2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
Naposledy editováno 31.10.2011 00:53:33
DanFunSun píše: dewwil> není to nezajetím (nevím o tom, že by nové motorky při zajíždění takhle hulily...) motor v tomto exempláři má experimentální systém mazání, od kterého se upustilo
ok, tuto info slyším poprvé, no jedině dobře, že od toho upustili, fakt to nevypadá dobře, když nová moto hulí jak pár 20.ventilových exemplářů od Yamahy, co maj svý nejlepší za sebou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
Naposledy editováno 31.10.2011 00:54:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
Mr.Dreamer píše: Kusová výroba je sakra hodně drahá. Nemají žádnou výrobní linku která vychrlí součástky, další která je dá dohromady. Navíc také těch pár prodanýchg kusů musí zaplatit vývoj...
To já vím, že je drahá. Akorát nevím přesně, jak moc. Taky rozumím (nebo alespoň myslím) tomu, proč to dělají jako „limited edition“ - vybrali si jako cílovou skupinu pracháče, co chtěji něco, co ostatní nemaj - ovšem nevím, jestli takový pracháč skočí po no-name motorce z Východního bloku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
A jak jsem psal - to video se točilo fakt nedávno, tedy bylo spíchnuto trochu horkou jehlou. Příští rok bude jiné video s "jinou" Midalu. Věřím že lepší video s lepší Midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
Díky za přání, vynasnažím/e se!
Ale motorka je docela hezká. Ta kyvka je frézovaná? Pěkný.. Cenu komentovat nebudu, jenom ta váha se mi zdá na motorku tohohle typu trochu velká, ale přeci jen - je to kus železa..
Jsem zvědavej, čím nás tým FGR ještě překvapí, zatím moc nevím, co si o jejich počínání myslet. Držím palce..
Co rám, váha, těžiště? ...jestli to má monobloky od bremba, na brzdy je asi zbytečný se ptát stejně asi jako na podvozek o seveřanů. Prostě 270kg pohotovosti mi příjde docela dost na jančení, takže pak celej výkon motoru je tak trochu na nic, když to do zatáčky můžeš pustit jen tak abys udržel tu hmotu gumou.
Diavel je sice docela těžkej, ale má toho většinu dole a po designu mi příjde taky povedenější. Už jsem to někde zmiňoval...ale Midalu má rám, světlo a přední štítek a'la Ducati(monster)možná Aprilka ...ne že by to nebylo hezký...ale myslím, že originální "český" design to není ...smrdí to prostě talošema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
teamwhd píše: ...
fakt? tak si asi splet vrtani se zdvihem na tech motorech neni nic shodnyho, ani rozmery spalovaciho prostoru ...vysvetleno pres PMNaposledy editováno 31.10.2011 11:37:37
1 reakcí na tento příspěvek Midalu
Naposledy editováno 31.10.2011 10:43:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
Repulsion píše: To já vím, že je drahá. Akorát nevím přesně, jak moc. Taky rozumím (nebo alespoň myslím) tomu, proč to dělají jako „limited edition“ - vybrali si jako cílovou skupinu pracháče, co chtěji něco, co ostatní nemaj - ovšem nevím, jestli takový pracháč skočí po no-name motorce z Východního bloku...
já myslím, že by mohli. Borci z Petrohradu a Minsku, co dělají customy z HD mají nejvíc zákazníků z Německa. A odbyt mají slušný (míněno: uživí je to).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
1 reakcí na tento příspěvek Midalu
preferujou zavedené nobl značky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu | DanFunSun | 194 | 17.1.2018 v 13:34 PetrL3 |
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |