přemýšlím, že po pár letech ježdění na Aprilii Pegaso 650 přesedlám na něco silnějšího a výkonějšího pro jízdu např. ve dvou. Výběr jsem víceméně zůžil na tyto 3 adepty(i kvůli financím) - Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1100 GS, Honda XL 1000V Varadero.
A teď, kterou vybrat? Jízda víceméně po silnicích, ale občas i polňačka.
Díky
Naposledy editováno 24.10.2011 18:17:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
kov píše: Ale prdlajs, podívej se na stránky bramboráků kolik tam řeší závad! Neznám ceny dílů,ale myslím, že to moc levného nebude. Varan je sice těžší,ale já bych ho za žádnou škaredou obludnost s vystrčeným motorem do boku z Dojčlandu nevyměnil. I když těžší....ten nejtěžší typ varana s ABS má 274 kg,což téměř mají nové cestovní endura. Problém je ve vysokém těžišti. Karbec žere kolem 7-8-mi dle stylu jízdy,stříkačky jezdí za 6. Strom je lehčí,jinak se na něm sedí,má hrubší a trochu silnější motor. Capouša koupil známý,má štěstí že je přes elektriku,prý už si to vychytal a teď už je to dobré. Další věc je síť servisů ve světě. Každý jsme jiný a každý máme jiný vkus.
Tak
Jaké opravy máš na mysli? jen tak ze zvědavosti. Ceny náhradních dílů? V některých případech nižší než u Japonců. Výdrž motoru? Neskutečná.
Já mám na svojí najeto 100tis. Jakých závad se mi dostalo? Měnil jsem olej v předních tlumičích (oprava za 1500,-) potom mi povolilo gufero na kardanu (oprava ua 3500 bez ložiska, to bylo ok) a mám základní věci vyměněné a můžu s radostí jezdit dál a dál. Takže tyhle řeči bych si odpustil.
Co se týče doporučení. Jezdil jsem na všech třech. Já osobně na první místo stavím BMW, příjemný motor, výborný podvozek. Druhého bych dal Stroma, jel jsem teda jen 650, ale velice příjemná motorka, ale do terénu (kam směřuji stále častěji) bych si s tím moc netroufl ... A jako poslední Varan, jednak je to šeredná motorka, karburátor žere jak prokopnutý a prostě nevím ... je to takové pseudo enduro, které mě ničím nezaujalo ...
palovr píše: Sakra Kove Tvoje rada je nade vše! Jen si vzpomen na Tvé nákupy!!! Myslím tím Hondu Nsr125 od toho magora sis to mohl koupit akorát ty. To samá když jsem viděl jak sis koupil Varana dovoz z Anglie.To jsem si v duchu řekl že to můžeš udělat zas jen Ty. Prosímtě a ted tady nikomu nerad, třeba to kolik BMW má závad. Si uvědom kolik ty motorky mají najeto,jak a po jakých cestách se snima jezdí!!! Většinou ty závady pokud tam jsou tak jsou řešené svépomocí.
V zahraničí jsi už taky někdy byl, tak snad výš že polovina motorek je tam BMW, pokud tu zbylou polovinu rozdělíštak velká skupina Japonců je tam FJR,pokud jedu na východ tak většinou po BMW je tam Strom a pak co zbyde jsou všechny motorky dohromady. Jel si Kove někdy na BMW? tak se svez a hodíš toho Varana do zmole!!! Jet na BMW je naprosto nesrovnatelné, podvozkově to je úplně někde jinde. Pokud chci lítat po šotolině a po polu, nemám prolém, když si chci zajet do alp a obrušovat stojan v serpentínách tak není lepší stroj jak BMW. Je to až šílené jak drží v zatáčkách velký náklon. A už zminovaný servis si pořešíš doma sám.
,,Varan z Anglie", kterého může koupit zase jen Kov, najel za 4 roky 45tisíc km a až na zadní tlumič, který jsem asi zničil svojí pitomostí, šlape jak hodinky,takže tvůj komentář je o houně. Potřebuješ prostě něco plácnout, a to za každou cenu, i když o tom prdlajs víš. NSR bylo první,to jsem se fakt ,,vyškolil" a od té doby nám domem prošlo asi 8 motorek a všechny byly v pořádku. Jak říkám, houby o tom víš a jen plácáš...
V cizině jsem cosi pojezdil a GS tam jezdí opravdu hafo. Z cestovních endur nejvíc. 400 tisíc je pro ně holt jiný peníz než pro našince. Jízdní vlastnosti na polňačce jsou určitě lepší než varana. O tom není řeč. Moje reakce byla ale v tom smyslu, že nesouhlasím s tím, že je božstvo GS vrchol dokonalosti a nemůže se podělat. Debat o problémech je na jejich stránkách víc než dost. Že jsou díly na BMW dražší než na japonce si jen myslím,a domnívám se, že si to myslím správně. Servis, pokud nemyslíš servisem jen výměnu oleje a svíček, si doma sám nepořeším. Nemám na to čas a potřebné vybavení. Takže když někdo napíše,,ale radši s ním rychle z domu a koupit Bávo" jako by se ,,bávo" nemohlo pokazit, napíšu mu ale prdlajs Navíc tu síť servisů jsem myslel všeobecně ne jen BMW, jak jsi to pochopil,kapišto?
O Capouších se problémy s elekrikou tradují na netu běžně. Známý co si to koupil to jen potvrdil. Má recht, že rozumí elektrice,že si ty mouchy vychytal. Běžný člověk by zavezl motorku někam do servisu a čekal by,jestli se jim to podaří opravit nebo tam pojede za týden znovu. Po vychytání problémů s relátkama(kdosi tu o tom psal výše),atd to může být fakt dobrá motorka. Dotyčný známý si teď už jen chrochtá...
Kurňa, vypisuju tu romány, místo abych něco rozumného dělal
Naposledy editováno 26.10.2011 10:54:51
Anti píše: Ale Váňo,takhle sesadit "božstvo" z trůnu...
Ať se snažím koukat sebeshovívavěji,tak ten boxer je prostě hnus.
Jsme na to stejně,je to ale věc vkusu. Někdo na tom boxeru úplně ujíždí.
Pánové,aby bylo jasno- moje věta ,, podívej se na stránky bramboráků kolik tam řeší závad!" není o tom že by se kazily víc jak jiné motorky, ale že není bezporuchová jak ji někteří prezentují.
Pertla píše: Tak
Já mám na svojí najeto 100tis. Jakých závad se mi dostalo? Měnil jsem olej v předních tlumičích (oprava za 1500,-) potom mi povolilo gufero na kardanu (oprava ua 3500 bez ložiska, to bylo ok) a mám základní věci vyměněné a můžu s radostí jezdit dál a dál.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
Pertla píše: Dominik-Duka> Světec jako ty by si snad nedovolil vypustit lež z úst!
no jistě a votom to je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
Dominik-Duka píše: no jistě a votom to je
Kurva církevní hodnostář a lže! Svět se v prdel obrací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
Pertla píše: kov> Tak na přístupu majitele je to vždy S tím bych i souhlasil. I když ložisko v zadním kole ti odejde i když se staráš nejlíp jak můžeš
Už jsem o tom ložisku kdysi něco četl. Určitě bych to mohl někde vyhledat na netu,ale zeptám se tebe- jak často odchází a kolik to ložisko stojí? Je tam nějaká doporučená výměna?Pertla píše: Kurva církevní hodnostář a lže! Svět se v prdel obrací
dyť vo kardanech a podobnej úletech jako upadávací zadní kolo a rovnou namontovaný přimazávání olejem (akorát nevím čeho) přímo z kardanu si štěbetají i vrabci na střeše
ale je fakt, že když víš kolik má mazlík dotaženej z ciziny opravdu najeto, není se čemu divit, tak mají 5let starý báwa nad 100tis. všechny
mně osobně je to fuk, mě se jen těžce nelíbí ten zobák místo předku
kov píše: Už jsem o tom ložisku kdysi něco četl. Určitě bych to mohl někde vyhledat na netu,ale zeptám se tebe- jak často odchází a kolik to ložisko stojí? Je tam nějaká doporučená výměna?
Odchází cca po 100tis. Ložisko 1600,-, gufero 600,- potom jsou často vymlácená ložiska na čepu každé je za 700,-, olej 68,-
Nic moc cena, s ohledem na životnost ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
mirazciny píše: Jenom si myslim, že Varan má prostě i na horší polňačce smolíka
Trošku jsem pohledal v archívu jednoho chlapíka...Vím, že sledovat 12 minut videa je pro někoho dost dlouhá doba, ale je na tom vidět,že nezáleží na pár kilech hmotnosti....když se to umí. Někdo si koupí GS,protože s ním jde jezdit jinak než s varanem,vysolí 150tisíc navíc a pak s ním neprojede ani to,co jiný s varanem. Je to nejspíš v rukách,co říkáte?
varan nemůže do terénu
další video Charyho
Naposledy editováno 26.10.2011 12:58:31
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
2 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
Samozrejme žartujem,nech si to nikto neberie v zlom
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
No,ked sa ale ani Afrike neda pomôcť!!!
[img]
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
http://www.motorkari...r-1150-r-314565.html
Osobě moje Rko je osmá motorka v pořadí a těžko bych hledal lepší, snad už jen R1200GS...
MartVonD píše: Proč ne BMW R1150R? Cena exkluzivní oproti R1150GS, při tom shodné parametry moto a to nemluvím o tom, že o R1150R říká i BMW, že je to nejhezčí motorka kdy vůbec BMW vyrobylo... Její kvality a přednosti jsou nesporné. Na silnici i mimo ní (kromě extrémního terénu) jako ryba ve vodě Na bazaru se zrovna pohybují tyto: http://www.motorkar...r-1150-r-299785.html
http://www.motorkari...r-1150-r-314565.html
Osobě moje Rko je osmá motorka v pořadí a těžko bych hledal lepší, snad už jen R1200GS...
Určitě to stojí za vážnou úvahu - 1100 R a 1150 R jsou zajímavou alternativou k boGSerům stejné řady.
Na trhu s ojetinama je sice eRek míň než GS (pro někoho výhoda, pro jiného nevýhoda), dají se trochu hůř sehnat i případně pak zase prodat, mají litá kola místo dráťáků (na silnici výhoda, v terénu nevýhoda) a je to vlastně čistý naháč.
A eRko na rozdíl od GS nemá FID, kde je kromě digitálních hodin ještě teploměr motorového oleje, palivoměr a hlavní výhoda - ukazatel zařazené rychlosti.
Ale i bez toho se dá samozřejmě žít.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
Každej endurista vozí s sebou kupu různých píčovin, mont-páky, duše, lepení, různé lana a kurty, různá pojidla jak v terénu a nesnázích dostat motku do provozuschopnosti. Proč, ale kurva nikdo neinvestujete 250,- Kč nebo-li 10,-E do hasícího přístroje, kterej je dostatečnej na uhašení mota v zárodku požáru?
[img]
Naposledy editováno 27.10.2011 12:15:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
Naposledy editováno 27.10.2011 13:06:26
Sakra to mě vůbec nenapadlo , to fakt neni blbej nápad...
Jinak k tématu - nedávno jsem řešil to samý , těžká volba , držim ti palce , můžu ti jenom poradit - poslouchej instinkt a srdce a hlavně si nenech od nikoho nic nabulíkovat - jezdit na tom budeš TY ! Šťastnou ruku ve výběru a hodně pohodových kilometrů...
kov píše: Trošku jsem pohledal v archívu jednoho chlapíka...
Vím, že sledovat 12 minut videa je pro někoho dost dlouhá doba, ale je na tom vidět,že nezáleží na pár kilech hmotnosti....když se to umí. Někdo si koupí GS,protože s ním jde jezdit jinak než s varanem,vysolí 150tisíc navíc a pak s ním neprojede ani to,co jiný s varanem. Je to nejspíš v rukách,co říkáte?
varan nemůže do terénu
další video Charyho
video si v práci nepustim tak to okomentuju jenom okrajově. Samozřejmě, že to je v rukou nicméně by mě zajímalo kolik dalších takových borců s šikovnýma rukama tu najdeš ochotných si zhuntovat Varana v terénu? Neumim si představit, že by na něco takovýho byl stavěnej, ale možná se mýlím.
Co se peněz týče tak se tu bavíme o ojetých kouskách ne? a co jem sledoval a koukal na inzeráty tak ono to s tim rozdílem zas tak horký nebude.. za ty peníze co jsem dal za 02 BMW v plný náloži s hliníkovýma kuframa, padacím rámem, kompletní serviskou, doloženýma servisama atd. si myslim budeš velmi těžko hledat stavem a výbavou konkurenceschopnýho Varana.. a že jsme jich viděli asi 7 když si ho vybíral strejc a nakonec koupil Stroma.. jeho rozpočet byl stejný jako můj, tedy 115 - 120 tis.
jinak jestli si neseděl na GS tak bych ti to moc přál, protože ty díry, který vidíš na silnici a čekáš kdy přijde ta rána se prostě nedějou, jako by nebyly. Naprosto jsem nad tim žasnul. To třeba o stromu říct nemůžu, pohodlnej je, ale když vjedeš do díry tak o tom rozhodně budeš vědět
P.S. Stroma má strejc cca 3 - 4 měsíce, před týdnem se poprvé svezl na mým GS pár km a už ho svrběj prsty, že Stroma prodá
Naposledy editováno 27.10.2011 15:04:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |