globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konzistence mazani řetězu
Pěkně jsem si umyl Suzii a už jen namazat řetěz. Mám něco od Panoline, a po aplikaci je to taková srajda hnusná, vypadá to jak sádlo je to normální nebo jsem koupil nějakou hovadinu? Snad se to rozjezdí jelikož na tom zlatém to vypadá otřesně.
Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 08:57 | Nahoru | #271

maxx10 píše: Navrhuju tedy aby se řetěz už nikdy nemazal přípravkem na řetěz ale motoroivým olejem,nejlépe z kauflandu!! Když sem byl mladej ,tak sem byl taky takovej naivní jako ty a mazal motorákem a řetěz šel hodně rychle do háje.



nevim o kolik ses starsi a na cem si jezdil kdyz si byl malej... ale pochybuju ze na necem s okrouzkovym retezem jakej se vozi ted....

co se tyka naivity a zkusenosti staci se podivat na tvoje dotazy/odpovedi tady a muzes mi pak vykladat jaky sem ja mlady nezkuseny ucho

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 09:28 | Nahoru | #272

Dolík.... píše: ale zatím mimo škorpionky sem nikdo nenapsal, kolik najel na 600ccm a ten můj motor ve středních otáčkách tomu řetězu dává větší čoud, jak ty šestky při plném plynu



Tohle není pravda, šestka tomu dává taky zabrat, má dost jiný zpřevodování který si může dovolit díky vyšším točkám (výslednej moment na zadním kole pak není skoro dvojnásob rozdílnej).

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 09:37 | Nahoru | #273
assassin> taky jsem se mrknul na jeho výplody...proto jsem mu napsal to, co jsem mu napsal:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 10:03 | Nahoru | #274

maxx10 píše: Když sem byl mladej ,tak sem byl taky takovej naivní jako ty a mazal motorákem a řetěz šel hodně rychle do háje.



...když jsem byl malý, říkali mi naši...dobře se uč a jez vtipnou kaši ...

maxx10 už zazářil v mnoha diskusích ...

Mě nepříjde 40t km nereálný, na mašině co má poloviční/třetinove výkonovej potenciál než litrový SSka ...ale 40t na na 150-160Hp mašině mi zavání buď vytahováním, nebo lemrou jezdcem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 10:08 | Nahoru | #275

t_freedom píše: ...když jsem byl malý, říkali mi naši...dobře se uč a jez vtipnou kaši ...

maxx10 už zazářil v mnoha diskusích ...

Mě nepříjde 40t km nereálný, na mašině co má poloviční/třetinove výkonovej potenciál než litrový SSka ...ale 40t na na 150-160Hp mašině mi zavání buď vytahováním, nebo lemrou jezdcem.



kluci od nas s 50ti konovejma motardama me ujizdeli ikdyz sem jezdil na gsxr1000 .. takze me to s tima vykonama prijde tak nejak sumak kolik tech koni tam je.. rozdil se pozna tak na dalnici

ale jinak je pravda ze dolik je lemra jezdec, jel sem s nim teda jen jednou kousek u nas a jel tak nejak +- stejne jako ja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 10:13 | Nahoru | #276
assassin> no tak vidíš, ještě žes to potvrdil

Stev> s tím moc nesouhlasím (s tím momentem na gumě...ale je to asi tak všechno co můžu dělat) ...Obvody kol budou stejný; rozety +/- stejný ... Maxima motorů s rozdílem 2-3t ot/min. Poměrově to bude dost podobný rozdílu na krouťáků klice.

Naposledy editováno 18.08.2011 10:28:35

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:03 | Nahoru | #277
FZ1 originál řetěz s celkem slušnou údržbou (žádný přehánění).Má najeto 30k a nemyslím si,že bych se coural,dopínáno 2x.Už je sice místy trochu vytahanej,ale tuhle sezónu ještě doslouží.Chápu názor,že se o řetěz nemá cenu nějak extra starat,když si spočtu ceny lubrikantů a cleanerů a práci,tak se asi vypatí investovat do nový sady.Ale když mě to nějak nedá a v záchvatu slabosti do namažu....

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:14 | Nahoru | #278

VlaHa píše: kdybys mazal příkladně tak máš najeto 50 tis. howgh



Tohle říct šmahem je nesmysl....Záleží na výkonu,stylu jízdy,přilnavosti podkladu a pneumatik (na BIGu minimální) a mnoha dalších faktorech.Pokud dáš 530 řetěz na málo výkonný motor,pak prosím,to by šlo unifikovat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:19 | Nahoru | #279

t_freedom píše: assassin> no tak vidíš, ještě žes to potvrdil

Stev> s tím moc nesouhlasím (s tím momentem na gumě...ale je to asi tak všechno co můžu dělat) ...Obvody kol budou stejný; rozety +/- stejný ... Maxima motorů s rozdílem 2-3t ot/min. Poměrově to bude dost podobný rozdílu na krouťáků klice.



kdyby tam nebyl stejnej moment na kole, tezko by ty motorky z 0-100 sprintovali +- stejne, ten litr si ten moment jen dokaze udrzet do vyssich rychlosti... ono tam muzes mit treba 800Nm ale je to k hovnu kdyz se motorka prevrati na zada nebo zacne hrabat.. tyhle vetsi kroutici momenty na motoru jsou dobry k tomu ze dostanou rozumnej moment na kolo i na tezkej prevod - pri velke rychlosti... ale zas kolik lidi a kde jezdi trvale 160+? ty slabsi sestky apod jedou do tech cca 160 +- podobne jako litry, jen se tam ten moment nazene kratsima kvaltama a castejsim razenim...

jo a s tim ze jedem plisen... je to tim ze si jeste nepochopil ze na V2 ani zadnej poradnej diktat jet nejde... sice skalni zastanci furt melou neco o velkejch pistech, a kroutaku vocpoda.. ale oni to jednou pochopi

Naposledy editováno 18.08.2011 14:23:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:21 | Nahoru | #280

verybusy píše: FZ1 originál řetěz s celkem slušnou údržbou (žádný přehánění).Má najeto 30k a nemyslím si,že bych se coural,dopínáno 2x.Už je sice místy trochu vytahanej,ale tuhle sezónu ještě doslouží.Chápu názor,že se o řetěz nemá cenu nějak extra starat,když si spočtu ceny lubrikantů a cleanerů a práci,tak se asi vypatí investovat do nový sady.Ale když mě to nějak nedá a v záchvatu slabosti do namažu....



tak nejak, kdyz si predstavim ze budu kazdejch 500-1000km peclive cistit retez tak kdyz tu dobu co venuju tomuhle budu delat neco uzitecnejsiho tak vydelam na novej :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:37 | Nahoru | #281

assassin píše: tak nejak, kdyz si predstavim ze budu kazdejch 500-1000km peclive cistit retez tak kdyz tu dobu co venuju tomuhle budu delat neco uzitecnejsiho tak vydelam na novej :)



Tak hlavně ještě dáš tak kolem 1000,- ročně za chemii (používám Motul).Po přepočtu tiše závidím těm,co maj pevný nervy a dlabou na to.... Ale poslední dobou se výrazně zlepšuju!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:39 | Nahoru | #282

verybusy píše: Tak hlavně ještě dáš tak kolem 1000,- ročně za chemii (používám Motul).Po přepočtu tiše závidím těm,co maj pevný nervy a dlabou na to.... Ale poslední dobou se výrazně zlepšuju!!!!



ja sem letos poprve namazal kdyz sem menil zadni kolo kvuli stk... no ale od posledniho namazani loni na podzim to mohlo mit tak max 1500-2000km:)

mazadlo sem kupoval pred 3rokama valvoline spolecne s olejem do moto... :) ze vsech veci co sem kdy delal mi motorka prijde jako nejlevnejsi konicek, ja na to nekupuju skoro nic jinyho nez benzin, teda je to na ni trosku videt no :)

Naposledy editováno 18.08.2011 14:41:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:51 | Nahoru | #283

assassin píše: ja sem letos poprve namazal kdyz sem menil zadni kolo kvuli stk... no ale od posledniho namazani loni na podzim to mohlo mit tak max 1500-2000km:)

mazadlo sem kupoval pred 3rokama valvoline spolecne s olejem do moto... :) ze vsech veci co sem kdy delal mi motorka prijde jako nejlevnejsi konicek, ja na to nekupuju skoro nic jinyho nez benzin, teda je to na ni trosku videt no :)



No já už o nový řetězovce uvažuju,pastorek jsem koupil už dávno (o zub menší,jen se nám ho nepodařilo sundat),potřebuju kouknout na spojku,dohobloval jsem zase gumu....
A žere jak kráva,o tom se mi ani nechce mluvit!!!

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:54 | Nahoru | #284

verybusy píše: No já už o nový řetězovce uvažuju,pastorek jsem koupil už dávno (o zub menší,jen se nám ho nepodařilo sundat),potřebuju kouknout na spojku,dohobloval jsem zase gumu....
A žere jak kráva,o tom se mi ani nechce mluvit!!!


ani u speedyho? ten bude mit razovej klic na kola ne?
zere vsechno co trochu jede:) s tim pastorkem se priprav ze to bude zrat jeste vic, ja jel ted s klukama po dalnici pohodicku 140-150 a oni na TLR 5,5-6 ja na TLS 8,5 :) mam o zub min vpredu o zub vic vzadu... 140-150 jakoze opravdickejch na budiku mam tou dobou tak kolem tech 170... ani se neptej co to zere kdyz se jede po okreskach 1,2,3 porad plnej :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:55 | Nahoru | #285
assassin> hmmm...stálej tam asi bude jinej, máš pravdu. Beru zpět.

Hele je plíseň a plíseň ...jestli bereš plíseň všechno do 160km/h jsem plesnivej...ale zatáčky a klopení umí příčnej V2 o poznání líp... (jako ty, jezdil jsem na obojím)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:57 | Nahoru | #286

t_freedom píše: assassin> hmmm...stálej tam asi bude jinej, máš pravdu. Beru zpět.

Hele je plíseň a plíseň ...jestli bereš plíseň všechno do 160km/h jsem plesnivej...ale zatáčky a klopení umí příčnej V2 o poznání líp... (jako ty, jezdil jsem na obojím)



asi kus od kusu, ja mel asi rok v garazi na jednou TLS a GSXR1000 a ten ctyrvalec delal vse lepe.... monster je asi v tomhle o dost dal nez TL..

a do 160ti me kluci na motardech spraskali vzdycky vsude, at sem jel na cemkoliv...

Naposledy editováno 18.08.2011 14:58:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 15:11 | Nahoru | #287
assassin> holt zřejmě slušnej oddíl (...ale hovno...to přesně potvrzuje, že největší handicap je vždycky váha...koně jsou k ničemu, když máš tank s 230kg)

Proto všude tvrdím, že koupit uškrcenou 6stovku na začátek není až tak bezpečný řešení...váhu a brzdy tam máš stejný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 15:17 | Nahoru | #288

t_freedom píše: assassin> holt zřejmě slušnej oddíl (...ale hovno...to přesně potvrzuje, že největší handicap je vždycky váha...koně jsou k ničemu, když máš tank s 230kg)

Proto všude tvrdím, že koupit uškrcenou 6stovku na začátek není až tak bezpečný řešení...váhu a brzdy tam máš stejný.



hmotnost podle me neni vse, jel sem na par modernich motorkach ktere byly tezsi nez tele a pocitove byly o dost lehci, i sestka stejne tezka jak litr se ovlada snaz...

BTW moje tele ma zvazeno nekde kolem 208kg...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 15:55 | Nahoru | #289

assassin píše: nevim o kolik ses starsi a na cem si jezdil kdyz si byl malej... ale pochybuju ze na necem s okrouzkovym retezem jakej se vozi ted....

co se tyka naivity a zkusenosti staci se podivat na tvoje dotazy/odpovedi tady a muzes mi pak vykladat jaky sem ja mlady nezkuseny ucho

Tak ... Jezdil jsem pred cca 10ti lety na FZR600 a ta již měla O kroužkový řetěz a ten jsem mazal prosím motoriovým olejem jak tad ynekdo doporzčuje.To že to řetězu nedělá dobře řetězu ,dojde každému a pokud ne sám se otom záhy přesvědčí.Jinak dnes dnes ,nebo síš už pár leet jsou nejen O kroužky ale i z krožky a X kroužky pane Stačí si neco přečíst a přemýšlet

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 16:04 | Nahoru | #290

maxx10 píše: Tak ... Jezdil jsem pred cca 10ti lety na FZR600 a ta již měla O kroužkový řetěz a ten jsem mazal prosím motoriovým olejem jak tad ynekdo doporzčuje.To že to řetězu nedělá dobře řetězu ,dojde každému a pokud ne sám se otom záhy přesvědčí.Jinak dnes dnes ,nebo síš už pár leet jsou nejen O kroužky ale i z krožky a X kroužky pane Stačí si neco přečíst a přemýšlet



jo aha tak to sem myslel ze kdyz tady ze me delas nezkuseny mlady ucho ze vytahnes nakej vetsi pravek, ja si pred deseti lety koupil TL :) vis v cem je problem? ze to tady nejenze kazdemu nedojde, ale dokonce tim motorakem nekteri mazou a najizdi docela slusny km na retez... zahada co? hele koukni se do historie na jaky kravoviny ses tu ptal a pak me zacni poucovat o tom jaky se vyrabej tesnici prvky.

jo a kdyz uz me odkazujes na to vzdelavani - cteni tak si schvalne neco precti o systemu scottoiler, po celym svete se tohodle automatickyho mazaciho systemu prodalo tisice kusu, spousta lidi v tom pouziva ruzny oleje - motorovy, hydraulicky a jsou na to jen kladne reference, me verit nemusis, ale pokud ovladas svetove jazyky tak najdes tisice spokojenych referenci na mazani retezu timhle systemem.

Naposledy editováno 18.08.2011 16:08:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 16:19 | Nahoru | #291

maxx10 píše: Tak ... Jezdil jsem pred cca 10ti lety na FZR600 a ta již měla O kroužkový řetěz a ten jsem mazal prosím motoriovým olejem jak tad ynekdo doporzčuje.To že to řetězu nedělá dobře řetězu ,dojde každému a pokud ne sám se otom záhy přesvědčí.Jinak dnes dnes ,nebo síš už pár leet jsou nejen O kroužky ale i z krožky a X kroužky pane Stačí si neco přečíst a přemýšlet



Nekdo si neco precte a nekdo vi, jak se co hybe a jak co funguje. Cim by jako podle tebe mel ten retez (at uz tesneny nebo netesneny) konkretne trpet pri mazani vyjetakem?

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 16:41 | Nahoru | #292

assassin píše: kdyby tam nebyl stejnej moment na kole, tezko by ty motorky z 0-100 sprintovali +- stejne, ten litr si ten moment jen dokaze udrzet do vyssich rychlosti... ono tam muzes mit treba 800Nm ale je to k hovnu kdyz se motorka prevrati na zada nebo zacne hrabat.. tyhle vetsi kroutici momenty na motoru jsou dobry k tomu ze dostanou rozumnej moment na kolo i na tezkej prevod - pri velke rychlosti... ale zas kolik lidi a kde jezdi trvale 160+? ty slabsi sestky apod jedou do tech cca 160 +- podobne jako litry, jen se tam ten moment nazene kratsima kvaltama a castejsim razenim...



pěkně vysvětlený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 17:03 | Nahoru | #293

assassin píše: hmotnost podle me neni vse, jel sem na par modernich motorkach ktere byly tezsi nez tele a pocitove byly o dost lehci, i sestka stejne tezka jak litr se ovlada snaz...

BTW moje tele ma zvazeno nekde kolem 208kg...



To je pry kvuli tomu ze mensi objem ma nizsi hmotnost pohybujicich se casti v motoru. Nejvyraznejsi je to pry u jednovalcu, treba - 450ccm versus 250ccm - rozdil hmotnosti uz srazili treba jen na dve, tri kila, ale 450 pusobi daleko neohrabaneji nez by to melo byt podle hmotnosti.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 17:07 | Nahoru | #294

SirIndy píše: To je pry kvuli tomu ze mensi objem ma nizsi hmotnost pohybujicich se casti v motoru. Nejvyraznejsi je to pry u jednovalcu, treba - 450ccm versus 250ccm - rozdil hmotnosti uz srazili treba jen na dve, tri kila, ale 450 pusobi daleko neohrabaneji nez by to melo byt podle hmotnosti.



jasny, je to tak

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 19:27 | Nahoru | #295

assassin píše: kluci od nas s 50ti konovejma motardama me ujizdeli ikdyz sem jezdil na gsxr1000 .. takze me to s tima vykonama prijde tak nejak sumak kolik tech koni tam je.. rozdil se pozna tak na dalnici

ale jinak je pravda ze dolik je lemra jezdec, jel sem s nim teda jen jednou kousek u nas a jel tak nejak +- stejne jako ja



vole, ale já sem byl měsíc po tom, co sem sestřelil laďu tehdá sem měl blok jak sviňa... teď už to je jiná liga eště 3 roky by budu 3 ligy na fírem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 19:36 | Nahoru | #296
t_freedom> asi by sme se měli někdo potkat svézt se. kdybys mi pak řekl, že jezdím pomalu, tak se ti klidně pokloním až k zemi a to pivo mi nemusíš kupovat, ale koupím ho já tobě :) a vem si sebou dost peněz, bo já v tom tempu ujedu tak 250 km na nádrž, ale nevím, co bude dělat monster, když bude furt štěkat v omezovači. pak tomu může říkat praktická zkouška a porovnání divokého dvouválce a nudného čtyřválce.

jo a na jednou S4R sem jel, tak vím, co to dovede... i když to asi bylo nějak poladěné, bo to do 4 tis vůbec nefungovalo a pak bylo, jak říká kubát, zlo, zlo, zlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 22:00 | Nahoru | #297

assassin píše:
jo a s tim ze jedem plisen... je to tim ze si jeste nepochopil ze na V2 ani zadnej poradnej diktat jet nejde... sice skalni zastanci furt melou neco o velkejch pistech, a kroutaku vocpoda.. ale oni to jednou pochopi



Jet diktat To si musim zapamatovat . A V2 asi umi i jet, zkousel jsem Duc Streetfighter a i vrsek byl fajn, to uz jelo skoro jako gsxr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 22:04 | Nahoru | #298
Dolík....> 250 km na nadrz ? Jako nez se rozsviti hladove oko ? Je na to nejaky recept ? Klidne pm Nejmin jsem dal 6,8 na 100, ale kdo na tom ma jezdit do 150 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 22:27 | Nahoru | #299
meerecheck> když tam byl origo filtr a tankoval sem V power, tak to bralo něco okolo 5,5 i míň. řadil sme v 6, občas 7 a jezdil do 150,ale do těch 6ti sem to vytáčel celkem "svižně". my, co sme na tom jeli víme, jak to jede.... a jednou sem tankoval skoro ve 300 km... teď s KN už to nejde... 6,5 v tomto režimu furt...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 22:38 | Nahoru | #300
Dolík....> Jooo, tak to uz chapu V tom pripade si s bmc a komplet akrapem nemam na co stezovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 9 Dnes v 10:22 ViraxRider
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist