globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna peněz do Chorvatska Euro - CZK - Kuny

30.6.2009 v 22:49
Nevíte náhodou někdo, nemáte zkušenost, jestli se vyplatí vyměnit Euro za Kun(d)y tady v Čechách, nebo je to výhodnější v Chorvatsku? Naši přátelé ze Slovenska tvrdí, že se to vyplatí tam (v Chorvatsku). Máme nějaká našetřená Eura, těmi budeme platit ubytování atp. Na běžné nákupy a mýto potřebujeme ale Kuny. Díky za odpovědi. M
Anketa: Měním Kuny
Doma za CZK
30%

30.6.2009 v 23:01 | Nahoru | #1
Taky jedem do Chorvatska a budu to řešit platební kartou. Samozřejmě si vezmem pár fifníků, ale jinak benzín, nákupy v supermarketech apod. budu platit kartou. Samo že ubytování v EUR a v hotovosti, ale my jedem po kempech takže budu vybírat postupně z bankomatu. Mám už zkušenosti se ztrátou hotovosti a proto to řeším tak že beru dvě karty od jednoho účtu a každou nosím jinde a PIN mám v hlavě.

Naposledy editováno 30.06.2009 23:07:21

30.6.2009 v 23:02 | Nahoru | #2

Néé, teď k tématu. Zkus si dohledat Chorvatskou národní banku a jejich kurzy a porovnat to s našima, popřípadě rakouskem.

Naposledy editováno 30.06.2009 23:03:21

30.6.2009 v 23:08 | Nahoru | #3
ja jezdim do zahranici hodne casto. nejidealnejsi je mit kartu České spořitelny ktera je clenem Erste Group Bank AG a vibirat mistni menu z bankomatu, stoji te to (myslim poplatky za vyber) jak u nas doma a taky je kurs nejvyhodnejsi nez-li v jakekoliv směnarne ci v bance na prepazce. kdyz nemas kartu ČS tak si ji od nekoho pujc (asi dobreho pritele) a pak mu doma vratis penize podle vypisu. staty ve kterych to jde vybirat za poplatky jako u nas doma najdes na stranka ČS. stastnou cestu. kdy jedes? ja jedu 22.7. do cerne hory

30.6.2009 v 23:08 | Nahoru | #4

Tafi.xXx>Nejlepší bude, vyměnit koruny v rakousku za USD, USD v německu za Eura, a Eura v Chorvatsku za Kun(d)y ....

Jelikož mám "levná" Eura, tak jsem to zjištoval na Slovensku. Tam se to vyplatí vyměnit víc, než tady CZK - Kuna.

30.6.2009 v 23:09 | Nahoru | #5
Marek> Tak vidíš

30.6.2009 v 23:10 | Nahoru | #6
Odjiždíme v So 4.7. a jen na týden. Budeme někde na ostrově KRK.

30.6.2009 v 23:10 | Nahoru | #7

Tafi.xXx>Marek> Tak vidíš

No ale naši Slovenští přátelé nám tvrdí, že se to vyplatí v Chorvatsku, tak jen monitoruju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna peněz do Chorvatska Euro - CZK - Kuny

30.6.2009 v 23:32 | Nahoru | #8

Marek_xxx>Odjiždíme v So 4.7. a jen na týden. Budeme někde na ostrově KRK.

tam jsme byli mynuly rok (Crekvenica - Selce). nejlepsi zazitek byl vyjizdka na ostrov Krk pres Krčsky most hlavne pro nase batuzky. celou cestu byli nalepene na nasich zadech, myslim ze z toho skoro nic nemeli krome strachu. kdyz jsme se vraceli tak jsme zajeli pod most (pred nim u takoveho vysilace je odbocka vpravo) a kdyz videli jak je to vysoko tak jsme je ani zpet malem nemohli dostat

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna peněz do Chorvatska Euro - CZK - Kuny

1.7.2009 v 00:27 | Nahoru | #9

[quote]3A1718>Marek_xxx>Odjiždíme v So 4.7. a jen na týden. Budeme někde na ostrově KRK.

>tam jsme byli mynuly rok (Crekvenica - Selce). nejlepsi zazitek byl vyjizdka na ostrov Krk >pres Krčsky most hlavne pro nase batuzky. celou cestu byli nalepene na nasich zadech, myslim >ze z toho skoro nic nemeli krome strachu. kdyz jsme se vraceli tak jsme zajeli pod most (pred >nim u takoveho vysilace je odbocka vpravo) a kdyz videli jak je to vysoko tak jsme je ani >zpet malem nemohli dostat

Jeee, tak to díky za tip, zkusíme se tam podívat.

Naposledy editováno 01.07.2009 00:28:27

1.7.2009 v 01:06 | Nahoru | #10
Marek_xxx> mmy jsme toho tam hodne prolezly, jsou tam moooc pekna mista, jen nesmis litat jako blazen, jezdit v poho a hodne se rozhlizet kolem sebe. my jsme jezdil jak si moh videt poze v kratasech takovou pohodovku a zazitky mooc pekny. nevim jestli jedete lezet u vody, ale my jsme kazdy den jezdili po vjizdkach, u more je to vse komercni ale ve vnitrozemi tam je co k videni, pravy opak! u more jsme byli vzdycky pouze chvili rano a pak zas vecer. proto letos chceme projet cele pobrezi az do cerne hory, mynuly rok tam byl (v cerne hore) na motorce brach a moc se jim tam libilo, take ale i ve vnitrozemi nejen u more

[img]

7.9.2011 v 12:01 | Nahoru | #11

Naposledy editováno 07.09.2011 12:05:06

11.9.2011 v 20:13 | Nahoru | #12

fallen píše: oživím staré téma - směnit v ČR rovnou na kuny nebo v HR z CZ na kuny nebo v CZ na eura a ty v HR na kuny?

Rozhodně v každém TouristInfo v ČR, za 3,30Kč Kunu a ne blbnout s několika směnami eur a dalších blbostí...
Karta se v HR nedá použít ve spoustě restauracích (stejně jako v Rakousku...!!!) a vybírat v hR z bankomatu je nesmyslně drahá blbost
Kartou se hodí platit u benzínek, ubytování je nejlepší platit v EUR, stejně domácí uvádějí cenu v €. V restauraci nejlepší platit kunama.

11.9.2011 v 20:19 | Nahoru | #13
ted kdyz sme tam byli naposled tak nejvyhodnejsi bylo platit kartou :) a nejaky chechtaky sme menili tam

19.9.2011 v 18:29 | Nahoru | #14
Já jezdím docela často do Chorvatska i jinak než na moto....., pokaždé měním ve směnárně v Intersparu v Chorvatsku ...letos 6,7,8 měsíc byl kurz 2,80 za Kunu.

19.9.2011 v 18:59 | Nahoru | #15

3A1718 píše: tam jsme byli mynuly rok (Crekvenica - Selce). nejlepsi zazitek byl vyjizdka na ostrov Krk pres Krčsky most hlavne pro nase batuzky. celou cestu byli nalepene na nasich zadech, myslim ze z toho skoro nic nemeli krome strachu. ...

Tak je příště vemte klikatou cestičkou na kopec Sveti Jure
je to 1762 m.n.m. nad Makarskou
(možná plínky by přišly vhod )