Jen mám takovou malou otázečku....Začínám jezdit a chtěl bych si koupit Yamahu FZS 1000...Tak bych se chtěl zeptat,zda jsem blázen a koupit raději něco slabšího... nebo pokud mám v hlavně,tak se nebát a jít do toho...Díky.
2 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář
Já bych si po zkušenostech co mám bral něco menšího, možná proto abych se vyblbnul a mohl se těšit na víc a víc a pak ještě víc :). FZ1 vs H9 by mi přišlo jako nemalej, ale logickej krok - pokud by mi H9 už nestačila. Domnivam se že po 2tis nejsi schopen využít potenciál ani 650ccm - ale i to je o stylu jízdy, mam kamaráda co si koupil jako prví motku busu. Jo má ji 5let, je pořád mezi námi ale koupil funglovku a dnes má najeto asi 12tis a jeho jízdní zkušenost bych hodnotil jako "skromné". je to jeho věc, ale možná kdyby měl něco menšího, má to teď v ruce a po upgrade na Busu by mu přinesla mnohem více radosti, protože by už byl schopen využívat její potenciál větší měrou než doposud... asi tak za mne
Naposledy editováno 01.10.2011 20:09:27
1 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář
mi-psi píše: nechápu, proč mít silnou motorku a jezdit na ní jak s hnojem. jako ten chudák na xjčku dneska.. jezdil vlevo, protože to neuměl sklopit a táhnul se jak malej smrad asi 60 - 70km/h, dojížděl sem ho na jawě 90
protože na benzínce budou lidi koukat na tu velkou motorku, přece
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář
dva_hrnce píše: protože na benzínce budou lidi koukat na tu velkou motorku, přece
a hlavně na machrování před diskotekou
Naposledy editováno 01.10.2011 16:09:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář
The_Kučí píše: a hlavně na machrování před diskotekou
heh, tos mi připomněl jednoho blba, kterej složil kdysi asi tak před 10-ti lety nějakou 2T dvácu před piškotékou v Sázavě
asi kilometr poodjel, pak se otočil a začal za ní tahat jak blbej, jenže jak se blížil k tomu místu kde bylo vícero lidí, atk se asi lek že někoho trefí nebo co, sáh na př. brzdu a ležel
hlavně že tam předtím všem vyprávěl že je to šeststovka, ten byl fakt výbornej
Naposledy editováno 01.10.2011 18:02:11
1 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář
Vim ze sestka na zacatek na me byla moc a zbytecne sem se na ni 2 roky trapil, ale mel sem uz preci rozum ! Dyt uz mi bylo skoro 30.
Kazdeho boj.
2 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář
jezdecké chyby mu neodpustí ani litr a ani nějaké šestka...
když to posere, tak půjde k zemi tak jak tak ... a jesli se nechá zlákat tím, co má pod sebou a bude ty koně dráždit tak, že mu nakopou, to už je na něm ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář
Motorkář Pohodář píše: co to je využít potenciál motocyklu? ...jako koupím litr, tak musím jezdit pilu ... ono to trochu z toho vyznělo a je to pěkná blbost...
jezdecké chyby mu neodpustí ani litr a ani nějaké šestka...
když to posere, tak půjde k zemi tak jak tak ... a jesli se nechá zlákat tím, co má pod sebou a bude ty koně dráždit tak, že mu nakopou, to už je na něm ...
normálka, jak se říká motorkář musí mít 3P (Pořád Plnej Pičo ) a podle toho by to samo byla pravda
- jenže ono je to o spoustě jinejch faktorů ketrý se daj v souhrnu nazvat "jak moc odpustí" jedním z těch hlavních je třeba váha stroje která logicky s větší mašinou narůstá , je tam i někde tady zmiňované chování motoru ať už jde o jeho brzdný účinek nebo akceleraci. Ono opravdu není jedno, jestli to položím na 600 nebo na litru a otočím v náklonu heftem, nebo ho zaklapnu. Místní hlášky "když máš v hlavě srovnaný..." jo, jasně, na suchu a na rovině může jet skoro každej a skoro na všem, otázka zda si pak nekoupim nadupanej stroj ze kteryho budu tak posranej , ře mi to budou dávat 125ccm i jawičkáři v každým vinglu (taky jsem dnes míjel nějaký XJR a to jsem tedy zdaleka nejel nějakkou střelbu). jestli neni lepší koupit něco menšího a až mi to nebude stačit, nebo až se vyprofiluju třeba coby bahňák koupim další - osobně mi to přijde jako logický vývoj - nekupoval bych nějakou chcíplotinu, za mne je rozumný začátek někde u 50-70hp, 150 mi přijde už krapet o pruser (nehledal jsem to ale FZ1 tak nějak má né??) otázka je , co znamená 2tis na H9 - - aale to si musí sahnout do svědomí tazatel. Chapu ho že se ptá, ja když šel o 50hp nahoru z TDM, tak mi to papírově přišlo strašně moc a bál jsem se jestli se s tím vůbec dá rozjet. po první jízdě říkám OK a začal jsem hledat ten "brutální krouťák mohutného čtyřválce" který do mne cpali v "odborníci" recenzích stejně jako někteří majitelé - dodnes jsem ho nenašel.
jestli H9 byl v pohodě, téměř bez respektu, tak asi FZ1 ano....ale po 2tis km se mi tomu nechce moc věřit - tedy za předpokladu že před tím nic nehonil
Naposledy editováno 01.10.2011 18:16:05
Motorkář Pohodář píše: co to je využít potenciál motocyklu? ...jako koupím litr, tak musím jezdit pilu ... ono to trochu z toho vyznělo a je to pěkná blbost...
jezdecké chyby mu neodpustí ani litr a ani nějaké šestka...
když to posere, tak půjde k zemi tak jak tak ... a jesli se nechá zlákat tím, co má pod sebou a bude ty koně dráždit tak, že mu nakopou, to už je na něm ...
Naposledy editováno 01.10.2011 20:01:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář
FishX3 píše: Je dobrý vědět že máš 2tis na H9, jenže ono je 2tis na koleni a taky 2tis s nohama na zemi.
Já bych si po zkušenostech co mám bral něco menšího, možná proto abych se vyblbnul a mohl se těšit na víc a víc a pak ještě víc :). FZ1 vs H9 by mi přišlo jako nemalej, ale logickej krok - pokud by mi H9 už nestačila. Domnivam se že po 2tis nejsi schopen využít potenciál ani 650ccm - ale i to je o stylu jízdy, mam kamaráda co si koupil jako prví motku busu. Jo má ji 5let, je pořád mezi námi ale koupil funglovku a dnes má najeto asi 12tis a jeho jízdní zkušenost bych hodnotil jako "skromné". je to jeho věc, ale možná kdyby měl něco menšího, má to teď v ruce a po upgrade na Busu by mu přinesla mnohem více radosti, protože by už byl schopen využívat její potenciál větší měrou než doposud... asi tak za mne
5 let stara Busa, 12000 najeto, 1 majitel - takove motorky fakt existujou?
1 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář
Zacal jsem minulou sezonu, volba padla na Inazumu 750 - najeto cca 17tkm a porad ta motorka jezdi lip nez ja vyuziju... a to se bavime o 13let stary masine :D Naopak byly momenty, ze mit pod zadkem vyrazne vykonejsi motor, mohl byt kvuli moji nezkusenosti pruser... Neni kam spechat
Pro rejpaly - tim samozrejme nemyslim, ze se na silnejsi asi zacit neda... ale co z toho...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář
Prim píše: Kazdej jsme jinej a mame od motorky jina ocekavani... ale jen skromna zkusenost
Zacal jsem minulou sezonu, volba padla na Inazumu 750 - najeto cca 17tkm a porad ta motorka jezdi lip nez ja vyuziju... a to se bavime o 13let stary masine :D Naopak byly momenty, ze mit pod zadkem vyrazne vykonejsi motor, mohl byt kvuli moji nezkusenosti pruser... Neni kam spechat
Pro rejpaly - tim samozrejme nemyslim, ze se na silnejsi asi zacit neda... ale co z toho...
Ale třeba kdyby jsi měl větší, tak by jsi u toho rumuna v autě měl větší respekt a brzdil by on, namísto tebe srry , mi to nedalo
FishX3 píše: normálka, jak se říká motorkář musí mít 3P (Pořád Plnej Pičo ) a podle toho by to samo byla pravda
- jenže ono je to o spoustě jinejch faktorů ketrý se daj v souhrnu nazvat "jak moc odpustí" jedním z těch hlavních je třeba váha stroje která logicky s větší mašinou narůstá , je tam i někde tady zmiňované chování motoru ať už jde o jeho brzdný účinek nebo akceleraci. Ono opravdu není jedno, jestli to položím na 600 nebo na litru a otočím v náklonu heftem, nebo ho zaklapnu. Místní hlášky "když máš v hlavě srovnaný..." jo, jasně, na suchu a na rovině může jet skoro každej a skoro na všem, otázka zda si pak nekoupim nadupanej stroj ze kteryho budu tak posranej , ře mi to budou dávat 125ccm i jawičkáři v každým vinglu
Tak takovejch případů potkávám čim dál víc ..mě pak zdržujou v zatáčkách co jsem poznal tak největší blázni jsou na motardech
SirIndy píše: 5 let stara Busa, 12000 najeto, 1 majitel - takove motorky fakt existujou?
Taky znám pár lidí co najezdí 2 až 3 tisíce do roka- i míň. Např. chlapík o pár domů dál má asi 6 let 1000cbr-rr a letos najel asi 1500km. (Barák, malé dětičky, atd.) Jezdí na tom jak připosr..., což je při jeho zkušenostech určitě dobře. Má z toho ,,poježděníčka" radost a to je asi hlavní. Koupil si tehdy na leasing funglovku, prý se nechce štourat v motorce. Už mu ale došlo, že je to motorka na běžné ježdění úplně k hounu a moc se libí moje varadero. Můžu se zeptat jestli ji nechce prodat tazateli- až se vymázne, tak at to má s pořádnou parádou.
Jen ti můžu říct tohle : před 2 týdny jsem doprovázal kamaráda pro jeho novou motorku a to bylo právě FZS1000 a můžu ti říct,že z té motorky je stále vyplesknutej a to má na předešlý motorce (FZS600) najeto 40tisíc km,ohoblovaný stupačky z Iron Brodu a že by mu nešlo wheelie se říct taky nedá .
1 reakcí na tento příspěvek Nový motorkář
...ale to by jsme asi nemohli nikdo a nikam - jdu se projet, teď šly bloncky na oběd, tak snad relativně bezpečně
Naposledy editováno 03.10.2011 11:21:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář
FishX3 píše: ....a jedna ze života, začínal jsem na 850ccm, možná jsem blb, ale podle mně je ze začátku blbem každej - v nižších rychlostech si neuváženě podřadit znamenalo okamžitou blokaci zadního kola a že si to párkrát zadařilo - jo byl to 2válec, ale i tak problém s motkou je , že průser stačí jednou. Určo jsou lidi co mají celej život štěstí a prolejzají více-méně bez následků, teď je otázka, zda nejsi ve skupině těch co první vcelku neškodný problem odsere - ono stačí aby tě to v zatáčce vyneslo o kousek blíž středu a i když tam nikdo nejezdí, tak v tom samým okamžiku si tam bude bloncka v manželovým Jeepu korigovat líčení....plesk (koupil jsem CB po najetí asi 40tis na 850tce, vyrazil jsem v říjnu do alp - první pakárna je přidat na mokru - ona tahle motka sice na suchu moc sama na zadek nejde, ale dáš jí víc na mokru a už ti to lítá podprdelí - a to mám pomalu o 30hp mín než FZ1 - druhá pakárna byla když jsem po 3 dnesch dostal na suchý serpentiny v dolomitech a nějaký vidláci na zX6 mne zbrzdili v zatáčce, tak jsem si přibrzdil stejně jako na o 50kg lehčím TDM, jenže tam kde na TDM stačilo nacpat rameno aby se motka nepostavila, tady musim narvat sakra víc - nebyl jsem ve škarpě, ale dostal jsem se za čáru - koukal jsem jak puk, být tam ta blloncka v Jeepu, jsem na hadry, navíc kdo ví koho bych vzal s sebou) - a ted je otázka jaky bych měl požitek z jízdy a zda bych se uměl novým věcem přizpůsobit kdybych neměl najeto - tj nemít zkušenosti, tak si z toho ustříknu a dalších x km jedu do každou zatáčku jako připosranej, stejně tak se budu bát vzít za heft na mokru, na písku .....co bych z toho pak měl??? ..pokud bych to rozchodil
...ale to by jsme asi nemohli nikdo a nikam - jdu se projet, teď šly bloncky na oběd, tak snad relativně bezpečně
No jo, jenomže zapomněls napsat, že ta tvoje lokomotiva má ve 3 tis. otáček 100Nm pod zadkem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motorkář
šeďa. píše: No jo, jenomže zapomněls napsat, že ta tvoje lokomotiva má ve 3 tis. otáček 100Nm pod zadkem
njn mazlik :) 127Nm
FZ1 jsem nejel, tipnu si že tam někde ....8-10tis ot??? se probudí bestie, což by se mohlo vymstít
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |