1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
Naposledy editováno 11.10.2011 19:43:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
Naposledy editováno 11.10.2011 19:48:09
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
Peky29 píše: dva_hrnce> jojo. Díky. O tomhle taky uvažuju, ale příde mi to docela skok z plný za 400 na ??minerál?? za 130. Co takle mogul TSF? bylo by to lepší?
Není to tak dávno(cca 2 roky), co i to TSF stálo něco přes 100,-/litr Jinak souhlas s ostatníma. Jawa je dělaná na M2T, takže v klidu jakýkoliv 2T olej. Když už je tu toto téma načnutý, nemá někdo zkušenost s M2T Super?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
Peky29 píše: hroch-r1150r> Prosimtě. Mylíš, že tomu motoru teda nijak neuškodim, když celejch svejch 22 000 jel na plnou?? Radši připlatim, než abych za 10 000 km dělal generálku..
Jen takový dotaz> na co myslíš že jezdily Jawy nějakých 50 let před rokem 89?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
říká se, že vadí spíš obráceně - horší zakarbonuje motor, ten lepší to "rozpustí" a může být problém.. Ale nevim no..
V Tvém případě bych tam lil to TS-ko co jsem ti poradil na začátku - není tak hustý jako M2T, takže to oil-master zvládne a pro motor bohatě dostačující
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
Anacron píše: Není to tak dávno(cca 2 roky), co i to TSF stálo něco přes 100,-/litr Jinak souhlas s ostatníma. Jawa je dělaná na M2T, takže v klidu jakýkoliv 2T olej. Když už je tu toto téma načnutý, nemá někdo zkušenost s M2T Super?
já na to jezdim a znám pár dalších lidí, co taky. Nekarbonuje, ale čoudí, za vesnicí téměř vždy. Jedině, když máš otevřený dvoukomory, tak ani neblafne. valvoline motorcycle 2t byl nejlepší )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
pokud se nepletu. popř mě oprav
TS je minerál
TSF- polo
nejni lepší tam lejt TSF?? ale zase na druhou stranu to TSF je docela levný oproti ostatnim polo, tak na druhou stranu je lepší tam lejt dobrej minerál, než blbej polo. Možná to až moc dramatizuju, ale nechci udělat nějakou blbost.
Já dával do Jawy i do Trabantů TS, protože je to podle mě prostě dostatečný až až a nic dražšího ("lepšího") nemá smysl.
Ono zase ty uplně hyper super plný syntetiky se na 2T fórech např. do těch Trabantů nedoporučují vůbec, jsou stavěný na jiný vůle, jiný otáčky, vpodstatě můžou nadělat víc škody než užitku.
Ono i u technologicky 50 let starýho motoru stále platí že konstruktér věděl moc dobře čím to má být mazaný aby to fungovaloa tím bych se řídil.
To že je dnes dostupnost jiných olejů a dnešní motory někde uplně jinde, je věc druhá, ale pořád nevidím důvod lejt do Trabanta kterej najezdil 200tis. km na M2T najednou castrol super TTS racing jen proto, že se vyrábí a stojí 5x tolik.
To není žádná záruka toho, že udělám dobrou věc.
jinak mám víc zkušeností s tr. než s jawama, tak proto píšu o nich, ale dovolím si tvrdit že je to "stejný".
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
Mě se nejvíce osvědčil polosyntetická Agip City, ze sudu za 150Kč Nekouří, nesmrdí, nekarbonuje kanály a ani nesviní výfuk, jawka na něj najela spokojených 80tis km. Motul 510 je super, jen je dražší.
Naposledy editováno 11.10.2011 21:28:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
Ale do oilmasteru určitě ne, to jedině přímo do nádrže.
Naposledy editováno 12.10.2011 07:39:37
Jawa 350/640 syntetika -> polosyntetika. poraďte
Tyto výkonnostní normy splňuje například M2T Super, ale ten je určený pro motory, mazané směsí, ne pro oddělené mazání! Na to velkýho bacha, protože hustší olej nemusí spolehlivě pumpa nasát a je vymalováno.
Kdo si myslí, že i do "obyčejného" motoru lít kvalitní olej atd. je nesmysl, tak to není pravda. Podstatně se prodlouží jeho životnost (3x). Pak je to jen ekonomická rozvaha - buď kvalitnější olej a nebo častější opravy.
Vůle v motoru nejsou dané podle použitého oleje, ale podle použitého materiálu, případně podle užití motoru (ke sportovním účelům).
Termín "nízkootáčkový motor" se používá pro motory, které mají max. výkon okolo 1.000-2.000 ot/min. a to Jawa opravdu není...
Uvažoval bych o tom oleji Shell, protože ten bys měl koupi všude. Zkušenosti s ním nemám, ale pokud je určený pro oddělené mazání a výkonnostní normy nejsou úplně mimo...cena dobrá...proč ne?
Naposledy editováno 12.10.2011 09:22:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |