2 reakcí na tento příspěvek Povolení šroubů brzdového kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
c.j. píše: Dávat šrouby brzdových třmenů na lepidlo je kravina, Na 3-4 motorkách jsem vyšrouboval takový šroub i se závitem, nahřání horkovzduškou nepomohlo
bavíme se o kotoučích. Na třmenech je to volovina a čunárna když si vezmu jak často je sundavám...
VlastíkPlamínek píše: bavíme se o kotoučích. Na třmenech je to volovina a čunárna když si vezmu jak často je sundavám...
proč čuňárna? já je na lepidlo dávám, dotahuju momenťákem (s ořechem 1/2" za dvě stovky z obi) a zatim jsem problém neměl sundávám je tak dvakrát třikrát do roka.
1 reakcí na tento příspěvek Povolení šroubů brzdového kotouče
c.j. píše: Dávat šrouby brzdových třmenů na lepidlo je kravina, Na 3-4 motorkách jsem vyšrouboval takový šroub i se závitem, nahřání horkovzduškou nepomohlo
modrý lepidlo na závity určitě povolíš v pohodě, u třmenů by bylo dobrý ty závity pak vyčistit vzhledem k tomu jak často se sundavaj. A u šroubů na kotouče má honda lepidlo už z fabriky.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
Filous píše: ...šrouby na kotoučích dává pan Suzuki ve výrobě na středněpevnostní lepidlo a dotahujou se na 23Nm, takže povolit je nebejvá až takovej problém, pokud to nějaký prase nepřetáhlo nebo nezkurvilo šestihran nekvalitním vercajkem...jestli to nejde, pomáhá ohřátí a rána na hlavu šroubu, ale to už bylo psáno výš...
Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...
2stroke píše: Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...
Kua dalsi odrazujici koment. Takovehle komplikace to uz by nebylo nic pro me
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
2stroke píše: Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...
...ty šrouby opravdu nikdo nemusel přetahovat, ale mohlo se stát, že v tý hliníkový slitině prostě zaoxidovali, to je pak víc než zalepený...nevim...mě prostě vždycky pomohla "rána za padesátku", horkovzduška a dobrej vercajk...
2 reakcí na tento příspěvek Povolení šroubů brzdového kotouče
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
PetrL3 píše: Prostě kdo si neporadí s takovejhlema drobnostma, měl by to svěřit odborníkovi má klid. Mě přijde řešení těchhle záležitostí triviální a pokud to chce někdo dělat, předpokládám určitou zručnost a tech. zdatnost. Je to jako se všim. Někdo nesundá ani kolo u auta, když je zatuhlej šroub. Ten může taky udělat pěknou neplechu.
No jo, ale kdyz ten kotouc chci poslat na repas tak kterej servis mi u sebe jen tak necha mozna tydny stat motorku kvuli hodine prace na sundani a nandani kotouce?
PetrL3 píše: Prostě kdo si neporadí s takovejhlema drobnostma, měl by to svěřit odborníkovi má klid. Mě přijde řešení těchhle záležitostí triviální a pokud to chce někdo dělat, předpokládám určitou zručnost a tech. zdatnost. Je to jako se všim. Někdo nesundá ani kolo u auta, když je zatuhlej šroub. Ten může taky udělat pěknou neplechu.
...ámen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
Filous píše: ...ty šrouby opravdu nikdo nemusel přetahovat, ale mohlo se stát, že v tý hliníkový slitině prostě zaoxidovali, to je pak víc než zalepený...nevim...mě prostě vždycky pomohla "rána za padesátku", horkovzduška a dobrej vercajk...
Veškeré vybavení mám - pneumatický utahovák, horkovzduška je na to podle mě k ničemu, nejlepší je na to autogen...já jsem se tím až tak moc párat nechtěl, kolo bylo bouchlé, opravovat jsem ho nechtěl, jediné o co mi šlo, byly ty kotouče. Pokud by se mi ty šrouby nepodařilo vyšroubovat, tak bych na nich klidně odřezal hlavičky ...sice brutalita, ale mě šlo jen o ty kotouče...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
VlastíkPlamínek píše: no.... zas tekovej error to nebude, chce to mít pořádný nářadí a ne sranda věci z OBI... pak to povolíš. K utahování, kolik máš na šroubech moment? 40? 50? 60Nm?
A pan odborník promluvil. Šrouby na kotoučích 40, 50, 60 Nm. Možná v JZD.
2stroke píše: Veškeré vybavení mám - pneumatický utahovák, horkovzduška je na to podle mě k ničemu, nejlepší je na to autogen...já jsem se tím až tak moc párat nechtěl, kolo bylo bouchlé, opravovat jsem ho nechtěl, jediné o co mi šlo, byly ty kotouče. Pokud by se mi ty šrouby nepodařilo vyšroubovat, tak bych na nich klidně odřezal hlavičky ...sice brutalita, ale mě šlo jen o ty kotouče...
...hele, mluvim vo tom co jsem dělal a vždycky mi stačili tyhle tři věci...myslim že ani pneumatická rázová utahovačka není na šestku imbus uplně košer vercajk...a autogen už vůbec ne, páč nevěřim, že bys při řezání nízkejch hlav šroubů kotoučů neponičil unašeče...jako nejdrastičtější metodu beru navaření matky COčkem, páč se šroub opravdu prohřeje a je ho za co vytočit...ale jak řikám, mluvim jen o tom co jsem dělal, třeba jsou i jiný metody, nicméně mě se moc nezamlouvaj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
SirIndy píše: No jo, ale kdyz ten kotouc chci poslat na repas tak kterej servis mi u sebe jen tak necha mozna tydny stat motorku kvuli hodine prace na sundani a nandani kotouce?
...nenapadlo tě někam odnést jen kolo??? ...necháš si to sundat a kotouč i kolo si odneseš, montáž zvládneš
1 reakcí na tento příspěvek Povolení šroubů brzdového kotouče
Šrouby jsme zalepili a dotáhli momentem 20 Nm (šlo o JAWU).
JyrkaFM píše: Já jsem taky měl problém s povolením šroubů na kotouči, ožvýkal jsem jak své klíče, tak i bohužel klíč kamaráda a začaly to odnášet i vnitřní šestihrany hlavic šroubů. Nakonec jsem zašel za kamarádem, který s pořádným vercajkem šrouby v mžiku povolil. Od té doby jsem si koupil správné nářadí a myslím si, že to je hlavním předpokladem úspěchu.
Šrouby jsme zalepili a dotáhli momentem 20 Nm (šlo o JAWU).
poradnej cajk je zaklad uspechu
jinak souhlas s PetrL3
Naposledy editováno 15.10.2011 12:33:36
2stroke píše: Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...
To urcite ne. V seriove vyrobe se od zacatku pouzivaji srouby s jiz nanesenou plastickou hmotou na casti zavitu.
Pri montazi se rucne jen nasadi a naraz dotahnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
Hummer píše: A pan odborník promluvil. Šrouby na kotoučích 40, 50, 60 Nm. Možná v JZD.
až mi povíš rozdíl mezi chudou a bohatou směsí tak se budem bavit
1 reakcí na tento příspěvek Povolení šroubů brzdového kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
VlastíkPlamínek píše: až mi povíš rozdíl mezi chudou a bohatou směsí tak se budem bavit
Tak odorníku, až mi ukážeš jak utáhneš šroub M6 na 40, nebo dokonce 50 Nm tak dej vědět. Rád se na to podívám.
Střílení ve výfuku způsobuje vznícení nespálené směsi ve výfukovém potrubí. A když jsi takový odborník víš v jakém poměru má být vzduch vs benzín? Já jo.
Proč o Tobě říkají, že jsi chytrý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
tzn. maximálně 150°C. Já jsem se s tím setkal, když jsem zajišťoval servis pro jednoho výrobce stavebních a důlních strojů z USA.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
Filous píše: ...nenapadlo tě někam odnést jen kolo??? ...necháš si to sundat a kotouč i kolo si odneseš, montáž zvládneš
Tam zas nastane problem co s motorkou bez kola... Nemam zvedak a nemam to za co zavesit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | Včera v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |