odkaz na video je na ofic. stránkách
Je tam napsáno že kráce potom bude uveřejněno promo (to je k tomu videu pro barandov)
Z těch uvedených "českých" firem je česká tak půlka.
Já FGR fandím, ale to nic nemění na tom, že to video je odfltáknuté a to nezávisle na tom jestli je to promo nebo ne.
Naposledy editováno 30.10.2011 21:31:05
Ad ty dotace - komu to vadí ? Mě tedy vadí, že to je dotace na motorku k ničemu, resp. na pár sběratelských kousků. A to srovnání s ostatními dotacemi těžce kulhá - každá dotace, která se nepoužila pro naplnění veřejného zájmu, je špatně (je fuk, kolik jich už zahučelo úplně někam jinam, než mělo. Pořád je to špatně, přece fakt, že se hafo rozkradlo neomlouvá další nesmyslné dotace). Je jistě chvályhodné, že dokázali od nuly postavit motor potažmo celej bike, ale - k čemu ? Pro koho ? Pro pár vyvolených ? Čili ano, vadí mi, když si někdo plní sen za cizí prachy (a jestli je to FGR, nebo politici je jedno).
Ad motor a Horex - jasně, Horex prostě okopíroval VR6, zato koncept V6 od FGR je úplně nový, nikdy nepoužitý a velmi progresivní :)) Stejně jako FGR použilo dávno hotový koncept V6, Horex udělal to samé s VR6.
Rozdíl mezi Horexem a FGR je ten, že Horex bude velmi pravděpodobně dostupný širším masám, kdežto Midalu nikoli (alespoň ze zpráv, které jsou zatím k dispozici).
A k tomu videu - ať už to je ofiko promo nebo není, pořád to veřejně ukazuje exkluzivní motorku a podle mě by také video mělo nějak podle toho vypadat. Není to video, které někdo natočil telefonem a pustil do světa, je to režírované a má to nějakou myšlenku, která ale, aspoň mě, nekoresponduje s exkluzivitou motorky.
Jediné, na čem se shodneme je, že to je kus nádherné práce (až na detaily) a komponent. Líbí se mi to, ale popravdě nevidím důvod pro 270kg motorku s takovým motorem - z tohoto pohledu je to jen splnění snu.
Naposledy editováno 30.10.2011 18:33:09
Naposledy editováno 30.10.2011 19:11:32
Nekamenujte me jen tady prezentuji SVUJ NAZOR a nikomu to nenutim.
1 reakcí na tento příspěvek Midalu
V tomto roce jsem se kromě testování Midalu s FGR účastnil i závodů MMČR silničních motocyklů, a to, že není toto video "to pravé ořechové" má dle mě minimálně dva důvody:
1. několikrát se posouval termín natáčení videa z důvodu nepřízně počasí či mé nepřítomnosti (na závody se odjíždí cca v půlce pracovního týdne)- toto video se tedy točilo i stříhalo celkem "na poslední chvíli"
2. tento kus je výstavní kus (bude vystaven i v Miláně), tedy jsem byl důrazně vyzván, abych nepředváděl žádné divočiny...
..a co se týče technické stránky, tak na tomto motocyklu z videa ještě nejsou aplikované změny, které budou Světu představeny v příštím roce. To nejlepší nakonec...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
e: Jindra650 mi to vzal z huby...
Naposledy editováno 30.10.2011 20:28:11
Pro mě to není motorka jako taková,ale něco co vzniklo pro lidi co neví co s penězi.Fakt by mě zajímalo,kolik budoucích kupců si to koupí opravdu jako motorku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
poplácá po zádech to není žádnej mastodont to je Honda a té není nikdy dost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
DanFunSun píše: Jindra650> ...ó můj bože 2,5litru.... A voto tady de! Prostě chteli postavit funkční moto (nikoli motorovou sochu jak píšeš) s největším objemem, a tak zvolili do "V" koncepci, neboť při tomto objemu by Horex koncepce měla prostě moc širokou klikovku a byla by to jenom motorová socha. Toť vše.
To si nerozumime, ja nekritizuju V6 koncepci, na 2,5L je dobra, stejne jako VR6 je vyborna pro Horexe. Ale neni V6 jako V6, nelibi se mi, jak je ten motor delanej uvnitr z hlediska prostorovyho usporadani do motorky. Misto toho, aby byla sirka co mozna minimalni, zastavbova delka co mozna nejmensi, tak ten motor je aspon podle me stavenej jak do osobaku(napriklad zleva vystupujici alternator co mohl mit i jine umisteni, zprava zase zbytecne vystrcena spojka, ktera mohla mit prevod ne z konce kliky, ale z jednoho setrvacniku). Jasne, vypada pekne, opravdu se mi motor jako socha do bytu libi, samotna motorka je postavena kolem toho pomniku taky dobre, Standa Hanus umi pracovat s tim co je k dispozici. Srovnejme to treba s BMW K1600, na kterym je videt o co tvurcum slo a jak to realizovali aby to bylo zivotaschopny dite...Naposledy editováno 30.10.2011 20:52:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
1 reakcí na tento příspěvek Midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
1 reakcí na tento příspěvek Midalu
Naposledy editováno 31.10.2011 00:53:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
teamwhd píše: Nemám to ověřený ale slyšel sem že výkres tohodle motoru odpovídá dvoum spojeným fabiím HTP.
No, to leda podle vrabcu na strese2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu
teamwhd píše: Hele jako každá kravina má svýho kupce já bych to neřešil...průser je že firma podceňuje marketing a ten maj třeba italové kurevsky zmáknutej...uměj kolem svých aut a motorek vytvořit zvláštní auru...ale to u nás lidi nezvládaj...pustit do toho ty emoce.
Pod tohle bych se podepsal. Přitom by stačilo trošičku přidat na profesionalitě, ale to už není problém výrobců motorky. Spíš oddělení propagace/marketingu (existuje ?)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu | DanFunSun | 194 | 17.1.2018 v 13:34 PetrL3 |
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |