2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky
1 reakcí na tento příspěvek Převoz motky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky
Othello píše: Díky všem za užitečný tipy.Nejspíš ji umístím předním kolem do rohu,zakvaltuju,zabrzdím a stáhnu čtyřma kurtama.No snad to dopadne a nespadne.
Jasně,nedělej z toho žádnou vědu a jdi na to selským rozumem,však si postupně svůj způsob najdeš.
Znám pár lidí,kterým motorka (kroska)povolila z kurtů a sesunula/spadla do vozíku a ani nezastavili a jenom v zrcátku kontrolovali aby nevypadla úplně
Jindra650 píše: prackarr> je to prast jako uhod, uplne stejny ....da se rict, ze je jedno, jestli je vpredu jeden, nebo dva, ale vzadu je to uz zbytecny davat na dva, zvlast kdyz se to nijak nedorvava, dost motorek nema uchyty a za stupacky se mi 250kg motorku vazat nechce - pod sedlo je to bez problemu. taky je dost podstatnej rozdil mezi transportem jedny motorky a 3 krosek na spolecnym vozejku, kdy kurty jsou pod jinym uhlem a uplne jinak stabilizujou motorku stranove.
my si nerozumíme. Já nepsal,dávat dopředu jeden,nebo dva. Já psal,čtyři celkem-. A věř,že já ty 4 tam budu mít dřív,jak ty ten jeden velkej.Kurtovat zadek jako pojistku,nikoliv jako nutnost,o tom píšu.
Othelo- je rozdíl,zakurtovat za minutu,a srát se s tím půl hodiny. Jednou by ti to třeba nevadilo,ale kurtovat 2x týdně dvě motorky,tak už bys přemýšlel,jak na to. Já začínal přesně tak,jak popisuje Jarda a dopracoval jsem se k systému,co mám na těch fotkách. Brzdu nevaž. Kolo do rohu ano,pokud nemáš ližinu,tak i ten kurt pžedního kola,jak psal Jarda tam dej,ale brzdu bych nedělAL.
JARDA-001 píše: Jasně,nedělej z toho žádnou vědu a jdi na to selským rozumem,však si postupně svůj způsob najdeš.
Znám pár lidí,kterým motorka (kroska)povolila z kurtů a sesunula/spadla do vozíku a ani nezastavili a jenom v zrcátku kontrolovali aby nevypadla úplně
Jardo,on bude převážet silniční motorku. Myslíš si,že kdyby mu na kurtu povolila a lehla do vozíku,že by nezastavil,a jen kontroloval ve špíglu,jestli nepoletí úplně na silnici?
Věda uvázat dobře motorku to to tiž je. Když kolikrát vidím,jaký suky a body volí borci,a přes co jsou schopni motorku uvázat,tak si začínám myslet,že by toto měli učit v autoškole.
Rozhodně mu selský rozum v tomto nepomůže, on prostě musí vědět,jak na to. Pokus-omyl možná u starýho olítanýho verku,ale u silniční kapotovaný motorky?
lobo6 píše: Měl bych také jeden "chytrej" dotaz, jestli je reálné i s malou plechovkou 1.4 55kw vozit vlek s motorkou? Jen jestli mám pořídit kouli nebo raději šetřit na jiné auto
Letos jsem jezdil Ford Escort 1.4 vlek na něm dvě moto plus věci na závody, kilčo na dálnici v klídku, spotřeba 10
2 reakcí na tento příspěvek Převoz motky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky
selkie píše: Dávat moto na stojan při převozu je volovina!!ámen, sestro
mohu se optat z praktickeho hlediska proc?me lajcky to prislo jako dobry napad a nemel jsem s tim problem,ale na druhou stranu netaham moto kazdy tyden na voziku tak se necham zasvetitNaposledy editováno 18.10.2011 11:32:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky
enusim2 píše: mohu se optat z praktickeho hlediska proc?me lajcky to prislo jako dobry napad a nemel jsem s tim problem,ale na druhou stranu netaham moto kazdy tyden na voziku tak se necham zasvetit
a- stojan se může velmi lehce dostat skrz podlahu(prostě ji propíchne)
b-stojan motorku nepodrží,ale naopak,pokud jde skrz tu podlahu,tak ty síla,na kterou jsi spoléhal,když ještě nebyl durch,je pryč.
c- motorka drží bez stojanu když stojíš sama,jak zkontroluješ správnost uchycení? to je nejlepší cesta k pádu,mít stojan dole...
Motka ja stažená výhodně za rám a to do ok, která jsou v podstatě kolmo pod, takže se přední kolo jebe sem a tam a neopírá se do sajtny. To mám pořešený tkaničkou ze strany, ale spíš jen tak pro efekt, ty 2 popruhy za rám jsou řešení opravdu definitivní. Stáhnutý je to na doraz tlumičů. Zadní popruhy jsou jen druhotřídní, pro klid duše, sichr je sichr.
1 reakcí na tento příspěvek Převoz motky
1 reakcí na tento příspěvek Převoz motky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky
chiro2 píše: Pzn: Každopádně nezapomenout nechat kvalt a zmačknout přední brzu-třeba izolepou.
Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky
prackarr píše: Proč?
to musíš kvalt, brzu přední i zadní zamotat izolačkou, kola zavařit ceočkem,pláště shotit a migmagem přivařit k podlaze kola, čyři kurtny, boční lana, šfajcem přivařit boční vzpěry, taky řetězy ze čtyř stran a hubcuky, přivolat tesaře na bezpečnostní rám, pak sedačku a sednout si na vozík a pořád kontrolovat jestli se něco nehne, tažné auto aby mělo raději adr kdyby se prorazila nádrž, hasičáky, masku, žlutí maják a radějí i benga s modrým, a celý byh to hodil na trajler pro nadměrný náklad a hlavněa samozřejmě vyřídit si vyjímku u minestarstva dopravy ne přepravu
za mrzne a lidi blbou
Naposledy editováno 18.10.2011 20:51:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky
marekparek píše: aha takže 900kg račna bude stejná jako ta na 9t ? to asi nééé že nééé ... jak vážeš SBK s kapotou fotku sem s tím nechám se inpirovat prostě ja si nevím rady jak stahnout předek
Já předek vyřešil jednoduše, kurty přes plasty a tam kde se to dotýkalo přišla bublinková fólie.
felixxx píše: to musíš kvalt, brzu přední i zadní zamotat izolačkou, kola zavařit ceočkem,pláště shotit a migmagem přivařit k podlaze kola, čyři kurtny, boční lana, šfajcem přivařit boční vzpěry, taky řetězy ze čtyř stran a hubcuky, přivolat tesaře na bezpečnostní rám, pak sedačku a sednout si na vozík a pořád kontrolovat jestli se něco nehne, tažné auto aby mělo raději adr kdyby se prorazila nádrž, hasičáky, masku, žlutí maják a radějí i benga s modrým, a celý byh to hodil na trajler pro nadměrný náklad a hlavně
a samozřejmě vyřídit si vyjímku u minestarstva dopravy ne přepravu
za mrzne a lidi blbou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky
Mr.Dreamer píše: Já předek vyřešil jednoduše, kurty přes plasty a tam kde se to dotýkalo přišla bublinková fólie.
viděl si CBR1000rr z blízka?... pokud ne tak nemáš jak stáhnout předek dolů nebo do Ačka tak aby pevně stála ..nebo jsem to tak ještě nevymyslel protože ryskovat pohupování moto na vozejku po D1 tak si nejsem jistej že by ty plasty přežily a už vůbec že bych přes ně stáhl kurtou tlumiče1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky
a mít tak místo to uvázat za brýle směrem dolů a do tvaru A aby to bylo dobře zafixované
zadek je brnkačka ... mno a řeš řidítka a kapoty je to fakt brutální oklika a to riskovat nebudu ...
FZ1 je do 20min naložena a jedu , tak byla i R1 nebo enduro...