1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyřadit moto bez ekologické likvidace
radar250 píše: dva_hrnce> jo jde to, ale na rok (100Kč) + maximálně prodloužení na 0,5 roku (50Kč) a pak tě začnou nahánět, že si to máš vytáhnout, nebo ti to zrušej, takže podle mě silně nerentabilní
EDIT: cena
Mám auto v depozitu čtvrtý rok a zatim mě nikdo nenahání.
A že by to jen tak zrušili bez mého souhlasu a potvrzení o ekolikvidaci?
Pokud ano>přesně o tohle ti jde, ne?
Takže bys měl vyřešený problém za 150kč dle slov úředního šimla
Hele nevím no, mít veterána a nemít 2kila ročně na povinné, tak to prostě prodej a neplač, sry.
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřadit moto bez ekologické likvidace
Kterej zasranej ekolog vymyslel zákon ve smyslu, že když nechci s autem, nebo s motorkou jezdit po silnici, tak že jí musim povinně sešrotovat? Neni to kurva proti ústavě?
Zasraný zákony. A zasraný policajti který je vynucujou.
Kurva
Naposledy editováno 24.08.2011 21:14:39
NO A POJISTIL TO!!!
2 reakcí na tento příspěvek Jak vyřadit moto bez ekologické likvidace
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřadit moto bez ekologické likvidace
Naposledy editováno 24.08.2011 22:53:41
Waldas28 píše: já mám třeba péráka za 60 kč na rok prase za 95 kč na rok 150 c 120 kč na rok atd. tak je tohle celé zbytečné a nevím co řešíš...jo zdražení pérák už je za 68 kč teda ...oprava
Jo jo, do stovky za rok to ještě jde. Teď platim víc. Asi to tak nějak udělám - zatlačim na pojišťovnu.
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřadit moto bez ekologické likvidace
Naposledy editováno 24.08.2011 23:21:06
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřadit moto bez ekologické likvidace
Depozit lze na jak dlouho chceš - zapaltíš 100,- za rok a pak to tam necháš hnít.. a až příjdeš, doplatíš zpětně ty roky co to tam leží, a daj Ti to zpět. Ale leckterá pojištovna má ceník takový, že u strojí starších 25let (tedy veterán) platíš 1/12ceny pojistky i když to není na veterán číslech.. ČZ 175 umím za 302,-/rok ofiko, tak si spočítej kolik je z toho 1/12ceny na rok... a s propadlou technickou Ti to může stát jak dlouho chce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyřadit moto bez ekologické likvidace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyřadit moto bez ekologické likvidace
WWWendy píše: Chtěli jí. Kdyby jí nechtěli tak bych se tady neptal A na úřadě samozřejmě nic neporadili.
Nesmysl. Dneska jsem byl na registru vozidel. Motorka NEJDE ekologicky zlikvidovat a pro trvalé vyřazení z provozu stačí pouze čestné prohlášení majitele, že bude sloužit k jiným účelům, třeba jako dekorace nebo vystavní kus a že nebude provozována po veřejných komunikacích ani použita na náhradní díly. Nic víc pro vyřezení nepotřebuješ.
..akorát že vyřaezní moto se řeší tak málo, že o tom někteří úřednici neví..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyřadit moto bez ekologické likvidace
c.j. píše: Nesmysl. Dneska jsem byl na registru vozidel. Motorka NEJDE ekologicky zlikvidovat a pro trvalé vyřazení z provozu stačí pouze čestné prohlášení majitele, že bude sloužit k jiným účelům, třeba jako dekorace nebo vystavní kus a že nebude provozována po veřejných komunikacích ani použita na náhradní díly. Nic víc pro vyřezení nepotřebuješ.
..akorát že vyřaezní moto se řeší tak málo, že o tom někteří úřednici neví..
Záleží na koho narazíš. Po mě to chtěli. Jak jsem psal výše - debilní lidi vymyslí debilní zákony a ještě větší debilové se pak snaží přijít na to jak je to vlastně myšlené. A snaží se tě donutit ty zákony dodržovat...
takže krátce: Papíry si nech. Zjisti si nabídky jednotlivejch pojiš'toven, ať tam jdeš připravenej a případně můžeš argumentovat, či dokonce pohrozit přechodem ke konkurenci. A hádat se na úřadech fakt nemá smysl, největší zbraní je bejt líp informovanej než oni a pak je buď umlátit argumentama, nebo to hnát vejš (pokud budeš vědět že úředík pizduje a nemá pravdu, nechat si zaviolat vedoucího, pokud i ten bude říkat kraviny, tak trvat na tom, ať ti to dají písemně na základě čeho to teda nejde a pádně argumentovat zcela v liteře zákona)
A jeslti si ymslíš, že ti radím jen tak a nic o tom nevím- taky jsem dřív uvažoval o odhlášení auta a že ho dám na špalky. Po zjištění veškerejch buzerací při testacích a veteránskejch klubech + nustnosti absolvování technický každej rok jsem se na to vyprdnul. Za to nestojí ani ta 1/10 povinného ručení. Nehledě na to, že opravdovou historickou hodnotu má vozidlo s prokazatelným původem- origo papírama.- Jelikož jak vídám, mnohdy lze dostat na papíry i splácaninu z několika kusů, která v takovým stavu v životě z fabriky nevyjela!