paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nový motorkář
1.10.2011 v 09:32
Dobrý den,

Jen mám takovou malou otázečku....Začínám jezdit a chtěl bych si koupit Yamahu FZS 1000...Tak bych se chtěl zeptat,zda jsem blázen a koupit raději něco slabšího... nebo pokud mám v hlavně,tak se nebát a jít do toho...Díky.

Nový motorkář

1.10.2011 v 13:37 | Nahoru | #31
Jestli se na to cítíš tak si Fazera klidně pořiď ale jak už tu někdo psal, už jen to že se na to ptáš vypovídá o opaku. Hlavně vyber něco co se ti bude v prvé řadě líbit a nedej na rady typu "řekni mi na co to chceš a já ti povím kterou si máš koupit". V případě že nehledáš něco jen na dojíždění do práce a pak s tím praštit v garáži, je podle mne účel použití až na druhém místě. I ta nejúspornější, nejspolehlivější, nejpohodlnější motorka tě přestane bavit když se ti nebude líbit.

Nový motorkář

1.10.2011 v 13:52 | Nahoru | #32
Pokud plánuješ jezdit sám tak bys to měl zvládnout ale vyvaruj se vyjížděk s kamarády na litrech a obecně s lidmi co jezdí pilu. Hec je svině.

2 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář

1.10.2011 v 14:10 | Nahoru | #33
Je dobrý vědět že máš 2tis na H9, jenže ono je 2tis na koleni a taky 2tis s nohama na zemi.

Já bych si po zkušenostech co mám bral něco menšího, možná proto abych se vyblbnul a mohl se těšit na víc a víc a pak ještě víc :). FZ1 vs H9 by mi přišlo jako nemalej, ale logickej krok - pokud by mi H9 už nestačila. Domnivam se že po 2tis nejsi schopen využít potenciál ani 650ccm - ale i to je o stylu jízdy, mam kamaráda co si koupil jako prví motku busu. Jo má ji 5let, je pořád mezi námi ale koupil funglovku a dnes má najeto asi 12tis a jeho jízdní zkušenost bych hodnotil jako "skromné". je to jeho věc, ale možná kdyby měl něco menšího, má to teď v ruce a po upgrade na Busu by mu přinesla mnohem více radosti, protože by už byl schopen využívat její potenciál větší měrou než doposud... asi tak za mne

(reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 15:26 | Nahoru | #34
U mě to bylo takhle.Ja začínal na Jawa 05.Pak hned Simson.Najezdil jsem toho mraky.Pak jsem potřeboval auto.No přišla rodina,děti a už jsem na motorky skoro zapomněl.Ikdyž vždycky když projela kolem nebo jsem slyšel jak v dálce řvou ladáky.Nikdy mě to nenechalo chladným.Tak jsem si nakonec řekl dost!!!Splním si svuj sen.Udělám si neomezenej řidičák a koupím si taky velkou mašinu.K mýmu věku jsem si říkal musím koupit odpovídající stroj.Nejlíp 600,ale radši 750 a více.Taky nejlíp aby to mělo dva vejfuky.To je super.Abych na těch benzinkách nevypadal jako ... Jak tady předemnou už někdo psal.Já jsem byl taky takhle hloupej!!!!Dlouho jsem přemýšlel a nakonec jsem náhodou natrefil v bazaru na GS500.Nejdřív jsem ji nechtěl.A dneska děkuju,že jsem si nekoupil nic silnějšího.Ikdyž všichni říkají,že Suzuki GS je to motorka pro holky a malý kluky.Uplně mi to stačí.At si každej kecá,co chce.Možná na rovinkách začínám dosahovat na její výkonový limity,ale v zatáčkách a technických usecích.Jsem těžce vzadu!Bezpečnej náklon jo,ale "Kolínka" nedávám ani náznakem.Normálně jedoucí auto předjedu.Když ale plechovkář jede jak hovado na 90 jede 120 a víc "dneska se tak běžně jezdí"Tak ho samožřejmě na mojí mašině nepředjedu.Vím,že ho nepředjedu a tak to ani nezkouším!!!Ale kdybych měl něco silnějšího,tak mě to nutí tahat za plyn a samozřejmě by mě to nutilo mu dát co proto.Chci jezdit bezpečně tak radši slabší motorka a radost z jízdy. Ještě příhoda na závěr.Ikdyž jsem si myslel,že to mám taky v hlavě srovnaný.Samožřejmě nebyla to tak uplně pravda.Zkrat přišel: jedu na mojí mašině v městě,přede mnou auto.Seděly tam nějací mladí frajírci a já se nechal vyhecovat.Pak konec města a za tabulí rovinka.No tak zatáhnu za plyn co to šlo.Teda já už tam před tou tabuli měl těžce přes povolenej limit 50km.Házel jsem tak kvalty a tahal za plyn jedna radost.A pak to přišlo!!!Za rovinkou mírná zatáčka,bohužel pro mě mírně z kopce.Měl jsem co dělat,to srovnat.A tu rozdivočelou motorku zkrotit.Tu lipovou alej před sebou vidím dodnes.Polil mě studenej pot.Musel jsem zastavit a rozdejchat to.Vždycky si na to vzpomenu.Kdybych měl třeba Bandita 650 56kw.Ikdyž se mi strašně strašně strašně líbí.Už bych tady dneska nebyl...

Naposledy editováno 01.10.2011 20:09:27

1 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář

1.10.2011 v 16:03 | Nahoru | #35
nechápu, proč mít silnou motorku a jezdit na ní jak s hnojem. jako ten chudák na xjčku dneska.. jezdil vlevo, protože to neuměl sklopit a táhnul se jak malej smrad asi 60 - 70km/h, dojížděl sem ho na jawě 90

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 16:07 | Nahoru | #36

mi-psi píše: nechápu, proč mít silnou motorku a jezdit na ní jak s hnojem. jako ten chudák na xjčku dneska.. jezdil vlevo, protože to neuměl sklopit a táhnul se jak malej smrad asi 60 - 70km/h, dojížděl sem ho na jawě 90



protože na benzínce budou lidi koukat na tu velkou motorku, přece

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 16:09 | Nahoru | #37

dva_hrnce píše: protože na benzínce budou lidi koukat na tu velkou motorku, přece


a hlavně na machrování před diskotekou

Naposledy editováno 01.10.2011 16:09:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 16:15 | Nahoru | #38

The_Kučí píše: a hlavně na machrování před diskotekou



heh, tos mi připomněl jednoho blba, kterej složil kdysi asi tak před 10-ti lety nějakou 2T dvácu před piškotékou v Sázavě

asi kilometr poodjel, pak se otočil a začal za ní tahat jak blbej, jenže jak se blížil k tomu místu kde bylo vícero lidí, atk se asi lek že někoho trefí nebo co, sáh na př. brzdu a ležel

hlavně že tam předtím všem vyprávěl že je to šeststovka, ten byl fakt výbornej

(reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 17:01 | Nahoru | #39
Podle svých zkušeností mužu ještě napsat k tématu.A doplnit.Začátečníkum silná motorka vubec nepomuže.Ikdyž si myslí,že to zmáknou.Za prvé ze začátku a ještě dlouho potom vubec nevyužiješ její potenciál.A za druhé silná motorka tě vždycky dostane.Je to adrenalin.A hra s ohněm.Jednou ji povolíš uzdu a muže být hotovo

Nový motorkář

1.10.2011 v 17:36 | Nahoru | #40
Takže správně by měla fungovat přímá úměra půllitr = jezdit piánko litr = jezdit pilu? Já jsem asi hovno motorkář, silnější mašinu bych uvítal, ale jezdil bych na ní stejně jak na momentálním stroji. Jednak nemám prachy na tak vysoké pokuty za rychlost a nechci přijít o papíry, nejsem jasnovidec, abych věděl co bude za zatáčkou nebo jak bystrej šofér v křižovatce na vedlejší bude. A co se týče zatáček, fyzikální zákony platěj na všech mašinách stejně pokud vím Proč bych chtěl litr? Už jenom třeba kvůli blbečkům se čtyřma kolama, co mi nejdřív uhýbaj a pak maj potřebu si porovnávat pindíky. Tady děláte, jak kdyby každej pilot musel využívat potenciál stroje hned na 100%, respektive, jako by to byla povinnost Já bych šel do litra hned

Naposledy editováno 01.10.2011 18:02:11

1 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář

1.10.2011 v 17:44 | Nahoru | #41
38kkm na FZ6ce, 22kkm na Daytone. Brno 2:29, Most 1:58. Zacal sem na tom Fazeru a presto mam porad plny ruce sportovni sestky a vim ze mi ZOUFALE chybi zkusenosti z nezpevneneho povrchu, a z nejake napr dvoytaktni dvacy, lehonke a neprekonovane kde bych se nebal topit v zatackach.

Vim ze sestka na zacatek na me byla moc a zbytecne sem se na ni 2 roky trapil, ale mel sem uz preci rozum ! Dyt uz mi bylo skoro 30.

Kazdeho boj.

(reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 17:51 | Nahoru | #42
Ozzy_>

2 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář

1.10.2011 v 17:55 | Nahoru | #43
co to je využít potenciál motocyklu? ...jako koupím litr, tak musím jezdit pilu ... ono to trochu z toho vyznělo a je to pěkná blbost...

jezdecké chyby mu neodpustí ani litr a ani nějaké šestka...
když to posere, tak půjde k zemi tak jak tak ... a jesli se nechá zlákat tím, co má pod sebou a bude ty koně dráždit tak, že mu nakopou, to už je na něm ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 18:13 | Nahoru | #44

Motorkář Pohodář píše: co to je využít potenciál motocyklu? ...jako koupím litr, tak musím jezdit pilu ... ono to trochu z toho vyznělo a je to pěkná blbost...

jezdecké chyby mu neodpustí ani litr a ani nějaké šestka...
když to posere, tak půjde k zemi tak jak tak ... a jesli se nechá zlákat tím, co má pod sebou a bude ty koně dráždit tak, že mu nakopou, to už je na něm ...



normálka, jak se říká motorkář musí mít 3P (Pořád Plnej Pičo ) a podle toho by to samo byla pravda

- jenže ono je to o spoustě jinejch faktorů ketrý se daj v souhrnu nazvat "jak moc odpustí" jedním z těch hlavních je třeba váha stroje která logicky s větší mašinou narůstá , je tam i někde tady zmiňované chování motoru ať už jde o jeho brzdný účinek nebo akceleraci. Ono opravdu není jedno, jestli to položím na 600 nebo na litru a otočím v náklonu heftem, nebo ho zaklapnu. Místní hlášky "když máš v hlavě srovnaný..." jo, jasně, na suchu a na rovině může jet skoro každej a skoro na všem, otázka zda si pak nekoupim nadupanej stroj ze kteryho budu tak posranej , ře mi to budou dávat 125ccm i jawičkáři v každým vinglu (taky jsem dnes míjel nějaký XJR a to jsem tedy zdaleka nejel nějakkou střelbu). jestli neni lepší koupit něco menšího a až mi to nebude stačit, nebo až se vyprofiluju třeba coby bahňák koupim další - osobně mi to přijde jako logický vývoj - nekupoval bych nějakou chcíplotinu, za mne je rozumný začátek někde u 50-70hp, 150 mi přijde už krapet o pruser (nehledal jsem to ale FZ1 tak nějak má né??) otázka je , co znamená 2tis na H9 - - aale to si musí sahnout do svědomí tazatel. Chapu ho že se ptá, ja když šel o 50hp nahoru z TDM, tak mi to papírově přišlo strašně moc a bál jsem se jestli se s tím vůbec dá rozjet. po první jízdě říkám OK a začal jsem hledat ten "brutální krouťák mohutného čtyřválce" který do mne cpali v "odborníci" recenzích stejně jako někteří majitelé - dodnes jsem ho nenašel.

jestli H9 byl v pohodě, téměř bez respektu, tak asi FZ1 ano....ale po 2tis km se mi tomu nechce moc věřit - tedy za předpokladu že před tím nic nehonil

Naposledy editováno 01.10.2011 18:16:05

(reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 18:28 | Nahoru | #45

Motorkář Pohodář píše: co to je využít potenciál motocyklu? ...jako koupím litr, tak musím jezdit pilu ... ono to trochu z toho vyznělo a je to pěkná blbost...

jezdecké chyby mu neodpustí ani litr a ani nějaké šestka...
když to posere, tak půjde k zemi tak jak tak ... a jesli se nechá zlákat tím, co má pod sebou a bude ty koně dráždit tak, že mu nakopou, to už je na něm ...

Když koupíš litra,tak samozřejmě nejsi VYLOŽENĚ nucen jezdit pilu !!!!Ale ta možnost tady je podstatně větší než na slabší motorce.Jde o to,že ta silná motorka tě právě muže zlákat a ty koně tě mužou pěkně nakopat.Takže když o sobě víš,že bys neodolal a že bys to nezvládl.Protože tak tak zvládáš svoji současnou motorku.Nebo si uplně začátečník.

Tak je lepší do litra radši nejít.Ale to je na každém z nás.Jak píšeš

Naposledy editováno 01.10.2011 20:01:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 18:31 | Nahoru | #46

FishX3 píše: Je dobrý vědět že máš 2tis na H9, jenže ono je 2tis na koleni a taky 2tis s nohama na zemi.

Já bych si po zkušenostech co mám bral něco menšího, možná proto abych se vyblbnul a mohl se těšit na víc a víc a pak ještě víc :). FZ1 vs H9 by mi přišlo jako nemalej, ale logickej krok - pokud by mi H9 už nestačila. Domnivam se že po 2tis nejsi schopen využít potenciál ani 650ccm - ale i to je o stylu jízdy, mam kamaráda co si koupil jako prví motku busu. Jo má ji 5let, je pořád mezi námi ale koupil funglovku a dnes má najeto asi 12tis a jeho jízdní zkušenost bych hodnotil jako "skromné". je to jeho věc, ale možná kdyby měl něco menšího, má to teď v ruce a po upgrade na Busu by mu přinesla mnohem více radosti, protože by už byl schopen využívat její potenciál větší měrou než doposud... asi tak za mne



5 let stara Busa, 12000 najeto, 1 majitel - takove motorky fakt existujou?

Nový motorkář

1.10.2011 v 19:11 | Nahoru | #47
Je na tohle mnoho názorů, ale já osobně bych šel první na nějakou šestku aspon na rok. A pak si koupil toho litra je to sice pěkná motorka. Ale není s tím prdel. Všichni říkaj, že motorkáři jsou dárci orgánu. Ale je to většinou ta sorta motorkářu co se z ničeho nic rozmyslí že chcou jezdit a koupí litra. A pak to tak dopadá kdežto nějaký 20 letý kluk co sice jezdí na sportu ale má odježděných na motorce pět let. Je na silnici násobně bezpečnější...

Nový motorkář

1.10.2011 v 19:19 | Nahoru | #48
hmmm pěkné. Z druhé strany, kamoš si koupil od kamoše hayabusu!! Zkušenosti na motorce asi nula ždné až z autoškoly. Čekal jsem jak dlouho to vydrží. 14 dní co má řidičák a hayabusa je rozmlácená a borec má rameno a kloub na pár kousků... Komu není dáno tomu není pomoci

1 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář

1.10.2011 v 19:19 | Nahoru | #49
Kazdej jsme jinej a mame od motorky jina ocekavani... ale jen skromna zkusenost

Zacal jsem minulou sezonu, volba padla na Inazumu 750 - najeto cca 17tkm a porad ta motorka jezdi lip nez ja vyuziju... a to se bavime o 13let stary masine :D Naopak byly momenty, ze mit pod zadkem vyrazne vykonejsi motor, mohl byt kvuli moji nezkusenosti pruser... Neni kam spechat

Pro rejpaly - tim samozrejme nemyslim, ze se na silnejsi asi zacit neda... ale co z toho...

Nový motorkář

1.10.2011 v 20:18 | Nahoru | #50
Jasně, nejdřív sbírej zkušenosti na slabší kubatuře. Honit si ego na pumpě s litrem je věc jedna, ale nezabít se na tom druhá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 20:40 | Nahoru | #51

Prim píše: Kazdej jsme jinej a mame od motorky jina ocekavani... ale jen skromna zkusenost

Zacal jsem minulou sezonu, volba padla na Inazumu 750 - najeto cca 17tkm a porad ta motorka jezdi lip nez ja vyuziju... a to se bavime o 13let stary masine :D Naopak byly momenty, ze mit pod zadkem vyrazne vykonejsi motor, mohl byt kvuli moji nezkusenosti pruser... Neni kam spechat

Pro rejpaly - tim samozrejme nemyslim, ze se na silnejsi asi zacit neda... ale co z toho...



Ale třeba kdyby jsi měl větší, tak by jsi u toho rumuna v autě měl větší respekt a brzdil by on, namísto tebe srry , mi to nedalo

(reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 20:54 | Nahoru | #52

FishX3 píše: normálka, jak se říká motorkář musí mít 3P (Pořád Plnej Pičo ) a podle toho by to samo byla pravda

- jenže ono je to o spoustě jinejch faktorů ketrý se daj v souhrnu nazvat "jak moc odpustí" jedním z těch hlavních je třeba váha stroje která logicky s větší mašinou narůstá , je tam i někde tady zmiňované chování motoru ať už jde o jeho brzdný účinek nebo akceleraci. Ono opravdu není jedno, jestli to položím na 600 nebo na litru a otočím v náklonu heftem, nebo ho zaklapnu. Místní hlášky "když máš v hlavě srovnaný..." jo, jasně, na suchu a na rovině může jet skoro každej a skoro na všem, otázka zda si pak nekoupim nadupanej stroj ze kteryho budu tak posranej , ře mi to budou dávat 125ccm i jawičkáři v každým vinglu


Tak takovejch případů potkávám čim dál víc ..mě pak zdržujou v zatáčkách co jsem poznal tak největší blázni jsou na motardech

(reakce na) Nový motorkář

1.10.2011 v 21:48 | Nahoru | #53
FishX3> Vole Tohle zrovna nebyl ten pripad, tam jenom zafungovala vrozena debilita bez ohledu na kubaturu

Nový motorkář

2.10.2011 v 07:24 | Nahoru | #54
Může to mít člověk srovnaný jak chce - jenže když nejsou zkušenosti, je to vždycky o hubu, ale s výkonem mašiny to riziko stoupá snad exponenciální řadou. Stačí děštíček, zkřehlý prsty, neopatrně cukneš za heft a začne tanec. To samý na čerstvě namalovaný zebře, nejlíp hned na výjezdu z kruháče, když je moťka pěkně v náklonu. A takovejch momentů je. Takže na silný mašině neni ani nutný jezdit nějakou pilu aby se člověk díky nevyježděnosti a neohrabanosti dostal do problému. A naučit se pořádně mačinu ovládat je na silný mašině hodně těžký - ten nástup krizovky je sakra rychlej a bez varování. Rozhulákat to na suchu po rovince dokáže každej, ale vychutnat si proplýtání zatáčkama, pořádně jít na brzdy v nájezdu a pod plynem zas ven - čím máš větší výkon pod prdelí a ostřejší brzdy, tím hůř se to učí. Přitom to je pro mě ta správná zábava a furt se to učím.

(reakce na) Nový motorkář

2.10.2011 v 09:36 | Nahoru | #55

SirIndy píše: 5 let stara Busa, 12000 najeto, 1 majitel - takove motorky fakt existujou?


Taky znám pár lidí co najezdí 2 až 3 tisíce do roka- i míň. Např. chlapík o pár domů dál má asi 6 let 1000cbr-rr a letos najel asi 1500km. (Barák, malé dětičky, atd.) Jezdí na tom jak připosr..., což je při jeho zkušenostech určitě dobře. Má z toho ,,poježděníčka" radost a to je asi hlavní. Koupil si tehdy na leasing funglovku, prý se nechce štourat v motorce. Už mu ale došlo, že je to motorka na běžné ježdění úplně k hounu a moc se libí moje varadero. Můžu se zeptat jestli ji nechce prodat tazateli- až se vymázne, tak at to má s pořádnou parádou.

Nový motorkář

2.10.2011 v 13:03 | Nahoru | #56
Nebudu tady rozebírat jestli na to máš nebo ne,to je blbost...
Jen ti můžu říct tohle : před 2 týdny jsem doprovázal kamaráda pro jeho novou motorku a to bylo právě FZS1000 a můžu ti říct,že z té motorky je stále vyplesknutej a to má na předešlý motorce (FZS600) najeto 40tisíc km,ohoblovaný stupačky z Iron Brodu a že by mu nešlo wheelie se říct taky nedá .

1 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář

3.10.2011 v 11:10 | Nahoru | #57
....a jedna ze života, začínal jsem na 850ccm, možná jsem blb, ale podle mně je ze začátku blbem každej - v nižších rychlostech si neuváženě podřadit znamenalo okamžitou blokaci zadního kola a že si to párkrát zadařilo - jo byl to 2válec, ale i tak problém s motkou je , že průser stačí jednou. Určo jsou lidi co mají celej život štěstí a prolejzají více-méně bez následků, teď je otázka, zda nejsi ve skupině těch co první vcelku neškodný problem odsere - ono stačí aby tě to v zatáčce vyneslo o kousek blíž středu a i když tam nikdo nejezdí, tak v tom samým okamžiku si tam bude bloncka v manželovým Jeepu korigovat líčení....plesk (koupil jsem CB po najetí asi 40tis na 850tce, vyrazil jsem v říjnu do alp - první pakárna je přidat na mokru - ona tahle motka sice na suchu moc sama na zadek nejde, ale dáš jí víc na mokru a už ti to lítá podprdelí - a to mám pomalu o 30hp mín než FZ1 - druhá pakárna byla když jsem po 3 dnesch dostal na suchý serpentiny v dolomitech a nějaký vidláci na zX6 mne zbrzdili v zatáčce, tak jsem si přibrzdil stejně jako na o 50kg lehčím TDM, jenže tam kde na TDM stačilo nacpat rameno aby se motka nepostavila, tady musim narvat sakra víc - nebyl jsem ve škarpě, ale dostal jsem se za čáru - koukal jsem jak puk, být tam ta blloncka v Jeepu, jsem na hadry, navíc kdo ví koho bych vzal s sebou) - a ted je otázka jaky bych měl požitek z jízdy a zda bych se uměl novým věcem přizpůsobit kdybych neměl najeto - tj nemít zkušenosti, tak si z toho ustříknu a dalších x km jedu do každou zatáčku jako připosranej, stejně tak se budu bát vzít za heft na mokru, na písku .....co bych z toho pak měl??? ..pokud bych to rozchodil

...ale to by jsme asi nemohli nikdo a nikam - jdu se projet, teď šly bloncky na oběd, tak snad relativně bezpečně

Naposledy editováno 03.10.2011 11:21:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář

4.10.2011 v 21:14 | Nahoru | #58

FishX3 píše: ....a jedna ze života, začínal jsem na 850ccm, možná jsem blb, ale podle mně je ze začátku blbem každej - v nižších rychlostech si neuváženě podřadit znamenalo okamžitou blokaci zadního kola a že si to párkrát zadařilo - jo byl to 2válec, ale i tak problém s motkou je , že průser stačí jednou. Určo jsou lidi co mají celej život štěstí a prolejzají více-méně bez následků, teď je otázka, zda nejsi ve skupině těch co první vcelku neškodný problem odsere - ono stačí aby tě to v zatáčce vyneslo o kousek blíž středu a i když tam nikdo nejezdí, tak v tom samým okamžiku si tam bude bloncka v manželovým Jeepu korigovat líčení....plesk (koupil jsem CB po najetí asi 40tis na 850tce, vyrazil jsem v říjnu do alp - první pakárna je přidat na mokru - ona tahle motka sice na suchu moc sama na zadek nejde, ale dáš jí víc na mokru a už ti to lítá podprdelí - a to mám pomalu o 30hp mín než FZ1 - druhá pakárna byla když jsem po 3 dnesch dostal na suchý serpentiny v dolomitech a nějaký vidláci na zX6 mne zbrzdili v zatáčce, tak jsem si přibrzdil stejně jako na o 50kg lehčím TDM, jenže tam kde na TDM stačilo nacpat rameno aby se motka nepostavila, tady musim narvat sakra víc - nebyl jsem ve škarpě, ale dostal jsem se za čáru - koukal jsem jak puk, být tam ta blloncka v Jeepu, jsem na hadry, navíc kdo ví koho bych vzal s sebou) - a ted je otázka jaky bych měl požitek z jízdy a zda bych se uměl novým věcem přizpůsobit kdybych neměl najeto - tj nemít zkušenosti, tak si z toho ustříknu a dalších x km jedu do každou zatáčku jako připosranej, stejně tak se budu bát vzít za heft na mokru, na písku .....co bych z toho pak měl??? ..pokud bych to rozchodil

...ale to by jsme asi nemohli nikdo a nikam - jdu se projet, teď šly bloncky na oběd, tak snad relativně bezpečně



No jo, jenomže zapomněls napsat, že ta tvoje lokomotiva má ve 3 tis. otáček 100Nm pod zadkem

(reakce na) Nový motorkář

4.10.2011 v 21:46 | Nahoru | #59
dva_hrnce> no Bohuzel neklopit nejet rychle a svižně,nejlepe na dvojku celych 20 minut ve stredu dam vedet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář

5.10.2011 v 00:00 | Nahoru | #60

šeďa. píše: No jo, jenomže zapomněls napsat, že ta tvoje lokomotiva má ve 3 tis. otáček 100Nm pod zadkem



njn mazlik :) 127Nm

FZ1 jsem nejel, tipnu si že tam někde ....8-10tis ot??? se probudí bestie, což by se mohlo vymstít
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist