeman jste každý někde úplně jinde... Pokud chceme zkusit lehkou, tak u nás to už je pomalu poslední možnost, za pár roků už se toho neodvážíme tuplem. Ty máš ještě hodně před sebou, můžeš hledat cesty a mýlit se, zkoušet i slepé uličky.
Já mám s " lehkou" hodně problémů -ale už začínám mít rohlík od ucha k uchu a říkám si, že to půjde, začíná se mi ta mrška i líbit. Svoji "nemohoucnost" neschovávám- prostě říkám, že na něco nemám ( teď
A na dojíždění do práce je impreza můj ideál...)
Pokud vybírá Jirka -a ohlíží se spíše po větších endurech-tak DR je pro něj slepá ulička. Na sloní akce málo kubíků, s SXC, případně LC4 pojede +/- totéž, jen bude mít širší možnosti ježdění. Jeho váhání u výběru rozumím - sám jsem si vše dlouho rovnal v hlavě. A dopadl jsem tak, jak jsem dopadl
Naposledy editováno 28.11.2011 19:17:11
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ale já jsem reagoval na Janka -a ten vložil DR 400. Proto si myslím, že to není cesta. DR 650SE jsem sám jeden čas hledal, zdála se mi na tyto akce jako dělaná. A pořád o ní uvažuji jako o druhém "slůněti" k oranžové kočičce
Naposledy editováno 28.11.2011 19:55:44
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
A já už nemám co napsat
Janek a Tank to popsali zcela přesně
Tak jen zopakuji některé body:
- na moje ježdění mi KLR stačí
- pokud se rozhoupu ke změně tak si chci polepšit. tzn moto lehčí, lepší jízdní vlastnosti v terénu, větší světlá výška-průjezdnost,
- chci zůstat u obsahu motoru nad 600 ccm, abych se mohl "legálně" zůčastňovat akcí pro mastodonty,když ale vidím, že tam jezdí Transalp a Pegaso, říkám si že mi ta Kawa stačí.
- chci zůstat u motorky méně náročné na údržby a opravy, motorku mám v pronajaté garáži a možná i o tu přídu
- elektrický starter je podmínka, tím je vyloučena Honda XR650
U té LC4 netrvám na roku 2003 jen pro to, že je o rok novější než 2002, ale protože od roku 2003 byla LC4 zásadně inovovaná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tank píše: Matess727x>
Ale já jsem reagoval na Janka -a ten vložil DR 400. Proto si myslím, že to není cesta. DR 650SE jsem sám jeden čas hledal, zdála se mi na tyto akce jako dělaná. A pořád o ní uvažuji jako o druhém "slůněti" k oranžové kočičce
...aha, tak to jsem nějak přehlédl. Je ale fakt, že jsem jí (DR650SE) snad nikdy nikde v terénu nepotkal,...taky nevím proč. Přitom je to pěkný enduro.
storeman píše: Matess727x> Zrovna na CCv Hradištu jedna DR 650 SE jela a ze začátku si nevedl špatně. Tedy nevím jak dojel, protože výsledky Ludva důsledně tají
I v Oldřichově jezdilo nějaký DR SE a dost dobře. Co jsem tak četl, tak 650 SE je z DR nejlepší, ale nedávno se to tu někde řešilo, že při tvrdším zacházení praskají rámy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: ....elektrický starter je podmínka, tím je vyloučena Honda XR650
...žiju v dojmu, že novější XR650 starter má...??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |