paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výběr cestovního endura
30.8.2011 v 14:19
Dobrý den, Chtěl bych si koupit cestovní enduro a váhám mezi BMW GS 650 a KAWASAKI KLE 500. Mám řidičák do 25kW, tak by mě také zajímalo jak je to z přiškrcením výkonu a cenou. Děkuji za každou radu.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura

31.8.2011 v 15:51 | Nahoru | #31
to je rozmlsanost, gelový sedlo něco taky pořeší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura

31.8.2011 v 19:45 | Nahoru | #32

John666 píše: Co říkáte na tohle? Není u toho moc velká cena na 1999?

www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-tt-r-600/yamaha-tt-r-600-286959.html



Seženeš levnější i výrazně, ale fakt záleží na kondici, tady je každopádně příplatek za ty motárdový kola. Ale asi bych radši šel do motky v originalnim stavu.

(reakce na) Výběr cestovního endura

31.8.2011 v 20:17 | Nahoru | #33
Humusus> Tak tady se jedná o změnu v kolech a pak pár drobností co se týče vzhledu. Jinak si myslím že stejná jako originál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura

31.8.2011 v 20:26 | Nahoru | #34
Matess727x> To by nebylo špatný, protože ono je to docela daleko, tak abych se nejel podívat na nějakou motorku těstě před smrtí. Kdyby se ti zdála dobrá, tak bych vzal peníze a hurá pro ni . Na co bych si měl dávat pozor u koupi takové motorky?

(reakce na) Výběr cestovního endura

31.8.2011 v 21:46 | Nahoru | #35

John666 píše: Matess727x> Na co bych si měl dávat pozor u koupi takové motorky?


....na všechno. Jestli chceš, tak to dej vědět tomu prodejci, že bych se ti na ní podíval a já se s ním domluvím. ...motorku projedu okouknu a dám ti vědět co a jak ok?

Naposledy editováno 31.08.2011 21:46:45

Výběr cestovního endura

1.9.2011 v 11:17 | Nahoru | #36
Brácha koupil krásný TT600RE r.v. 05, původní stav s najetými 20 tis. km za nižší cenu než je tohle. Tyhle tuningový úpravy a "částečná GO" (když pominu že již to slovní spojení je nesmysl) mě nahánějí hrůzu co asi kdo kde zase pokurvil.

Výběr cestovního endura

1.9.2011 v 15:09 | Nahoru | #37
Mrknul jsem jen tak na nějaký inzeráty, hlavně to KLR vypadá voňavě

KLR
NX
NX
DR
DR
DR
XT
XT

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura

1.9.2011 v 22:20 | Nahoru | #38
Me u toho TTR 600 docela odrazuje ta spotřeba .. cca 6 litrů je docela hodně. Díval sem se pak ještě na hondu FMX 650. Tam jsou dobré ceny a rok výroby www.motoinzerce.cz/motorky/honda/543132-fmx-650.html

JAký máte názor na tyto modely?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura

2.9.2011 v 07:45 | Nahoru | #39

John666 píše: Me u toho TTR 600 docela odrazuje ta spotřeba .. cca 6 litrů je docela hodně. Díval sem se pak ještě na hondu FMX 650. Tam jsou dobré ceny a rok výroby www.motoinzerce.cz/motorky/honda/543132-fmx-650.html

JAký máte názor na tyto modely?


...FMX je super! Ale chce to,...aby to jelo-laďáky, KN filtr, Dynojet, o zub větší přední kolečko,...já mám tuningové lexi-nad 100 už to bez něj fouká, přídavný chladič oleje-když ho držíš těch 150, tak se nepřehřeje,...a pak to jezdí 160 jako nic a je to takovej "cestovní motard". Pro mě ideální motorka,...nechtěl jsem velkýho cesťáka, enduro s měkkým podvozkem a nechtěl jsem ani silnici, nebo naháč-pro mě moje FMX ideální cestovně-zábavná motorka.Na FMX jezdím v pohodě přes celou rep.k mamce do svého rodiště a to dám za víkeńd klidně i 700 km.









Naposledy editováno 02.09.2011 07:59:51

(reakce na) Výběr cestovního endura

2.9.2011 v 09:36 | Nahoru | #40

Dominik-Duka píše: to je rozmlsanost, gelový sedlo něco taky pořeší


Mě třeba na Dakaru vibrace vůbec nevaděj na prdel (asi kvalitní špeky) ani na nohy (boty s vysokejma podrážkama - Sidi Adventure; brácha na tom jel v silničních keckách a po 10km měl dost).

Ale když to člověk drtí celej den stovkou po asfaltu (500km a víc), tak pak cejtím brnění v rukou...ale nic tragickýho;)

Jednobuchu (aspoň nějakýho trochu kultivovanýho o kterejch se tady bavíme;)) bych se určitě nebál - 10 let jsem jezdil velký čtyřválce a nemám s ním problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura

2.9.2011 v 13:19 | Nahoru | #41
Matess727x>

Výběr cestovního endura

2.9.2011 v 13:21 | Nahoru | #42
Ještě by mě zajímalo kolik stojí na FMX přikrcení výkonu na 25 kW abych to mohl řídit od 18. Na netu je sice pár kousků už přičkrcenejch, ale ty co se mi líbí víc, mají třeba 28kW.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura

4.9.2011 v 14:39 | Nahoru | #43
Matess727x> Myslíš že by šlo dát na FMX 21 palcové kolo a používat to jako enduro? Nebo je ten podvozek vyloženě silniční?

(reakce na) Výběr cestovního endura

4.9.2011 v 20:08 | Nahoru | #44

Wenca24 píše: Matess727x> Myslíš že by šlo dát na FMX 21 palcové kolo a používat to jako enduro? Nebo je ten podvozek vyloženě silniční?


...tak šlo by to, dokonce tu je nějaké foto.Nějaký terén by to pak určitě sneslo.Nelíbí se mi ale ty obnažené spodky-trubky předních šavlí.To stačí jeden šutr a máš problém. Mě osobně by ale bylo líto, moje FMX vyválet někde v terénu.



Naposledy editováno 04.09.2011 20:10:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura

4.9.2011 v 20:09 | Nahoru | #45
[quote=John666]Matess727x>
...jj,...to je moje video-moje FMX.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura

5.9.2011 v 07:45 | Nahoru | #46
Matess727x> Tak na vidle by se koupili nejaky kryty..to je to nejmensi..Ptam se proto, ze to je asi nejnovejsi stara dobra motorka typu XT, DR atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura

5.9.2011 v 09:40 | Nahoru | #47

Wenca24 píše: Matess727x> Ptam se proto, ze to je asi nejnovejsi stara dobra motorka typu XT, DR atd...


...to v podstatě asi ano.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura

6.9.2011 v 21:23 | Nahoru | #48
Matess727x> Kdybys mel ten podvozek porovnat napr. s KLX cos mel..jak by to dopadlo?

(reakce na) Výběr cestovního endura

6.9.2011 v 22:05 | Nahoru | #49

Wenca24 píše: Matess727x> Kdybys mel ten podvozek porovnat napr. s KLX cos mel..jak by to dopadlo?


FMX je tvrdší, páč je určené na něco jiného než KLX. U KLX,...jestli myslíš "C" verzi, tak tam je potřeba ten podvozek trochu ošéfovat (pružinu, přepákování, přitvrdit přední šavle atd),..."R"-ková už je zase něco jiného.FMX je co se týče podvozku dost libovka,...hlavně přední šavle.Ale v terénu jsem s ním nebyl.Na silniční nerovnosti a hlavně do zatáček super. Tím jak je tvrdší než klasické enduro, nepotápí se do zatáček při přibrždění.

Výběr cestovního endura

8.9.2011 v 11:44 | Nahoru | #50
Já mám KLE krátce, najel jsem asi 1000 km, ale zatim jsem maximálně spokojenej a jak tu někdo psal, že s tim ve dvou nepředjedeš ani kamion, tak je to kec, já mám 85 kg, brácha 90 a když na to sednem oba, tak s tim předjedu svižně i auto. Na nádrž ujedu kolem 250 km a to si myslim pro Evropu stačí když tu jsou pumpy každých 20 km K tomu pohodlí, tam je pravda, že sedlo stojí za hovno a po jízdě mě ještě tak hodinu bolí kulky, ten kdo sedí vzadu si nestěžuje. A do terénu ta motorka opravdu moc není, ale vynahradí to na silnici, kde se s ní jede parádně.

(reakce na) Výběr cestovního endura

2.2.2012 v 21:37 | Nahoru | #51

KubaLC8 píše: slecinky jeste asi nejezdily na vibratoru. mam za sebou 450km tahem na LC4 640 na drapacich, to teprve potom necitite prdel

Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 3 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37


TOPlist