globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Honda CBR1000RR 2012
19.8.2011 v 09:07
Tak nová Honda CBR1000RR 2012 se již rýsuje!

Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit

Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW

http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html




Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
Anketa: nová Honda CBR1000RR 2012
Líbí
71%
179
Nelíbí
29%
73

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 18:54 | Nahoru | #121
Hummer> Ty vole ty už to fakt nehul....

psal si že nemáš při rychlý jízdě čas ani na tacho, prosímtě mě je jedno jak jezdíš, v kolika řadíš a podobně ale když plácneš kravinu tak se v tom aspoň neztrácej

Co se týče otáčkoměru jsem ti k tomu svoje řekl, pokud ti vyhovuje je mi to putna

jo a gratuluju, seš jedinej o kom vím že si dává o zub míň na rozetu

Naposledy editováno 22.08.2011 19:01:01

Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 19:20 | Nahoru | #122
Tak nevypadá zle,nechal bych si líbit že Jinak jako každej čekal jsem taky trošku změnu..ale jinak je hezká tak i tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 20:09 | Nahoru | #123
GRASSEL> Řekl bych, že se v tom plácáš spíš Ty. To víš, Ty znáš jen ty hustokrutý střelce co dávají menší kolečka, nebo větší rozety a pak si myslí jak tím přidali koně a jak jsou rychlí.
PS: Když jsem chtěl červenou rozetu Supersprox tak origo počet zubů neměli jen o zub menší, tak jsem jí vzal.

Naposledy editováno 22.08.2011 20:15:04

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 20:19 | Nahoru | #124

Hummer píše: GRASSEL> Řekl bych, že se v tom plácáš spíš Ty. To víš, Ty znáš jen ty hustokrutý střelce co dávají menší kolečka, nebo větší rozety a pak si myslí jak tím přidali koně a jak jsou rychlí.
PS: Když jsem chtěl červenou rozetu Supersprox tak origo počet zubů neměli jen o zub menší, tak jsem jí vzal.




díky, vlastně už nemám co bych dodal

2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 16:30 | Nahoru | #125
Co všichni poslední dobou mají s těma vejfukama? Vždyť je to strašně hnusný!

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 16:36 | Nahoru | #126

Stev píše: assassin> zas na druhou stranu víš co by bylo doma radosti?



verim, moje mati by to oslavovala aspon tejden...

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 16:36 | Nahoru | #127
Císař.Pán> Zeptej se v Bruselu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 16:38 | Nahoru | #128

Bubrak ZX10R píše: ujedou, jezdil sem proti Farosovi 04 sprinty, celej rocnik preboru CR Street 10,5, a bylo to uplne zretelny, co sem ztratil na startu, tak sem dohnal na konci s prstem v nose, kolikrat sem kolem nej prolit ve 180 ze pak neveril a smutne mi v cili rikal 'hele ja myslel ze stojim jak si prolit'



sprint neni tak uplne bezny jezdeni po okreskach.... a myslim ze i na sprintu se pilot pozna dost...

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 16:50 | Nahoru | #129
Souhlasím s Assasinem. Popravdě mrak dělá taky kolik tacho proměřue a jak moc velkýho řváče máš. Je to všechno jako divadlo co odvádí pozornost. Na silnici se podle mě maximální výkon dá ověřit až ve vysokých rychlostech třeba 240-250+ (řadovej litrovej 4vál). Když se člověk sveze na okruhu, teprve pochopí jak i desítky koní navíc neudělají až takovou parádu, jakou si myslel a přitom každejch 10km/h navíc je obrovský rozdíl. Tak velký a přitom je na silnici absolutně zanedbatelkný. Příklad: kamarád měl ZX6RR a na cílovce (Brno) dal nejvíc 240 deď má ZX10R 2010 a na cílovce max 260. Vím, že je to není až tak dobré srovnání, protože ze ZX10kou nemá tolik najeto, ale jenom potvrzuje fakt, rozdíl koní (nevím +/- 60) udělá 20km/h. Já Když jel prvé v Brně,tak s Fárošem na cílovce uplnej top 253km/h. (jenom dodám, vše dle tacho na origo převody)

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 17:02 | Nahoru | #130

assassin píše: sprint neni tak uplne bezny jezdeni po okreskach.... a myslim ze i na sprintu se pilot pozna dost...



To je pravda že se pozná, pro tenhle případ jsme si vždycky prohodili motorky aby to bylo jasný

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 17:17 | Nahoru | #131

..Roko.. píše: Souhlasím s Assasinem. Popravdě mrak dělá taky kolik tacho proměřue a jak moc velkýho řváče máš. Je to všechno jako divadlo co odvádí pozornost. Na silnici se podle mě maximální výkon dá ověřit až ve vysokých rychlostech třeba 240-250+ (řadovej litrovej 4vál). Když se člověk sveze na okruhu, teprve pochopí jak i desítky koní navíc neudělají až takovou parádu, jakou si myslel a přitom každejch 10km/h navíc je obrovský rozdíl. Tak velký a přitom je na silnici absolutně zanedbatelkný. Příklad: kamarád měl ZX6RR a na cílovce (Brno) dal nejvíc 240 deď má ZX10R 2010 a na cílovce max 260. Vím, že je to není až tak dobré srovnání, protože ze ZX10kou nemá tolik najeto, ale jenom potvrzuje fakt, rozdíl koní (nevím +/- 60) udělá 20km/h. Já Když jel prvé v Brně,tak s Fárošem na cílovce uplnej top 253km/h. (jenom dodám, vše dle tacho na origo převody)



jasny, rozdil ve vykonu se pozna az ve velky rychlosti... ja zkousel 72kW vs 92kW v TL.. striha se drat na ridici jednotce a mel sem na nem vypinac.. samo ze jsem nekde na rovince po okresce drtil 1-2-3.. na plnej do omezovace .. cca do 220 a nepoznal sem zadnej rozdil.. bylo to znat na sestku ve 180-200 kdyz se dal plnej na 72kW tak to uz nic nedelalo, 92kW se jeste trochu rozjizdela....

jinak ze V2 dela velky divadlo ikdyz ve finale jede hur nez naka obyc sestka mi nevadi.. jezdim jen pro zabavu a jde mi o ten pocit ne nekomu ujet o 10m, respektive to ze to pri pocitu hrozny strelby vlastne jede pomalu je spis plus:)

kdybych se pokousel zavodit tak je jasny ze je to na dromu naopak, radeji pocit klidu a bezpece a toho ze to vypada ze to nejede, ale dobry casy

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 17:38 | Nahoru | #132

Císař.Pán píše: Co všichni poslední dobou mají s těma vejfukama? Vždyť je to strašně hnusný!



ty seš módní guru nebo snad určuješ trendy pro český trh, tak že tvoje povzdechnutí je asi plácnutí do vody

Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 20:04 | Nahoru | #133
Všechno co bylo na minulým hnusný nebo nudný je pryč. Ten schod na boku kapoty, nijaký světla, třípaprskový kola. Tohle je fákt pěkný na Japana. Vejfuk ujde na rok v kterým se nacházíme.

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 20:05 | Nahoru | #134

Prasouš píše: S tímhle názorem nesouhlasím... Na okruhu je rozdíl až extrémní, prostě rozdíl do 08 těžká, velká, "nejela" a najednou od 08 úplně jinde jak jsem už psal... Papírově rozdíl malej, pocitově neskutečnej... Jinak co se týče vzhledu, tak máš pravdu...

možná mi úplně nesedla měřím 195cm a tak ty nový malý stroje jsou pro mě pocitově jinde..o víkendu jsem měl možnost osedlat BMW S1000RR a je znát rozdíl akurát mi příjde až úzkoztlivě pasení po váze plasty nemaj ani 1.5mm a je to tak že když zachytneš hadrou při mytí tak máš pocit ,že to popraská...jinak motor podvozek a brzdy jsou supr a to je pravda ..akurát čeho dych se bál je všechna ta elektronika to je kábel na káblu a nedejbože jak se to začne srát...jo a ještě spotřeba byla také impozantní 227km 2 nádrže

Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 20:11 | Nahoru | #135
mě spíš zaráží jak všichni hájí to svoje a stejně můj názor je že je jedno jestli to má 175 nebo 1802 koní jde i o to jaký má průběh celý ten motor ...tady se mi líbí Gsxr a Honda...R1 a ZX jede spíš nahoře ale v podstatě jedevšechno... spíš mě zajímá kde to skončí..s těma koněma protože podle mě už není moc co by šlo snad jen turbo..ale myslím si že už tyhle výkony jsou zbytečné nelze je využít pokud nejsi na okruhu či nějáký okruh typu TT

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 20:33 | Nahoru | #136

assassin píše: sprint neni tak uplne bezny jezdeni po okreskach.... a myslim ze i na sprintu se pilot pozna dost...



ale od 150 uz se jen drzi plyn, tam uz to roli nehraje

proto sem psal, ze na startu mi ujel, protoze sem blbej pilot na start

ale motorka mela znatelne vic vykonu aby to dohnala

Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 21:00 | Nahoru | #137
Taky řadím podle motoru a někdy dle bílého blikajícího "světýlka", které mám nastaveno na určité otáčky... Nevidím v tom žádný problém Otáčkoměr jako takoví je "celkem k ničemu" není čas jej sledovat, raději se při jízdě soustředím na úplně jiné věci...

4 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 21:12 | Nahoru | #138
Že vas to furt baví se hádat stěma výkonama...Předminuly tyden sem mluvil s klukem kterej mel zx-10 04 a tet má 2010 a když to privez domu byl ztoho špatnej,že to vubec ,,nejede´´ proti ty 04,než zjistil že to jen POCIT a na stejnym useku je daleko rychlejší.a vše jen proto že to zrychluje plynule proti stary.A přesně vtom tady spočívá 90% toho místního legerdárního slova NEJEDE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 22:24 | Nahoru | #139
DonyR1> Pro mně zatím nejlepší nazor...

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 22:37 | Nahoru | #140

DonyR1 píše: Že vas to furt baví se hádat stěma výkonama...Předminuly tyden sem mluvil s klukem kterej mel zx-10 04 a tet má 2010 a když to privez domu byl ztoho špatnej,že to vubec ,,nejede´´ proti ty 04,než zjistil že to jen POCIT a na stejnym useku je daleko rychlejší.a vše jen proto že to zrychluje plynule proti stary.A přesně vtom tady spočívá 90% toho místního legerdárního slova NEJEDE



To je pekna blbost, na 08 (coz je 2010) sem jezdil 4 hodiny a 15 koni navrch nahore je sakra znat. A zrychluje to uplne stejne, ve smyslu ze to ma nastup od 7-8tis a dole nic moc. Asi by mel ten kluk vic jezdit a pak teprv davat na svoje pocity. Kdo totiz vic jezdi, tak pozna 5kg rozdil (treba pul a plna nadrz) a 10koni rozdil. Nebo 4mm na predni gume, nebo 6% rozdil v prevodu s jinym rozmerem zadni gumy. 08 ma o 15 koni vic a o 9kg vic a jestli to nekdo nepozna, tak ma volsovy ruce.

A jak sem psal, proti CBR 2004 sem jezdil sprinty, a ze ta motka ma o 15-20 koni min je zcela zretelny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 22:37 | Nahoru | #141

Jiri-Z píše: DonyR1> Pro mně zatím nejlepší nazor...



Skoda jen ze je to ouplnej nesmysl.

Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 22:39 | Nahoru | #142
na tydle sem jezdil, predvadecce, najeto tak 3tis km

Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 22:51 | Nahoru | #143
Tak jako svezl bych se, ale mnohem radji bych se svezl na dalších 50-ti mašinách. Ošklivá není,ale jsem z tohoto počinu zklamaný. 08 je hezčí mašina.

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

23.8.2011 v 23:33 | Nahoru | #144
Bubrak ZX10R> Já tě při tom nechám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

24.8.2011 v 08:56 | Nahoru | #145
DonyR1> Ano, něco je jen pocit pokud to nezkusíš proti sobě pak jde pocit stranou na pocit seru páč 2V ti taky příjde hrozně brutální ale vlastně to tak rychlý není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

24.8.2011 v 09:06 | Nahoru | #146
GRASSEL> Na tom jistě neco bude.Jel sem sice jen jednou na moto s V2 a říkal sem si...co si namlovaj ti co na tom jezdí..Veřim že ty nove mají ten spodek vážne jinde oproti 4V.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

24.8.2011 v 09:10 | Nahoru | #147
Jiri-Z> 2V tě fakt zblbne, na RSV jsem jel palici jako kráva stejnou jako s čtyřhrnkem pohodovku. Ten zvuk, vibrace atd. to tě fakt zblbne
Jinak 2V spodek právě moc nemaj, ve spod cukaj a pak zaberou ale třeba taková tvoje R1 s funkční přívěrou nebo K1 maj srovnatelnej, neli větší

akorát ta R1 pak taky ztratí dech.

Naposledy editováno 24.08.2011 09:10:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

24.8.2011 v 09:17 | Nahoru | #148
GRASSEL> Asi pravdu máš bylo to v době kdy sem mněl R1-03 a půjcil sem si RSV,R1 mi přišla ve všem rychlejší,ale nedá se to moc hodnotit po jednom svezení na bežné cestě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

24.8.2011 v 09:23 | Nahoru | #149
Jiri-Z> čéče tak s tímhle já nemám problém, pokud jsou na tom bajku gumy kterým věříma a ne nějaký šusky tak mi na porovnáni stačí pár zatáček, rovinka zjistíš brzdy, podvozek, motor no a pak je nejlepší letiště a zkusit je pěkně proti sobě na motor

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

24.8.2011 v 09:38 | Nahoru | #150
GRASSEL> Já si myslim že to neni tak jednoznačný.Opravdový test se vždy dělá na okruhu a můj názor je takovej že stejně tak velkou roli jak motor hraje podvozek,převodovka,pneu,elektronoka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist