paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu:)
20.11.2011 v 20:30
Zdravím všechny motorkáře a motorkářky :).
Chci Vás poprosit o radu.Na jaro si chci kupovat motorku.Přemýšlím o Aprilce,ale někteří me z ní zradí a řeknou,že je to potvora co sice jede jak zběsilá,ale taky si za to vezme svoji dávku benzínu a oleje.Narozdíl třeba od Hondy CBR,na které jsem teda měla možnost se projet.Jelikož mám dekly skupiny A,tak si zase říkám,že Cebra mě přestane po pár měsících stačit a Aprilku si budu moct otevřít.Taky přemýšlím o NSR. Předem díky za radu;)

Uzavřeno 23.11.2011 v 18:54 uživatelem VlastíkPlamínek

(reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 17:21 | Nahoru | #61

thor2010 píše: Kdo je zručný a dokáže si na motorce sám něco opravit tak jednoznačně doporučuju,ale ten kdo chce jen jezdit a lejt benzín tak ať radši volí nějaký moderní 4T. The_Kučí>

Souhlas, ale ta zručnost není podmínkou...... Ještě bych dodal: Kdo je ochoten občas zaplatit za servis. Samozřejmě že 125ccm + 11kw není rovno 125ccm+ 22kw. Ten jednou takový výkon je vždy něčím vykoupen, je to tak u všeho, auta, televize, počítače atd... Co mohu z vlastní zkušenosti napsat jednoznačně je toto: 4t 11kw se přibližně rovná 2t 11kw a to jak životností, tak spotřebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 17:24 | Nahoru | #62
Pekeno> Tak to pozor,tak blbá zase nejsem!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 17:26 | Nahoru | #63
The_Kučí Dotazující je 18 leté děvče. Předpokládám že chce jezdit a né spekulovat nad přívěrou a řešit ,kdy bude dělat výbrus a co je nikasil. Předpokládám že nebude prožívat orgasmus nad stoupající ručičkou otáčkoměru do závratných výšin. A že z peněz za benzín a olej musí zůstat něco na šminky.Ale jsem starej tak co já vím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 17:27 | Nahoru | #64

Pekeno píše: The_Kučí> Vždyt se ty NSR serou pořad...
Tu motorku bych nechtěl ani zadarmo
Na tož to nabizet nějake babě co pomali nevi kde se leje olej


Jí nekupuj nikdo ti jí necpe ..tvuj boj,já ne něj nedam dopustit

(reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 17:27 | Nahoru | #65
Pekeno> serou se tak tady na foru, ty motorky uz maj něco za sebou..já měnil jen uhlíky ve startéru...spíš poslední dobou vidím na foru samy cbr...

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

21.11.2011 v 17:28 | Nahoru | #66
Ber CBR, na rozjezd ti to stačit bude, našetříš si na něco lepčího a pak příští rok kupíš třeba 250 nebo 500..
Jinak Rs je a bude vždkcy super motorka, já sní problém nikdy žádný velice neměl. Najel jsem 15 000 km a to jen s benzínem a olejem a spotřebním zbožím. Co jsem ji prodal tak ten s tím jezdí vesele dál. ( píst už má přes 30 000 km a je tam originál) prsotě záleží jak se k tou kdo chová, sám to vidím před školou, mladí čurác* nasednou na 2T po škole a rychle být co nejdřív pryč at vídí všecí jak mi to kur*a jede. Motorka studená, kucká, dýmu jak z prdele a oni usměv do přilby. A pak tu poslouchám: Italský mrdky, to je furt zadřené.. a potom Kámošův kámoš, a jeho kámoš, a jeho segra, a její syn měl Rs a mrdka jako prase.. a tak dál. Spousta lidí doplatí na to že mažou Oilmasterem. oilmaster maže a reaguje na otočení plynu, takže pokud někdo brzdí na 2 T s oilmasterem celý kopec motorem, není divu že se to zadírá, protože olej tam jde pro volnoběh 1500 ot. a přitom brzdí motorem třeba při 7000 ot... no tak to děljí nějakou dobu a jistě že se to zadře.. ( ja s kopce když sme jel sem vymáčkl spojku protočil to a zase psutil neříkám že to je ideální ale problém sem s tím nidky neměl ) jo a ptala ses na spotřebu: Klidnou jízdou 4 litry ( to bezproblemu stiháš všem střelcům na Cbr 125 RRR ) a max 6 litrů víc sme se nidky nedostal a to sem ji týral.. komu to žere 10 l na 100 a víc tak to nemá dobře seřízený protože ti motorky tak prostě nežerou vím to ze svojí zkušenosti, jela perfektně a provoz jsem utáhl bezproblemu z výkendových brigád. Jak chceš, ale i tak pr oholku ber CBR 125

(reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 17:28 | Nahoru | #67

thor2010 píše: The_Kučí Dotazující je 18 leté děvče. Předpokládám že chce jezdit a né spekulovat nad přívěrou a řešit ,kdy bude dělat výbrus a co je nikasil. Předpokládám že nebude prožívat orgasmus nad stoupající ručičkou otáčkoměru do závratných výšin. A že z peněz za benzín a olej musí zůstat něco na šminky.Ale jsem starej tak co já vím.


Já ti nevim,ale radši jsem vyjel občas,ale pořádně jsem si to užil a o tom to je ne? ať si každej jezdí na čem chce,mě je to vcelku jedno

(reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 17:30 | Nahoru | #68

Hajtra píše: Ber CBR, na rozjezd ti to stačit bude, našetříš si na něco lepčího a pak příští rok kupíš třeba 250 nebo 500..
Jinak Rs je a bude vždkcy super motorka, já sní problém nikdy žádný velice neměl. Najel jsem 15 000 km a to jen s benzínem a olejem a spotřebním zbožím. Co jsem ji prodal tak ten s tím jezdí vesele dál. ( píst už má přes 30 000 km a je tam originál) prsotě záleží jak se k tou kdo chová, sám to vidím před školou, mladí čurác* nasednou na 2T po škole a rychle být co nejdřív pryč at vídí všecí jak mi to kur*a jede. Motorka studená, kucká, dýmu jak z prdele a oni usměv do přilby. A pak tu poslouchám: Italský mrdky, to je furt zadřené.. a potom Kámošův kámoš, a jeho kámoš, a jeho segra, a její syn měl Rs a mrdka jako prase.. a tak dál. Spousta lidí doplatí na to že mažou Oilmasterem. oilmaster maže a reaguje na otočení plynu, takže pokud někdo brzdí na 2 T s oilmasterem celý kopec motorem, není divu že se to zadírá, protože olej tam jde pro volnoběh 1500 ot. a přitom brzdí motorem třeba při 7000 ot... no tak to děljí nějakou dobu a jistě že se to zadře.. ( ja s kopce když sme jel sem vymáčkl spojku protočil to a zase psutil neříkám že to je ideální ale problém sem s tím nidky neměl ) jo a ptala ses na spotřebu: Klidnou jízdou 4 litry ( to bezproblemu stiháš všem střelcům na Cbr 125 RRR ) a max 6 litrů víc sme se nidky nedostal a to sem ji týral.. komu to žere 10 l na 100 a víc tak to nemá dobře seřízený protože ti motorky tak prostě nežerou vím to ze svojí zkušenosti, jela perfektně a provoz jsem utáhl bezproblemu z výkendových brigád. Jak chceš, ale i tak pr oholku ber CBR 125


jezdim za 5,5lirů a to nejezdim zrovna vyhlidkově

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 17:34 | Nahoru | #69
Hajtra> Díky za názor,třeba se na jaře potkáme na Restartu

Naposledy editováno 21.11.2011 17:45:48

Prosím o radu:)

21.11.2011 v 21:45 | Nahoru | #70
Jak to tady tak čtu, tak samej druhej komentář je typu "jedná paní povídala" ... Mám Mito, nanim odjetou sezonu (přes 7000km. Pár poruch sem měl, ale byly to takové prkotiny, které se můžou stát na jaké koliv motorce. spotřeba při normálni jízdě 5 na sto, pro ostřejší jízdě 7-9.. To že se někomu zadřel dvoutakt.. no raději nou koment.. Kvalitní olej, řádné zahřátí, hlídaní teploty a ta motorka bude sloužit. To samé může sem napsat kamarád co má RS. celou sezonu lil jen olej a benzín, neměl na tom ani jednu poruchu a najde se spoooousta dalších Takže si nechte ty blbé kecy o dvoutaktech.

(reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:05 | Nahoru | #71
Leii> jojoo .. měl :) byla to skvělá mašina a když mi jí Adam prodával, věděl sem, že to nebude žádná vražda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:17 | Nahoru | #72

Pekeno píše: The_Kučí> Vždyt se ty NSR serou pořad...
Tu motorku bych nechtěl ani zadarmo
Na tož to nabizet nějake babě co pomali nevi kde se leje olej



Co den to alespoň 5 témat problémů s NSR nebo vůbec obecně o 2taktech ;)

jose.de.pepe píše: Jo na silnici to nepatří a po 4 taktních dvácách jdou i dodávky...v kopci tě podělá každé druhé auto..prdel si dělej z plastelíny,,,



Kamaráde jezdil sem 2 roky na CBR 125R - Naučil sem se jí tahat na zadní (ano CBR 125RRRRR) sice jen na jedničku přes spojku, ale i tak ... Koleno sem si na ní dal .. ta motorka mi dala přesně to co sem chtěl ;) naučit se a pak přesednout na ostré šestikilo .. Moje eFko sice vypadá jak vražda, ale má nakopaný motor vitamínama na 89kW což na motku výroby 93' je celkem luxus ... Co se týče motky má kontrolované válce na tlaky a motor je OK ..
Holce, která jezdila jenom jako batůžek bych zásadně nedoporučoval 2T .. už jen z principu, že to neutáhne na servisu .. 4T je bezudržba a to je v tuto chvíli podle mě hlavní faktor.. Ona nebude schopná si udělat GO sama doma jako většina chlapů co se v tom alespoň trochu vyznaj ..

Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:23 | Nahoru | #73
Proč by natom měla dělat GO ? Proč by to neměla utáhnout na servise ?? co je na 2T tak náročné na servise ? Olej ?, mazat řetěz ? nechápu co pořát máš proti 2T

Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:25 | Nahoru | #74
Osobní zkušenost se zadřenou AF-1 ? .. 2takt nevydrží to co 4takt .. musí se měnit písty, klikovky kdesicosi .. navíc 99% lidí to prodává před GO aby se toho zbavili a tím pádem musí další majitel tu GO v dohledné době dělat .. pokud jí neudělá .. může odpálit motor (myslím tím třeba zadřít) ...

EDIT: Navíc by se mi fakt nechtělo tahat sebou nonstop někam olej .. xD doteď mám v hlavě tu kámošovu hlášku "Do P*** já si doma zapoměl olej .."

Naposledy editováno 21.11.2011 22:27:39

Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:30 | Nahoru | #75
Vše záleží jak se oto majitel stará, když to poctivě zahříva, lije do toho jen to nejlepší, a sem tam skontroluje náplně tak nevidím důvod proč by se to mělo zadřít nebo rozletět.

Jinak ten olej vydží litr na 1000km.

Naposledy editováno 21.11.2011 22:30:59

(reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:34 | Nahoru | #76

R4Zzy píše: Kamaráde jezdil sem 2 roky na CBR 125R - Naučil sem se jí tahat na zadní (ano CBR 125RRRRR) sice jen na jedničku přes spojku, ale i tak ... Koleno sem si na ní dal .. ta motorka mi dala přesně to co sem chtěl ;) naučit se a pak přesednout na ostré šestikilo .. Moje eFko sice vypadá jak vražda, ale má nakopaný motor vitamínama na 89kW což na motku výroby 93' je celkem luxus ... Co se týče motky má kontrolované válce na tlaky a motor je OK ..
Holce, která jezdila jenom jako batůžek bych zásadně nedoporučoval 2T .. už jen z principu, že to neutáhne na servisu .. 4T je bezudržba a to je v tuto chvíli podle mě hlavní faktor.. Ona nebude schopná si udělat GO sama doma jako většina chlapů co se v tom alespoň trochu vyznaj ..


Počkej až ta tvoje "našlapana vitaminama" bude zralá na GO ..pak si budes rikat zlatej 2T

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:34 | Nahoru | #77
Dobře .. jednoduchá kalkulace

2T 1000 km
Motorex RACING GP 2T 1L - 515,- Kč
Průměrná spotřeba 5 (a to ještě ubírám) - 1800,- Kč
Započítána cena benzínu 36Kč/litr

4T 1000 km
Průměrná spotřeba 3,5 - 1260,- Kč
žádný olej

Konečný rozdíl ?
CBR je levnější o 1055 na 1000 km

EDIT: Aby ste neřekli +100 kč ke 4T za spároměrky na seřízení ventilů

Naposledy editováno 21.11.2011 22:37:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:37 | Nahoru | #78
R4Zzy> olej za 550kč? si upad ne? Koupíš v cajku za 250-300kč ale zážitek z jízdy do toho nezapocitas a o tom ty motorky jsou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:38 | Nahoru | #79
The_Kučí> Jednou tu říkáte jak do toho lít to nejlepší aby se to nemrdalo a najednou by ti bylo líto koupit olej za 5ti kilo ? Trochu si protiřečíte kluci

EDIT: Slovíčko

Naposledy editováno 21.11.2011 22:40:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:45 | Nahoru | #80

R4Zzy píše: The_Kučí> Jednou tu říkáte jak do toho lít to nejlepší aby se to nemrdalo a najednou by ti bylo líto koupit olej za 5ti kilo ? Trochu si protiřečíte kluci

EDIT: Slovíčko


NIkdy jsem tam nelil olej za 500kč ..motorka má 30tis. a lítá v cajku..jinak jdi brečet ke svojí CBR 125RRR ..nejlepsi stroj

(reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:46 | Nahoru | #81
Leii> To sory ja to bral všeobecně... Ženske co ja znam tak to vwtšinou nevi...blondyno no..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:46 | Nahoru | #82
The_Kučí> Připadne ti snad, že bych v tuto chvíli vlastnil CBR 125R ? V tuto chvíli bych si tě podal s radostí na 2jku

EDIT: A nepomohl by ti ani ten tvůj slavný "Power of 2T" .. Je mi fuk, že mám 6stku a ty dvácku .. ale doprdele probuď se z toho svojeho snu .. Řekni mi kolik motorek se v dnešní době vyrábí 2T ? proč se ruší i na GP ? .. 2T je od roku 1881 .. 4T od 1876 .. Kam se posunul 4T ? do fáze V12ctek apod .. Kam se dostal 2t ? nikam .. protože na 2T není co vylepšovat, protože je to prostě sh*t

Naposledy editováno 21.11.2011 22:51:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:48 | Nahoru | #83
[quote=The_Kučí]Jí nekupuj nikdo ti jí necpe ..tvuj boj,já ne něj nedam dopustit [/quot]
Hondu mam rad, ale NSR je hrozna jebka sory, ale je to tak

(reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:48 | Nahoru | #84

R4Zzy píše: The_Kučí> Připadne ti snad, že bych v tuto chvíli vlastnil CBR 125R ? V tuto chvíli bych si tě podal s radostí na 2jku


ale jezdil si ..jinak machruj tady noo ..urcite se ti zvetsi pindour

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:51 | Nahoru | #85
Leii> Hele zlato malem bych zapomněl!
Ukaž kozy

Naposledy editováno 21.11.2011 22:51:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:52 | Nahoru | #86
Pekeno> KLidně já rád svezu xD "Ať tě vozí, kdo tě šuká"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:53 | Nahoru | #87

R4Zzy píše: Pekeno> KLidně já rád svezu xD "Ať tě vozí, kdo tě šuká"


To nějak nechapu...
Jestli naražiš na tu fotku tak to je kamaradka...

Naposledy editováno 21.11.2011 22:54:36

Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:55 | Nahoru | #88
Konečné stanovisko ..
Není nad zvuk 4T (hlavně 2 válců) a práce ventilů .. kdo se zastává 2T tak zmrznul v době přes 100 lety z5 .. Zastávají se staré neupgradované technologie, která se dá přirovnat k zastávání se vakuových televizorů v dnešní době LCD panelů ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:56 | Nahoru | #89
Pekeno> Na tvojí profilovce ? .. Seznámíš mě ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

21.11.2011 v 22:56 | Nahoru | #90

Pekeno píše: [quote=The_Kučí]Jí nekupuj nikdo ti jí necpe ..tvuj boj,já ne něj nedam dopustit [/quot]
Hondu mam rad, ale NSR je hrozna jebka sory, ale je to tak


Jezdil si jí? nebo soudis jen tady podle fora?
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2893 Včera v 21:41 Bakoun
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist