globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výběr motorky-jak na to

(reakce na) výběr motorky-jak na to

25.8.2011 v 22:14 | Nahoru | #31
motogirl1986> k holce mi víc sedí CeBRo ... jinak bezkompromisně R6

výběr motorky-jak na to

25.8.2011 v 22:15 | Nahoru | #32
za me ZX6R Ninja 2007 jsem z ni unesenej :D da se na ni jet holina a dal jsem na ni 500km za den a nic me nebolelo famozni

výběr motorky-jak na to

25.8.2011 v 22:38 | Nahoru | #33
Když já jel kupovat R125... tak pan otec sehnal nějakýho známýho motorkáře. Týpek si to přifrčel na Hayabuse, asi půl hodiny to YZF kontroloval, než to prošel od plexi po ráfky na zadku, pak najel pár km a řek ber ji Od koupě jsme na ni najel 3000 a šlape jak tenkrát Prostě si k výběru sežeň někoho kdo tomu opravdu rozumí a vyplatí se ti to Jinak ti se samotnym výběrem moc nepomůžu..

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 02:09 | Nahoru | #34
na zacatek bych doporucil CBR je klidnejsi, R6 je hodne divoka

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 02:56 | Nahoru | #35
Já bych na začátek doporučil něco slabšího.
Tvůj výrok že můžeš skončit v nemocnici i ze 125ccm je dost mimo..
Jinak ohledně koupě už tu bylo napsáno vše, vzít někoho kdo to proleze + udělej si dobrou smlouvu!!
Nech si čas na odhalení skrytých vad, pak si můžeš koupenou moto nechat pro klid v duši přeměřit a nechat zkontrolovat v servise pokud je to pro tebe tak důležité.
A pokud prodávajícího na tuto skutečnost upozorníš a začne se cukat, máš poloviční jistotu že něco tají.
Takže asi takhle bych postupoval já a pokud opravdu koupíš šestku, přeji hodně štěstí, budeš ho potřebovat

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 07:37 | Nahoru | #36
Přesně jak říkají dva hrnce a ostatní borci zde.
Ja si koupil mašinu pul roku starou, jak nová, asi 8 tkm najeto a po třech letech, když jsem měnil gufera ve vidlích, tak jsem zjistil, že byla padlá a má rovnanou pravou trobku.nikde to netahlo jelo to rovně žádný problém.
Chce to vizuálně pořádně prohlédnout, projet, poslechnout zvuky va všech otáčkách a motor ten se dá napíchnout na diagnostiku asi za 300 kaček - dělá to kluk v Bystřici - kousek od Krompla.
Tk hodně zdaru při výběru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 09:30 | Nahoru | #37
Dr.Houba> to bez tech řidítek zase ty nemyslíš vážně že ne :DDDD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 09:31 | Nahoru | #38
Impac> TAKŽE TO NENÍ BLBOST ZAČÍNAT NA R6 :))))

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 09:42 | Nahoru | #39
když si přečtete sami ty komenty tak normální člověk je z toho osel protože se rozcházíte....pouze co se koupě týče jasně je potřeba někdo kdo tomu rozumí...když takový člověk není pak asi bude muset přijít v uvahu servis.....že zabít se dá i na 125 už víme něco podobného se stalo nedávno takže to až zase tak mimo asi nebude.....kolikrat lidi začali (převážně hoši) lítat na litru a jsou tady a jezdit umí....jediný v čem se shodujete je že r6 je sportovní stroj a je ostřejší než cbr která je klidnější....každej nějak začínal a já se chtěla zeptat pouze majitelů strojů na nějaké názory...ten kdo si myslí že tohle je recese nebo špatný vtip...moc mě to mrzí ale jak jinak si zjistit info???lepší než se neptat a koupit r1 hned na začátek a pak s tím mít problém protože sis nenechal poradit :)

1 reakcí na tento příspěvek výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 09:47 | Nahoru | #40
Mozna budu opakovat ostatni, ale kdyz jsem si po 125ccm kupoval cbr600f a dost lidi na foru moralizovalo, ze se ma spis presedat na 500ccm, tak jsem je bral spis jako ustraseny dedky. Ale s odstupem vim, ze me ta motorka parkrat slusne prekvapila a musel jsem se hodne ucit abych se ji naucil ovladat... Jde o to aby se ti pak nestalo az si tu R6 koupis, ze ti bude ten vykon minimalne ze zacatku prekazet, nedejboze se ho bat. :) Jednoduse receno na cim silnejsi motorce jedes, tim vic hlavou musis jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 09:53 | Nahoru | #41
Já jako letitý majitel R6 (neber v potaz, že starší model) mohu opravdu svědomitě říct, že to není vhodná motorka pro někoho kdo předtím nenajezdil několik desítek tisíc km na slabší kubatuře.

Pořád se tu melduje to samé... Pořád se objevují hodní lidi, kteří radí, že když to máš srovnané v hlavě, tak je to ok a že to zvládneš - ono to opravdu není jen o tom srovnání v hlavě!!!! Až zkušenostma co posbíráš na něčem slabším se připravíš na krizový situace, který silnější motorka neodpustí. A ti hodní lidé co ti předtím radili, že to zvládneš - příjdou se za tebou aspoň podívat do nemocnice? Nepříjdou - oni tě nejznaj.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 09:55 | Nahoru | #42
max.bowwer> to je mi jasné....já ani žádné dračení neplánuju ...beru že spíš kluci za to tahají co to dá aby to zkusili ale něžnější pohlaví to má možná trochu jinak :)...vím že nevyužiju naplno obsah a budu motorku držet v nízkých otáčkách než se trochu zbrchám....takže obsahově mi bude asi zbytečná...ale časem aspon nebudu muset zas měnit stroj za jiný jen budu vědět že to koně má..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 09:57 | Nahoru | #43
lukasjelitko> fascinuje mě jen že r6 není vhodná ale doporučují ti třeba sv 650 má to mín koní ale .....taky to není nic slabého :DDD

2 reakcí na tento příspěvek výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 09:58 | Nahoru | #44
Jo jeste aspon k tematu ohledne meho cbr urcite nenapisu nic novyho jako ze je to bezproblemovy stroj a za 4 sezony co ji mam me nikde nenechala. Jinak kdyz jsem ji kupoval, tak jsem ji projel, kde jsem sledoval jestli neni nejak moc bourana, tj pustit riditka za jizdy a sledovat jestli nikam netahne(samozrejme clovek musi sedet rovne), jako urcity meritko najetych km se da pouzit tloustka kotouce(premerit suplerou), kotouce se zas tak casto nemeni. Taky pokud ma podle tebe motorka moc ostre brzdy je mozny ze je dotazena packa...(muzou se tim maskovat krivy kotouce, kde pak nepoznas ze to cuka, protoze si malem rozbijes hubu hned pri zmacknuti packy :) ), takze pak povolit a oskouset jestli kotouce nekopou. Jinak pri jizde je dobry zaradit sestku a pridat hodne plynu jestli neprokluzuje spojka. Idealni je jeste projit si manualy k motorce aby clovek vedel jak ma vypadat v origo stavu aby to mohl pak posoudit. Nejidealnejsi je samozrejme zmerit tlaky, ale to ti asi prodavajici nedovoli.. :)

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:00 | Nahoru | #45
max.bowwer> NO ALE CBR 600RR JE TO SAMÉ JAKO R6 :) to je do začátku špatně podle toho co se tu píše......ne snad??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:06 | Nahoru | #46
motogirl1986> Srovnáváš supersport s cesťákem! Objem je opravdu důležitý aspekt, ale nemusí to říkat vše. Ty motory sou úplně jiné a třebaže je SV dvouvál tak bych radši doporučil na začátek Sv než supersport, kterej byl dělanej na okruh a na honění maximálních otáček a rychlostí.

Nepřemýšlela jsi třeba nad kawasaki ninja 250?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:07 | Nahoru | #47
motogirl1986> koukám že ti to stejně nikdo nerozmluví, dělej si co chceš..
Ale předtím se zajeď podívat někam na malý okruh (mýto, sosnová, písek), jak tam někteří jedinci se stejným názorem jezdí.

Bojí se klopit, bojí se přidat plyn, bojí se brzdit, bojí se cokoliv, protože to má 200 kilo a mohlo by to upadnout. A v provozu pak jedou ještě pomaleji a s větší nejistotou, protože na silnici je daleko víc rizik než na okruhu.

A ač si to nepřiznají, místo toho aby si tu jízdu užívali, jedou se strachem a v křeči a mají z toho s odpuštěním v hovno. (krom dobrého pocitu, že mají šestku, protože mají rozum, tak proč se zahazovat s malým obsahem a učit se postupně)

Všem kteří se v tom poznali se omlouvám za upřímnost, ale je to prostě fakt.

A záměrně nepíšu že takhle jezdí jen holky, tohle není o pohlaví, ale opravdu o zkušenostech.

PS: ještě jsem si vzpomněl jak to tu někdo přirovnal trefně k lyžování - nikdy jsem na tom nestál, ale mám rozum, tak proč se plácat na modrý, když se to můžu učit na černý
A přesně takhle to je i s motorkama.

Tak, a končím s házením hrachu na zeď, měj se hezky a šťastnou cestu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:09 | Nahoru | #48
motogirl1986> Tvůj postoj chápu, je mi jasný, že na 125 by sis připadala směšně a že prostě R6 je zvučná a lahodí oku...Jestli ji chceš jako módní doplňek, proč ne, ale jízdu by sis dle mě vychutnala daleko víc na něčem slabším = lehčím = ovladatelnějším = předvítatelnějším = méně nebezpečným... Ono na jednu věc může být víc názorů - když se bavím v bandě, tak na svejho fazera se 70ti kw nadávám, jaká je to líná mrcha...už jsem na něj zvyklej a vyježděnej. Ale za to vděčím i předešlejm zkušenostem na 250...Takže ostrou šestku bych do začátku nedoporučil...Jo, asi se to dá zvládnout, ale dle mě absolutně nevyužiješ potenciál motorky a budeš se učit jezdit déle, než když by si na to šla přes něco menšího

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:10 | Nahoru | #49
Tak do zacatku asi jo, ale psal jsem jenom svoje zkusenosti, kdyz si budes chtit tu motorku koupit, tak si ji stejne koupis at si tady pise kdo chce co chce :). Jinak pokud do ni pujdes, tak bych jeste investoval do nejake motoskoly. Idealne kde te nauci krizovky a ovladani v nizke rychlosti a pak nejakou na okruhu, pro vyssi rychlosti.

Napr: ovladani v nizke rychlosti a krizovky

http://www.motoskolakolin.cz/

toho borce znam ze srazu a vim ze se snazi ty lidi fakt naucit, ucil aji me u piva a to zadarmo :)

A co se tyce ovladani ve vyssich rychlostech, tak na okruhu v Brne jsou skoly, byl tam kamos a dost si to pochvaloval, pripominkoval mu jeho jizdu Abraham a ten nejspis vi o cem mluvi :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:12 | Nahoru | #50
FK3 a dva hrnce> Přesně... mám R6ku 5tou sezonu a su trotl trotlovič, že jsem po 5stovce a jiných slabších motorkách šel na R6. Byl to dlouhou dobu můj sen, ano užíval jsem si jízdu od začátku do konce, ale ani teď ji nevyužiju na max (kor na těchle silnicích) a kdybych si koupil třeba i to Svo tak si myslím, že bych si to první dva roky víc užíval....!!!! Tak a je to

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:12 | Nahoru | #51
lukasjelitko> přemýšlela jsem nad tolika stroji ...yamaha 125 r(vypadá jak r6),kawa 250 nebo 600,cbr 125,600f,600rr,sv 650,r6 prostě newím no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:13 | Nahoru | #52

max.bowwer píše: Taky pokud ma podle tebe motorka moc ostre brzdy je mozny ze je dotazena packa...(muzou se tim maskovat krivy kotouce, kde pak nepoznas ze to cuka, protoze si malem rozbijes hubu hned pri zmacknuti packy :) )



promiň, ale tohle je píčovina

Moje Bremba na Guzzi brzdí řekl bych hodně slušně, ale měl jsem v ruce R6 a poznal na vlastní kůži co jsou zač ty slavné modré pístky od Yamahy.

Brzdilo to jako kráva, proti tomu moje Guzzi pouze zpomaluje.

Nicméně hubu jsem si málem nerozbil ne kvůli brzdnému účinku který byl větší než jsem čekal, ale kvůli křivému kotouči, protože takovéhle kopání od předku jsem nikdy předtím na ničem nezažil.

Křivý kotouč nejde zamaskovat.

A ještě mě zajímá, jak lze "dotáhnout" hydraulicky ovládaná kotoučová brzda pomocí páčky, aby brzdila víc.

to mě fakt zajímá, hned bych to udělal, kdybych věděl jak na to

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:14 | Nahoru | #53

FK3 píše: motogirl1986> Takže ostrou šestku bych do začátku nedoporučil...Jo, asi se to dá zvládnout, ale dle mě absolutně nevyužiješ potenciál motorky a budeš se učit jezdit déle, než když by si na to šla přes něco menšího



(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:15 | Nahoru | #54
FK3> no jako modní doplněk to neplanuju :) asi máte pravdu ale 125 :(( opravdu ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:17 | Nahoru | #55
dva_hrnce> to není o tom kdo mi co vymluví nebo ne ...já si říct dám jen pak newím co jinýho vybrat :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:18 | Nahoru | #56
lukasjelitko> já měl 3 roky jawku 350, myslel jsem si že už trochu vyježděný jsem, protože jsem na tom seděl pořád a najezdil několik tisíc km (víc než 10tis.km určitě, možná 20..)

pak jsem chtěl nějakou 500ccm (GPZ, GS..)

A všichni mi říkali ať se na to vyseru, že mě po roce omrzí, ať koupím rovnou šestku.

tak jsem koupil šestku.

A pak podřadil v zatáčce o 2 kvalty, studený gumy, studený asfalt.. A plác jsem jí do svodidel.
Stálo mě to jen peníze, tělo neutrpělo nic.

A bylo to jen mojí chybou, kterou by mi možná ten půllitr odpustil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:20 | Nahoru | #57
dva_hrnce> No mluvim z vlastni zkusenosti, osobne jsem na to cbr sedal hned po papirech co jsem udelal, takze jsem to za prve nezkoumal a jel jsem ne moc rychle pac jsem to nechtel rozbit. A kdyz tam ty brzdy byly ostre nastaveny tak se stacilo akorat dotknout a uz jsem zpomalil dostatecne. Kdybych to zkoumal a tenkrat me to napadlo, tak bych to nejspis zjistil, ale kdyz o tom clovek nevi, tak ho to nenapadne :).

Jinak na cbr600f mas kolecko, kterym se to da nastavit, jak to presne funguje ti nereknu, ale tu motorku mam a nastavoval jsem to, takze to vim :).

Naposledy editováno 26.08.2011 10:22:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:21 | Nahoru | #58
motogirl1986> tak mi řekni argument proč 125 ne.

A když ne 125, proč ne Ninju 250, Hondu VTR 250 nebo jakoukoli jinou 250..

Na rok, dva.. Pak si dělěj co chceš.

myslím že je lepší jezdit rok na něčem co se mi vzhledově nelíbí, než pak mít v garáži vrak kdysi hezké motorky a litovat. (vrak v garáži v lepším případě, záměrně nepíšu nic o zdravotním stavu, protože nepřeju nikomu nic špatného.

jo a ještě koukni třeba sem ať víš do čeho jdeš

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:22 | Nahoru | #59
dva_hrnce> ta kawa 250 je asi nejrozumnější řešení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:23 | Nahoru | #60

max.bowwer píše: dva_hrnce>Jinak na cbr600f mas kolecko, kterym se to da nastavit, jak to presne funguje ti nereknu, ale tu motorku mam a nastavoval jsem to, takze to vim :).



tímhle si nastavíš vzdálenost páčky od řidítka (každý soudruh dle délky svých prstů). Na účinnost brzd to vliv nemá žádný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr


TOPlist